Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Foorumi rollimängu süsteem

Vaba vestlus rollimängulistel teemadel

Moderaatorid: mart, Irve

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Die 23:28 17. Jaan 2013

Kahjuks pean seekord vahele jätma, suure kurbtusega, kuna setting oleks väga meelepärane ja teie tegelased tunduvad ahvatlevad. Nii et kui te just ei lepi sellega, et ma kogu loost kirjutaks nii... paar peatükki või liituks teiega veebruari keskpaigast, siis tuleb passida ja järgmist oodata.

Aga edu, tundub igati vinge tulevat!
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Jux 23:57 17. Jaan 2013

Kuna selle mängu formaat näeb ette ka mängu lõppu, siis ei tule kaua oodata, kuni see mäng läbi saab, et siis uuega alustada võiks. Veebruari keskpaik võiks olla paras aeg uue mängu loomiseks.

Aga praegu ootaks veel Tagtag-i peatükkide loetelu ära ja siis kuulutaks mängu avatuks :).

Järjekord võiks olla vast selline: Henzu, Tagtag ja mina, kuna mul see nv on minek lauamängulaagrisse, siis oma esimese postituse teen ilmselt alles pühapäeval. Aga ennem teen mängu teema valmis, et saaksite pihta hakata.
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Tagtag 0:06 18. Jaan 2013

5. Deja vu
6. Põletav kohv
7. Elevant elutoas
8. Õnnetu kukkumine
9. Murdunud
10. Idüll kaardilauas
12. Kahepalgeline neiu

Ehk sobivad, ma pole täiesti kõigest aru saanud.
The train, it is not moving. ~ Hercule Poirot
Tagtag
Rändlaulik
 
Postitusi: 160
Asukoht: Ringi tatsamas.

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Henzu 1:12 18. Jaan 2013

So, it begins.


+2 Kuurorti rüpes

Jurgen Metz'i kiri kuupäevaga 20. mai, 1921. Adressaat loetamatu.

Tere!

Kirjutan sulle, kuna palusid endast esimesel võimalusel märku anda. Kaotasin su kaardi, aga tänu juhusele sain kõrtsis poistega kokku ning kamba peale saime piisava pildi kokku lapitud. Viibin hetkel kuurortis Panaaria nimelises linnas, tänu taevale selle päranduse eest, mis vanad mulle jätsid. Nagu paljudel teistel, on mul raske toime tulla. Liiga palju on kogemusi, liiga kole oli see hakklihamasin, millesse meid söödeti. Olen mõneti muutunud, viimasest korrast kui me kohtusime, see oli tõesti ammu.
Ma ei saa magada, kui ma ei ole silmini täis, ma ei saa juua ilma mingis osas tagasi langemata sellesse maailma, mis oli meie nii paljude jaoks... kõik. Unenäod on läinud värvikamaks, vastupidiselt sellele mida arstid rääkisid. Vahel ei saa ma enam aru, kas ma magan või olen ärkvel. Ma kardan, et naabrid on juba tähele pannud. Kuurort ise on võrratult igav, väikese linnakesega kus vist pooled inimesed on lähedases veresuguluses või lihtsalt tunduvad nad mulle kõik ühte nägu. Olen olnud siin vaid mõned päevad ja juba tunnen et igavus hakkab mu kontidesse kippuma. Ma igatsen teid kõiki ja vihkan seda, milliseks sõda meid muutis. Homme lähen kohalikku ümbrust avastama. Kuulsin, et siin pidi palju ajalugu olema, ehk suudab see mu mõtted mujale viia.

Alati sinu truu sõber,
JM + (0+2=2)(treshold=12)

####
(+2) Meelespea.
(+3) Miks just mina?
(+2) Hea noos.
(+2) Vanad võlad.
(+4) Kuhu koer on maetud.



Järgmine valib antud teemadest ühe (või mitu, aga punkte saab aind ühe eest) ja kasutab seda oma tegelase sissekande jaoks. Lisab sõnade arvu pealkirjas loo summale ning otsustab, kas see on halb või hea tema tegelase jaoks.(+ v - pärast signatuuri sissekande lõpus.) Lõpuks annab 3-5 teemat järgmisele, millest edasi kirjutada oma tegelase vaatenurgast.
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Tagtag 6:44 18. Jaan 2013

+4 Kuhu koer on maetud?

JC päeviku 14 leht.

Jõudsin kohale. Nägin näitust. Sain kõhu täis. Tore. Siis veel oli tore.
Õhtuks said nad aru, et ma päris õige inimene ei ole, aga nad ei julge mind välja ka visata. Sviidist peksti küll välja, aga siin ubrikus on vaat et palju huvitavam. Nimelt täna, olin ennast just sisse seadnud ja vaikselt pikali heitnud, kui kuulsin juttu teeniarahva vahel. Rääkisid midagi ennustusest ja kadumisest. Kurat seda teab. Samas, näituselt olevad mõned väikesed - tähtsusetud tükid kaotsi ja läinud. "Item has been misplaced" oli kirjas lipikul mis vedeles vanade ehete asemel pjedestaalil.
Kuidagi kahtlane, et teenjarahvas sellest räägib.
Muidu on söök siin hea ja elu mahe, midagi tegema ei pea, vedele kas või päev otsa. Kui ma näitusel käisin, siis panin tähele et valvureid ei olnud. Eile kindlasti olid. Kurat seda teab, sobing?

Peab maad kuulama, siis saab teada, kuhu koer on maetud.
JC+ (2+4=6)(treshold=12)

####
(+1) Viimane.
(+3) Jälgija.
(+2) Öö õuel.
(+2) Tundmatud silmad.

Ma pole sellest arvutussüsteemist siin otseselt sotti saanud ja praegu ei ole võimalust lugeda ka reegleid, kui ma midagi valesti tegin, andke kohe teada. Nt ei tea ma mis treshold tähendab antud kontekstis.
The train, it is not moving. ~ Hercule Poirot
Tagtag
Rändlaulik
 
Postitusi: 160
Asukoht: Ringi tatsamas.

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Jux 11:56 18. Jaan 2013

Tegin mängule endale eraldi teema ja tõstsin teie postitused juba sinna. Edaspidi räägime siis lugu seal, kuid siin võib jätkuda arutelu mängu reeglitest vms.

Teema pealkiri natuek cheesy sai, aga ehk lepite: RPG: kuurorti juhtum
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Henzu 12:38 18. Jaan 2013

Ephemereal treshold on põhimõtteliselt see piir, kuna loo punktide summa toob vahele selle efermeerse peatüki ja nullib ära + ja - signatuuris.
Alustades on see 12. Kui loo punktide summa on 12 või näiteks 1 vähem, siis saad oma +-i ära kasutada, et liita või - et vähendada, see on selleks et sa saaksid natukene kontrolli selle üle, kas sa saad seda peatükki kirjutada. Peatüki teema valid kõigi välja pakutud efermeersete peatükkide hulgast ja lisad selle pealkirja punktisumma stoorile. Siis liidad selle pealkirja numbrilise väärtuse (mitte punktiväärtuse 5-12 pealkirja ees) efermeersele lävendile ja see on järgmine lävend, mida püüda. Sellele järgnevalt võid ise kirjutada ka järgmise tegelase peatüki, aga selle pealkirja punktid ei lisandu üldisele punktiloendusele. Või võid pakkuda järgmistele peatüki teemad, tema kirjutatud peatüki puhul lähevad punktid summale juurde. Juhul, kui sul läheb punktisumma lävendist veidi üle ja sa ei saa seda täpselt selle väärtusele lahutada oma miinustega, siis kirjutab selle efermeerse peatüki järgmine mängija.

Reeglid: https://docs.google.com/file/d/0B8i8KDd ... Y5bms/edit
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Tagtag 22:19 20. Jaan 2013

Mul pole volitusi seal postitada (RPG foorumis). ._.
The train, it is not moving. ~ Hercule Poirot
Tagtag
Rändlaulik
 
Postitusi: 160
Asukoht: Ringi tatsamas.

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Jux 23:50 20. Jaan 2013

Ilmselt unustas Irve seda võimaldada. Anna sellest talle PM-iga teada.
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Irve 11:44 21. Jaan 2013

:oops: Tõstan siia tagasi praegu; kui välja mõtlen mis valesti läks, kolib võib-olla uuesti
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6654
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Henzu 11:42 28. Jaan 2013

Märgin ära, et need + ja - signatuuris lähevad iga ephemeral peatüki puhul nulli. Nende eesmärk on võimaldada mängijal kas edasi või tagasi nihutada story counterit, et ise saada seda peatükki kirjutada. Need peavad alati olema tasakaalus. enne ei saa 1 + juurde kui 1 - on ka jne. Mängija ise otsustab, kas see peatükk oli tema jaoks pigem halb või hea. Kui ei saa panna kumbagi, siis võiks peatükki ümber kirjutada, sest muidu on suht selline neutraalne postitus mis ei anna eriti midagi loole juurde.
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Jux 13:01 28. Jaan 2013

Kas ei olnud nii, et sinu "skoor" läheb nulli mitte pärast igat Ephemera peatükki, vaid ainult sellisel juhul, kui sa oma punkte SP punktide nihutamiseks kasutad. Teistel jääb sel juhul oma punktid alles. Aga jah, see vajadus tuleneb sellest, kui ise tahta Ephemera peatükki kirjutada.

+ ja - summa saab üksteisest erineda jah vaid 1 võrra. See ei taksita teil endiselt rääkimast positiivset lugu, kui plussid on juba maksimumis - siis lihtsalt ei teeni te lisa plussi oma skoori arvestusse.
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Henzu 14:01 28. Jaan 2013

Jux kirjutas:Kas ei olnud nii, et sinu "skoor" läheb nulli mitte pärast igat Ephemera peatükki, vaid ainult sellisel juhul, kui sa oma punkte SP punktide nihutamiseks kasutad. Teistel jääb sel juhul oma punktid alles. Aga jah, see vajadus tuleneb sellest, kui ise tahta Ephemera peatükki kirjutada.

+ ja - summa saab üksteisest erineda jah vaid 1 võrra. See ei taksita teil endiselt rääkimast positiivset lugu, kui plussid on juba maksimumis - siis lihtsalt ei teeni te lisa plussi oma skoori arvestusse.


"When an ephemera chapter is written, all characters have their goods and bads
removed; everyone resets back to zero possible adjustments regardless of who wrote
the ephemera chapter."
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

Kasutaja avatar

Re: Foorumi rollimängu süsteem

PostitusPostitas Jux 21:00 28. Jaan 2013

Täitsa õigus. Algul jäi miskipärast valesti mulle meelde.
Jux
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Viimsi

Eelmine

Mine Rollimäng

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6