Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Barjäärilinn IV, muljed ja muu

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Barjäärilinn IV, muljed ja muu

PostitusPostitas Bernard 22:29 31. Juul 2005

Kohustuslikud (aga seetõttu mitte vähem tähtsad) tänamissõnad:

Kaas GM'idele ja meie abilistele kes reedel varavalgest hilisõhtuni saagida, klopsida ja meisterdada vuhtisid.

Mängijatele, kes kõigega kenasti kaasa tulid ja kes meie kujutluspildid elama panid. Eks igaüks neist muljetab ise, kuidas ja mida.

Igal juhul, hoolimata sellest, et nagu kiuste just minu ja just keerulisemate/paremate seikluste ajal vihma sajab (mis mängulusti vähe pidurdab - maniakid välja arvata), jäin rahule. Seiklus oli, draama oli, lööming oli, huumor oli, kangelased, kurikaelad olid ja dunegon oli kaa.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tralayn 23:54 31. Juul 2005

Vahva oli, hoolimata sellest, et reeglitele hakkasin pihta saama alles siis, kui mäng läbi sai ja koju jõudes ei leidnud ma kotist mitte ühtegi kuiva asja peale ujumisriiete.

Suured tänud korraldajatele ja kaasmängijatele, vahva nädalavahetus oli see kindlasti. :)

Morrighan
Mmm something-something... /sisesta tark ent humoorikas lause siia/
tralayn
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 225
Asukoht: Lageda välja kohal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Balor 11:10 1. Aug 2005

Nagu igalt m2ngult, sai seekord tunda nii h2id kui halbu momente.
Questid kippusid lineaarsed olema ja neid oli v6imalik korraga lahendada vaid 1 v6i 2.
Rajaleidmine oli v2ga hea. V2hemalt rajaleidjatel oli v2ga l6bus. Koomika 2mblike juures kah. See l2burint oli kah kindlasti 88sel hea, aga valisin seekord tervise elamuse asemel. Kurk on selletagi kare.

Ei j22nud p2ris nii rahule kui eelmiste m2ngudega, aga elamusterohke oli see siiski.
Mis k6ige parem - sai 6pitud nii m6ndagi korraldusliku ja systeemse poole pealt. Sain m6nestki aspektist, mis varem veidi udune oli.

-----------------
Pidevalt ringi jooksev rajaleidja Mika
---------------------
One who conquers others is strong.
One who conquers himself is all-powerful.
Balor
Shamaan
 
Postitusi: 189
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 14:10 1. Aug 2005

Ja käisingi siis tiiru Barjäärilinnas ära, et oma silmaga näha, mis toimub. Sest jutte oli igasuguseid. Hää mitu tükki neist sai kummutatud.

* Mind ei löönud keegi esimese veerandi või poole tunniga maha. Miski imelise tulepalliga ähvardati kah mitte mind, vaid mu hetkelisi kaaslasi. Ja isegi hiidämbude juurest pääses Aw'hanna tänu linde kummardavatele inimestele eluga.

* Rollimängu sai täiesti ilusti tehtud kõik see kolm päeva ja minu nägemise järgi tegid seda kõik. Nuhjah, natike annab norida, et aeg-ajalt kumab hirmsast sebimisest läbi see alatoon, et 'seal on miski moodul ja lähme lahendame selle kippelt ära'.

* Kampade vahel ei olnudki mingit irmsat sõda, vaid ajuti tehti lausa südantsoojendavalt koostööd. Ja peeti rahuläbirääkimisi.


Mida Aw'hanna selles kummalises linnas õppis:

* Sina ei pea mitte kedagi usaldama peale teiste mustlaste, sest inimestel ja haldjatel ja kellel iganes veel võib hää nägu peas olla, aga ka kole komme asju rääkimata jätta või hoopistükkis valetada.

* Jumalad on miskised linnud; klooster on kanala; peapreester on kukk.

* Selgeks said maagia põhitõed. (Tänud Blondile Maagile).

* Tulepall ei kõrveta maagi näppe ära.

* Üle maagilise ämblikuvõrgu ei ole mõtet tulepalli visata. Eriti kui see lendab ainult 3 meetrit. Maag ärkas kõrbenuna, peos raamat, mis oli lahti leheküljelt, kust võis lugeda 'tulepall'.

* Kõige ja kõigiga tasub lahkelt rääkida. Alati.

* /seda teadis Aw'hanna juba enne, aga see tõestas end korduvalt/ Kõigel on põhjused, ja et raja lõppu jõuda, tuleb algusest minema hakata.


Ühesõnaga - kokkuvõtlikud tänusõnad GMidele - te olite tõesti alati igalpool olemas (vapustav, arvestades, kui vähe teid oli ja kuhu kõikjale teid jätkus) ja jube armsad, nägite hirmsa vaeva ära ja säilitasite veel närvid kah ning jõudsite OG ajal mängijatega trallida.

Ja kokkuvõtlikud tänusõnad kõigile, kellega sai koos mängitud (et mängul oli vähe rahvast, siis abs. KÕIGILE mängus osalejatele): oli väga mõnusat, traagilist, komeedilist jne jne rollimängu. Ja OG aeg õhtuti ja hommikuti rokkis igatahes sajaga.

Niisiis, ma jäin rahule. Järgmise mängu ajal pean küll hoopis sünnalarpi, aga Naissaarele rooman kohale - kui just Tralayn mulle pähe ei kuku - na vihmased ilmad, lohed lendavad madalalt.

Parimat ja tänud kõigile,

Aw'hanna Ikoy ja tema pisike multidimensionaalne padawan Ronya
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Celestial 18:51 1. Aug 2005

See mäng oli suhteliselt hea tase juba. Parem, kui eelmised BL-id.
Rollimängu sai nähtud, mooduleid sai jahitud ja ennast vihase mehikese eest peidetud peldikus- kaaslasteks maag ja barbar. Ainus halb oli moodulite lineaarsus.

Parimad IG hetked.

Mina draugi tegelasele- Kuule, sa vist müüksid ennast aluspesuni paljaks, kui ainult saaksid?

Draug: Ikka, laipadelt saab ju uue varustuse võtta.

Teine hea IG hetk

Peep: Ma ütlen teile, see on si.... koht kuhu te lähete.

Meie: Jajaja...bla bla.

Natukese aja pärast haavu lappiv peep: Ma ju ütlesin, et see on si... koht.


Parimad og naljad Allani poolt.

"Vanamees võta kaigas, zomparid on jälle õues"

"Mängul osales 8 meest, 7 naist ja Taavi"


Edu ja Jõudu soovides,

Nymus Surmavardja ehk Blond Maag
Sentius- Elu on VABSEE lill Raisk!
Celestial
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 382
Asukoht: tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ethelred 18:54 1. Aug 2005

Mul jäi sinna maha kauss, kahvel, sai ja vorst mis kõik olid ühes kotis. Saiast ja vorstist ükskõik aga kausi ja kahvli järele on suur igatsus. Kauss selline läikiv ja metallist ja kahvel pisike ja sinise punase valge kirju.arvatavasti jäi sinna suurde sõjaväe telki või siis laua peale.
Ethelred
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 236

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Imrahil 19:26 1. Aug 2005

Mäng ise oli väga tasemel, üks paremaid mänge kus ma käinud olen.

Nagu juba öeldi, oli väga palju head rollimängu. NPC-d olid ikka väga lahedad. Eriti sügava mulje jätsid kõik Allani tegelased ning ämblikud oma pesas. Samuti ka PC-de seas, näiteks Die tegelane kes pidevalt rääkis mingitest kummaliste nimedega kohtatest ja oma Omedist.

Gmid olid tõesti väga palju vaeva näinud, see laburünt oli päeva valges palju suurem kui ta öösel tundus. ( öösel seal templis olla oli üldse jõle seff ) ja need hauad- mul oli OG kange tahtmine need kuuse oksad ära võtta ja näha kas seal all ka auk on, aga ma ei hakkanud seda siiski ig tegema.

tõesti peale ig ja rokkis täiga ka og aeg.


see oli ka minu jaoks esimene larp kus käis julm maagia kasutamine, teistel mängudel ( muudes maailmates ) pole/ei kasutata maagiat peaaegu üldse või väga vähe aga barjäärilinnas oli seda küll palju.


edu korraldamisel

Laucian
"...You will have horses of the fairy breed
You will have hounds that can outrun the wind
A hundred chiefs shall follow you in war
A hundred maidens sing thee to sleep..."
VG LARP Klubi
Imrahil
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 392
Asukoht: Dol Amroth

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Daleios 22:10 1. Aug 2005

Mäng oli tore, siiski mitte nii hea, kui oli BL III. Parim IG hetk oli see, kui minu maag ärkas koomast, jubedates põletushaavades, kõik olid ümberringi pikali ja kärssasid. Seejärel vaatab mu maag omale sülle. Seal lebab lahtine, natuke kärssanud loitsuraamat, mis on lahti koha pealt, kuhu on suurelt kirjutatud "Tulepall". Järeldus oli kiire ja hirmutav.

Aga ootan pilte.
Viimati muutis Daleios, 23:22 1. Aug 2005, muudetud 1 kord kokku.
Daleios
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 221
Asukoht: Tartu, 56466997

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 22:19 1. Aug 2005

Palju helgeid hetki jäi muuseas ka sellesse aega, mil sa ära pidid käima, Daleios ;)
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Draug 19:46 2. Aug 2005

Tänud kõigile hea mängu eest

häid rollimängulisi hetki oli kindlasti rohkem, kui siin eelnevalt üles on loetud (kui pildid tulevad ehk siis tulevad ka olukorrad meelde). Toon ka mõned lahedamad ning rohkem meelde jäänud kohad välja.

Minu tegelane oli IG ja OG väga üllatunud kui meile tuli pimedas vastu Araka, kes otsis varandust, olles eelnevalt endale külge sidunud hunniku oksi, hoidis näo ees miskit maski ja jälitas selg ees enda jalge vahelt vaadates sinist tulukest. Meile väitis ta küll, et nii saab kätte varanduse, kuid minu tegelase arvates oli tal katus isegi rohkem sõitma hakanud kui meie hullul Õhugatapjal (Cele). Igatahes ei viitsinud minu tegelane sellisest hullumeelsusest osa võtta ning jäi ühe mustlasneiuga juttu ajama.

Dungeon rokkis ja seda isegi päeval, kui balor oli kivistatud ning mina ja peep olime kahekesti "pimedas" kohas, kus meid ründasid mingid vaimolendid, siis adrenaliin möllas nii et vähe polnud. Eriti peale seda kui peep ühe vaimu poolt maha võeti ja mina jäin üksi ning üritasin paaniliselt leida tema kotist ravijooki - adrekas möllas ma ütlen ja see oli hea tunne.
Minu tegelane leinab Arakat, kes langes lõksu läbi - meil oli temaga väga hea koostöö Ühinenud Vägede viimaste ridade kaitsmisel, mitte ükski vaimolend ei hakanud isegi üritama meie ründamist läbi seinte. Lõpp oli üldse hardcore ja mulle meeldis.
Cele sulle niipalju et järgmine kord lase kahtlaste vidinate juurde mõni lähedalolev vastavate oskustega tegelane (kas tuleb mõni meelde?), kes oskab neid rohkem või vähem desarmeerida.

Ämblike juures - mina Daleiosele: "proovi tulepalli, proovi tulepalli, äkki saab ülevalt üle saata vms." Seejärel pöördun mingeid omi asju tegema. Järsku käib hele sähvatus ning kui ma mingi aja pärast ärkan on esimene lause: "Proovi tulepalli...ee..mis juhtus? (mõtlen, miks mul rindkere nii valus ja seotud on) Daleios näitab mulle loitsuraamatut mille lehel on kirjas "Tulepall". Mina seepeale: "Ära proovi enam tulepalli..."
Nele oli ikka eriti evil ämblik - lõi mulle hambad kaks korda sisse isegi siis, kui ma juba teadvusetult maas vedelesin. Õige suhtumine :2: .

Kurjami (Allani Ronin) oli lahe eest ära joosta, sai esimest korda mõningaid huvitavaid oskusi kasutada mis mu tegelasel on. (muide Allan kas sa teed NPCd arvestades meie charsheetidelt saadava info alusel?)

Igatahes tänud korraldajatele, kes olid palju tööd teinud ning moodulid ja NPCd olid tasemel (eriti kuna tundus, et nii NPCsid kui ka GMme nappis). Kuid oli ka kitsaskohti mida ma välja toon ja mõned minupoolsed nõuanded, kuidas mängu mitmetasandilisemaks muuta.
Ja nüüd kitsaskohad (nääg-nääg :P ) : Häiris tõsiselt moodulite lineaarsus. Juba ämblike juures käis see närvidele ja see üks põhjustest, miks tuju langes ja ei viitsinud teise päeva õhtul kogu karjaga hõbedajahile minna. Ma olen aru saanud, et see on siiski grupipõhine rollimäng, mitte karjapõhine :? . Juhul kui NPCsid napib, siis minu soovitus oleks et oleksid questid, mis ei nõua NPCde olemasolu ja "random encounterid".
Esimesed oleks: Dungeonid vms. kohad ainult lõksude ja mõistatuste jms. mille juures oleks võimalik erinevatel klassidel oma oskusi kasutada (näit. mõned questid olekski klassipõhised). Teised ehk. "random encounterid" on põhimõtteliselt sama mis esimene ainult väiksema mõõduga, need oleks kohad millele ala explorimisel on lihtsalt võimalik peale sattuda (1.mingi laip vedeleb natuke raha ja varustust küljes - võib lihtsalt luutida, võib surma põhjuseid uurima hakata -> juhatab suurema questini jne. 2. mingid väikesed "kilest" koopad ja majad, kus erinevate klasside oskusi nõudvad olukkorrad, mida lahendada jne. ). Meie salk viibis suht palju ala avastades, ajal mil teised olid kusagil karjaga.
Mis viib teise faktorini mis häiris: me liikusime väga tihedalt ringi teisel päeval kuid meiega polnud kaasas GMme. See häiris tõsiselt salga tegevust, kui oli vaja kasutada oskusi, mis nõudsid GMi juuresolekut. Samuti me saime küll maastikku ja vaadet nautida, kuid polnud kohal kedagi kes meid suunanud oleks kui vajadus tekkis.
Rohekm midagi meelde ei tule, mis silma oleks riivanud väga. Loodan, et minu konstruktiivsest kriitikast on abi. Jõudu ja jaksu edaspidiste mängude korraldamisel.

Järgmist mängu oodates - Teie Rigol Fa
Draug
Haldjate sõber
 
Postitusi: 307
Asukoht: Estonia

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Nele 14:16 3. Aug 2005

Jällegi tänud kõigile osavõtjaile ja loodame, osavõtjate arv ikka kasvab. Teretulnud on kõik NPC- ks soovijad, pakume neile ka mängu soodustust.

Pean ütlema, et minu jaoks oli kõige meeldejäävam hetk see, kui rollimängu huvides otsustasin veteemana ka paar sammu vees astuda- ja..... krauh peale esimest sammu vööni mutta. NII JUBE JÄLK.

Tõsi on, et NCS- sid on vähe ja GM-egi võiks rohkem olle aga paraku jääb see väljapoole võimaluste piire.

Vastates Draugi soovitusele pean ütlema et, NPC- de arv moodulites on niigi miinimumini viidud. Lisaks vajavad sellised väikesed moodulid GM-i ja aega et neid üles panna. Anname oma parima aga kõikjale siiski ei jõua.

Mis puudutab kaasas käivaid GM-e siis nendega on nii et, nad võiksid olla aga kui neid pole siis on ka ok. Vajalikes sõlmpunktides on GM olemas. Teil pole vaja GM-i et, ta ütleks teile "sorri su intuitsioon ei ütle midagi", või "sa ei näe mingeid jälgi". Kui kellelgi on TÕESTI VAJA kaasas sörkivat GM-i siis on ta enamasti olemas ilma, et te peaksite teda otsima.

Parimat soovides,

Nele
Nele

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi .-. Foorum
Nele
Seikleja
 
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 14:23 3. Aug 2005

Meil oli tegelikult väga kahju sinust ja su paljastest jalgadest, kui vete-ema pidi tükk aega seltskonnaga läbi metsa müttama igasugu teravate roigaste ja muu sellise pahna otsas... Jäid su jalad ikka terveks? (Igatahes need vesiroosid kostüümil nägid väga lahedad välja.)
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 15:26 3. Aug 2005

Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 17:43 3. Aug 2005

Väga ilusad pildid. Siiras aplaus fotomaniakkidele. :)
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Bernard 4:27 4. Aug 2005

Tõsisem kiri.

Mängult ära toodud kola hulgast leitud TMC "Authentic Move" jope - värvid: punane, must, hall.

Asub minu juures Tallinnas, kuhugi tooma ega saatma ei hakka, omanik saab kätte kui ise järgi tuleb või kellegi saadab. Helista ja lepi kokku. Hoian kuu aega, siis rändab kõige kaduva teed.

Muud kola pole leitud.

Küll aga on endiselt kadunud paar pistoda mis check-out'i ei jõudnud ning plastikflööt. Andke teada kelle käes. See kui hooletusest oma asju kuhugi unustate on teie endi perversne eralõbu, samas kui mängu ajal korraldajate kola omastate ja see teile kotti jääb on juba teine asi.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6