Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Nelja Ilmakaare poole muljed

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Nelja Ilmakaare poole muljed

PostitusPostitas Ghostwizard 15:40 19. Veebr 2006

Igastahes, taaskord üks tore Erien üle elatud. Tänud GMidele ja kaasmängijatele kõige eest. Koht ja mäng olid mõlemad kõrgem tase. Erilised tänud läheksid Irulanile, Firbolgidele, Lendya mängitud köögitädile, krahv Durexile, Darwinile, Martinile ja paljudele teistele, kellega tihedamalt kokku puutusin ning kes Kõrmiku elule palju juurde andsid, kuigi jah, vahest ka ta konstantsele närvivaputsusele ligemale viisid.

Eraldi tooks välja goblinid, kes olid lihtsalt nii väikesed, nunnud ja toredad, et korvasid sellega oma tüütud olemise. Igastahes jah, nö diplomaatia oli lõbus ja muu ka.

Noh ja ütleme, et teatavad kulinaarsed teemad olid ka huvitavad. Aga arvestage lihtsalt sellega, et kääbikud on liiga vintsked et neid süüa. Ja lood ühe teatava sõnaga olid ka toredad...

Aardejaht oli samuti lõbusk olgugi et jah, enamus meist ootas enamat kui lihtsalt seda, et üks õukondlane või kes iganes ta ka oli, endale suuremas koguses kulda saab. Stuarti lõksus viibimise aegu mõtlesin ma igastahes paaniliselt, mida kaasõhumaagile soovitada, et ta sealt lahti pääseks.

Kontsert oli ka väga tore, kiitused GMidele selle korraldamise eest.

Kui midagi veel meenud siis jutustan... ahjaa pilte tahaks ka näha.

Austusega, kääpsust Õhumaag Kõrmik.
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas chloe 17:09 19. Veebr 2006

Ma polegi viitsinud kunagi peale mängu muljetada, see on jäänud tavaliselt Aweroni kaela, aga tundub, et seekord tahan. Kõigepealt head asjad:


* Nautisin ise kohta, nn ajastupärast muusikat(ja tõesti suured tänud neile) , nii palju kui see minul võimalik oli.
* Ahjud olid spetsiaalse valve all, sest tihti juhtub mängudel, et ei saa öösel külma pärast magada. Vastik.
* Seekordne mäng polnud plaanitud madinaga(mida küll minimaalselt oli), vaid rõhku oli pandud olustikule, intriigidele, omavahelistele asjatamistele, kes nautis, kes mitte.
* Õnnestus korraldada siiras hämming ohvri saatjatele, kes alles kohapeal avastasid, et olid trollile andnud hertsogitütre mitte õuedaami. Neil kulus natuke aega enne kui taipasid...Me kartsime, et saavad kasvõi OG aru.
* Üks mees sai lossi ja naise. Palju õnne.
* Üks mees vehkis umbes 10 inimese näo ees varanduse st suure kullakoti ära. Samuti õnnitlused.
* Maja elas.


Huumor: nägu, mis oli nooremal trollipojal, kui see muusikat kuulas. Seal pilgus polnud küll mingit mõtet.

Haldjavaluvõte: kõrvad pea taha kinni siduda.

"Ma küsisin haldjalt, mis ta arvab, aga ta vastas mulle ehthaldjalikul moel, ehk siis ma ei saanud midagi aru. "

Trolliveri tegevat nooremaks. "Läksin siis vanema trollipoja juurde ja rääkisin, et minuga selline õnnetus, et juba sünnist saati impotent ning trolliveri pidavat selle vastu aitama. Sellepeale võttis troll minu relva ja lõikas ise endale kätte. "

- "Me teame, et teie tapsite nad ära!"
"Ei tapnud"
- " No okei"


Nüüd halvemad asjad, oleks teinud posti hiljem, et inimesed minu arvamusest mõjutatud poleks, aga ei viitsi:


* Lihtsalt tuimad näod, kes istuvad,ootavad ja midagi ei tee ning pärast vinguvad, et midagi polnud teha. Me ei too midagi kandikul ette, ise peab uurima, sebima, käima ringi, üritama inimestega suhelda. Kui tahate niisama istuda, siis istuge, aga sel juhul nautige seda.
* Kommentaar: "Nüüd saab lõpuks lüüa." Paratamatus ilmselt.
* Saatjad, mida me mingil põhjusel tööle ei saanud. Info levis aeglaselt gm-de vahel.
* Natuke enne mängu oli kogemata väike möödarääkimine, mille tulemusel said mõned npc-d rollid jube hilja. Vabandame.
* Jällegi ootus, et kui ma nüüd küsin, siis ta peab rääkima kohe kõik välja, mis teab või kui ei räägi, siis on põhjuseks gm-d, kes tahavad asjaga viivitada. Ei. Vastava npc eesmärk oli otsida põhjendust, miks ta peaks rääkima. Alaline probla, et tüüp istub oma infokillu otsas, ise midagi aru ei saa, aga teistele ka edasi ei anna. jah, on tema valik, aga mis mõte siis üldse on...?
* Leiged emotsioonid. ööö....ma oleks nõus rämedalt tapma suure kullakoti eest jne

* Ebameeldiv probleem öösel sauna eesruumis. See oli gmpunkt ja magamiskoht, pluss oli sinna pandi magama tegelased, kellel oli vaja silma peal hoida ja kelle vanematele oli lubatud, et nad saavad normaalselt magada.
Vb vale koht, sest mingi seltskond tahtis seal jaurata ja lõõgastuda, aga seda oleks saanud teha kas majas saalis või vaiksemalt.
Miks tüübid mujal ei maganud? Sest gm-d ise, gm-de asjad, magamisasjad olid juba seal, ja ka väiksed tegelased olid juba sinna pandud.
Paari gm-i märkuste peale reageeriti ükskõikselt. Ja kahjuks või teile õnneks, et mind kutsuma ei mindud.
Kelle õigus või vale, ei mängi siin rolli. Oluline on tagajärg, mille tulemusel need gm-d enam eriti mängu teha ei taha. Milleks? KUi sa raiskad oma aega, närve jms teiste peale ja sind isegi mitte ei respekteerita?
Pluss pole mingit motivatsiooni, tuntus larpimaailmas on saavutatud, raha ei saa, ennast tõestatud...Palju õnne.
Vana skinhead õpetab noort
-Poju, kujuta ette,et jalutad metsas ja äkki ronib põõsast välja inimene,i melikult riides, naeratab, kaasas on kitarr ja käes on kepp. See on larpar ja jumal tehku nii, et sa teda hipiga segi ei ajaks...
chloe
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1312
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Attila 17:58 19. Veebr 2006

Kuigi ma kohe pärast mängu nõustusin võimalusega, et saan koju sooja voodisse, tunnen ikka natu süümekaid aftekale mittejäämise pärast. Sai kohe karistatud ka. Porgandimürgitus, mis seisnes öö läbi kestvas kõhuvalus ja kella 5 ajal hommikul kogu tarbitud oranži massi suu kaudu väljumises, mis omakorda tekitas neelatamisprobleeme kuni hilishommikuni. Järgmine kord olen porgandite koha pealt targem, onju.

Aga mängust.
Wow. GM'ide tekitatud juhe oli tõesti võimas. Aga kahjuks siiski jõudsime selle poole mängu peal enamvähem lahendatud. Mu NPC tegelane, noh, oli motiveeritud ja hea. Kohati küll raske väljamängida, tiba igav... ja aegajalt tekkis selline ballastmängija tunne küll, et teiste mängijatele ma midagi juurde ei anna. Aga IG olin terve elu käsku ning Tuultemaad teeninud ja muu mind eriti ei saanudki huvitada. Rollist suurt midagi rohkem välja ei lugenud.

Tänud:
Kaasmängijad:
Ozkar, kelle vastu oli raske eelarvamusi tekitada ja kes kogu meie päästmist ikka edasi aitas.
Ilona, kes ikkagi tuli ära päästa/kaitsta (ja teistel tema päästmist takistada).
Trolliisand, kes ausat lepingut ikkagi tegema nõustus.
Ootand, rohkem lähemalt ma vist ei suhelnudki? :oops:
Aga neile ka tänu, kes kõik selle õhkkonna loomises kaasa aitasid.
Joosepile taldriku eest.
Ja Annile ohutu transpordi pärast.

Ja GM'dele ka suured tänud, motiveeritud rolli ja Suure Juhtme eest.

Glendon.
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sentius 18:04 19. Veebr 2006

mina üldse kardan seda sauna.
alati kui ma sinna lähen, lõppeb see mingi jamaga :rolle:

aga mäng oli suurepärane, meie viiesel seltskonnal oli
tegevust ja nalja otsast lõpuni. tänud!
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 423

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Nessa 20:16 19. Veebr 2006

Mulle õuuudselt meeldis see muusika! Aitäh!
Alati on mängudel keegi, kes nagu oskaks mängida pilli aga nagu kuidagi ei lähe käima, sest üksi mängida, kui keegi ei kuula, on nagu nadi ja siis kuidagi jääb ära (jah, ma räägin teiste hulgas ka iseendast) .. või siis keegi tilutab mõnda aega kuskil niisama mingit pilli plõnnida aga midagi suuremat sellest ei saa. Bänd oli super!!
Mis siis, et nad pidid vahepeal mängima umbes kolmele inimesele, sest kõik teised jooksid hüüatuse peale "õues saab soolikaid (vms)" trobinal välja, et ometi neid soolikaid näha... Mul oli natuke veider sellel hetkel- kas tõesti oli selline seiklusjanu, et oli tappev vajadus iga väiksema müra peale kohe ise ka välja pimedasse lumesattu seiklust otsima minna? ei tea, igatahes mängis bänd auväärselt edasi.

Kahju et meie muusikute ja teiste muusikute võistlus kuidagi katki jäi. Seda oli põnev vaadata.

Olustik oli samuti hea ja see maja oli ideaalne trollimaja. Kaks trollipoega tegid selle väga põnevaks oma kaklemiste ja müramistega, Hel ka, misiganes sa siis ka ei olnud (kass), ning Lendya oma puukulbiga oli ka natuke hirmutav. (:
nii IG kui ka OG hirmu tekitas ka trolliemanda sünnitus.. maja mürtsus ja lagi tahtis pähe kukkuda.. tekkis väike kergendus, et hea et ma troll ei ole. :P

Mängu lõpp oli äkiline ja murettekitav.. alati tuleb "to be continued" kõige põnevama kohapeal, eksju. Niiet täiesti kindlalt peab järgmisele mängule kohale tulema -seda lugu nii lihtsalt pooleli jätta ei saa.

Tänud GMidele, hea mäng oli.
Nessa
Asjatundja
 
Postitusi: 47
Asukoht: Tartu.

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 20:23 19. Veebr 2006

Ja minu pildid: http://www.dragon.ee/gallery/albun80

Mängida oli tore... Koht oli fantastiline... See maja, ümbrus, jõgi.. tuli silla peal... lumi, mets ja siis kollid... Muusika muidugi - see kõik lõi sellise fantastilise olustiku. Lisaks sellele oli tõesti tegu ühe ülimalt mugavate tingimustega mänguga (ma mõtlen soojus, voodid, vesi majas...)

Minu suur austus minu vähestele kaaslastele, kes möödunud aegadest alles on jäänud - kääbik, mees mustas... Ja need toredad uued sõbrad, kes leitud sai - kaks kahtlast tegelast mustas maalingutega, sinised.. (nende viimaste kohta saab tõesti öelda supper) Ja muidugi väiksed goblinid, kes kahjuks ei jõudnud maailma revolutsioonini - ei tagunud oma mõõkasid atradeks, ega võtnud maha metsad, et rajada põlde.. Ja see neile nagunii otsa ka tõi..

Veel märkimisväärsed tegelased olid trollipere - inimestel on neist ikka väga vale arvamus. Nagu pisike majateenriks saanud tüdruk ütles - trollid olid nii sõbralikud.. ei söönudki mind ära. Ja see printsess, kes oli koledaks muutunud.. Minu au ja kiitus sellele vaprale mehele, kes kuulas oma südant mitte jälginud oma silmi.

Ja kõige lõpuks ikka see kõige olulisem - GM_id. Ilma nendeta ei oleks midagi. Töö oli tehtud hästi ja korralikult ja need, kes rahule ei jäänud - nende enda süü. Mulle tundub, et mängijad võtavad loogiliselt, et GM-id peavadki nende jaoks rügama ega anna vastu mitte midagi. Viimasel ajal näib see nii..
Viimati muutis Iardacil, 20:47 19. Veebr 2006, muudetud 1 kord kokku.
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Kinnara 20:29 19. Veebr 2006

(postitus kustutatud)
Viimati muutis Kinnara, 23:49 21. Veebr 2006, muudetud 2 korda kokku.
Kinnara
Asjatundja
 
Postitusi: 40
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas narmer 22:05 19. Veebr 2006

Tore mäng oli.

Paremad asjad välja tuues:
Muusikute duell- Väga lahe oli.
Maailma päästmine- naljakas, seikluslik ja filosoofiline. Lahe oli ka see, et nüüd läks asi üpriski selgeks ja me teame mida tegema peab(surnute linn
oo jee).
Aaretejaht- huvitav, kuid natuke kahju, et aardest osa ei saanud(mitte et ma seda ära teeninud oleksin).
Tegelased- Hiilgavad tegelased, nii NPC kui ka PC-de seas.
Koht- Tõsine pluss õhkkonnale ja väga mõnus(LARP-il voodis magamine wow).

Ainuke halb asi oli igav periood mängu alguses/keskel, kuid see läheb 99%
minu enda arvele.

Suured tänud GM-idele ja mängijatele.
narmer
Meister
 
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Neumis 22:40 19. Veebr 2006

ohh...mina olin ilmselt üks neist niisamaistujaist. suuresti selle pärast, et energia kulus püsti püsimisele - viimane kord, kui ma ennast larpi jaoks ületankistan. mingist hetkest kadus liikumise isu ära ja istumine oli väga ahvatlev. pealegi kukkusin läbi oma niši leidmises üleüldises stooris. sügavalt kahju selle pärast ja loodan, et üldine olemine ei kannatanud väga palju.
sünmuskoht oli väga autentne ja hästi valitud suhtluslarpi jaoks. soe koht, kaminatuli ja hea seltskond - mida külmal talveõhtul muud tahta.
majarahvas mängis oma osa hiilgavalt. samuti jäid meelde filborgid, kergesti ärrituv kääbik, maailmapäästjaneidis sinises, goblinid koos oma kuulsate kottidega ja loomulikult isand Darex
GM-ide töö oli tasemel, eriti arvestades probleemi raadiosaatjatega.

ah et see mõõga kadumine jah? see oli nii kogemata või nii...suur häbi muidugi, eriti arvestades, et mu isand selle üles leidis...mis ma oskan öelda...ma olen hajameelsuse ja kobakäpluse musternäidis...
kas võib või ei või või või margariiniga panni määrida?
Neumis
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 76
Asukoht: tartu

PostitusPostitas Aweron 10:47 20. Veebr 2006

http://www.dragon.ee/gallery/albun80/40_mida_teha <-- igati muhe pilt minuarust. temaatiline lausa.

Kokkuvõtvalt: kõike oli nagu aga miskit jäi minu jaoks poolikuks. Võibolla polnud seda suurt pingelangust lõpuks, sest seekord nagu sujus korraldamise poole pealt kõik suht okeilt. Jama oli ka, et täna kurigripile nii mõnedki tegelased ära jäid. Teise trollipoisi asenduse leidsime reedel jne.

Aga suvel teeme veel vast. Isegi siis kui ma pean teistele 45 mintsa ajumasaazi ja sületantsu korraga tegema... :o
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Crata 11:54 20. Veebr 2006

Vaatamata GMide seekordsele mängulõpuelevuse puudumisele ja suhtelisele rahulolematusele oli minu meelest hea mäng. Minul jätkus tegevust ja ajuderagistamist ja rollimängu ja nalja ja muret ja kõike. Sooja, süüa, seltskonda, suurepärast elavat (!) muusikat oli ka enam kui keskmisel talvemängul harjunud kohtama.

Suured tänukallid minu poolt esiteks GMidele. Ja edasi positiivsed asjad meenumise järjekorras:
* Ikkagi see toit, sellest ei saa üle ega ümber. Nämmm, seda sööks tihedaminigi :)
* Meeleolu loov õhkkond majas ja õues, mida veel enam süvendas väga hea muusikaline kahevõitlus. Oskuspunktid pärismuusikutele, stiilipunktid Eire laulikutele, neid said nad mujal esinemise eest hulgaliselt juurde :D
* Pehme voodi soojas toas, sellist luksust kohtab larpides harva. Ehk siis lisapluss kohale.
* Trollipere ja muu majarahvas - Keit oma kulbiga, Sussu (?) oma müstiliste vihjete ja nunnu väljanägemisega, Töhk Tilluga ja ehmatamistega (Möhuga eriti ei jõudnudki suhelda.. aga mis seal ikka), trolliemand oma liikuva lapsega ja troll ise oma tarkuse ja samas tõrksusega. Ahjaa, sellised kergelt hajameelsed-poolearulised (?) sulased, eriti üks.
* Aadlik Armand, kes ajas taga mingit varandust ja tundus seejuures nii-nii kahtlane. Kullast oli see-eest meil õdeedega suht suva, me pigem kartsime, et ta üritab kurja vaimu välja kutsuda, mitte printsi vaimu vabaks lasta ja varandust kätte saada.
* Iardacili mängitud preestrinna, kelle nime ma suudan alati sassi ajada - aus ja tubli kaaslane pikal rännakul, alati heatahtlik ja abivalmis.
* "Paha lõhnaga" Priisti tegelane, kelle nime ei saanudki teada, aga kes oli paha-paha ja väga salakaval. Täiesti ebausaldusväärne kuju, aga see-eest sai temaga natuke nalja.
* Tulemaag Darwin, õhumaag Siobhan (?) ja Martin, kes tunduvad mõneti vedav jõud meie maailmapäästmisotsinguil olevat. Tegutsemisvalmis ja näitavad ka eeskuju. Hea, et meil on sihikindlaid aktiviste ka pundis :P
* Naljakas oli mägitrollide (vist teise?) rünnaku ajal see, et kui mina üritasin välja võitlema minna nendega, joosti mind lihtsalt massiga majja sisse jälle. Niipalju siis kordagi mõõga kasutamisest :P
* Kindlasti unustasin veel muudki olulist, aga nüüd tooks eraldi esile oma õed, kellega meil mäng ja lõbu jätkus ka siis, kui me teistest eraldusime. Aitäh, õekesed, ilma teieta ei oleks ükski Erien päris see ;)

Miinused:
* Esimene miinus läheb mu saabaste arvele ja paksule riietusele, mis liikumist raskendas. Aga sooja nimel oli vaja..
* Teine pisimiinus minult läheb pisikeste goblinite kallal norinud tegelastele. Algul oli jah omamoodi naljakas, aga siis läks asi minu jaoks üle piiri, minu isiklik probleem ilmselt.
* Ega muud ei olegi kusjuures. Ülejäänu oli positiivne :)


Mina igatahes loodan järge. Vähemalt millalgi, vähemalt ühte ikka veel, eksju? Palun?? :rolle:
my inner child is a mean little bastard - anon

ACrata
Crata
Mistress
 
Postitusi: 508
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Irve 12:27 20. Veebr 2006

Vabandan igasuguse teisi häiriva lärmi põhjustamise eest pärast mängu.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 16:31 20. Veebr 2006

Vabandan, et ma peale mängu ennast unustasin ja probleemi tekitasin.
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Henzu 17:11 20. Veebr 2006

Nüüd juba veidi maganult, mõeldes... ütleks et lahe oli. Tegelt ka. Venna sai ka hästi hakkama. Ise ma vast lihtsalt ehk ei viitsi niisamagi eriti small-talki ajada ja ega trollirollis seda suurt ei teinudki, seetõttu eh ka paljud mind ei mäleta.
Tegelikult oli jube tore olla pea et surematu. Vahet ei olnud tegelikult, sest keegi niikuinii üle paari korra ei löönud.
Kehkenpüks sai peksa, julla sai kirjatüki oma kahe läikiva kuulikese eest, ISSI sai verd-viagrat ja õhtul saadi vist natuke palju kurjaks. Selles suhtes paluks ka andeks, kui ma oma koleda hääle või nõmeda näoga kedagi häirisin. Õhtul või siis päeval või kunagi teine kord.
Hunte nägime muidu. Kitsekest ka.
Häirisid hunnik relvi ja kinnised suud. Nõmikud ka loomulikult, aga eks igaüks tea ise.
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

PostitusPostitas Aweron 17:19 20. Veebr 2006

Vabandused on toredad aga jube hea oleks, kui rohkem kribataks siiski, mis meeldis ja mis mitte. Muidu me ei saa vigadest õppida, egaju?
Tagasisidet ootame kah.
*luftitab KP-dega*

mis asi on nõmik, üldse? ;)
sõnast nõme?
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6