Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


2. September - LARP Laantemaa (Viimane osa)- Asso ja Malle

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

2. September - LARP Laantemaa (Viimane osa)- Asso ja Malle

PostitusPostitas kolbatahuja 22:04 26. Juul 2006

Teade kõigile:
Laantemaa viimane osa toimub 2. septembril (laupäeval) Tartu lähedal metsas (teate küll, see mõnusalt külm ja märg mülgas). Kogunemine kell 11.00, mäng algab pihta orienteeruvalt kell 14.00. Oma osalemissoov saata mulle või tumevarjule ps-iga.
Püsige liinil uuemate uudiste tarbeks.
Osavõtumaks on seekord vereimejalikult kallis: 15 krooni, mida tasuda saab kohapeal.

Mängumeistrid:
tumevari
malevlane (metsaanz)
kolbatahuja

Üritame saada üles ka uue kodulehekülje, kuna vana pole võimalik uuendada.
Viimati muutis kolbatahuja, 10:43 19. Aug 2006, muudetud 1 kord kokku.
RVL
kolbatahuja
Meister
 
Postitusi: 119

Kasutaja avatar

PostitusPostitas kolbatahuja 11:41 2. Aug 2006

Jutt:
Nii nagu nädalas on seitse päeva, nii on ka Laantemaal seitse mängu.

Suvi hakkab lõpule jõudma ning ilmad külmenema. Kogu Laantemaa annab priskelt saaki, niipalju kui kidurad pirni-ja õunapuud ning agarad raksuskäijad seda lubavad. Taevas lendavad lisaks varestele ja tihastele ka paar kratti, kes viivad oma isandatele noosi.

Ent all maa peal on asjalood palju karmimad. Tontrüütlid riisuvad kogu Laantemaad, nii et kole. Sajad külad on maha põletatud ja isegi mõned väetimad linnused. Loomulikult seisavad sellised linnamäed nagu Väljaste, Valevimägi ja Saialinn endiselt püsti, kuid mujal nii roosiline pole. Tontrüütlite eriti usinad liitlased on tondid, kes küll üsna nõrgad, ent liiguvad kiiresti ja salgakesi. Nad kimbutavad neid, kes metsas tontrüütlite eest varjul on ja teisi, keda vaid kätte saavad. Surnud inimeste nahad ajavad nad enestele selga, et ka päevavalguses liikuda. Kuigi nad näevad siis välja väga imelikud ja kohati koomilisedki, on neid üsna raske eristada inimesest. Siiski ei saa ka tondid olla nii kindlad metsades, sest hundid, va võsavillemid, tapavad neid igal võimalikul juhul. Ja tondid kardavad neid.

Ent kõige hullem on siiski inimestel. Enam-vähem kogu maa Avino jõest Kärna jõeni on laastatud, palju tapetud, rohkem veel põgenema aetud. Tontrüütlite väehulgad on tugevad, samas on neid küllaltki vähe ja mida põhjapoole, seda aeglasemaks muutub edasitung. Lõplikult pandi edasitungile piir Kaarna kihelkonnas, kui talvestekuul löödi tontrüütlite salk tagasi. Sellegipoolest on kerge aru saada, et tontrüütlite pealik, kuri Hvriidrih, koondab oma laialipillutatud salke kokku rusikaks, et üritada murda läbi seegi kaitseliin ning minna viimasele ja lõplikule pealetungile.

Külma maakonnas on üsna suur segadus, mida Kaarna kihelkonnavanem Kult meeleheitlikult üritab korrastada. Esiteks on Värviori kihelkond pea täielikult ära rüüstatud ja inimesed põgenenud. Tontrüütlite vägi jõudis ka Kaarnasse, kuid seal osati neid oodata ja löödi lahingut, mille käigus tosinajagu vastaseid surnuks torgati. Teiseks on teeotsa külla saabunud palju põgenikke, kes on vaja ära majutada ja nende eest hoolitseda, kuna paljudel on haavad. Kolmandaks on liikvel palju kuulujutte, mida ei pruugi igaüks uskudagi.

Räägitakse, et põhjakonn, kuri elukas kirdest, on jälle Laantemaa poole teel. Samuti pidavat Roojärve eksitaja sõlminud tontrüütlitega liidu. Ent ka mõned paremad uskumused on levinud. Näiteks arvavad paljud, et legendaarne vägimees ja kangelane Valevipoeg ise on neile appi tulemas ja ka maa-alused, kes seni pole mingit huvi maapealsete elukate vastu ilmutanud. Ent keegi ei tea, kas need väited on tõesed. Igatahes on ümbruses nähtud palju tonte ja ka kolle.

Kaarna kihelkonnas on asjalood enam-vähem korras. Indarist on kuulda vaid seda, et nad ühe vladkade rünnaku tagasi olid löönud. Värviorgu pole keegi julgenud minna, minek omapead uitama on ka keelatud. Paljud usuvad, et tondid on kuhugi sinna Järveküla või Värvioru kanti oma pesa teinud ning seal pidavat neid hulgakesti olema. Kõige vähem on kuulda aga Malwekunnast, kuigi sealt on ka paar põgenikku tulnud, sealhulgas Oksaana, endiste mässuliste juht. Kõigil on oma arvamus, kuid täpsemalt ei tea ükski.

Igatahes on igaühel käed-jalad tööd täis: relvad ja turvised vajavad parandamist, haavad ravimist, ulualused lõpetamist. Aga keegi pole seni pead veel väga norgu lasknud ning kuna päevad on veel ilusad, pole ka ohtu eriti oodata. Tulevikust teatakse vaid ühte: tuleb hea pirniaasta, kuna kõik targad on seda ennustanud.
RVL
kolbatahuja
Meister
 
Postitusi: 119

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tumevari 10:50 3. Aug 2006

Seekordsed leerid on:

Külma maakondlased-kõik vanad rollid, kes tahavad lõpetada või jätkata oma rolliga(lisaks paar vaba kohta).
Põgenikud ümberkaudsetelt aladelt-kirju seltskond, kes on saabunud Külma maakonda.
Tontrüütlid-hävitaja raskevägi ja väepealikud
Tondid-hävitaja kergejalavägi, kelle eesmärk on rüüstada ja teha paksu pahandust.
Ja kui keegi tahab, siis on võimalik välja pakuda muidki rolle, mida parajasti vaja läheb.
Malakas taas tantsu lööb
vaenurahva laial turjal.
Üldse ei sa teha tööd,
eistrid need on väga kurjad.
tumevari
Meister
 
Postitusi: 100
Asukoht: Kaarna kihelkond

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tumevari 15:25 9. Aug 2006

Roojärve eksitaja-(Dwar)

Tuharüütlid
1. Hvriidrih
2. Hainrih-(ajudoonor)
3. Tiidrih
4. Pruuno

Tondid
1. Rabavana-(Henri113)
2. Roosk-(nordolf)
3. Tahmanägu-(kikakalde)
4. Hädapätakas
5. Peksan Läbi-(dragongate)
6. Kakssarv-(owner112)
7. Öösodi-(MTI)

Põgenikud
1. Vares-(algaja)
2. Rahulemb-(barbar123)

3. Asso-(propeller)
4. Malle-(hundikäpp)
5. Külli
6. Mölder-(The_Royal)

Kohalikud
1. Kult-(Kolbatahuja)
2. Paadialune-(Sõnni-Siim)
3. Paadipealne-(Karindi)
4. Oos-(jaaniuss)
5. Hingen-(tumevari)
6. Nemmu-(sõdalane)
7. Oksaana-(Syll)


Kolm Lahedat Maagi

Loomad
1. Karu-(XLR)
2. Vaenukägu

Kõik vanad tegelased võivad tulla oma vanade rollidega
Viimati muutis tumevari, 11:01 31. Aug 2006, muudetud 6 korda kokku.
Malakas taas tantsu lööb
vaenurahva laial turjal.
Üldse ei sa teha tööd,
eistrid need on väga kurjad.
tumevari
Meister
 
Postitusi: 100
Asukoht: Kaarna kihelkond

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sõdalane 13:50 19. Aug 2006

ma tulen põgenik külliks papi makssan klohapeal
sõdalane
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 77
Asukoht: Tarbatu lähedal asuvates kantsides

Kasutaja avatar

PostitusPostitas gwydion 14:53 19. Aug 2006

selliseid asju arutatakse enamasti ps-i teel
Rollimängurid ei ole veidrad, maailm on lihtsalt liiga normaalne
gwydion
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tumevari 4:40 24. Aug 2006

Kes on huvitatud reeglitest, siis tasub lugeda seda linki:
http://www.dragon.ee/foorum/viewtopic.php?t=4906
Laantemaast saab ka vihjeid siit:
http://www.dragon.ee/laantemaa aga seda pole uuendatud ja see on ka päris vana koht.

Ka mõned reeglimuutused on plaanis.
Malakas taas tantsu lööb
vaenurahva laial turjal.
Üldse ei sa teha tööd,
eistrid need on väga kurjad.
tumevari
Meister
 
Postitusi: 100
Asukoht: Kaarna kihelkond

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tumevari 12:32 29. Aug 2006

Kokkuvõte reeglitest: aluseks on pp reeglid, kuid palju on muudetud ja kohandatud ja arendatud ja välja jäetud.

Klassideks on:
Sõdalased- Neil on 2HP(st +üks elu jäsemes)
Vargad- 1HP
Tark/preester- 1HP
Võlur- 1HP
Karu- 6HP
Tont-3HP või 1HP kui lüüa hõberelvaga
Tontrüütel 3HP


1. Oskusi saab omandada TPde eest. Surma korral kaovad oskusteks vahetatud TP-d ära.
2. 1geni relvad on kaikad. Kaikad võtavad maha 1hp, kuid nendega torgata ei saa.
3. Kui keegi soovib hakata targaks, võluriks või sepaks, peab minema oskusi õppima vastavalt kas targa, võluri või sepa käest.
4. Vile tähendab mängu peatamist.
5. Soovituslik on mitte kasutada võõr-keelseid väljendeid.
6. Turvis kaitseb ainult seda kehaosa, mida ta katab.
7. Nooled läbivad hetkega turvis, kuid ei ei lenda läbi kilbi. Nooled võtavad maha 1HP.
8. GMidel on õigus kõiki reegleid mängu jooksul muuta.
9. Haavad paranevad poole tunni jooksul. Varastel 15 minutiga. Seda kõike loomulikult siis, kui haav on seotud. Hundid ja karud ei pea haavu siduma.
10. Rahaks on hõbe ja vask. 1hõbe=3vaske.
11. Tubakatooted on alaealistele keelatud.
12. Narkootilised ained nagu ka alkohol on kõigile keelatud.

Haavade reeglite koha pealt niipalju, et võtke täring kaasa(6tahuline). Tapsemalt veidi hiljem!
_________________
Malakas taas tantsu lööb
vaenurahva laial turjal.
Üldse ei sa teha tööd,
eistrid need on väga kurjad.
tumevari
Meister
 
Postitusi: 100
Asukoht: Kaarna kihelkond

Kasutaja avatar

PostitusPostitas kolbatahuja 17:23 29. Aug 2006

Reeglid on üleval siin
http://www.euras.eliit.com/
Foorum - Laantemaa
RVL
kolbatahuja
Meister
 
Postitusi: 119

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Dwar 21:56 31. Aug 2006

Kus see kole mülgas on?

Avastasin just õudusega, et mul ei ole kohast aimugi :o
I wish my lawn was emo, so it would cut itself.
Dwar
Tuleloitsija
 
Postitusi: 778
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas propeller 22:03 31. Aug 2006

Dwar kirjutas:Kus see kole mülgas on?

Avastasin just õudusega, et mul ei ole kohast aimugi :o


sama siin ^^
LARP klubi: Põhjamaade Hirm

Kogu info:
Põhjamaade Hirmu infoteemast
propeller
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tumevari 9:55 1. Sept 2006

Nii. Kui elate Tartus, siis teate, kus asub VISA hall(asub Ravila tänava ja Ilmatsalu maantee ristil). Selles kohas on kogunemine kell 11.00. Kes soovib, võib tulla otse kohale. Selleks tuleb sõita või kõndida Tallinna maanteed mööda Tallinna suunas. Pärast paari kilomeetrit on teelt näha, et paremal pool on RMK lõkkekoht ja puhkeplats(punase katusega). See ongi õige koht.
Malakas taas tantsu lööb
vaenurahva laial turjal.
Üldse ei sa teha tööd,
eistrid need on väga kurjad.
tumevari
Meister
 
Postitusi: 100
Asukoht: Kaarna kihelkond

Kasutaja avatar

PostitusPostitas MTI 9:51 2. Sept 2006

lähen autoga ja võin kellegi annelinnast või poolelt teelt peale korjata. Paar kohta vaba. ühendust võtta msn (mti250@hotmail.com) või ps teel. Plaan kohale jõuda 12 paiku.
MTI
Vandersell
 
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas propeller 20:14 2. Sept 2006

Igatahes suured tänud mõnusa kogemuse eest. Eriti meeldis mängida lõpu poole seda venelast, sest sellega sai eriti palju nalja. Suur tänu ka Mallele(hundikäpale) kes minu eest hoolitses kui ma haavata sain :D

Ja ma arvan, et see ei ole ikka viimane laantemaa, onju?

igatahes suured tänud.
LARP klubi: Põhjamaade Hirm

Kogu info:
Põhjamaade Hirmu infoteemast
propeller
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 223
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas MTI 20:30 2. Sept 2006

No üldkokkuvõttes jäin rahule. Öösodi jäi ikka lõpuks ellu ja naases oma sauna rahus elama. Rollimängu üle ei hakka eriti nurisema. Esimene lahingukogemus minu jaoks.

mängu alguse poole sai kohata metsas ka hirmund seenelisi.
MTI
Vandersell
 
Postitusi: 8
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6