Loetud teemade kokkuvõtteks võiks öelda "Ahhaa!"
Kuigi ma olin alguses mõnevõrra skeptiline selles suhtes, et mängijatele saab hirmu tekitada, siis nüüd muutsin oma arvamust. Kindlasti oleks mängijatel näiteks väga hea saada mõisas, kuhu nad tulid pidulikule vastuvõtule, pärast einet teada saada, et selle omanikud on näiteks libahundid.
Või teine näide: Üksi metsa eksinud evil character leiab ennast kolme karu muinasjutu maailmast. Kui character on einestanud ja puhanud, siis tulevad koju kolm salakaubavedajatelt konfiskeeritud suhkru ja rummiga maiustanud werebeari.
Mulle meeldis väga õudusfilmilik olustikukirjeldus lõbusalt värvilisest surnnud klounist kes mängib leierkasti! Sain asjale pihta! Asjalik DM teil. Nüüd ma saan aru küll!
Level 1 party, kellele (näiteks paar inimest, gnoom ja CG drow*) - tuleb näiteks vastu vägagi lapseohtu ogrepõnn, kes on kuskilt leidnud Lightning shurikenid ja loobib neid vasakule ja paremale, ise rõõmsalt lauldes:
"kuuma päikese käes vaagub ringe yks drow, ta ümber Hextori poisid! Püüab vikatimees ühte päevi näinud drowd, ta ümber Hextori poisid!"
* - lugesin hiljuti kõrgema level adjustmentiga rasside mängimise võimalikest lahendustest level 1 partys:
http://www.wizards.com/default.asp?x=dnd/sp/20040213a
http://www.wizards.com/default.asp?x=dn ... 15a&page=2