Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Fallout. 6.-7.august

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Fallout. 6.-7.august

PostitusPostitas Paganarh 12:02 31. Mär 2016

Ma ei ole korraldaja, vahendan seda siia kuna tõlkisin teksti oma pundile, äkki on veel huvilisi. Tegemist tundub olevat larp-light seiklusliku kostümeeritud atmosfäärimänguga (see oli lause!). Tapavahendiks airsoft ja poffer.

Viide originaalile http://www.airsoftgames.ee/viewforum.php?f=274

-------------------------------------------------------------------------------------
Sõda, sõda ei muutu iial. Nagu ettekuulutatud sai, jõudis kätte maailma lõpp. Liiga palju inimesi, liiga vähe ressurssi ja ruumi. Detailid ei huvita kedagi ning põhjused on, nagu alati, puhtinimlikud. Elu Maal on praktiliselt hävinenud.
Inimkonna poolt süüdatud tilluke säde väljus kiirelt kontrolli alt. Aatomitule vihm langes maale, neelates kontinente ja ookeane. Inimkond on hävingu äärel ja hinged saavad osaks radioaktiivse fooniga. Maale saabus pimedus ja vaikus, nii jäi veel paljudeks aastateks.
On 2161 aasta. Vähesed jäid ellu ja need kes jäid, kadestavad pahatihti surnuid. Elu on võitlus, kus ei ole kohta õiglusel ega halastusel
06-07-08.2016 toimub Fallout'i teemaline suur mäng. Kõik nii nagu meile meeldib- tuumasõjaga maailmalõpp, ressursside vähesus, ellujäämine, kannibalism ja palju muud. Mäng kestab kaks päeva, öise mänguga. On küla suhtlemise ja lõbu jaoks: baar, kasiino, bordell, kino ja kõik muu vajalik. Sööki saab mänguraha eest + tee, küpsised ja märgid.
Mängus on mitmed grupeeringud. Telklaager on mänguväline (võimalus ööbida ka mängusiseselt). Orienteerub 200-300 mängija peale. Asukoht pole veel määratud.
Laskemoon on organisaatorite poolt. Rentida saab X-Force käest.

Junktown on väike asula Lõuna-Kalifornias, mille ümber keeb sündmustik. See oli loodud varsti peale sõja lõppu ning inimesed elavad seal juba 80 aastat. Asula nimi on ilmselt tulnud tema välimusest. Junktown on võrdlemisi liberaalne ja seda külastada võivad kõik piirkonna humanoidid, eeldusel, et peavad ennast viisakalt üleval. Laetud relva kandmine on linnapea poolt keelatud, seda enam laskmine, kuigi tulevahetused on ikkagi võrdlemisi tihedad. Asulas on baar, bordell, kasiino, raad, tempel ja kino.

Osapooled:
Junktowni linnapeaks on Killian Darkwater. Ta on tüüpiline poliitik, kes üritab võidelda kuritegevuse ja narkootikumidega, olles kohtunik ning täites samal ajal elanike taskust linna eelarvet. Varsti algavad uued valimised. Ilmselt ta teeb kõik selleks, et jääda oma postile.
Linnapeale allub politseiülem, kellele allub politsei (Politsei - 30 inimest/10.-. Osapool on neile, kellele meeldib hoida asju kontrolli all).

Maffia.
Teiseks jõu keskmeks on maffiapealik Bender, kes nagu lubatult, tegi oma enda kasiino blakjacki ja bordelliga. Linnapea on juba ammu kogunud tema kohta tõendeid väljapressimiste, mõrvade, röövimiste ja narkomüügi kohta, kuid tal pole piisavalt võimu, et Benderi Junktownist välja kihutada.
Käivad kõlakad, et Benderil on suur peidukas linnast väljas, kuid elusad pole sellest veel rääkinud. Mitte ammu Bender teatas oma soovist kandideerida järgmisel linnapea valimistel. Kas elavad tema konkurendid selle toimumiseni? (Maffia - 40 inimest/10.-. Osapool neile, kes teavad kuidas jõuda eduni)

Katedraali Lapsed - religioosne organisatsioon mis töötab nii Junktownis kui ka mujal. Lapsed peavad tuumasõda planeedi puhastamiseks ning loevad seda puhastustuleks inimkonna egoismi ja pattude eest. pealikuks on isake Morfeus. Kultus tegeleb heategevusega - jagab sööki, vett ja meditsiini, värvates endale uusi järgijaid. Kuulutavad rahu maa peal, sõltumata nahavärvist ja dieedieelistustest. Väga meeldivad inimesed. (Katedraali Lapsed - 5-10 inimest/10.-. Neile kellele meeldivad saladused)

Hubologistid - religioosne organisatsioon mis asetseb linnas ja kosmodroomil. Nende uskumuste järgi on Universum hiiglaslik elu Ring. Ratta rummul asuvad mitteusklikud - kõnts, mida mööda ratas liigub; sekti vastaseid nimetavad nad "allasurujateks" ja "rõhujateks". Hubologistid ise on ratta kodarad ja sekti liidrid (ning eriti nende lahkunud juht Dick Hubbell) on telg mille ümber ratas keerleb. NIK-9 on sekti liider. Ta on saavutanud neurodüünide puhastuse kõrgeima, üheksanda, taseme. Hubologistid puhastavad ilmutuste teel inimkonda surnute hingede tükkidest, alles siis saab kogu inimkond taas kokku oma Tähe Isaga planeedil Kvetsel. Hubologistid usuvad ellu teistel planeetidel ning parandavad vana kosmosesütikut, seni edutult. Religioosselt talumatud ja agressiivsed. (Hubologistid - 25 inimest/10.-. Fanaatikutele, üksikutele ning neile kes otsivad maailmale helgemat tulevikku)

Vault'i elanikud - kaitseehitis mis oli tehtud, et hoida inimesi elus läbi tuumasõja. Ta pidi avanema 200 aastat pärast sõja lõppu, kuid veepuhastuse süsteemi rikke tõttu pidid elanikud saatma selle parandamiseks vajaliku detaili otsingule 30 oma parimat esindajat. (30 inimest/10.- Neile, kellele meeldivad seiklused)

Mutandid. Keemiarelvade ja radiatsiooni tõttu muutus paljudel elusolenditel geneetiline kood ning neist said uued liigid. Nende seas on supermutandid, ghuulid ja muud. Linnas neid ei armastata, kuid kannatatakse. Räägitakse, et kui kaua mõne mutandi läheduses olla, saab korraliku doosi kiiritust. Enamasti elutsevad äärealadel. Nad on vastupidavad ning radiatsiooni suhtes immuunsed. Paljusid süüdistatakse ristirahva söömises, tapmistes ning koduloomade varguses. Viimasel ajal peavad ennast üpriski organiseeritult ülal. (Mutandid - 30 olendit/15.-. Berserkerite, suurte sõdalaste ja kõrilõikajate jaoks).

Enklaav - salajane organisatsioon. Neist on vähe teada ning vähesed elus inimesed on neid näinud. Tavaliselt nad lihtsalt lähevad ja võtavad mis tahavad, jätmata ellu ühtegi tunnistajat. Hästi relvastatud ning väga ohtlikud. (40 inimest/15.-. Ettevalmistatud ning distsiplineeritud sõduritele)

Vabad ja muud inimesed - Born to be wild. Piiramatu /10.-

Grupeeringud ei oma esialgu eraldusmärke (peale mutantide). Eraldumine toimub ainult kostüümides ja osapoole juhi initsiatiivi alusel.

Hinnad on sellised kuni 01.06.2016, pärast seda tõusevad. Registreerumiseks ning ka küsimusteks ja ettepanekuteks kirjutab aadressil falloutestonia@gmail.com. Registreerumisel kirjutab Nimi, Perekonnanimi, vanus, osapool + lisainfo (näiteks kui soovib olla eri-isik või omada isiklikke missioone või infot).

Mängust saab osa võtta alates 15 aastast (sel juhul peavad polügoonil olema ka vanemad) ning 16-18 aastastel peab olema endaga kaasas vanemate luba.
Alkoholi tarbimine keelatud.
Info täieneb.


-------------------------------------------------------------------------------------

Paganarhi PS. Kuna ma pole korraldaja siis ma ei vastuta selle info up-to-date hoidmise eest ;) Kel huvi, saab ka minuga rääkida, ilmselt läheme oma pundiga mutantideks kuna miksmitte. Samas niisama ringi konnata vaba inimesena võib ka täitsa vahva olla.
Kui on huvilisi kes muidu fantasy larpides orce mängivad, siis sobivad suurepäraselt supermutantideks :)
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Re: Fallout. 6.-7.august

PostitusPostitas Paganarh 8:50 18. Mai 2016

Üritus toimub Humalas.
Meil on supermutantide punt juba 13 kanti
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Re: Fallout. 6.-7.august

PostitusPostitas Katzenminze 11:27 21. Mai 2016

Ma postapotan nendel kuupäevadel ise kuskil mujal, aga kõlab väga huvitavalt! Aitäh jagamast.
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Re: Fallout. 6.-7.august

PostitusPostitas Paganarh 15:51 31. Mai 2016

tõlkisin ka reeglid

Reeglid

Mäng viiakse läbi airsofti tavareeglite järgi (siin http://www.airsoftgames.ee/viewtopic.php?p=45787#p45787 )

Mängijal on üks elu. Kui ta saab pihta, siis ta kukub pikali ja kutsub abi (nüüd on ta haavatud). Haavatu ei saa tulistada ega ise liikuda. Liikuda saab ta ainult kahe inimese toel. Ilma meditsiini abita sureb 10 minutit pärast haavatasaamist.

Meditsiinilist abi antakse punase vedelikuga preparaadi abil (vt. allpool). Ravida võib igaüks, kuid iseennast ravida ei saa. Pärast ravimist jääb mängija haavatuks veel 10 minutiks, mille möödudes saab terveks. Kui haavatu saab veelkord pihta, siis ta sureb.

Haavatu võib võtta vangi. Selleks läheb vastane haavatu juurde ning tühjendab salve ja relva laskemoonast ning deklareerib, et võtab vangi. Relva ära võtta ei tohi. Haavatud vang sureb samamoodi 10 minuti jooksul kui talle abi mitte anda. Haavatud vang ei osuta vastupanu ja teda ei saa piinata. Ravitud vang võib osutada vastupanu (üritada ära joosta, laadida salaja relva, lüüa pehme relvaga. Käsivõitlus on keelatud).

Ravitud vangi võib "piinata". Seda on kõige mõistlikum teha mängujuhi juuresolekul. Ülekuulaja ja ülekuulatav viskavad kivi-paber-käärid, ning kui ülekuulaja võidab, peab ülekuulatav rääkima tõtt talle esitatud küsimuse kohta. Ühe "piinamise" kestel võib küsida kolm küsimust, iga küsimuse juurde peab mängima uuesti kivi-paber-käärid. Pärast "piinamist" on vang haavatud ning sureb ilma meditsiinilise abita 10 minuti pärast. Kui on ravitud, võib uuesti "piinata".

Lisaelupunktid.
Mutantidel on lisaelud vastavalt nende välimusele (1-3), selle määrab mängujuht.
Soomustatus annab lisapunkte. Selle määrab mängujuht kui mitu tabamust soomuse tükk vastu peab. Soomus kaitseb ainult soomustatud kohta.

Mängusiseste esemete, valuuta, kuulide, preparaatide ning igasuguse söögi ja joogi varastamine on lubatud. Mängusiseselt karistab kinnipüütud vargaid politsei või meer. Marodöörlus on tervitatud. Surnud, haavatud või uinutatud mängija peab läbiotsimisel ära andma kõik asjad mis ta anda võib. Soomust ja relva ei tohi ära võtta.

Mängul võib kasutada pehmisrelvi, nagu näitkes nuga. Relv peab saama mängujuhi nõusoleku.

Laskmine linnas on lubatud, kuid politsei üritab sellele reageerida.

Iga mängija saab mängusisese passi, kuhu lähevad kirja tema surmad (pitsat surnuaias) ja muudki. Mängu ajal peab alati pass kaasas olema.

Õhus on kõrgendatud radiatsioon, niiet iga kolme tunni tagant peab läbima "denukleosatsiooni protsessi". Üldkasutatav puhastusmasin asub linnas, hinnaks 2 korki. Pärast protseduuri lüüakse passi pitsat koos järgmise protseduuri ajaga. Kui mängija ei jõua õigeks ajaks tagasi, kuulutatakse ta surnuks ning ta peab minema surnuaeda, GM'd hakkavad seda jälgima. Lisatasu eest saab teha läbi sügavama protseduuri mis kestab 5 tundi. See reegel kestab valgel ajal. Päikeseloojangust päikesetõusuni ei pea seda jälgima.
Mutantidele pole protseduuri vaja. Enklaaviga on eraldi teema, neid teavitatakse.

Preparaadid on valatud eri anumatesse. Ärge taarat ära visake- koos taaraga on uue preparaadi ostmine odavam. Manustatakse seespidiselt.

Haavaparandus - punane vedelik. 10 minuti jooksul parandab haavatud, mutantidel täidab elupunktid.
Epoksiidikas - must vedelik, mitte juua vaid välja valada. Parandab soomuse punktid.
Mürk - värvitu, soolakas vedelik. Parem kui kasutada GM juuresolekul. 5 minuti möödudes peab mängija teada saama et ta on mürgitatud, pärast seda 10 minuti möödudes on ta surnud kui ei ole vastumürki
Vastumürk - roheline. kasutada mürgituse korral.
Unerohi - kollane. 5 minuti möödudes mängija uinub 10'ks minutiks, mille ajal saab teda röövida, tappa, vangi võtta.
Mutandi kilpnääre - mutter. Mõned tühermaa elanikud söövad neid peale õiget valmistamist
+Muud (veel salajased) mängusisesed esemed mille juurde kirjeldust ei tule.

Kostüümid. Ei ole ranget nõudmist kostüümide osas (kogemus näitab et seda on keeruline peale sundida), kuid kostüümid on väga soovituslikud ning nende eest saab boonust- ehedamad mutandid on tugevamad, soomus annab lisakaitset. Paremates kostüümides mängijatele lähenevad suurema tõenäosusega NPC'd ja GM'd kes jagavad lisamissioone.

Osapoolte erisused. Mutandid näevad välja nagu mutandid ja/või on neil ka roheline teip ümber käe. Teised osapooled eristuvad vaid oma kostüümidega ning näiteks osapoole juht võib mängu jooksul määrata eristamiseks vajalikud märgid. Teised osapooled võivad neid kopeerida ja isegi ära võtta (kui võimalik). Ainukesena on keelatud roheline teip, mis on ainult mutantidel.

Raadio. Osapooled ise valivad mis sagedusel nad on. Ainukesed hõivatud PMR kanalid on 1 (GM'd) ja 2 (Junktown FM). Võib teisi pealt kuulata ja neid eksitada. Summutamine/häirimine on keelatud.

Vanus. Alates 18.a.

Organisatoorne info.
Ööbida võib nii mängusisesel kui ka mänguvälisel alal. Mängusisesel alal peavad kaitseprillid olema peas ka magades. Kui vastane koputab teie telgi peale, siis olete surnud, telgist välja tulistamine ei ole lubatud. Mänguvälises telklaagris on laskmine rangelt keelatud. Prillid ei ole kohustuslikud, kuid on soovituslikud (juhuks kui keegi ära eksib ja tulistama hakkab).
Lõket võib tehavaid selleks ettenähtud kohas, juhul kui ei ole põlenguohtu.
Mäng viiakse läbi organisaatorite poolt antud laskemoonaga.
Polügoonil alkoholi tarbimine keelatud.
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Re: Fallout. 6.-7.august

PostitusPostitas Paganarh 13:44 6. Juun 2016

NB! hinnad on nüüdseks muutunud (enamuses 1 eur kallimaks)
samaks on jäänud seal kus on vaja rohkem rollimängijaid ja kuhu siiamani pole palju regajaid olnud

politsei 11.-
maffia 11.-
katedraali lapsed 10.- (NB rollimängijatele!)
hubologistid 10.- (NB rollimängijatele!)
vaulti elanikud 10.-
mutandid 15.-
Enklaav 16.-
Vaba rahavas 11.-
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil


Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6