Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Karavan I: Algus TAGASISIDE

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Karavan I: Algus TAGASISIDE

PostitusPostitas Ivellios 12:50 25. Sept 2017

Lugupeetud mängumeistrid, enparid ja kaasmängurid,

minu sügavad tänuavaldused vahva ja tegevusrohke mängu korraldamise eest, milles oli oma roll lisaks mängumeistritele ka enparitel ja kindlasti teistel mängijatel. Tulin sellele mängule lootusega saada vana hea seiklus-LARPi kogemust. Olen sellest žanrist meie Eesti LARP-i maastikul viimastel aastatel väga puudust tundnud. Ei pidanud oma ootustes pettuma, sest leidsin eest põneva, aktiivse ja hästi ettevalmistatud mängu kus tegevust jätkus esimestest minutitest kuni lõpuni.

Mängu parendamise huvides toon järgnevalt välja minu silmis 3 esinenud plussi ja 3 parendatavat külge:
PLUSSID
-NPC-de arv vastas neile esitatavatele ülesannetele. Kolle oli piisavalt ning NPC-si jätkus niisama „mängukeskkonna rikastamiseks“ (nt Stuarti kõrtsiemand, Ülo ja Heli bürokraadid, Dani Vabad Maalased).
-Metsas oli kogu aeg midagi leida, peamiselt tänu alkeemiliste taimede olemasolule. Pidevalt oli mõtet kõndida ringi silmad lahti, sest taimi oli palju, erinevaid ja neid võis igalt poolt leida, küll metsast seest kui kõrtsi ümbrusest. See tingis pidevalt väikese põnevuse fooni, sest kogu aeg võis komistada millegi kasuliku otsa. Niisama leitavaid esemeid (nt aardeid) võib tulevikus veelgi olla.
-Ehkki mängul puudus põhiline süžee ja tegevus koosnes paljudest väikestest süžeedest, siis tingis see võimaluse pidevalt midagi teha sellele kes seda soovis. Siinkohal toetas olukorda kindlasti piiratud mängijate arv mis oli täpselt paras, et kõik soovijad leiaksid tegevust.
PARENDATAVAD KÜLJED
-Analüüsida iga erineva olukorra eeldatavat miljööd ning mõelda, mis seda toetavad ja mis pärsivad. Näiteks oli olukord, kus varjud ründasid kõrtsi ja olukord oli põnev, tõmbas tähelepanu ning oli hädaolukorra fooniga, samas oli kõrtsis karavaniülem kelle peamine mure oli paberimajanduse kordaseadmine. Need kaks tegevust pärssisid ükesteist täielikult ning põnevus, mida tekitasid meid piiravad varjud, lõhuti paberimajanduse argisusega, rääkimatta karavaniülema täielikust ükskõiksusest olukorra tõsiduse suhtes. Soovitus on seega mõelda, mis emotsiooni soovitakse edasi anda ja siis korraldada olukord selliselt, et see emotsioon saaks edasi antud.
-Tuua välja rohkem Vabade Maade ja Impeeriumi vahelist konflikti. Mõistan, et poliitilisel tasemel on justkui vaherahu sõlmitud, aga see, et sadu aastaid kestnud konflikt lihtsalt inimeste südametest kaob, et niisama andestatakse lähedaste kaotus ja sõjakoledused mida kumbki pool on korda saatnud, on vägagi kaheldav.
-Muuta mängu alguse briif struktureeritumaks (kes räägib mida ja mis järjekorras) ning teha väikene sissejuhatus selle suhtes, mis olukorras maailm ja mängijad mängu alguses on. Momendil oli veidike raske jälgida, mida mängujuhid rääkisid ja mis jutu sõnum oli. Samamoodi võiks mängu lõpus teha lühikese kokkuvõtte, et mis olukorras mäng lõppes.
Kokkuvõttes tooks eraldi tänuavaldusteks välja Lea ja tema seltskonna kellega ma väga äkitselt alguses liitusin, aga kes vaatamatta oma enda paika pandud taustaloole mind sujuvalt integreerisid. Selles seltskonnas nägin ka väga head rollimängu ja kõrget kostüümi taset. Kiitus!

palvalt järgmist mängu oodates,
Oliver/Bellum
Ivellios
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 61
Asukoht: Tartu

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 3 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6