Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Erieni Eksitajate UUS mäng "Une kütkes" 27.-28.08

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Aeg 17:21 28. Aug 2005

Aitäh, tupsud :)

Oli väga-väga-väga tore mäng, hea plot, suurepärased charid, superkoht, hea ja super söök, viimase peal ettevalmistus. Isegi vihmasabin laupäeva õhtul sobis väga hästi ja aitas õige meeleolu tekkimisele kaasa. Ja muidugi need kolm vikerkaart mere kohal, no see oli orgunni tippsaavutus ;)

Mängijad olid 5+. Ma küll ei kohanud paljusid ja ei olnud eriti suhtlemisaldis persoon, kuid sellest hoolimata nägin palju väga head rollimängu ning ilusaid situatsioone. Erilised tänud minu sõpradele ja kaaslastele sookoll Sossule, koerale KoerKoer, metsakutsudele Kutsu, Hundu ja Lässi, truudusetule Näkile, Puuvalvurile ja õpilasele.

Erien sai minu jaoks sarjaks, kuhu PEAB minema (kus ma varem olin?).

Teie tegelikult üksik ja õnnetult armunud Tuireani nõid (õel küll, aga ikkagi tunnetega).

Edit: Oi, unustasin, mul oli ju üks kutsu veel - Peni.
Viimati muutis Aeg, 10:39 29. Aug 2005, muudetud 1 kord kokku.
Aeg
Tähenärija
 
Postitusi: 837
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Irve 19:39 28. Aug 2005

Et siis teine Erien. Whoa ja lahe. Seekord elasin välja seda bardi, kes minus alati elanud on. Olen jälle selline hästi aus kommenteerija, et toon hästi kõik asjad välja, mis silma jäid, ka need, mille kohta ma põhjendusi tean, et miks nii ja mida korraldus muuta ei saanud :P

Head:
- Äike, lisas dramaatikat

- Meri, mühas

- Ruunikirjade teema jätkus

- Jätkurollid tegid oma tööd, inimesed said areneda.

- Nägin ja kuulsin väga minimaalselt mänguvälist juttu (ja sõna "oogee", mis on minu jaoks umbes mängukvaliteedi pöördväärtus).

- Metsaolendite rollid, Puukarjane, Sookoll, Inimloomad (võeh, need olid jälgilt alateadlikud õudused), Duriani nõia Isiksuseks tegemine (lihtne on tappa ürgkurjust, kõigist teistest jäävad süümekad) ja Näkk (kes oli väga veenev ja ma ei saa aru kuidas ta nüüd kopsupõletikku ei saa).

- Supijäledus — mul on isegi hea meel, et ma ei söönud, sest et juba inimlihajuttu kuuldes hakkas kõhus keerama. Pesueht isiklik lähenemine. Lisaks kiidan heaks seda, et mängija mõte on midagi sellist: "ohtlik küll, aga mängujuhid ei teeks ju ühistoiduga ometi midagi ohtlikku ja mõjutatamist, sest see on ju üldise mugavuse tõttu nii..." Ma ainult naeran.

- Trummid rünnaku ajal - sama laks, mis eelmine kord viledega. Publiku progemine ja siis see rütmist kõrvalekaldumine oli ka tore, kuigi õnneks eeldatav.

- Viimase rünnaku ajastus. Ma täpselt pool minutit varem mõtlesin, et praegu on igasugune valvsus kadumas ja milline ideaalne hetk...



Halb:
- Vihm, tegi pastlad läbimärjaks ja aurates viis soojuse ära

- Liiv, jäi pasteldesse

- Segadus teemal küla. Et kas me siis võtsime kasutusele tühja küla onnid või tulime n.ö. telkidega ja püstitasime nad fiktiivselt küla varemetesse. Briifil oleks võinud öelda kumb kehtib. Praegu jagunesid arvamused kaheks.

- Lõkkekoht - lihaküpsetamine oli keeruline rahvast palju ümber, puid ka vähe, pimedas ohtlik lõkkeümbrus libedate palkidega (väga paha kui on oht metsas ja pimedas võitluse suunal). Üks saag oleks väga abiks olnud.

- Suurel Grupil puuduv tsentraalne eesmärk - praegu on see natuke ehk tekkimas, aga üldjoontes kipub see kamp väga keerulise kooslusega olema. Ma ei tea, kas seda annaks või peaks muutma, aga see trollivärk järgmise peatuspunktina oli kuidagi väga suunatud juba. Ma ei teagi kumb parem mudel on — kas Uue Ilma ürituspõhisus või siis Juuniori stiilis ühe seltskonna liikumine läbi punktide. Kui te pole mõelnud, siis võiks mõelda kuidagi seltskonna sidustamise osas kasvõi üldjoontes, et säiliksid sisehõõrumised.

- Warlock mainis midagi oma tegelase koduntlahkumise eesmärgiks olnud haldjate mitteteadlikkuse kohta asjadest, mida neilt vaja teada oli (lugege paar korda ja lause on loetav). Tausta ei tea, aga lõhkus ilmselt tema jaoks reaalsuspilti.

Võimalik, et nii ühte kui teise saaks veel midagi lisada, aga las jääb.


AHJAA: Suured tänud meie larbimaastiku õilistamise eest ja õnne töös ja isiklikus elus jne jne.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas hoarmurath 20:08 28. Aug 2005

Kõigepealt, kui keegi leidis miskised võtmed, siis peaks need minu omad olema. Oleksin väga tänulik, kui keegi need tagasi tooks.

Mängust.

Meeldis rohkem kui eelmine. Mu enda tegelane oli igasugustel põhjustel suht mõttetu tolgendaja, kellega räägiti nii umbes kolm korda mängu jooksul. Meeldisid NPC'd, meeldis ilge tolgendamine kõigi sabas ja mustikatesöömine.

Ainult vihm ärritas ja külm oli.

Tänan vahva mängu eest.

Sorsha ehk siis too pisike tolgendaja.
(PS. Supp oli OG väga hea.)
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sacreb 20:22 28. Aug 2005

jah, tahaks öelda kah paar tänusõna gm'idele, aga kahjuks kurk haige suurest vihmast, niiet, ei saa:P...okei, tubli tööö:)...
Suured tänud teile, kallid kaasrändurid, et Teie, suursugesed ja üllad inimesed kahte huntinimest aitasite ülesse tõsta(peaks mainima, et meie oleme kahe mängu jooksul mingi 10 inimest juba Dana ukse juurest ära meelitanud), ega ei passinud lõkke ääres, ning mõelnud: "ah, sitta kah, ise nad ronisid sinna."
Kiidaksin omalt poolt ka ära Puukarjase, kes oli minumeelsest üks parimatest karakteritest koos Sossuga sellel mängul. Jutt, käitumine ja kostüümid olid neil just nagu päris :P ja muusikud- näidend oli super, kuigi seda nägid ainult meie vaimud
see, mille pärast me yldse surma saime, oli siiski enamus NPC'de pang kuna huntinimesed(need kurjad ja pahad), hakkasid järsku rääkima metsatuka ääres, kus me just nende eest varjusime, inimeste keelt ja siis hetk peale seda oskasid jälle ainult uriseda ja koledat kisa teha.metsatuka ääres, peitudes just nende eest, küsisime nimme, et kes seal liigub, kuna teadsime ,et kui tuleb inimeste kõne, siis ei ole karta miskit, aga tuli välja ,et oli 10 3hp'ga huntinimest, kellest 2 me maagiga maha nottisime võikalt ja teistelegi kõvasti kolakat andsime.
Inimliha supp oli hundirahva arust kyll väga maitsev ja hea, ning peale seda , kui tavainimesed teada said, et mis toit oli, ei osanud keegi öelda, et halvasti maitses:P....vähemalt meie kõrvuni ei kuulnud see...ehk teinekordki inimliha söögiks teile:)

ärge pange pahaks minu vigasid, nagu ei pane mina pahaks teie vigu:D kirjutasin selle suures larbijoovastuses:)
kõik ülejäänd vist juba öeldud. ahjaaa! haldjad! Ägedad olite:) kah nagu päris
ootan juba põnevusega uut mängu:)
Parimatega,
anz
(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
sacreb
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 71
Asukoht: tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ghostwizard 20:34 28. Aug 2005

Oli taas üks hea mäng. Kiitused! Suuured tänud kõigile mängijatele ja korraldajatele. Muljeid on palju ja ei teagi kuskohast alustada:

Puude karjane, Sossu, loomad ja muud toredad olevused, eriti just Puukarjane ja koer. Esimest kohates tekkis kerge LoTRilik tunne ja koer oli lihtsalt briljantne.

Supp, olin juba sööma minnes pisut kahtlustav supi suhtes, nagu öeldakse tasuta lõunaid pole ja paranoianupp oi ilmselt põhja keeratud, nii et otsustasin ettevaatlik olla. Igastahes viimnegi söögiisu kladus kui jutt läks inimlihale... :P

Rünnakud olid samuti huvitavad, lisasid hirmu ja panid end toimuva suhtes pidevasse valmisolekusse. Igastahes kohe kui mõni soerd ründama tuli olin juba sealt ohutus kauguses

Vetevaim, päris huvitav oli kohata nö pooljumalat, samuti sai ka nähtud et tema lummus tõesti toimib, õnneks õnnestus õigel ajal vahele segada ja vaene neiu säästa. Samas jälle nö ekskoeraga oli pisut teine lugu(paistab et tema hulluse põhjused polnud maagilised) ning pidevalt tuli nõia õpilast tema käest päästa. Mul hakkas temast lausa kahju, kohe kui ta vähegi ligi sai, kohe sai ta ka uimastatud.

Muusikud, ma arvan et olete leidnud oma tõelise kutsumuse ja see ei ole mitte laulmine või äri, vaid hoopis teater. Näidend oli küllaltki lõbus ja hästi tehtud, ainult et välitige edaspidi reklaame. ;)

Ja palju muud toredat...

Austusega teie kääbikust Õhu teener, Kõrmik
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sentius 21:08 28. Aug 2005

Suured tänud kiituste eest minu armsa Puude Karjuse Isand TammTüviTiriTamm aadressil, üritasin olla hea. Samas vabandus GMide suunas, et Larbivälised asjad ei lubanud piisavalt kaua hommikul jääda ning viisid ajuti mõtteid mujale. Järgmine kord olen tublim :D

Olustik oli lahe. Tegelased, kes minuga rääkisid, olid lahedad. See, et ma ei pidanud kasutama metsade jõudu, oli ka lahe - 2,5 m pikkus tagab respekti, ;)

Minu jaoks tõestas see mäng, et mänguväline ebamugavus on mängu sees seda sajakordselt väärt. Ja oma tütrekese RoosiNupu viisin ka koju, 'tähh kõigile, kes aitasid.

Üldse, Äitähh kõigile. Eriti Tuultele.
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 423

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Sorontur 21:33 28. Aug 2005

sentius kirjutas:Ja oma tütrekese RoosiNupu viisin ka koju, 'tähh kõigile, kes aitasid.


Ei viinud sa midagi, minu käes on. Homme istutan aeda. ;)
Sorontur
Lohede sõber
 
Postitusi: 1739
Asukoht: St Andrews

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Imrahil 22:15 28. Aug 2005

lahe mäng oli! minul huntinimesena jäid küll enamus vahvad tegelased ja hea rollimäng nägemata kuid pole midagi. eriliselt on meelde jäänud 2 asja

1) kuidas karl, mina ja veel üks tüüp kelle nimi ei tule meelde. mitu tundi põõsastes luurasime ja roomasime. vihma sadas ja riided olid läbi märjad kuid see ei takistanud absoluutselt luure tööd. Alguses läksime vaikselt villepilli heli poole, kuid see lõppes just siis ära kui lähdale jõudsime. Siis kuulasime lihtsalt mööda minevate isikute juttu, kuigi me ig sellest küll midagi aru ei saanud, kuid og küll üks jupp ühest Aurini lausest: " ja siis me nägime veel migeid loomi kes metsas luuravad ja kohe ära jooksevad kui keegi neid näeb " Lõpuks hakkas vaikselt igavaks kätte ära minema, ning Karl tegi ettepaneku et ründame kahte isikut kes seal meist umbes 5 m. eespool seisid, mulle see mõte meeldis, kolmandale isikule polnud eram võimalik öeldagi seda aga ta sai õnneks ise aru. Need isikud osutusid olema odadega haldjateks kes meid kõiki mulla toidule saatsid.

2) kõik öised rünnakud, tõeliselt sürr oli minna trummide tagumise saatel küla poole.
"...You will have horses of the fairy breed
You will have hounds that can outrun the wind
A hundred chiefs shall follow you in war
A hundred maidens sing thee to sleep..."
VG LARP Klubi
Imrahil
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 392
Asukoht: Dol Amroth

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Jalamees 22:23 28. Aug 2005

Hei!
Tagasi linnas. Mäng oli lahe.
Olin esimest korda NPC, täitsa tore oli. Koera mängida oli lahe. Ütleks, et see oli laheduselt teine roll, mis mul on kunagi olnud. Lihtsalt kirjeldamatult tore oli olla idiootne krants, kes nuusib ja lakub ja haugub. Tänan kõiki lahtkeid inimesi, kes mulle süüa andsin. Väike hint:kui koeral on keel ripakil ja ta lõõtsutab, siis on tark mõte talle juua anda. Mööda metsi joosta oli vägev.

Inimest mängida oli igavam, sest minu roll seisnes neidudele pinda käimises. See oli ka minupoolnu bläkk veidi, et ma ei hakanud vägivalda kasutama, niimoodi jäi minu inimese roll väga ühekülgseks. Aga eks selleks hetkeks hakkas niiskus entusiasmi ja positiivsust kustutama kah. Inimesena olin samuti idioot ja ullike, kes ei mõista siiamaani, miks ta koguaeg pikali kukkus ja magama jäi.

Tegelastest tänaksin nõida, kes mulle nime pani, nõia õpilast, kes talus minu kohutavat tüütus, väga abivalmis veemaagi, kes mind aidata üritas, punapäist keepi kuivatavat neiut(tralayn), kes oli kutsu vastu väga lahke. Ja puud, sa olid VÄGEV. Tõsine ent. Ja seda seakõrvadega tüüpi(Sossu?). Kuninga sõdur oli samuti vägev(see hääl). Muusikud/näitlejad olid kah head. Ja GM-e.

Mängujärgne sööming oli lahe. Ja IG söök oli samuti tasemel(pannkoogid!!). Inimliha läks mu koerakõrist samuti hästi alla.

Mäng oli igati positiivne.

Päikest,
Koer-Koer ja Gobh.
Kui sina mängid minuga Bd'tuzi, siis mängin mina sinuga Bd'tuzi.
Jalamees
Meister
 
Postitusi: 117
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Dan 22:24 28. Aug 2005

nooh (ehk norimise sõna)....

9 palli 10-st. Kindlasti mängib oma rolli siinkohal fakt et see oli selle aasta ainuke LARP, mulle, ja ainukeseks ka jääb. Juhul kui teist Erieni tõepoolest ei tule.

Ilgelt positiivsed olid:

* Igasugused mitte-inimene tegelased. Just kostümeeritus oli sel tasemel et ei tekkinud mingit kahtlust, kellega tegu. Mõned võtsid positiivselt jahmatama, mõnede peale tagusime Karmusega päid kokku (sõna-sõnalt).

* Mängijate kostüümid

* Teatrietendus. Igasugune mängusisene etteaste tekitab tõsiselt positiivse tunda konkreetse ürituse kohta. KOPP EES larpidest kus jõlguvad ringi erineva kapistusastega "sõdalased" ja erineva riisipauna_hunnikuga manajad, ning ootavad millal vaeseid mängijaid/NPCsid saaks kottida. Kokkuvõtteks > mängijate rollid tunduvad olema suht balansseeritud. Ilmselt (?) pole see mängujuhtide süü.

* Fakt, et mängujuhid suutsid mu jaoks organiseerida tegevuse, mis seostus ka mänguga. Ja mis oli enamat kui "mõõk-käes-kollilöömine" või higiseks ajav ajugümnastika.

* Toit. ( OG :roll: )

* Palju uusi (minu jaoks) nägusid, kes mängisid võrratult rolli. Ja vanad tuttavad-peerud kellega ei pidanud mängima mängu "tere-kriks-neljas-char-keda-sa-üritad-etendada" (lihtsalt näide. Ära võta isiklikult ! )

* Täitsa OK mängukoht. Vähe turiste, kuigi ka vähe igasugu muid atraktsioone. Nõia hütt oli minu jaoks täitsa piisav, tekitamaks fiilingut et metsa all on onnid, mitte telgid.


Miinuseid kahh:

* Oleks võinud olla rohkem tagasisidet tegelase kohta. Aga selle kompenseeris n.ö. debriif. Aitäh, Johanna !

* Mängualguse venimine ja öine mäng. Just siis kui me oleks 2 punti maha tõmmanud vasturünnakus, tuli kummagist 2 meetri kauguselt välja, et tüübid on ikka nii OG-kui-OG. NÕME ! :2: Oleks meeldinud, kui need hundid oleks meid edasi ÜRITANUD kottida. Vihma oleks võinud kah sadada. Kurosawa !

* Sääsed/kihulased. Ma olen suhtkoht ülitundlik nende tõbraste suhtes.


Muid mõtteid veel:

* Huntide puhul *oleks* võinud esineda rohkem karjainstinkti e. koostööd. Pärast esimest 2-3 rünnakut adusime, et peale trummipõrina ja n.ö. lainetena pealelendamise sealt suuremat ei tule. Sai mindud metsa ja kahekesi Karmusega päris mitu hunti varitsusest maha võetud. Mitte et ise seda tehes rappida poleks saanud, mistõttu lõkke äärde passima pidi minema (lasen ma jee end viimase elutilgaga metsas vaikselt maha tappa !). Tundus et mõne "rasvasema" :D rinnaga huntide jaoks oli see MÕNUS üllatus, kui nemad rünnaku ohvriks langesid.

* Noored olid aktsioonis (nagu ikka). Ilgelt kiputi rahvast valvesse kamandama, ise julgemata metsa passima minna. Ütleme nii: mu tegelane polnud küll võitlust kogenud rohkem kui üks kord, kuid aimas et valges tabardis 10 sammu kaugusel lõkketule taustal passida on selge enesetapp. Nii et tüübid kes sellele aktsioonile üritasid rahvast ärgitada - mõelge miks ma (ja mõni teine veel) kulmugi ei liigutanud sellise käitumise peale.

* GM haldja (Rene) seljataga. Väheke rikkus üldmuljet, aga ju siis oli vajalik. Katsusin vaadata "teise nurga alt".

* Järgmine kord, lisaks haamrile, võtan kaasa ka alasi. Ja mõne sulami, mis isegi lõkkes kollaseks läheb. Et ka teistel oleks parem tunne et sepp on ikka sepp.
Viimati muutis Dan, 9:56 29. Aug 2005, muudetud 2 korda kokku.
Dan
Tuleloitsija
 
Postitusi: 800

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Attila 2:00 29. Aug 2005

Urrr. uuuuuuu . auhhh. rauhh uuuu. ururr. urr. rauhhh. uuuuuuu. urrr. urr. niuts. niuts. *

*Tõlge
Kahjuks minu inimsilmad läbi hundi mõistuse selle mängu õhkonnast eriti ei jaganud.
Aga...
Huntlaagri NPC'de ühkkond oli minu arvates paduOG :(, juba päevasest ajast alates. No ikkagi suhelda oli ju vaja ning ega ma kedagi ei süüdista ka. Üritasin ja püüdsin ikkagi kuni pimeduse saabumiseni veidigi hundiloomust endas esile manada. Tont seda teab, kas õnnestus. Igatahes muutusid vist kõik meist lõpuks röhitsevateks inimahvideks ning inimkeele rääkimisega polnud ka omavahel probleeme. Vabandan.
Väga efektne oli näha, kuidas iga rünnakuga küla kaitsevõime üha paremaks muutus. Viimasel korral hiilisime päris lähedale, kuid ega ma ei uskunudki, et niisama tulla lastakse. Imestama oleks pannud kui te prõksuvaid oksi tähele poleks pannud.

Metsa Nõid oli õel jah, aga mängu ajal ta meile paha ei teinud. Süüa andis hoopis (pool kuklit!) ja siis käskis liha tuua. Mäletate, et sigainimesi kuskil näha ei olnud ning supp maitsev tundus :rolle:. Kahjuks hoidsin IG põhjustel Turieni nõiast eemale :(. Krt.
Teiste loomadega oleks ka tahtnud suhelda. Need kes rollis püsisid ikka. Kassi tapmine rannal sinna alla vist ei kuulu.

Üldiselt, häppi here, häppi there, nii et oma süü et mängu endale põnevaks ei teinud. See ei tähenda üldse huvipuudust järgmise mängu vastu. Loodan rollimängulisemat seltskonda järgmine kord.:emoticon limit error:

Inimhunt Hundu.

Muide, kas keegi peale nõia pani tähele meie mahamurtud loomade konte, pealuid teepeal?
Viimati muutis Attila, 2:53 29. Aug 2005, muudetud 1 kord kokku.
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

PostitusPostitas spawn 2:40 29. Aug 2005

nüüd galeriis ka pildid üleval tänu markusele
spawn
Vandersell
 
Postitusi: 7
Asukoht: tartu

PostitusPostitas Aweron 9:45 29. Aug 2005

Phuhuh. Seekord pole isegi sellist tunnet, et "miks me seda teeme?". Sellistele mängijatele nagu meil oli, teeks iga kell. Suuured tänud teil kõigile, niipaju häid rolliesitusi ja kostüüme ma polegi varem näinud.
NPCdest oli natuke kahju jah, kuna mäng venis natuke, tekkisid teil tegemistes augud. Järgmine kord püüame kõigile pidevat tegevust leida.

Tooksin siinpool esile ka Lendya, Oliveri ja Ove, kelle abita poleks me hakkama saanud. Kauakestvaid ovatsioone paluks. Tänud :)

Ahjaa, neil kes osalesid LARPil esmakordselt, palun võtke PSi kaudu ühendust.
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Gregik 10:29 29. Aug 2005

Tänud GMidele ja mängijatele. Väga tore LARPi kogemus üle pika aja mängijana(st. mitte GMina). Ei mäletagi millal ennast nii tühjaks oleks mängida saanud. Roll NPCina oli väga fun. Nagu Aeg ütles, et selle LARPi saab endale "must go" nimekirja märkida.

Tegevust mul (Sossul) jätkus küllaldaselt. Metsas tatsamisest jalad siiamaani haiged ja villis.

Soovitan Erieni ka teistele, kes tahavad saada tasemel LARPikogemust.

Üks märkus mängijatele: Plastikpudelid mis vedelevad lõkke ääres ei ole sellisesse keskkonda sobivad. Jooge mujal või villige ümber.
Johhaidii!
Gregik
Kosmiline Tapjakloun
 
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Jalamees 11:23 29. Aug 2005

Attila kirjutas:Muide, kas keegi peale nõia pani tähele meie mahamurtud loomade konte, pealuid teepeal?

Loomulikult panin. Mina kui tubli koer vedasin need rannale ja matsin maha. Kust te sellised vägevad luud välja otsisite? Olin tõsiselt üllatunud, kui ma need leidsin.
Kui sina mängid minuga Bd'tuzi, siis mängin mina sinuga Bd'tuzi.
Jalamees
Meister
 
Postitusi: 117
Asukoht: Tartu

EelmineJärgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6