Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: Diablo 4: Elu Allikail – 07.01.2006

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

LARP: Diablo 4: Elu Allikail – 07.01.2006

PostitusPostitas Iardacil 22:02 19. Nov 2005

Viimane kaitselinn Ida vastu on langenud - Prints Herbert on kangelaslikult hukkunud ja päästnud oma suguvõsa nime ja au, kuid see vereliin on nüüd lõppenud. Enam ei ole neid vapraid kangelasi, kes iidsetel aegadel Patustatud Sõjast Tyraeliga koos pimeduse vastu seisid. Kaitseliin on langenud ja tee Idale avatud. Enam ei ole kedagi, kes üritaks hoida tasakaalu ja päästa neist kuningriikidest seda, mida päästa annab. Riigid on langenud, valitsejad surnud, rahvas juhita. Diablo valitsuskepp on leitud. Kas Pimeduse isand on juba tõusnud või annab seda veel parandada? Kust leida see jõud, mis suudaks ühendada kõik vabad rahvad nagu omal ajal Tyrael seda tegi? Kust leida selline vägi, mida saaks võrrelda Horradrimi Liigaga? Ja kas see vägi suudaks üldse midagi ära teha? Kas on veel lootust või oleks targem joosta, kuni veel saab?

Prints Herbert on surnud, tema sugu lõppenud. Inimkond on langenud. Labaselt hüljati ennemuistse võimsuse varemed – kõik raha ja kasu nimel. Osad aga siiski usuvad ja neil on missioon – Kerberos vangistatud, lubab Deemon aidata inimesi Diablo vastu. Taas kehtib kõnekäänd – minu vaenlase vaenlane on mu sõber. Sammud seatakse Itta – sinna poole, kus on muistse Maailma Jõe allikad. Sinna, kus ikka veel valgusrüütleid leidub. Nemad ei ole hüljanud vanasid vandeid ja täidavad siiani oma püha kohust – kaitsta ja hoida Elu Allikaid. Ja kui Diablo peaks olema ärganud, siis just see oleks esimene koht, mida ta ründaks. Igal minutil on oma hind. Iga hetk loeb. Igaühel on omad põhjused, kuid kõik mõistavad – liidud on langenud, juhid surnud, valgusrüütlid on üksi – kui nemad ei jõua ja ei aita, siis kes aitaks? Ei keegi...

Logose Vaimudel on hea meel teatada, et uue aasta algul toimub neljas mäng Diablo teematilise mängude seeriast.

Mis: Diablo 4: Elu Allikail
Millal: 7.01.2006
Kus: Türisalu, Harjumaa
Algus: Kogunemine 10.30, mäng algab 12.00
Lõpp: Lõpp 18.30
Maksumus: 50 krooni (kohapeal 75)
Viimane registreerimise tähtaeg: 22 detsember 2005 (kolmapäev)
Viimane maksetähtaeg: 25 detsember (pühapäev)*

*Võimalus maksta ka kohapeal, kuid sellisel juhul on hind 75 krooni

Transport ja kogunemine:
Bussid Türisallu väljuvad Balti Jaamast post 1 alt. Sõita peatuseni Türisalu (natuke peale Vääna-Jõesuud sõidab buss panga peale üles. Esimene peatus peale üles sõitu). Peatusest kogunemiskohta juhatavad OG lindid ja GM on neil kahel bussil ka vastas. Autoga tulijatel on kõige lihtsam jätta auto Türisalu panga vaateplatsile ja siis mööda maanteed umbes kilomeer edasi tulla peatuseni. Muidugi on võimalik parkida ka maantee kõrvale teepervele.


09:50 – 10.35 108 TALLINN-RANNAMÕISA-VÄÄNA JÕESUU-KEILA JOA-KEILA

12:00 - 12:44 157 TALLINN -RANNAMÕISA-LAULASMAA-PALDISKI (hilinejatele)

Tagasi saab õhtul samuti bussidega:
18.16 – 19.00 157.TALLINN-(SZOLNOK) -RANNAMÕISA-LAULASMAA-PALDISKI
19:27 - 20:20 126A LAULASMAA-KEILA JOA-VÄÄNA JÕESUU-RANNAMÕISA-TALLINN
20:23 - 21:20 126 LOHUSALU-KEILA JOA-VÄÄNA JÕESUU-RANNAMÕISA-TALLINN

Samuti on sinna võimalik pääseda marsruuttaksodega 273 ja 273 A. Üritame nende ajad teile ka lähiajal üles panna. Kui uue aasta algul peaksid sõidugraafikud muutuma, teavitame sellest dargon.ee foorumi kaudu.


Registreerumine:
Registreerumiseks saata kiri aadressile kadriumbleja@arte.edu.ee ning kirja pealkirjaks panna: Diablo 4

Kirjas märkida:
Oma pärisnimi
Oma kasutajanimi dragonis või mõnes muus foorumis (kui on)

Vanade tegelastega jätkajate puhul:
Lisada muudatustega tegelaseleht (vanadel tegelastel)

Uute tegelaste puhul:
Sünniaeg
Eelnev mängukogemus
CP-de arv (kui varem Diablo seerias osaletud)
Millist tegelast soovitakse mängida
Kas soovid ise rolli kirjutada või soovid, et GM-id selle kirjutaksid.

Seekord on kohtade arv kindlalt piiratud – üle 40 ei tahaks seekord minna. Uutele tegelastele anname ette osad elemendid rolli loomiseks (lähtuvalt nende soovist) või vajadusel kirjutame rolli ise. Samuti saab personaalselt tegeletud kõigi vanade tegelastega (sellest ka kaks nädalat enne mängu lõppev registreerimine).

Maksmine:
Mängu summa 50 krooni kanda üle Kadri Umbleja arvele Hansapanka 1107713163. Selgituseks märkida pärisnimi, fooruminimi ja Diablo 4. Viimane maksmise tähtaeg on 25 detsember. Mängu tasu sisaldab sooja toidukorda ja jooki, rekvisiite ja muud mängu korraldamise jaoks vajalikku.

Kaasa kindlasti võtta endale sööginõud jms. Samuti pange ennast soojalt riidesse.

Logose Vaimude koduleht koos maailma taustakirjeldusega:
http://www.hot.ee/logosevaimud/

Reeglid Logose Vaimude kodulehelt (http://www.hot.ee/logos1/Reeglid_v2_2.pdf)

Parimat soovides,
Iardacil 53945309 - universaalne GM
Cunray 56707350
Kasto
Ularie Elwing 53827085 - logistika GM
Zelor
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 19:39 21. Nov 2005

Tähelepanu vanad mängijad!

Kes kindlasti soovivad jätkata samade tegelastega võtke KIIREMAS korras meiega ühendust - muidu võib lihtsalt juhtuda, et teile ei jätsku kohti.
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Merqlove 20:59 21. Nov 2005

Woohoo, karjub metslasest kommeteta lurjus oma kambaga Itta suubudes!
Ja karjub nimelt ja pärib jumalatelt (loe : lotsib GM-i)
1. Kas reegleid on see kord modifitseeritud , et kas siis on vaja uuesti reeglistik korrata, või
2.reeglid jäävad samaks, nii, et jääb rohkem aega ettevalmistuseks ?

Go Go, Horadrimmi Koda :rolle:
58045620 - Anton
Merqlove
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 60

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 21:48 21. Nov 2005

Merqlove kirjutas: 1. Kas reegleid on see kord modifitseeritud , et kas siis on vaja uuesti reeglistik korrata, või
2.reeglid jäävad samaks, nii, et jääb rohkem aega ettevalmistuseks ?


Reeglite koha pealt - on jah natuke muutunud. Eelkõige puudutab see relvastust ja varustuse hindi üldiselt. Nimelt on võimalik oskuste abil nüüd vabaneda relva piirangutest ehk tee on vaba "hüüber-fantasy" relvadele, mis nagu leiva labidad on... St. kui soovite selliseid relvi, siis on teil võimalus neid ka saada - natuke vaeva ainult. Varustuse hind puudutab aga neid kes mängu vaheajal tahavad varustust omandada!
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tralayn 22:01 21. Nov 2005

Darkwoodide sugu on seegi kord esindatud.

(ja telepaadid on kõige lahedamad :P )

Linda von Darkwood.
Mmm something-something... /sisesta tark ent humoorikas lause siia/
tralayn
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 225
Asukoht: Lageda välja kohal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 22:04 21. Nov 2005

Ma ütlen seda ühe sõnaga ja muiates: UNTSANTSAKAD

;)
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 22:29 21. Nov 2005

Registreerimine lõppenud

(Tekkib paratamatult küsimus - misasja - Iidmaa ja ka Diablo 4 kahe päevaga osavõtjate arv täis)

*Kui mõni koht peaks vabanema, anname teada.

*Veel on võimalik pakkuda üksikuid etteantud rolle konkursi korras. (osad rohkem/ teised vähem NPC-d) Eelkõige neile, kes on varem mänginud ja soovivad ka seekord mängida ja neile, kellele see oleks 1. või 2. mäng.

Kes huvitatud saatke kiri aadressile kadriumbleja@arte.edu.ee koos paari lauselise põhjendusega, miks just sina.
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 22:43 21. Nov 2005

Larpipalavik, ütleb Koirohi, ja sügab surisevat G-pardi kõrva tagant.
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ethelred 23:06 21. Nov 2005

Idamaalased on ka esindatud....
Ants seisis juuures ja naeris, sest tema meelest polnud lõbusamat asja ilmas, kui oli seda Riia kassi kräunutamine.
Ethelred
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 236

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Bernard 23:27 21. Nov 2005

Vanusepiirangu puudumine (muuhulgas ka selgitus miks vanemad (üle 20a) mängijad tihti vähem esindatud on).
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ghostwizard 11:07 22. Nov 2005

Üksildane poolhaldjas seistab hetkeks, heites pilgu tähistaevasse ning jätkab seejärel oma teed, sinna kuhu rada teda taas viib.
Ehk, siis poolhaldjas maag ja rändur Everard Nightfall on samuti kohal.
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 17:42 22. Nov 2005

KUULUTUS:

Kuulus alkeemik ja nõid Koirohi kuulutab üle mitme aastasaja välja konkursi ÕPILASE leidmiseks.

Sobiv kandidaat piaks olema usin, virk ja kraps, õnnistatud mõtlemisvõime ja huumorimeelega.

Soovijatel saata elulookirjeldus ja hüva põhjendus teemal 'miks just mina seda au väärin' sobiva kirjasulelisega või muul moodusel.

Mõttetutel untsantsakatel mitte tülitada!

0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Pääle selle on vabad veel paar kena ametikohta:

* sulane - sugu pole oluline, rass ka mitte (ainult untsantsakatel palun MITTE tülitada!). Ülesanded: vajalikke asju tassida ja kambrit kraamida. Kasuks tulevad teadmised taimedest! Palgaks saab süüa, peavarju ja pühade puhul kingitusi.

* Valvur - sugu pole oluline, rass misiganes, pääasi et natuke rammu oleks ja untsantsakatel palume endiselt mitte tülitada. Põhikohustus: hoida silm pääl laagril ja laboril ning kaitsta laagrit, laborit ja oma tööandjat ning tema teisi teenistujaid igasugu ennast täis võõrvallutajate vastu. Palgaks saab süüa, päävarju ja pühade puhul kingitusi.

Soovijatel läkitada kirjasulelised oma lühikese eluloo ja võimete kirjeldusega Koirohu suunas teele.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Bernard 18:21 22. Nov 2005

Pelgalt kingituste ja peavarjuga väga head sulast ei saa - sõdurit veelvähem. Kuld on see mis rattad veerema paneb.

Ol'Bluufatse
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 18:49 22. Nov 2005

Kui on kulda väärt sulane ja valvur, ega siis kuldki olemata jää ;) Aga pelgalt rahaahned ja untsantsakad ärgu vaevaks võtku - tuu töö ep ole nende jaoks.

Ja tervitused Vanale Sininäole, (kes ei ole napakas untsantsakas)

Koirohi
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

PostitusPostitas doofyus 19:00 22. Nov 2005

Mis nii võib ka teha, et mul on kokku nagu 24 Cp (eelmiselt mängult sain ju lisaks) ja siis nendega uue karakteri teha või peab uues karateri puhul 20 CP alustama?
aga kes nüüd häbeneb?
doofyus
Rändur
 
Postitusi: 12
Asukoht: kolmandal kosmilisel planeedil

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6