Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Guardaigh Siochain: 'iiri mängu' muljeid

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kas mäng oli liiga lühike? (ärge arvestage hetkel ilma)

Jah. Niuts.
28
76%
Ei, täitsa paraja pikkusega oli.
9
24%
 
Hääli kokku : 37

Kasutaja avatar

Guardaigh Siochain: 'iiri mängu' muljeid

PostitusPostitas Die 13:47 5. Juun 2005

Niih, esimene hullem larpipohmakas on möödas (aga Ronja magab endiselt väsinult korvis...), nii et võib natuke muljetada ja meenutada.

Esteks - aitähh kõigile korraldajatele ja mängijatele - mõnus oli. Ammune unistus täitus. Loodan siiralt, et see ei jää viimaseks iiri (keldi) teemaliseks mänguks.

Aga üks jutt oleks siin küll mängujuhtidele: (ja ma arvan, et mul on mõttekaaslasi, sest vähemasti Rasmuse ja Üloga sai küll asja arutatud) - palun palun palun tehke teinekord pikem mäng. Vähemasti poole pikem. Milles asi? Aga selles, et lihtsalt ei jõudnud umbes 90% potentsiaalist rakendada. Aega ei jätkunud. Metsik tamp sai isegi peale pandud, aga ikka ei jõudnud. Ja tegemist oleks minu tegelasel jätkunud nii paariks päevaks. Seda kõigil vandeseltslastel. Ei jõudnud intriige õieti punuma hakatagi. Ma kohutavalt armastan teie tööd tegelastega, ja seda, et kõik on nii põhjalik ja süsteemis, aga seda on kõike liiga palju ajaühiku kohta. Füüsiliselt (ja veel enam vaimselt) - EI JÕUA. Ei jõua lahti mängida.

Mängu teema oli hea, tegelased olid head, mängijad olid head, süsteem super - oleks ainult antud aega nii järgmise hommikunigi. (Jah, ma tean - vanajumal on ilmselt nii inglane kui ka anglikaan, nii et sedakorda oleks see raskeks läinud, aga üldiselt...). Ma annaks ilgelt palju, kui ainult saaks selle mängu tagasi keerata ja aega juurde. Sest siiralt - see oli üks parimaid ja võimalusterohkemaid rolle, mis mul kunagi olnud on. Kui mitte üldse parim. ;)

Aga kokkuvõtlikult üks aplaus kõigile - oli Iirimaa küll!

Tahaks veel.. Sama rolliga... Oeh.

Lugupidamisega ja kõigile PÄIKEST soovides,

Bryaghna mac Mellan, Loheleegi kõrtsiemand

PS. Deklaratiivset hiidlainet käsitleks siiski kui pisikest og nalja ;)

Ja PIIIIIILTE palun:D
Viimati muutis Die, 14:24 5. Juun 2005, muudetud 1 kord kokku.
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas asche 14:04 5. Juun 2005

Mäng oleks võinud tõesti pikem olla, oleksin saanud katsed oma õpilastele lõpuni viia ja oleksin saanud rohkem intriige punuda, sõjaväeülemale käru keerata, kuidagi Nailasha kõrvaldada ja oma pojale võim kindlustada.

Päris vahva oli mu valgeks värvitud nägu, see pudenes igale poole, söögi ja joogi sisse ja lõpuks, kui vihma hakkas sadama, siis voolas ta üldse ojadena üle mu näo, juuste ja riiete. Vähemalt teised said naerda. :P

Kõige naljakam oli muidugi kuningale öelda, et ta on mu poeg. See suretas juhet päris korralikult. Ka pidevad minestamised olid toredad, kuigi rohu sees aeleda ei olnud mugav.

Lõpus, kui pidin rituaali tegema, laskis Grimmu mul sellega venitada, arvatavasti niikaua, kuni Nailasha pistodaga minuni jõuab. Ei osanudki kohe midagi niikaua teha...aga siis hakkasin budistliku mantarat laulma, aega läks aga asja ei saanud. Rituaal jäi poolikuks, mina sain surma ja mu poeg sai surma. :(

Lugupidamisega, teie peanõid Maura (guašinägu) Manachan.

(PILTE!!!)
"Imperious, choleric, irascible, extreme in everything, with a
dissolute imagination of the like which has never been seen,
atheistic to the point of fanaticism, there you have me in a nutshell
and kill me again or take me as I am,
for I shall not change."
(De Sade)
asche
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Rapla

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Zelor 14:26 5. Juun 2005

Mäng oli tore. Ilm oli ka Iirimaale sobilik, kuigi kojujõudes oli veest kõrini.

Kõige iroonilisem asja juures oli see, et võlujook, mida palgamõrtsukal kõige rohkem tarvis läks oli vastumürk ning seda mitte enda tarbeks, vaid teiste aitamiseks. Ja ma sain küll ühe tööotsa, ent kahjuks ei leidnud sobilikku hetke, et sellega tegelda. Nii et kardetud palgamõrvar ei saanudki kedagi tappa, ainult paar inimest mürgitusest päästa. :P
Ent lõbus oli sellele vaatamata.

Suur aitäh GMidele põhjaliku ja hea töö eest mängu taustaga ja tegelastega.

Marco Nivarra (vastumürki jaganud ja jooksvat tõlget teinud sõbralik rändur)

P.S. Ootame kõiki teisele Diablo teemalisele mängule "Meie vahel ei ole saladusi" 19. juunil Astangul.
I don't like Chaos but Chaos likes me
Zelor
Õpipoiss
 
Postitusi: 35
Asukoht: Allmaailm

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Taliesin 14:54 5. Juun 2005

Mulle mäng kui selline meeldis (hoolimata sellest, et kõik minu plaanid aia taha läksid)
Rituaali peale pimedaks jäämine ja häälte peas kuulmine (paljud inimesed uskusid, et ma olen liiga palju alkoholi või suitsu pruukinud) oli vahva, ehkki seda ma eru ei saanud, mis mõte nendel häältel olid. (GM-id, seletage, kas neil mängutegevuse koha pealt ka mingi tähendus oli.)
Mäng oleks tõesti võinud pikem olla. Ehk oleksin siis suutnud vandenõulaste sekka sulanduda ja nende plaanid teada saada ja nad kuningale üles anda. Aga seekord ei õnnestunud isegi esimene etapp.

Esmase larbikogemuse rikkusid aga osaliselt ära mänguvälised tegurid.
Esiteks kerge vihm mängu teisel poolel
Teiseks räige vihm mänguplatsilt bussipeatusesse minekul.
Kolmandaks kaks purjus ja agressiivset ossi kojusõidubussi peal. Õnneks võttis politsei nad Põltsamaal kinni, aga väga rõve oli.

Aga iseenesest oli LARP tore.
suurte autodega veetakse surma /päev on tuhm/ kivi on hall /elekter ei anna armastust/ -fs-
Taliesin
Tuleloitsija
 
Postitusi: 784
Asukoht: Grenoble

Kasutaja avatar

PostitusPostitas GrimReaper 15:14 5. Juun 2005

Jah. Hiidlaine ol nali.

Häälte kohta ei oska midagi otseselt öelda. Teoorias on need selleks et mängu edasi viia. Praktikas kipuvad nad aegajalt vastupidist tulemust andma.

Järg on hetkel lahtine. Kui arvestada tõsiasja et kuni augustini on sisuliselt igal nädalal ca 2 LARPi, siis tekib sisuline üleküllastumine. Aga mine sa tea. Eks Gõmmid otsustavad.
I don't want to start, Any blasphemous rumours
But I think that God's Got a sick sense of humour
And when I die I expect to find Him laughing
GrimReaper
Meister
 
Postitusi: 107

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ghostwizard 15:17 5. Juun 2005

Kuningas on surnud, elagu kes iganes tema asemele sobib!

Suured tänud GMidele ja kaasmängijatele. Oli tore mäng ja sai nii mõndagi nähtud, tehtud ja kogetud. Mäng oleks võinud ehk tõesti pisut pikem olla, lõpus läks asi isegi nii kiireks, et ma ei jõudnud üht asja peas läbi mõeldagi kui juba teine asi peale tuli, eriti just info osas.

Meeldejäävamaid kohti mängust:

Minu ja nõia omavahelised vestlused. Esimese ajal vaieldes oli päris mõnus kuulda seljatagant ühe sõdalase kommentaari, et druiidi ja nõia juttu on päris huvitav kuulata. Kui nõid ütles, et ta on kuninga ema, siis ma jäin küll hetke jahmunult mõtlema, kuid eks siis sai pilt palju selgemaks ka.

Mürgitamised, jah pole mängudel nii palju mürgitamisi täheldanudki, ikka ja jälle kukkus keegi kokku ja sai kas ise või kellegi teise pool avastatud, et maha varisenud ja ebameeldivas olukorras isik on mürgitatud.

Ruunikirjad, igastahes on mul viimasel ajal hakanud mängudel ruunikirjad meeldima. Nii tore on neid uurida, eriti veel siis kui neid lugeda oskad.

Eks lisan kui veel midagi mäulst välja sortreerin.

Siiralt, teie Druiid
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 16:34 5. Juun 2005

Ülimalt troe, et mängijatele meeldis, sest GM-ina jäi mul küll tunne, et vihm rikkus kõik ära. Ma saan täiesti aru, et kui ikka kallab, siis mõtlevad kõik pigem sellele, kuidas ennast kuivana hoida mitte sellele, kellel on hetkel õigus troonil olla.

Aga üldkokkuvõttena - kõik mängijad olid tublid ja vihm ei saanud ka kellestki võitu. Tõesti, hetkel näis, et aega oli liiga vähe. Eks me arvestame sellega ja järgmine kord teeme teistmoodi. Samas sai selgeks ka selline asi, et kui igal mängjal on olulist infot, mis on ploti seisukohast oluline, siis asi ei tööta. Ma arvan, et see oli just mängu suurim probleem - osa infot ei liikunud ja osa infot läks tõlkes kaduma (tõesti, keelebarjäär ja tõlkimine oli väga hea. Suur kiitus neile mängijatele, kes selle välja mängisid). Aga selle info osas - GM-id tegid kõigil mängijate rollidega, kes õige aegselt rollid saatsid, suurt tööd ja andsid kõigile vastu infot, mis oli mõeldud just neile. Samas, austatud mängijad, ei saa te loota sellele, et seiklused ja põnevus teile sülle kukkuks. Kui teil on infot ja te näete, et sellega saab midagi teha, tehke. Meie andsime omalt poolt kõik - ülejäänud oli teie teha. Mulle tundub, et mängul oli mingi seltskond inimesi, kes puhtalt lootsid, et GM-id neil elu põnevaks teeksid - GM-id üksi ei saa midagi teha. Suurem osa sõltub mängijatest (ja headel mängijatel ei lähe tegelikult üldse GM-e vaja).

Aga veel selline info - kõik mängijad, kes käisid sellel mängul ja soovivad osaleda ka Diablo teemalistel mängudel saavad koheselt sellelt mängult kaasa 3 CP osalemise eest ja järgnevad mängijad saavad veel +3CP-d meeldejääva rollimängu eest:

K+&n
Asche
Aelyora*
Black Sorceress
Die
Lord Sauron
Ghostwizard
(Zelor)
Thonolia
Turgon
Hoamurath
Inwe
Troo
Taliesin
Pongo
Kark
Sibyll
Asp
Eldamacil
Mary
(Ularie Elwing)
Dru

* - antud mängijate puhul ei tea me nende foorumi nimesid (ega seda, kas neil see üldse on)

Aga suur aitäh kõigile! Ja Iirimaa oli tõesti.. Loodus, rõngasrist mererannas ja ka vihm...
(GM-ide pildid hiljemalt kolmapäevaks, sest enne seda tuleb usinalt veel õppimisega tegeleda.)
Viimati muutis Iardacil, 19:39 5. Juun 2005, muudetud 6 korda kokku.
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 16:45 5. Juun 2005

Malicae on foorumis Black Sorceress ja kõrtsmikku (minu issit) mängis Ülo, foorumis vist Pongo (vms, ei külasta ta drägunit mitte tihti, aga küll ma talle need tõpsud kätte toimetan).

Muuseas, minu rolli koha pealt oleksid täiesti olemata võinud olla kõik miskit kõrva sosistavad GMid. Sest tegevust ja peamurdmist mitte ainult ei kukkunud sülle, vaid lademetes ja vihmana üle kogu kere. ;)
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Kirves 17:03 5. Juun 2005

Panen siis ka mina, Conlai Mac Fintan, kirja oma muljed.

Ei teagi, kust alustada, seega algusest. Tulin koos kaasiirlasest sõdalasega (tegelikult küll šotlane, aga ega tema selles süüdi polnud) ja kahe viikingist vangiga laagrisse. Üks tubli iiri sõdalane oli kohe abivalmis ja asus üht vangi võimsate kotisõlmede abil kinni siduma, mispeale sulges vaesekesel vereringe (reaktsiooni järgi). Juba varsti märgati kauguses miskeid mooramaa mehi ning kohale jõudes selgus, et nonde rünnakus oli viga saanud kaupmees oma tütrega ning meie imekaunis ja tubli printsess. Võtsin kaupmehe tütrekese selga ja tõin ta laagrisse, kus nad ka terveks raviti ning kus algas kaupmehe poolt ikka see jutt, et tuleb keegi murjanist tütarlaps, nimega Aziza, kinni võtta ja talle tuua- hiljem rakendas ta selle eesmärgi nimel viikingeid (odav ida tööjõud noh :P ).

No peale seda möödus mul tükk aega leboledes ja tee peal patrullides. Miskil hetkel armusin ma ära meie printsessi ning hakkasin mõtlema, et kuidas ma temaga abielluda saaksin (olin ju seisuse poolest ülik). Selle eesmärgi täitumise ees seisid kaks meest- kuninga nõuandja ning sõjaväeülem. Sobivalt oli sõjaväeülemaga sama probleem ka tollelsamal nõunikul ning ta pakkus mulle hiiglamat raha, kuima ülema ära peaks koristama- hakkasimegi siis kahekesi "väikest novelli kirjutama." Novell pidi tulema ühe peategelasega, lühike ning huvitav-ootamatu puändiga. Mida aga too tubli nõuandja ei teadnud oli see, et minu ettekujutluses pidi tema olema selles väikeses ärakoristamises teiseks peategelaseks- siis oleks ju kõik abielupretendendid läinud olnud ning mina oleksin saanud rahus printsessi tema kurbuses lohutada. :)

Läks aga nii, et ei juhtunud kumbagi- mingil hetkel tegin ma kogu asja kuningale teatavaks (teda tabas sel ajal vist palju teateid, sest ta kuulas juba sellise naeratava deliiriumis näoga meie juttu) ja kutsusin sõjaväeülema kahevõitlusele. Võitlust ei tulnud, kuna kuningas keelas selle käesolevate pühade tõttu (alternatiivvariant oleks olnud kes-ujub-kõige-kaugemale-ja-upub-viimasena võistlus, kui dsee ei tõmmanud eriti). Niisiis sain ma vist oma ambitsioonide tõttu väga "populaarseks" ning järgneva lühikese ajavahemiku jooksul mind nii mürgitati, uimastati, kui topiti lõppeks ka oda otsa (tegelikult hiljem ma mõtlesin, et peale neid kahte torget oli mul veel 2 HPd olemas, aga oh well, asi nägi ju nii ilus-ehtne välja :) )

Seejärel saigi mäng läbi ning sai asuda läbimärjalt koduteele- jumalad olegu tänatud, et autoga sai.


Suured tänud väga tublidele ja hoolsatele GMidele ja loodame, et kunagi, kui piirud kahel otsal lõkendavad, teeme järje ka.

Soovides parimat,
Conlai Mac Fintan
Kirves
Ruunitundja
 
Postitusi: 449

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Dru 17:52 5. Juun 2005

kõneleb Bernadette Éanna, peanõia tütar ja õpilane.

mulle see mäng meeldis väga. eismest korda tundisn, et mu tegelasel on mingigi tähtsus.
igatahes- väga lõbus oli.

Alustame siis sellega, et alguses üritasin oma rolli sisse elada ja ei saanud suht midagi teha. aga kahe tunni möödudes (mina arvasin, et 4-5 :P ) sain oma rolli täiesti sisse elatud.

Maura, peanõid, pihtis mulle, et ta arvab, et Nailasha (tema parim õpilane etc) mürgitas ta ära. ja kuna ma mürke tundsin ja teha oskasin, palus ta mult, et ma Nailasha tema märguande peale ära mürgitaksin.
segasin siis mürgi kokku ja ootasin märguannet. lõpuks see tuli. ja kui läksin Nailashat otsima, leidsin ta kõrtsist, kurtmas, et tal pole raha ja ta ei saa juua osta. tegin sõbraliku ettepaneku, et ostan talle ühe õlle. võtsin siis õlle ja kallasin sinna mürki sisse. tegin, nagu jooksin sealt ka lonksu ja ulatasin õlle siis Nailashale ja kadusin ise ära.
veidi aja pärast kuulsin rõõmsalt, et Nailasha on mürgitatud. ups- temaga koos ka üks shotlane.
aga keski kuramus jootis Nailashale vastumürki sisse. sellest oli kahju.
kuidagi vingerdasin end välja kahtlustustest. mürgid, märkmikud, mürgi koostisained jne, peitsin ära kõik.

Maura antud ülesanded olid ka toredad. Viimasega saingi vist vaid mina hakkama :D *egolaks*

Üks lõbusaimaid kohti oli see, kui Maura kuningale ütles, et kuningas on ta poeg. IG olid kõik tõsised, aga OG käis üle terve "lossi" naeruplahvak. see oli koom.

tegelikult oli nii, et igasugu kahtlast infot oli liikvel ja vahepeal jooksis juhe nagu täiesti kokku. Minu enda päritolu oli tedmata, sest Maura väitis, et leidis mu väiksena jõe äärest. siis aga tuli välja, et ma olen ta tütar. vägev.

Lõpp oli mängul kahtlane lihtsalt.
aga vähemalt ma jäin ellu :D

ja küsimus- kas mäng lõppes peale "veresaunna" kohe ära, või alles siis, kui Grimmu teatas hiiglainest? ma tean, et see oli nali, aga mul on vaja teada lihtsalt. Sest mu tegelane lõi Nailashale veel noa ka kõhtu, aga kas siis oli juba og või mitte, ma ei tea.
ja ma kohe hirmsasti tahaks lihtsalt ise juba peanõid olla :D
Viimati muutis Dru, 18:03 5. Juun 2005, muudetud 3 korda kokku.
Dru
Seikleja
 
Postitusi: 18

Kasutaja avatar

PostitusPostitas inwe 17:58 5. Juun 2005

kroonikakirjutaja Neacht suutis kuninglikesse annaalidesse panna kirja järgmised read: kuninga vägevad mehed püüdsid kinni kaks (2) viikingit. imelikud juhtumused. leiti Patrick haavatult. viikingid. kuningas lubas neil laagrisse jääda.
edasi läks asi liiga segaseks. viikingite vihkamist oli raske mängida, kuid auväärt kaupmees Patrick oma 'elagem-kõik-rõõmsalt-koos-siin-kenas-maailmas-viikingitel-on-ka-õigus-elada-ja-neil-pole-muud-valikut-kui-röövida-ja-tappa-aga-mis-siis' jutuga aitas sisseelamisele kaasa. õukonnaintriige ma ei püüdnudki jälgida, kuid raske oli ka leeri valida: ühest küljest nõid, kes mind potentsiaalseks järglaseks pidas (vähemalt näiliselt) ja väitis, et kuningas on nii õige kuningas, kui vähegi olla saab, teisest küljest vanad seadused, mis ütlesid, et kuningas ei tohi olla segavereline. seda, et kuningas on sohilaps, said 2 rohelise risti teenrit, mina ja mu õde, laulik Binne, teada vargaplikalt, kes suutis kenasti Harmooniat (gemme vastustega) välja võluda. aga liitlased kuninga troonilolemise vastu leidsime me vahetult enne nõia ja kuninga tapmist. ehk siis: jääääärggeeeee!!!! :)
ja ülimalt tore esimese mängu kohta. ei olnudki nii hirmus. :) meeldejääv ilmselt suure hulga kaelasadanud vee tõttu samuti.
tänud ja pilte!
inwe
Valguse hoidja
 
Postitusi: 296
Asukoht: suures rohelaanes

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Kristjan Oad 17:59 5. Juun 2005

Meeldis see rõngasrist mulle. Väga ehe oli põlvili merekividel palvetada kesk laineid ja vihma, mis särgi läbi immutas ja värisema pani.

Keelebarjäärid olid huvitavad. Mingil hetkel rääkisid inimesed eesti keeles neljal erineval tasandil. :P Sealjuures polüglott olemine tegi elu ka huvitavaks. Eriti tore oli Sibylliga anglide keelt purssida.

Olin arvestanud, et pean Celebi (IG Aziza) kinni siduma ja orjana kaasa vedama, ent tänu mu toreda tütrekese võimsale lobitööle nõustus ta meiega ise kaasa tulema. Kas ka kuhugi minema hakati, see on juba iseküsimus - lõppes üritus kahtlaseimal moel.

Kiidan viikingeid. Kui iirlaste fianna ringi jooksis ja "luuras või midagi", oli teie fyrd väga pädev, silme ees on pilt viiest-kuuest vammuste ja tapritega tüübist istumas ümber kahe köidikutes araablastest vangi.

Samas suutsid araablasi ja viikingeid kehastanud ühisjõul ära kaotada mu teise põlvkonna bofri, mis sama, kui mitte rohkem väärt olevasse villasesse kangasse mähituna nüüd kusagil võsas lebab. Ei ole rahul ega ka mitte leppinud sellega.

Veel ei meeldinud kõige rängema vihma ajal kuningakoja ette tekkinud OG mull, mis koosnes 3-5 ühe vihmavarju all olevast tegelasest. Kurat küll, väga nõme, kui issandalt rännakule õnnistust paluv kaupmees kuuleb tubli 50 sammu pealt OG iba.

Kauem oleks võinud kesta jah. Järje võiks kaa teha. Olgu siis kordamööda iirit ja diablot, samade ja kumuleeruvate tegelasepunktidega, näiteks.

Kristjan, kes kehastas kaupmees Patrickut.
Kristjan Oad
Tuleloitsija
 
Postitusi: 819

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 18:00 5. Juun 2005

Muuseas, see, kes Nailashale vastumürki jootis, oli järjekordselt meie armas itaallasest palgamõrtsukas (irw), mina jälle toibutasin teist ja õpetasin näppe kurku ajama. Eanne'i süüd aga uurisid vähemasti pooled vandeseltslastest, muuseas sai palgatud ka naistekütis šotlane (Daleios), kes pidi siis Eanne'i ää võrgutama ja sellega kaasnevalt ka läbi otsima. (Mul on kahtlane tunne, et ta ei üritanudki - või üritas? ;) )
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Dru 18:10 5. Juun 2005

see shotlane minuga ei suhelnud. kuigi ta ise pärast rääkis, et tal oli plaanis mind metsa meelitada, uimaseks lüüa (nänää) ja seejärel läbi otsida ja ehk ka tappa.

:P

seda aga ei juhtunud, sest mind ta ise meelitama ei tulnud ja kui ma ise metsa sattusin, siis sedagi og ja asju manalast varju alla tuues.
nii et see plaan jäi küll katki.

ja see, et mind kahtlustati.. noh... tõestada ei saadud ju midagi, eksole? ;)
eriti, kuna ma ise ka sealt samast asjast "jõin" . :D
Dru
Seikleja
 
Postitusi: 18

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Lord Sauron 19:07 5. Juun 2005

Muidu oli mäng tore, vihm mind ei seganud üldse, aga ma paneks GMidele südamele, et kui te tahate mängijaid mõjutada midagi tegema, PEATE te leidma vähem otsesed meetodid kui: "Mine kohe sinna, see on GMi käsk!" või "Tapa ta nüüd ära, see on GMi käsk!". Siiski ei tasu teha larpist näidendit, kus osatäitjatel on ainult näiliselt otsustusõigus. Sest tegelikult oli tobe kedagi milleski täielikult ümber veenda ja siis näha kuidas GM astub tema juurde ja teatab: "Aja oma rida kindlasti edasi!"

Kui see ülemine probleem välja jätta oli mäng tegelikult vägagi tore, omapärane, aga seda heas mõttes. Kuna sain alles eelmine õhtu teada, et üldse mängule tulen, ei jõudnud peaaegu mingit rollikirjeldust uurida, rolli edasiarendamisest rääkimata, nii et minu vabandused, kui mõne stooriliini kahe silma vahele jätsin.

Suhteliselt raske oli mängida hästi leebet kuningat sellises õukonnas, mitu korda tekkis tahtmine leebus minetada ja mõned avalikud piinamis-hukkasmisnovellid kirjutada lasta. Minu jaoks keeras mäng veidike absurdseks momendist kui 108 aastane nõid teatas mulle: "King, I am your mo-ther!" (ilus roll asche). Tegutsemiseks jäi vähe aega, aga see tegigi mängu põnevaks. Tegelikult oli mängu lühisus pluss, sest kogu mäng oli tegevust täis, ei tekkinud mõtetuid jõudehetki, nagu suuremal osal mängudel tekib. Aga jah, nii rahuarmastavat-leebet rolli polegi varem mänginud ja huvitav kogemus oli see kohe kindlasti.

Tänan GMe, teie eeltöö oli tõesti põhjalik. Samuti tegelikult kõiki mängijaid kellega lävida jõudsin, tegite mängu heaks. Väga mõnusad olid mõlemad novellikirjanikud, sõjaväeülem, mu õde, Liisa ja Kristjani rollid, pikanäpumehest araablane, kes teenis kuninga austuse oma viisakuse ja aupaklikusega, iirlaste pealik, palgamõrtsuk Zelor (ma isegi ei kahtlustanud, et sa palgamõrtsuk olla võiksid), loomulikult Karli kehastatud kange sõdalane, loll šotlane ;-) ja šotlane nr.2, peanõid, veritasunõudjast kojaülema tütar jne.

Teie kunigas, kes kõikide pingutuste kiuste suutis oma nime ära unustada.

PS. Suur tänu neiule, kes mulle autotranspordi tagasi Tallinnasse organiseeris.
"See on kui plastikmälu, sisemine jõud, mis teid alatasa hõimulaadsete moodustiste poole suunab. See plastikmälu püüab tagasi võtta oma iidset kuju, sugukondlikku korda. See on kõikjal teie ümber: korporatsioonid, politseisalgad, spordiklubid, tantsurühmad, mässuliste rakukesed, plaanikomiteed, ühispalvused."
"Varastatud päevaraamatud"
Lord Sauron
Valguse hoidja
 
Postitusi: 265
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6