Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Udude Saare muljeid.

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Udude Saare muljeid.

PostitusPostitas Henzu 15:47 15. Mai 2005

Nonii. On siis hea nüüd? Mul küll on.
Alustaks siis algusest: niiske kõndimine väga kenas looduses. Sai peaaegu et kuiva jalaga tänna saare peale. Ja eks saar ise oli üks mõnusaimaid kohti kus siiaamaani viibinud olen. Järvest ümbritsetud, inimestest suht puutumata. Nagu liiga hea.
Kuigi kahjuks ei mäletanud eelmisest mängust eriti halligi oma tegelase kohta peale selle, et ta oli kuidagi näotu neiu. Igatahes kuigi võrdlemisi oma süü tõttu briifing natuke lahjaks jäi oli tegevust ohtralt. Kõigepealt kaeda kõiki neid saare märgiga preestrinnasid. Siis avastada, et ma olen täpselt selline vahelüli, et ei liha ega kala. Kellelgi polnud otseselt midagi minu vastu niiet sai ülihästi kõiksugu informatsiooni koguda. Alguses selle laagerdamisega jällegi natuke venis kogu see üldine tegevus ning eks kõigil oli suhteliselt segadus IG/OG, siis oli see täiesti loomulik. Kui käidi välja preestrinnade poolt plaane külalisi maha tappa, ära kohitseda ning ehk ära uputada, siis tekkis juba väike mure oma Vahvate™ kaaslaste elude, suguvõime ning tuleviku pärast.
Sellele järgnes ohtralt ringijooksmist, saare uurimist ning lõpuks ühe mõneti kahtlase aga tegelikult täiesti tavalise kivi leidmist. Miskipärast kujunes üldsine arvamus, et seesama kivi on eriti täthis altar kellele iganes ning öö jooksul sai sinna neli korda vähemalt mindud kas siis kellegi riitusi takistama või siis ise midagi tarka tegema. (sellest ka need vahvad oksakriimustused minu kaunil näolapil) Öösel oli metsas masendavalt pime ning segadus segunes paanikaga, sest kõik olid täiesti kindlad, et keegi ihub nende peale hammast ja nad on just praegu vales kohas ning kuskil mujal käib mingi palju tähtsam tegevus.
Kui mu Vahvad™ kaaslased suutsid ennast täiesti ilusti rahva sekka sulandada, otsustasin ma et tuttavast preestr Holger oleks ideaalne kaaslane selleks õhtuks mis oli võrdlemisi kurjakuulutav.
Koos tema ning paljude teiste paranoiliste tüüpidega suutsime me genereerida kümneid salanõusid mis mie vastu peaks parajasti käibel olema. Hea kui kaks-kolm neist õiged olid. Adekvaatne sõna selle situatsiooni jaoks oleks: ajunuss.
Me olime segaduses, paranoilised ning vägagi närvilised. Justnagu maailmalõpusituatsioonis olema peakski. Niiet minu silmis oli üldine kordaminek. Söök oli hea, Plot oli normaalne, Seostuvus eelmise mänguga väga hea (oleks kõik seda eelmist mäletanud) ning mängukoht eriti hea.

Tublid.
(tegelikult oli midagi halvasti ka niikuinii aga lihtsalt liiga suur uni on, et midagi sellist sealt leida üritada)

PS. Pilte..
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Nessa 19:46 15. Mai 2005

Mäng. Oli. Hea.

Ma pole tükk aega nii rahule jäänud.. Kõik, mida ma sellelt nädalavahetuselt ootasin, tuli ja kõik läks nii suurepäraselt, kui üldse minna sai.
Ilm oli ilus, päike paistis kenasti, loodus oli lihtsalt super, süüa sai peaaegu korralikult ja kogu aeg olin ümbritsetud vahvatest inimestest, kellega juttu aetud sai... Eesotsas huntinimeste ja lustakate muusikutega, kes tõestasid, et tegelikult ei ole muusika juures oluline viis, või sõnad, või rütm.. oluline on, et meelde jääb! (nagu näiteks "Sääääääsk!" või täiustatud versioon: "SÄÄäääsk!") :D

Tänada tahaks minu kaaspreestrinnasid ja mõttekaaslaseid, kes minuga koos julguse kokku võtsid ja tänu sellele saarelt minema said.. eks näis, kas väljas on nii hea, kui räägitakse.

Teine tänu läheb minu poolt GMidele, kes igast nurgast vastu vaatasid ja kes olemas olid, kui neid vaja läks.

Mina jäin igatahes väga rahule.. ainus soov on hetkel voodi ja pikk vanniskäik. Ja siis pildid. 8)

- Dyphna, pillimängiv preestrinna.
Nessa
Asjatundja
 
Postitusi: 47
Asukoht: Tartu.

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Iardacil 21:01 15. Mai 2005

Väga omapärane mäng. Justnimelt see atmosfäär ning elamus, mis loodi - see, et kõik kahtlustasid kõike ning mitte miski polnud nii nagu näib. Ja niidiotsasid oli sadaüks - milline neist küll valida. Siiani pean parimaks paranoia tulemuseks kausi teooriat. Supper lausa! Ja ülimalt tore oli näha rahva kostüüme - selles osas on tõesti samm edasi astutud.. Eriti kenad olid sinisesse rüütatud preestrinnad.

Kiidusõnu GM-idele ploti osas. Vägagi originaalne ja ootamatu kulminatsioon. Väga vahvad olid kassimoodi kräunuvad vaimud, kes mööda segaduses ja uniseid rändureid/preestrinnasid ringi tormasid. Saar oli fantastiline.

Vägapalju häid rolle ja mängijaid oli ning kõiki neid ei jõua vaevalt ära tuua, kuid kindlasti peab kiitust avaldama pimedale mehele, peapreestrinnale, muusikutele, Hogerile, punases rüüs tulemaagile, hingeküttile jne, jne.. Kõik olid tublid, mis on esmatähtis :)

Ja pilte: http://www.dragon.ee/gallery/album66
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Crata 23:01 15. Mai 2005

piltidega kaklen. hiljemalt homme õhtul on nähtaval ka. praegu olen liiga väsinud, et pikalt kommenteerida, aga seda ei saa jätta ütlemata:
väga hea mäng, kaasmängijad ja GMid.

täh :)

edit: pildid on siin, tänud Awele ja Demonile
Viimati muutis Crata, 15:21 16. Mai 2005, muudetud 2 korda kokku.
my inner child is a mean little bastard - anon

ACrata
Crata
Mistress
 
Postitusi: 508
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Irve 23:54 15. Mai 2005

Niih. Ma olen hirmväsind ja seega hästi lühildase ja pigem korralduse pihta jutuga.

Esimene pikk nädalavahetuse mäng, kus olen näinud head hommikust rollimängu. Väga kõva sõna. Isegi öine äravajumine ei võtnud kriitilisi piire. Veidi puiselt see algul küll tuli, aga siis läks hommik käima ja usun, et oli väga hea lahtiseks jäänud otsi kokku tõmmata.
Miks?
1. Alkoholikeeld. Inimesed tundsid end hommikul hästi
2. Üldine rollimängukultuur. Kriitiline mass, millest rollis olevaid tegelasi austama hakatakse ja mänguväline jutt katkestatakse on kuskil 1 ja pool keskmiselt.
3. Lugu ei kulmineerunud nii: Tuli suur koll, koll sai otsa, lugu otsas, lahtised otsad säilitasid huvi mängu vastu.

Logistikaristsed saite kätte. Põhijamad olidki sellega.

Illusioon saarest tuli mulle tänu sõudmisele kätte ära. Kahju, et seda kõigile pakkuda polnud võimalik.

Ruunid ja sümboolika. Tõite nad sisse, palunpalun jätkake, et see poleks ühekordne värk, aga vaadake, et iga selline oleks loogiline ja et neid väga palju ka poleks. Sümboolikaga/jumalatega olete te põhjalikult tegelenud ja palunpalun jätkake ka seda liini, sest see hakkab mingil hetkel väga hästi teie kasuks töötama, kui stambid kinnituma hakkavad. Teie maailma taustainfot on korraga äraõppimiseks suht-koht liiga palju, aga see-eest on jätkumängu jaoks väga parajalt.

Väga hea, et rituaalid ise valmis kirjutasite — kui mängule rituaali tahta, tuleks see ise välja mõelda. Mängija ei viitsi. Kättesaamise aja ja korduvuse kohta tahaks Xel teile ilmselt pahasti öelda, aga vähemasti etteandmine on midagi, mida peaks jätkama. Samas koguses vast tõesti mitte, aga kui rituaal on olemas ja osalistel selge ja rituaalil ka tulemus, siis on nad Head Asjad, arvan.

Meeskond on teil hea, tundus vähekonfliktne juba olemuselt, tuleb kasuks :)

NPCde osas oli saarerahvas minu meelest mikrohalduse tasemel väga huvitavasti komplekteeritud. Mängijate iseloomudega mängimist oli päris loovat või siis lihtsalt õnnestunut.

Mida paremini?

Temaatika. Fantasylarbis/kirjanduses/filminduses on väga palju korduvaid motiive. Surnud pahade asjade ülesäratamine näiteks — mulle mõjub, et oh-pagan-jälle. See polegi niivõrd see, et mitte motiivi kasutada, aga just see, et kõigil sellistel liinidel võiks mingi originaalne kiiks või veidrus silmnähtavalt küljes olla. St uudsed mõtted on väga toredad — sigainimeste selgeltnägemise ja tekkelugu näiteks mõnus üllatus (st hea arendus surnu ülestõstmisklišeest), need vaimud olid head ja jubedad (just see programne vilevärk, et vilega sisse vilega välja, et inimest paremini koolitada hirmule vastama jne).

Korduvmotiividest võiks edaspidi haakuvalt tõstatada ka kaks suuremat arutlusteemat larbifoorumisse (surnu probleem; valetaja probleem), aga see on üldine jama ja ma ei tea mida sellega ette võtta.

Igavus: On mingi tüüp inimesi, kes ei leia ise omale tegevust. Nad tuleks varakult tuvastada ja neile tegevus leida. Näiteks antud saarel oleks saanud kasutada seda minu pimedaksjäämise probleemi (eeldusel, et see oli Vee Elemendi viha) kogu meessoole kõhedustunde tekitamiseks (ma küll üritasin neid hirmutada, aga noh, ma ei saanud ju öelda, et tegelikult pole minus peituval tulel viga midagi), andes väikseid probleeme, et midagi ei tõuse/liigu/näe/kuule päris nii nagu varem. Tulemuseks oleks automaatrespekt tulekeelu osas pluss kõvasti paanitsemist iseenda heaolu pärast. Ma ei mõtle, et igale igavlejale hakkaksid oravad ümber kogunema salapärastel põhjustel, aga mingeid käimalükkamistrikke on teil kindlasti varrukas.

Segadus. Ma info ühes sõlmpunktis olles tundsin, et vihjelist segadust oli hästi palju. Infot oli ju palju, aga sellega oli raske midagi ette võtta ja siis see jäi kuidagi suure ballastina õhku rippuma. Info võiks sünnitada alati tahet tegutseda mingis suunas.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ghostwizard 0:06 16. Mai 2005

Suurepärane mäng oli. Suured tänud kõigile GMidele ja kaasmängijatele. Pole enam ammu taolisi mängukogemusi saanud, õhkkond oli suurepärane, kõik mis toimus vägagi huvitav jne.

Parimaid momente mängust:

Vaimud, kõik need kräunumised ja viled. Oli päris tore hoiduda ja pageda nende eest. Eriti mõnus oli minu ümber natuke aega liikunud vilistav hääleke(Aweron) ja ka vilistav hääleke(jälle Aweron), kes mestas meid vilistades jälitama hakkas ning paraja paanika põhjustas.

Stuarti tegelane ja "liigistlik diskrimineerimine." Vestelda soovinud kääpsust õhumaag ei saanud muud kui kui vaid paitamise/peapatsutuse ja vastuse, et jah oled väike ja tubli... :P Neetud, see et sa u. meeter pikk oled ei tähenda, et sa oskuslik õhumaag ei pruugi olla.

Kõik need teooriad, ideed ja plaanid, mis mängu jooksul leiutati või tekkisid. Kõige humoorikamad olid kindlasti järgmised:
1) Jookseme karjudes ja paanitsedes rongi ning ootame maailmalõppu.
2) Lähme magama ning hommikul lähme "silla" juurde, kus tuleb meile vastu mees, kes teatab, et päästis maailma.
Õnneks ikka sündis targemaid ja mõistlikumaid plaane ka, samas jäid ned kõik ka teostamata.

Kivi. Jah, meie kõigi sõber, altarit meenutav kivi, mille juurde rahvas varem või hiljem, ikka ja jälle läks ning püüdis olukorda lahendada. Samas oli see lihtsalt kivi ja jäigi kiviks.

Muusikud ja nende eee... muusikastiil. Kange tahtmine oli teie peal oma Igastahes olete huvitad tüübid, kellest igastahes veel kuuleme. Tegelikult on vist parem kui me teid lihtsalt näeme või siis ohutus kauguguses ja kaudsemal moel kuuleme

Mimic, kes pühapäeva hommikul esimese asjana Chloelt küsis, et kas ta ärkas surnuna. Njah, surm ja maailma hävimine on asjad, mida on suhteliselt raske maha magada.

Meeldejäänumateks tegelasteks olid eelkõige Holger, Irulan, tulemaag punases, sinise plaatrüüga sõdalane, muusikud, pime mees ja paljud muud


Kõrmik, musta keebiga kääpsust õhumaag
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sacreb 0:24 16. Mai 2005

alguses venis mäng ikka metsikult, kuna huntinimestel ei lubatud lõket pystitada, ning meil oli kaasas oma mitu kilo sashlõkki ja kõhud jubetyhjad :1: :1: :1: ....kuid lõpuks ikkagist suutsime ära rääkida xel'i, kuna ta lihtsalt ei jõudnud vingumist ära kuulata. ja mis siis veel toredat oli, oli see, et kui naljakal kombel paljud veepreestrinnad/maagid meie soojendava ja HEA lõkke äärde sättisid ennast:)...kuna jumalaga oli kontaks sitt, siis pidime tegelema järglaste hankimisega. saimegi hakkama. ennist oli meid, kui hundirahvast 4, kuid nyyd, kui me saime omale 3 kena elujõulist, parimas eas tütarlast kaasa, arvan mina ,kui Eldorili preester, et huntinimesed ei hakka veel niipea välja surema:)

suurimad tänud meie lemmik vaimumängijale Aweronile, kuna ta suutis lihtsalt nii hästi seda kurja peletist mängida, et lausa süda kukkus pastlaäärde:)
(\ /)
(O.o)
(> <)
This is Bunny.
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
sacreb
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 71
Asukoht: tallinn

PostitusPostitas Aweron 9:08 16. Mai 2005

Aitähh kõigile :)
Pikem kokkuvõte minu poolt tuleb siis, kui ma suudan juba trükkimiseks kulmude asemel käsi kasutada ja ülemusi veenda, et "ei, ma ei tarbinud nädalavahetusel alkoholi, see on teistsorti pohmell"
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Attila 12:51 16. Mai 2005

Minu muljete ning kriitika lugejatel tähele panna et olen piiks ja pole seda mängu millegagi võrrelda.
Igatahes algusest.
Hoolimata igasuguste kodinate tassimisest IG saarele oli mängumaailm kohe algusest peale OG ebatõeline (ehk tõeline IG). Laagriplatsi läheduses ringijalutavad preestrinnad (tekkis OG arutlus selle sõna ümber) ning seltskonna kirjusus tundub takkajärgi just selline kuhu tahaks tagasi (IG). Igatahes suutsin OG omale telgikoha kaubelda ning IG ümbrust uurima hakata. Mingid tundmatud ruunikirjad, mida vales keeles tõlkida üritati (tulemus umbes kdthakbst...) tekitasid segadust. Preestrinnadele neid näidata ei tahetud (IG). Rännakud täpselt paraja suurusega saarel andsid tulemusi minu teada väga kasinalt. Minu tegelase palvetamisel metsas oli näiteks kasu, sest kambal kuningameestel, kes telgi püstipanekul elusa puu maha võtsid, kukkus elamu kokku (põhimõtteliselt IG, OG mitte). Pimedus saabus, mu tegelase abi ei läinud kellelgi vaja (IG) ja vaikselt hakkas igav (OG). Metsas toimus mingi möll (IG) millest ilma jäin ja nüüd seletusi ootan (OG). Karismaatiliste sigainimeste poolehoiu suutsin lõpuks siiski võita kui nende üht omameest elluäratada aitasin (tapmise juures neil abi vaja ei läinud väga). Sain nende lõkke juurde sooja (IG ja OG).
Läksin taas ringi luusima ja võtsin sappa ühele kambale, kes mingit püha-maagilist-jumalikku kivi otsima läksid (IG). Kole pime oli, kuid meil oli latern. Tagapool kõndijatel sellest väga kasu ei olnud. Pärast tundi müttamist leidsime selle siiski üles ja asusime "loitsu" lausuma. Kes nägid need teavad. Põhimõtteliselt tulime tagasi tühjade kätega aga need olid õnneks veel meie kehade küljes.
Laagris leidsin ühe väikese põrsa kilbi peal külma käes (IG ja OG). Otsisin käsikaudu metsa alt hagu ja tohtu (suur tänu mahakukkunud kasele, kes mu teele jäi). Kottpimedas suutsin üles saada lõkke ning põrsas soenes kenasti üles (mõelge mis tahate aga see oli pea ainus tõeline rolli järgi mängimine minu poolt). Ka muid tegelasi kogunes. Isegi laulsime (ühe IG ja ühe OG laulu). Läksin 4 aeg magama, et külmetades kell 6 üles ärgata. Salajased rituaalid metsas ajasid mu vere jälle käima ja tagasi tulles sai lõke üles puhutud (Jah, puhutud). Soojendasin putru.
Kõige vahvam hommikul oli kui preestrinnad hommikusi riitusi tegema hakkasid. See oli umbes siis kui enamik muid külalisi üleval ja päike kõrgel. Lõke kustutati ka ära (IG, OG). Saarelt lahkuti mingi 12 aegu.

Kõikse meeldejäävamad olid: Sigainimesed, Mustsilma kamp, Huntinimesed, kes kõiki peale kolme preestrinna oma laagrist minema bännisid, lüürilised laulikud, pime vanamees, riitus kivi juures, uniste silmadega hilishommikused preestrinnad, sõnad "maailmapäästmine" ja "element", GM'id, kes naerda kihistasid ning inimesi kummitustena hirmutasid, 1001 versiooni toimuvast ja veel ja veel ja veel.

Kriitikat ei tee (vt. esimene lause). Tahan samasugust eksitamist.

Koju jõudes jäin magama enne horisontaalasendisse jõudmist ja ärkasin alles kella 22 paiku.

P.S. Arvan, et sellest tuli parem larp kui 2 kyla
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

PostitusPostitas chloe 15:07 16. Mai 2005

Kõik pildid on vist nüüd galeriis olemas. Nautige :)
Vana skinhead õpetab noort
-Poju, kujuta ette,et jalutad metsas ja äkki ronib põõsast välja inimene,i melikult riides, naeratab, kaasas on kitarr ja käes on kepp. See on larpar ja jumal tehku nii, et sa teda hipiga segi ei ajaks...
chloe
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1312
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas hoarmurath 15:43 16. Mai 2005

Minul oli kohutavalt lõbus, tegevust jätkus.

Ainuke probleem oli toidu saabumisega, kiskus nälja pärast OGeks kätte, kuid samas koht oli raskesti ligipääsetav nii et pole midagi.

Tänud GM-idele ja kõikidele teistele, meelde jäid seainimesed, Irulan, Cor ning ka huntinimesed kes lõkketegemisega pidevalt pinda käisid. :)

Koht oli ka väga ilus.

Preestrinna Amber,
kes lihtsalt ei oska midagi erilist kirjutada.

(PS. Tänan fotomaniakk Iardacili, tänu kellele jäin nii ilusti pildi piale, et panin ühe pildi desktopi taustaks ka ) :D
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

PostitusPostitas Aweron 15:56 16. Mai 2005

chloe kirjutas:Kõik pildid on vist nüüd galeriis olemas. Nautige :)


lisaksin veel, et dragoni galeriimootor imeb kui vaakumpuhasti.

Mängijad: ootame te tegelaste toimetuste kirjeldusi privaatsõnumitena. Parimatele auhinnad :)
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Irve 16:55 16. Mai 2005

http://www.spaceweather.com/aurora/gall ... _page2.htm

Ühesõnaga olid laupäeva öösel USAs kõvad virmalised. Selle järeldusi me aga ometi ju mäletame ;)
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Maeglin 19:26 16. Mai 2005

nii mina olen siis oma raamatutega ja õpin raskemaid ruune lugema

tore mäng oli, vähe og möla ja muud sellist, koht ka na kena ja kostüümid head

igatahes tahaks tänada kõiki veemaage/preestreid et nad minu tuld ära ei kustutanud, muideks päris tore oli koos karja naistega metsas luusida :P

veel tänan oma kolleegi kellega juba varahommikul erinevaid teooriaid ja maailmalõpu versioone sai arutatud

ka kääbikust tuulemaag oli abiks

tänan ka teisi mängijaid kes kohal olid



teoreetikust punane tulemaag kelle nimi on muideks Ormus
miks mul ei olnud masterplaani??
Maeglin
Rändur
 
Postitusi: 12
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Hel 20:10 16. Mai 2005

Maeglin kirjutas:...kelle nimi on muideks Ormus


Jajah, teame teame neid varjunimesid. Tegelikult oli tegu (väikese) My'ga.
Kas sa usud, et sa suudad või sa usud, et sa ei suuda, sul on täiesti õigus. – Henry Ford
Hel
Tõeotsija
 
Postitusi: 201
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6