Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Paranoia

Vaba vestlus rollimängulistel teemadel

Moderaatorid: mart, Irve

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Irve 1:14 21. Juul 2010

Eelmisele vastuseks muidu see, et mingi piirini on minu meelest jälle tervitatav, et mängijad salaühinguid teavad -- muidugi peavad nad seda kogu mõnuga eitama, aga tore on ju kui Esimese Raaliprogrammeerija Kiriku liige teab, et Kommareid tuleb vihata.

See selleks.

Tahtsin mainida, et iga-aastane Mütofestiparanoiamäng toimub nüüd juba traditsiooniliselt laupäeval ja linnusetornis. Kes varem regavad, saavad rollid varem kätte ja on lõbusam.

Tulge tehke mu Mütofest lõbusaks: liituge lõbusa paranoiamänguga (11 hommikul koguneme, millalgi õhtupoole lõpetame). Ühtlasi võite ajutiselt kiibitseda või mõnd kaasatöllerdavat robotit mängida.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6654
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas sentius 8:28 21. Juul 2010

Mulle palun kaasatöllerdava roboti koht! Tänud, tänud.
Kas ma võin selle roboti ise disainida? Pliisikas?
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 421
Asukoht: pealinna halluse ori

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Irve 11:16 21. Juul 2010

Eeldusel, et pole annoyabot võid mõelda küll :)
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6654
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Irve 18:51 31. Jaan 2011

Mitte-eksisteeriv Ühendkuningriikide tuumapunker Londonis on nagu päris elus Alfakompleks. Nautige Ultraviolettide koridori.

Teisel teemal õnnestus mul saada ka füüsiline koopia raamatust "Memoirs Found in a Bathtub", mis on umbes kõige-kõigem paranoia atmosfääri taustamaterjal. Kirjeldab kuidas maa-aluse varjendi elanik saab väga tähtsa ülisalajase ülesande ühiskonnas, mis on liiga paranoiline, et eksisteerida üldse mingilgi muul moel kui täielikus absurdis. Soovitan
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6654
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Irve 18:46 24. Okt 2014

Paranoia uue trüki Hooandja on siin: https://www.kickstarter.com/projects/19 ... ranoia-rpg

Mis varasemaid eristab on see, et mäng muudetakse sõgedamaks, piiritletumaks ja lauamängumaks kõiksugu võimete, olukordade ja tegevuste kaartidele kandmisega.

Ehk siis täringutest juhuarvugeneraatorite asemel on sul kuhi kaarte, mis esitavad esemeid, võimeid ja muud säärast. Ilmselt on aru saadud et selline kaardipaki ja expansioni värk toidab pikemas plaanis kauem kui kujuteldavate raamatute asi. Ühtlasi saab suure karbiga kaasa lamineeritud rollilehed et need markeri moodi moodi asjad saaks ilusti maha pühkida uue klooni ehitamisel.

Algul võõristasin aga ma näen sel suunal oma võlu.

Ahjaa; tuleb välja et meie sõda on alati olnud mutant-terroristide vastu.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6654
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Jux 13:36 28. Okt 2014

Paranoia vastu on mul vastakad tunded, mis enamasti on tingitud ilmselt sellest, et ma täpselt ei tea millega on tegu. Mulle pakuks väga huvi rollimäng, mis pakuks düstoopset elamust, kuid Paranoia puhul tõrjub mind eemale see (peale surutud) huumor - vähemasti selline eelarvamus mul on.

Mul pole midagi huumori vastu (või äkki siiski on?), kuid mul tekib tõrge mängida teadlikult laua taga lolli. See hävitab minu jaoks selle olulisema rollimängus - immersiooni. Kas võib tekkida selline õhkond, kus käib laua taga üks võidu nalja punnitamine?

Komöödia on tegelikult üks raske žaaner ja seda enam rollimängus. Ja kui vajalik see üldse on, kuna igas rollimängus saab ju tegelikult kildu (v.a. pühendunud WoD fanaatikud). Või on minu huumori maitse lihtsalt testsugune - näiteks CoC on üdini tõsine horrormäng, kuid sisaldab endas väga lõbusaid mälestusi. Ka DnD on tavaline fantasy, kuid laua taga saab nalja kui palju.

Ehk siis esimene küsimus Paranoia kohta oleks, kas komöödia on seal kohustuslik? Saab seda mängida tõsise meeleoluga?

Teiseks pakub huvi, kuidas üks Paranoia tsenaarium aset leiab? On vist tegemist rohke improviseerimisega story-game formaadiga? Mängitakse seda ka ehk traditsioonilisemat viisi, nagu GM-i valmistatud seiklust ja kampaaniat?

PvE vs PvP?
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Irve 16:46 28. Okt 2014

Seda uut ei saa aga "XP" reegliversiooni tegelikult pakutigi Straight, Classic ja Zap versioonides. Straight on suhtkoht rõvedüstoopiaks võimalik keerata. St sa naerad sest see in nii jube.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6654
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Paranoia

PostitusPostitas Jux 11:39 30. Okt 2014

Oma tõeotsingul sattusin sellisele hästi sõnastatud seletusele. Kopeerin siia ka ...
Paranoia was designed as, among other things, a satire on a lot of RPG assumptions. Most games assume that the PCs are a team that works together to solve adventurous missions… so here's a game where the PCs work against each other and the mission is pointless and unsolveable. The rules themselves are hidden from the players, like the worst GM in the world's massive D&D house rules binder that he claims he wants to patent someday so no one can peek.

Some players never click with the game. ("Why won't the briefing officer tell us the mission? Don't they want us to succeed? This is stupid!" "…That's the joke." "What joke?" "Never mind.") And that's okay.

A lot of players' first experience with the game, once they realize what's going on, is gleeful catharsis. Like a little kid told they can have all the candy they want. They indulge every one of those teenage D&D impulses—you know, the games where the thief drinks the haste potion and steals everybody's armor to sell, then insists they were just acting in character, and then the party executes and interrogates (in that order) the shopkeeper for looking at them funny, convinced that NPC must have something to do with the plot, and then the DM makes them roll DEX to not die crossing the busy street, and the survivors fight to death over who gets to loot the bodies. But in this game, it's okay to do this! And so they do, until they get sick of the candy. (Paranoia XP calls this "Zap" style play.)
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Eelmine

Mine Rollimäng

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6