Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Barjäärilinn II muljed

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Barjäärilinn II muljed

PostitusPostitas orodin 23:56 2. Juul 2005

No kuna keegi pole seda teemat veel alustanud, siis võtan selle enda peale.muidu oli mäng nii enam vähem, kuid pärast poole teistega arutades, on astangu koobad veidi ohtlikud...näiteks on seal teravad kivinukid, kuhu otsa võib komistada ja augud, kuhu ma isiklikult sisse kukkusin ja see oli suht valus...niisiis peaks seal ühed talgud tegema, et see praht sealt välja tuua ja koopaid puhastada...meie, kes olid zombid, hakkas lõpupoole cele närvidele käima, sest iga natukese ajatagant tulid nad välja ja tükeldasid meid, see tähendab, et nad takistasid meie regenni...a meil polnud seal koopas eriti midagi...meie põhimõtteliselt nägime, mis seal toimus, lihtsalt vahepeal tekkis mure, et nad võivad oma luud seal ära murda, kui nad nendesse aukudesse oleks kukkunud...

muidu oli tore mäng...
Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi .-. Foorum
orodin
Rändlaulik
 
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas hoarmurath 0:17 3. Juul 2005

Oli fun, eriti see kuidas mind kokku mökerdati, niiet kohutavalt kole välja nägin.

Lõbus oli Cele kambale teleporti teha, kuna IG arvasin et nemad mu vaese armastatu maha olid löönud (lõpuks tuli välja, et Zelor proovis oma viskeosavust, valetaja sihukene :P) ja siis iga natukese hetke tagant kadusin et veelgi kaugemal välja ilmuda.

Ülimalt sürr oli viimase mooduli jaoks koopasse küünlaid panna, sest väga savine oli ja mitu korda libisesin ja tilgutasin endale kuuma küünlarasva peale.

Mina oli ka võimatult tore oma lillekorjamisega ja pärast oli lõbus Orodini, Külli(ei suutnud vastu panna), tema punases särgis sõbra, Canise ja tema sõbraga koos pannkooke teha, mis sest et Canise sõbranna tegi ja meie kõrval istusime ja vigisesime, et kes ennem kooki saab.

Krohviefekt päikese käes ärakuivanud guaššide tõttu oli ka päris huvitav, sest niiviisi koorus kogu krempel maha.

Jubedaid pilte sellest saate vist pärast näha, kuid võin öelda et Mary esimese inimmökerdamise kohta oli päris kena.

Hoarmurath, ehk teleporteeriv oksadega metsavaimukene

PS: GM-id olid ka hästi tublid, tänan et Nele mulle raadiosaatjat laenas.
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas orodin 1:06 3. Juul 2005

tõsi, mängujuhid olid tasemel...nele liikus nii kiiresti ja väsimust polnud nähagi :) . Lõpp oli norm,kus me hoarmurathi, karli, ja siis selle huntmees Minaga istusime ning lõpuks otsustasime, et lähme ka uurima, mis toimub, kuid kahjuks jäime hiljaks...
Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi .-. Foorum
orodin
Rändlaulik
 
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 8:31 3. Juul 2005

Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Celestial 13:04 3. Juul 2005

Mäng oli parem kui eelmine.

Alustaks siis üleüldist plusside ja miinuste toomist.

Heade asjade koha pealt, võib öelda, et astangu koopad, moonalaod jms
mis olid täidetud haudade, küünalde ja salapäraste olevustega olid igati vahvad ja andsid esimest korda mängude jooksul nii mulle, kui ka teistele meie kamba liikmetele tunde, et WOW- olemegi nagu kuskil teises ajas teises kohas.

Karl ja tema zomparite kamp- megahea karl, megahea. Zomparid olid lõpuks vist juba päris närvis, kui minu maag neid pidevalt ca 30-40 meetri pealt maha loitsis. (Sry, kutid- ega mina neid reegleid ei teinud)

Moodulid- Väga vahvalt tehtud ja väga hea tihedusega 1 päeva kohta.
Loendasime vist ca 6 moodulit, ehk 2 päevasel mängul võiks neid olla 10-12 siis.

Kaupmehed- Karjuv vajadus nende järgi ka järgmisel mängul, sest kaubitsemine on hädavajalik. Olev ja Priit- väga hea pannkoogi-rollimäng.

Gm-id- Ei olnud hetke, kus gm-i poleks olnud võimalik leida, ja Nele on ekstra tubli,armas ja tore :P

Üldine mängumulje- Väga hea, eesti larparid võiks tõsiselt õppida kuidas teha head moodulmängu.


Tooks ära veel ka kaks mängu kõige sürrimat tegelast, ehk siis Hormurathi metsavaimu, kes muud ei teinud kui "ajanihet" ja Mina, keda me taas rünnata ei julgenud, kuna pidasime teda jumalaks.

Ja muidugi kiidan taevani enda kampa, eriti vaprat sõdurit Mikat, kes käis ja tallas sodiks lõkse ja lõi maha zomparid ja härrasmees Draugi, kelle rollimäng oli lihtsalt megahea.


Mängu miinuste kohta.

NPC-D- Lahmida pole täie jõuga vaja(Baloril löödi randmeliiges sassi+arvatav näpuluumõra.)

Koht- Sellised ohtlikud koopad- Gm-id palun valgustage neid rohkem. Saan aru, et meie asi oleks tõrvikut kaasas kanda, kuid see on siiski mäng ja murtud jalaga ei tahaks keegi koju minna.

Rohkem halbu sõnu pole.

Jätkake kasvava paremuse vaimus ja rokite täiega.

Elagu BL.

Parimaga,
Celestial
Sentius- Elu on VABSEE lill Raisk!
Celestial
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 382
Asukoht: tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Bernard 13:22 3. Juul 2005

Vaatasin, et Nele on Orodiniga samal ajal teema teinud - sellepärast tõstan Nele posti siia ja kustutan üleliigse teema.

Nele kirjutas:Tahaks tänada kõiki mängijaid meeldiva mängu eest. Aitäh mängujuhtidele ja abilistele tubli töö eest.

Eriti tahaks tänada Karli kelle mäng oli mulle meeldejääv. Hea on näha kui sinu visioon teostub täiesti ootamatutest kohtadest. Minu ootused alkeemiku suhtes olid suured aga Karl suutis need ületada. ( Nii armas, hädine, vaene, kaeblev ent ometi siiralt teadusele pühendunud.)

Suur tänu Moonale, kellest oli mängujuhtidele palju abi ja Olevile, kes kõigile maiasmokkadele pannkooki tegi.

Loodan, et nautisite mängu.

Austusega

Teie Mängujuht
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

PostitusPostitas consiore 15:25 3. Juul 2005

Mäng oli tõesti tasemel. Koopad olid ka tasemel. GMid olid tasemel. Mängijad olid tasemel. Kaupmees oli tasemel. Alkeemik oli tasemel. Igast kollid olid ka kindlasti tasemel, kuigi ma nendega ei kohtunud. Metsavaim oli tasemel. See kahtlane lillemees oli tasemel. Kui keegi nimetamata jäi, siis sa olid ka igatahes tasemel.
Kõik oli hästi läbimõeldud ja toimis, tegevusest igatahes puudust küll ei tulnud. Maängijaid oli vähe ja see oli väga hea, mingi 12 ringis kui ma ei eksi. Loodan, et jägmine kord kõik need kohal on, kes seekord olid. Eriti Olev ja tema pannkoogid (PS - ära vaarikamoosi unusta).

Peatse kohtumiseni.
jep
consiore
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 82
Asukoht: tallinn, nõmme

Kasutaja avatar

PostitusPostitas orodin 18:59 3. Juul 2005

cele...meile, zomparitele, ei hakanud käima närvidele see, et sa meid iga nurga tagant maha lasid, vaid see, kui sa meid iga natukese aja tagant uuesti tükeldamas käisid :cry: ...a tegelt sellele musta peaga tüübile see käis küll närvidele, et sa ta sealt panga otsast maha lasid :lol:
Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi .-. Foorum
orodin
Rändlaulik
 
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Draug 21:51 3. Juul 2005

Hea mäng oli...suured tänud korraldajatele ja GMidele, kes vajalikel kohtadel olemas olid :)

Tänud ka oma grupiliikemetele, kellega saab üha rohkem grupisisest RPd teha, minu tegelase arvates "Õhugatapja" pole ikkagi täie aru juures olev tegelinski, aga ehk on seda kõik inimesed, kes õhuga tapavad - pole siiamaani mõistnud kuidas see käib. Siis, kui tegutseda (lüüa või joosta) on vaja hakkab see vend päikest võtma või laulma, mitte ei jaga, mis tal arus on, kui üldse midagi :P Teised on ka mingid kahlased tüübid räägivad rohelistest jorsside nimelistest helendavatest mehikestest kogu aeg ja muudest muinasjututegelastest, aga ülejäänud aja tunduvad täitsa asjalikud tüübid olevad - pindi mõdu teeks lähimas kõrtsis nendega küll ;)

Koopad olid ülimalt ehedad...eriti viimane milles mingi soundtrack ka töötas (ehk Iardacil on nii hea ja ütleb misasi see oli? ), igatahes alates hetkest mil meie grupi poole roomas ühe käega tegelane ühest seiklejate grupist ning kähisedes ja köhides ütles et me sealt uttu tõmbaks tekkis reaalsusnihke tunne :)
Moment, kus meie ja Germani/Ilona grupid viimase koopa lõppu jõudsid oli Eepiline...valgusmäng, muusika ning mõlemalt poolt koopapõhja minevad inimeste tumedad kogud tekitasid taas reaalsusnihke (mitte ei lähe silmade eest ära), sel hetkel tekkis tõesti tunne et viibin kusagil Myth`i taolises (ja mai mõtle Myst`i ) maailmas. Kahju, et sellest hetkest suures plaanis õnnestunuid pilte polnud galeriis. Jõudu korraldajatele, et selliseid kohti rohekem tuleks :)

Selle heietamisega jõuangi olulise miinuse juurde - ohutus - kõikides koobastes oli valgust siiski liiga vähe ja ohtlike olukordi tekkis liiga palju, Balori käsi ja pimedatest koobastest välja jooksmise ajal aukude vahel manööverdamine head näited kuidas asjad ei tohiks olla. Arusaadav kui põrand tasane, siis pole niipalju valgust vaja, aga kui on augud ja konarused siis võiks valgustatud nii olla et need kohad ka välja tulevad. Kui korraldajatel pole aega kohta korralikult valgustada (arusaadav, et igale poole ei jõua), sis vähemalt erinevad küünlad, tõrvikud ja laternad võiks taskukohaste hindadega poodides müügil olla.

Positiivsed kogemused kaalusid negatiivsed kuhjaga üle.

Jõudu ja jaksu kõigile korraldajatele ja mängijatele.

Järgmist mängu oodates - Teie Rigol Fa
Draug
Haldjate sõber
 
Postitusi: 307
Asukoht: Estonia

Kasutaja avatar

PostitusPostitas hoarmurath 22:46 3. Juul 2005

Ahjaa, kuidas XPga seekord oli? :P
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas consiore 23:31 3. Juul 2005

Expi tui korralikult, 6250. :)
Koobaste kohta niipalju, et minu arust nende suurem valgustamine muudaks need koopad kõvasti vähemhuvitavaks. Meie muidugi laenasime lõpuks ka laterna kaupmehelt väikse raha eest, aga libe oli ikkagi... Ise suutsin käe ja jala ära kriimustada, mõlemad unekoopas.
jep
consiore
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 82
Asukoht: tallinn, nõmme

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Lord Sauron 8:58 4. Juul 2005

Kas ma võin küsida palju mä ngijaid kokku sel mängul oli?
"See on kui plastikmälu, sisemine jõud, mis teid alatasa hõimulaadsete moodustiste poole suunab. See plastikmälu püüab tagasi võtta oma iidset kuju, sugukondlikku korda. See on kõikjal teie ümber: korporatsioonid, politseisalgad, spordiklubid, tantsurühmad, mässuliste rakukesed, plaanikomiteed, ühispalvused."
"Varastatud päevaraamatud"
Lord Sauron
Valguse hoidja
 
Postitusi: 265
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Balor 13:11 4. Juul 2005

Miski 15-17 ligi, t2pselt ei m2leta.

Enivei, Karli tegelane tegi, koopad kah. Zombidel v6is p2ris masendav olla, kui neid iga 15 minuti tagant tykkideks raiumas k2idi.

Kaupmehed - hea, v2ga hea.

Viimane koobas oli k6ige syrrim ja parem larpielamus yldse. Koobas + muusika + sealt v2lja roomav tyyp ajasid ikka kuklakarvad turri.

Ytleks et suht parim questm2ng siiani.
---------------------
One who conquers others is strong.
One who conquers himself is all-powerful.
Balor
Shamaan
 
Postitusi: 189
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas hoarmurath 13:30 4. Juul 2005

Kolm kampa oli, kahes neli inimest, ühes vist viis. Ehk PCsid 13, NPCsid kaheksa kanti. Lisada GMid, siis ikka üle kahekümne tuleb kokku.
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas orodin 21:48 4. Juul 2005

Balor kirjutas:Zombidel v6is p2ris masendav olla, kui neid iga 15 minuti tagant tykkideks raiumas k2idi.


Kusjuures, ma olin üliõnnelik, kui teid peale poolt tundi näha polnud ;)
Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi .-. Foorum
orodin
Rändlaulik
 
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6