Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Aweron 23:23 21. Okt 2015

Pilt

Küttekeha kolises ja köhis. Kaks baarmeni jalahoopi loksutasid seadmes midagi paika ning sooja hakkas uuesti ruumi tulvama. Tema abiline tassis baarileti taha pudeleid, käeservod vaevukuuldavalt surisemas. NC turvamehed olid just teinud oma regulaarse tiiru, mis tähendas, et paariks tunniks on vaikus. Baarmen kummardus abilise kõrvale, logis varjatud terminali sisse ning sisestas käivituskoodi. Üksteise järel süttisid terminalis “Online” tulukesed, kaugel eemal olevates ruumides ärkasid ellu ekraanid. Kõik oli valmis.

Baar, avatud 364 päeva aastas, on meelelahutuseks, äriks ja teiseks koduks Räniranna hämarale, hallipoolsele ja vahel lausa täiesti seadusekuulekale kontingendile. Ülejäänud 1,25 päeva aastast aga lausa pulbitseb kõige värvikamatest tänavalojustest ja küberrottidest, keda linn tekitada võib. Nad on kokku voolanud igast linna otsast, et võtta mõõtu ja selgitada välja aasta parim Dekker.

See, et Baar asub keset nüüdseks juba tosinkond aastat tagasi pankrotistunud Nordest Corporationi serverilinnakut, on puhas kokkusattumus. Samuti nagu on puhas kokkusattumus ka see, et Baari seintele on trofeedeks löödud just NordestCorpi serverite surnukehad. Õigupoolest tähistabki Baar tänavalojuste võitu suure korporatsiooni üle. Tõsi, esimestel aastatel oli servereid ja andmeid, mida linnakust välja tassida, nii palju kui kulub. Samuti olid jaol ka teised korporatsioonid ja ka NC mitte-nii-seadusliku järglase Nordic Coporationi turvamehed, kes kõik üksteise võidu seda korjust nokkisid.

Nüüdseks keegi siit enam midagi leida ei looda, kuid traditsioonid on jäänud ja iga-aastane Dekkerfest on algamas. Juba räägitakse lugusid veel avastamata kambritest ja pimedas tuksuvatest LEDidest. Vahel on näha ka NordCorpi turvamehi serverilinnakus patrullimisnäoga asja tegemas. Tundub, et kõik teavad midagi, kuid hoiavad seda kiivalt vaid endale.

Loomulikult ei ole Dekkerfesti näol tegu rahvaspordiüritusega. Tegelikult seda üritust üldse ei eksisteerigi. Ainult valitud tiimidel on õigus röögatu summa eest õigel ajal Baari sattuda, et kogu oma aasta jooksul kokku aetud raha ühte patta panna ja aumehelikult parimale tiimile üle anda. Aumehelike võtete osas piiranguid ei ole, peale selle, et Baaris verd ei valata ja relvadega ei vehita. Baar on Dekkerite subkultuuri tempel ja baarmenil on kontakte rohkem kui kellelgi teisel. Tänava hämaruses on aga kõiksugused “õnnetused” võimalikud, pigem lausa reegel. See on ka põhjus, miks keegi tänaval üksi ei hulgu. Raha on ju päris. Kuulid on päris. See on Dekkerfest.


Kuupäev: 09.01.2016
Koht: Tallinn, Patarei vangla
Aeg ja kestvus: 9. jaanuar kell 15:00 kuni nalja jätkub
Kogunemine ja briif: Kell 14:00
Vanusepiirang: 16 eluaastat
Kohti: 30 ringis
Mängutasu (alles maksmine tagab koha mängul ja koha nimekirjas): 23 eurot
a/a: EE212200221019712692
ANDREI DOVBNJA
Selgitusse : Dekkerfest 2055 ja nimi (+ fooruminimi kui on)
Registreerumistähtaeg: 10.12.2015
Maksetähtaeg: 10.12.2015
Relvad: Oma NERF ja 2-3 gen boffrid

Registreerumiseks saatke, palun, e-kiri aadressile 5.56milli@gmail.com koos oma nime ja vanusega ning äratuntava näopildiga. Võite ka kirjutada enda kohta midagi põnevat.

Muu info:

- Mäng toimub küll siseruumides ning mängu keskpunktiks olevas Baaris on ka küte, kuid jaanuarikuine Patarei vangla on kindlasti jahe, seega missioonidele minemiseks soovitame võtta kaasa kergelt eemaldatavad üleriided.

- Mänguala on pime, v.a Baar! Seega igal mängijal tuleks võtta kaasa oma taskulamp või sarnane valgusti. Elava tule tegemine on keelatud! Mänguväliseks liikumiseks kasutame punast värvi tuld (taskulambile punane rätik vms).

- Kui registreerimistasu tundub üle jõu käivat, siis alati võib teha kokkuleppeid hilisemaks või osamaksete kaupa tasumiseks. Andke ainult teada.

- Regada saavad 3-5-liikmelised rühmad. Soovituslik rühma koosseis on 1-2 dekkerit, meedik ja 2-3 sõdurit. Rühmadel peab kindlasti olema mingi ühine joon, olgu see kostüüm, välimus, mingi logo kusagil jms. Üksikinimesi regame ainult siis, kui teil on mingi väga tore rollimõte. Ilma tiimita inimesed Dekkerfestist osa võtta ei saa. Samas võib alati näiteks proovida enda teenuseid/oskusi mõnele tiimile välja rentida. PS! Eriti ägedad tiimid saavad mängus boonuseid (lisakrediit jne)!

- Igal dekkeri rolli kehastaval mängijal peab olema töötav USB-klaviatuur (mitteprogrammeeritav). Klaviatuuri võib teha igati ägedamaks, lisades sellele kõiksugust vajalikku küberkola ja LEDe (LEDide ja muu lisaelektroonika toide peab olema eraldi, mitte USB pealt). Mida ägedama välimusega klaviatuur, seda parem (mängusisesed boonused!).

- NERF-relvade visuaalne tuunimine on ka soojalt soovitatav.

- Reeglid: tulevad

- Pakkuda on ka teatud arv NPC-de kohti, mis ei ole küll nii rollillised kui mängijate omad, kuid seevastu ideaalsed mängijale, kes ei ole varem julgenud rollimänguga tegeleda. Seejuures tuleb arvestada aga teatud valmidusega füüsiliseks tegutsemiseks. Kes regamisel ees, see NPC!

- Kui kellelgi on mingeid eriti ägedaid mõtteid/tegelasi/tegevusi, mida võiks mängu lisada, siis võib sellest samuti meile teada anda.

- Pärast mängu aftekas kohapeal!
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Aweron 23:57 21. Okt 2015

Maailmakirjeldus tuleb lähiajal aga võib mõelda Deus Ex suunal senikaua :)
Lisaks veel Sprawl Trilogy, Johnny Mnemonic, Shadowrun.

Huviliste/reganute nimekiri:

1. Bernard
2. Sharker
3. Dani
4. Toonesepp
5. Arpo
6. Tindome
7. Lea
8. Ul
9. Azurah
10. Mimic
11. Tanel
12. Alton
13. Randiel
14. Roland
15. Magnus
16. Ed
17. Hewa
18. Paganarh
19. Arcanar
20. Vincent
21. Kessu
22. Iti
23. Logerin
24. Fromhold
25. Drazic
26. Gleb
27. Merle
28. Kristjan
29. Peep
30. Irve
31. Evelyn
32. Mona
33. Ainika
34. Sille
35. Gregik
36. Batu
37. Docsf
38. Olev
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas hoarmurath 7:28 22. Okt 2015

Otsin meeskonda. ;)
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Irve 10:09 22. Okt 2015

otsin veenvaid julgestajaid. lähemalt privas.

(tegu on tõsiseltvõetava kuulutusega)
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Azurah 15:59 22. Okt 2015

Otsin ka tiimi! Omalt poolt pakun sügavat rollimängu, huvitavaid liine ja igakülgset toetust algajatele :) :).
Arvamused on nagu p....augud, igaühel on oma.
Azurah
Tõeotsija
 
Postitusi: 176
Asukoht: Eesti maffia sünnipaik

Kasutaja avatar

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Mimic 21:32 22. Okt 2015

Otsin tööd. Võin nii auke tekitada kui lappida.

Mimic
Dancing on the edge of a blade
Rollimäng on Kõigelooja poolt soositud ja seeläbi kohustuslik
Mimic
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 385
Asukoht: Punker Endelaanes

Kasutaja avatar

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Magnus 12:31 23. Okt 2015

Meie tiimis on hetkel kaks vaba kohta. Liitumise eelduseks on paindlikus oma tegelaskontseptsiooni osas.

- Magnus & Ed
Magnus
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Aweron 14:15 23. Okt 2015

- Pildid, mida te saadate lähevad IG kasutusse, nii et palun saatke sellised mille pealt teid ära on tunda. Eriti tore oleks, kui on juba tegelasepildid. Kaks kuud on õnneks aega, jõuate.

- On ka küsitud, misasi on Dekker. Lühidalt tegemist on häkkeriga, kes süsteemidesse sissepääsemiseks kasutab oma küberterminali (cyberterminal - cyberdeck - deck) Maatriksiga suhtlemiseks. Mängusiseselt näeb see välja nii et mängija ühendab oma USB klaviatuuri läpparisse ning siis avaneb temale häkkimismoodul.
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Aweron 17:27 25. Okt 2015

MAAILMA TAUST JA MUU


Aasta 2055. Kliimasoojenemise tagajärjed on ebamugavad, kuid mitte veel katastroofilised. Tänu sellele on Ränirannas enamuse aastast ilm lihtsalt vihmasest kuni kehva suusailmani. Riigid on veel alles, kuid pensionisüsteemi kokkukukkumise, kliimamuutustest tingitud majandusraskuste ning sotsiaalsete rahutuste ränga surve all. Kehtestatud kaitsetollid ja muu ei aita kaasa.

Korporatsioonid laiuvad üle selle kõige. Ametlikult alluvad nad riikide seadustele ja regulatsioonidele, kuid tegelikult on võim nende käes. Korporatsioonidel on isegi omaette kohus International Corporate Court (ICC), mis lahendab nende omavahelisi suuremaid tülisid. Praktikas on see planeedi kõige kõrgem kohus. ÜRO pressiesindaja eitab loomulikult selliseid väiteid erakordselt ägedalt. ICC loodi peale seda, kui üks eriti agar korpi turvamees kasutas India/Pakistani korpide omavahelises konfliktis taktikalist tuumarelva. Terve maailm oli umbes 12 tundi noateral, kuni asjad said selgeks räägitud. Mõlemad intsidendi osapooled süüdistasid mõistagi üksteist ning ükski korporatsioon ei ole siiani tuumarelva omamist tunnistanud. Kuna neid vahel harva ikkagi korporatsioonide valdusest leitakse, on mõistagi süüdi mõni keskklassi juht.

Tehnoloogia on arenenud jõudsasti. Eriti biomeditsiin, robootika ja sellega seonduv. Tänu sellele on implantaadid suhteliselt tavaline nähtus. Hinnaklass on umbes sama, nagu 2000. aastate alguses autot ostes - odavama/vanema jaoks võid ise raha koguda, kallimate jaoks pakutakse spetsiaalseid laenupakette, saab osta järelmaksuga ja puha. Ülikõrge taseme implantaate (miljardäridel, korporatsioonide tippjuhtidel) ei ole tihti bioloogilisest kehaosast visuaalselt võimalik eristada. Alles füüsiline kontakt või lähim vaatlus reedab, millega tegu.

Suuremat „Puhaste inimeste“ liikumist vastanduseks implantaatidele ei ole tekkinud. Seda suuresti tänu tehnoloogia odavusele ning veidratele õnnetustele, mis juhtuvad iga kord, kui mõni selline liikumine hakkab hoogu sisse saama. Tänu tehnoloogia edenemisest tingitud automatiseerimisele on samas väga paljud töökohad asendunud robotitega, seega kõigub riikide töötus 20-30% vahel. Autod on valdavalt elektrilised, akutehnoloogia on teinud läbi korralikku arengu. Tokamak fusioonreaktorid saadi ka tööle, mis on abiks, kuna energiat tarbitakse meeletutes kogustes.

Kuna majanduslik olukord on, nagu ta on ja tööpuudus on hiiglaslikult kõrge, siis on tavainimese jaoks põhimõtteliselt kolm valikut: töötada logisevas riigiaparaadis, töötada organiseeritud kuritegevuse jaoks või töötada otseselt või kaudselt mõne korporatsiooni jaoks. Töötu abirahast jätkub vaevalt söögiks, elukohast ei tasu unistada, seepärast on illegaalne skvattimine väga levinud.

Riigitöö palganumbrid ei ole kuigi ahvatlevad, kuid ametlik kompensatsioonipakett moodustabki sageli vaid alla poole sissetulekust. Ülejäänu tuleb erinevatelt sõbralikelt organisatsioonidelt otsetoetustena, hüvedena ja soodustustena.

Kuigi korporatsioonide kasumid on hiiglaslikud, ei armasta nad seda raha riikidega jagada. Ka väga madala maksumääraga riigid, populaarsed maksuparadiisid, on osutunud mõnedele hiiglastele kulukamaks kui ühise orbitaaljaama, Mercury-2, ehitamine. Andmeresidentsuse seadused orbiidile ei küündi, mistõttu liigub sealtkaudu päris arvestatav kogus maailma rahast ja tõenäoliselt kõige magusam osa andmetest. Vaatamata sellele, et tegu on iga dekkeri unistuste sihtmärgiga, on väga vähestel piisavalt vahendeid, et sinnani üldse jõuda, rääkimata õnnestumisest.

Organiseeritud kuritegevus hakkas kiirelt arenema samal ajal, kui korporatsioonid surusid läbi esimesed neile soodsad seadused. Reeglina on need kuritegelikud organisatsioonid korpidest erinevad ning vastanduvadki, kuigi kõrvaltvaataja jaoks ei pruugi see olla ilmne.

Erinevate organisatsioonide omavahelistest jõumängudest arenesid välja elukutselised dekkerite tiimid, kelle ülesanded varieeruvad konkurentide mõnitamisest tööstusspionaaži ja saboteerimiseni. Selline töö on äärmiselt riskantne, kuid tõenäoliselt kiireim tee lokkavast vaesusest välja hüvede maailma. Riskantne on see ennekõike sellepärast, et nii töö tellija kui sihtmärk ei kõhkle sind kõrvaldamast. Töö ebaseaduslik iseloom on neist muredest kõige väiksem. Kuigi esineb ka tiime, kelle eetikakoodeks ei luba kõiki ülesandeid vastu võtta, võidab enamasti siiski raha.

Dekkeritiimide kasuks töötab agaralt ka evolutsioon. Nõrgad, lollid ning väetid ei jää lihtsalt nii kõrgete panustega mängides ellu.

Paljud kogenud dekkeritiimid on saanud endale mõne korpi või muu organisatsiooni poolametliku toe taha. See tähendab kõrge kvaliteediga implantaate, kõvasti krediite ja muid hüvesid. Oht „kustutatud“ saada on ka tunduvalt suurem, sest korporatsioonide jaoks on dekkerid siiski vaid kulumaterjal, kuid sellele vaatamata on kõrgliigasse pääsemine enamike vabakutseliste dekkeritiimide unistus. Dekkerfest ongi selleks üks võimalik hüppelaud...

Räniranna. Eesti IT-tiiger jätkas tugevat lendu (mõningate komistustega, mõistagi) ka peale sajandi algust. Nii mõnigi tekkiv korporatsioon rajas oma ettevõtte harud väikesesse Balti riiki. Tööjõud oli odav, merepinda, kust serveriparkide jaoks jahutusvett ammutada, palju. Nordest Corporation oli üks nendest. Skandinaavia rahadel ja Eesti tööjõul põhinev ettevõte. NC oli isegi suhteliselt edukas, kuniks täiesti ootamatult aastal 2043 kahe ööpäeva jooksul põhimõtteliselt täiesti kokku varises.

Kuulujutud räägivad erinevat: küll oli mingi eriti osav dekkeritiim saboteerinud nende keskserveri, peale kõigi salaprojektide info varastamist; küll oli tegemist vaenuliku ülevõtmisega patentide pärast, mis läks väga viltu; küll oli NC laboris tehtud AI, kes väljus kontrolli alt ning tuli peatada EMPga; või olid kõik need kolm kokku. Enamik Räniranna rahvast on veendunud, et nende hulgast pärit dekker on NC languses süüdi. Keegi, kes näitas, et lihtrahvas ei ole ainult üle marssimiseks, vaid suudab vastu lüüa. Töölisklassi ja rõhutute kangelane.Teada on vaid tema hüüdnimi - kratt5.

Igal juhul peale NC kokkukukkumist klopsiti kiiresti kokku poollegaalse asenduskehana Nordic Corporation. See võttis küll pisut aega ning vahepealne anarhia tegi NC valdustele kõvasti liiga. Veeti ära meeletutes kogustes raudvara, teised korpid ostsid üksteise võidu ära kõik vähegi olulise ajupotentsiaali. Tänapäeval ongi Nordic Corporationi Räniranna filiaal pigem jäänuk oma endisest hiilgusest.

Mere ääres laiuvad lagunevad serverihoidlad, tühjaks jäänud kontorihooned on täis erinevaid skvattereid, laohoonetes roostetavad katkised kaubamehhanoidid. Samas on ikkagi paar piirkonda, kus käib aktiivne tegevus ning kus NC turvavõrgud ja -vahendid on kindlad ja surmavalt ohtlikud kõigile sissetungijatele. Kuulujutud seal toimuvatest projektidest on tumedates toonides ja kipuvad lausa ulme valdkonda. Kas see on tingitud Räniranna suhtelisest mahajätusest või NC püüetest oma laastatud finantsbaasi taastada või lihtsalt kellegi lokkavast fantaasiast, ei ole teada.

Baar asubki mere ääres ühes vanas serverikeskuses. Räämas tühi maja, mis tähelepaneliku vaatleja jaoks on siiski küllalt aktiivse käidavusega. Eriti ühel päeval aastas, kuid mitte alati samal kuupäeval. Sissekulunud radade ja tümpsuva muusika järgi on Baari lihtne leida. NC turvamehed, kes ka hoones aeg-ajalt oma patrullkäike teevad, Baari rahvast enamasti ei tülita, vaid lihtsalt näitavad, et nad on olemas. Kui Baari töötajate käest põhjust küsida, need vaid muigavad vastuseks.
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Aweron 22:43 26. Okt 2015

Oitere!
Me nüüd tõmbame regamisele vaikselt pidurit. Aga kui sul on tunne, et GMid on sulle ülekohtuselt liiga teinud ja sa peaks seal nimekirjas siiski olema, palun anna meile teada :)

Mõned inimesed on veel ilma tiimita, loodame et te leiate ka varsti endale sõbrad ja võitluskaaslased! Kui jääte hätta, andke teada.
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas arpeau 9:40 28. Okt 2015

Tahtsin kindlasti ära öelda, et taustajutt on väga äge ja vägagi realistlik tulevikunägemus :P
Kiitus!
Arpeau
arpeau
Manatark
 
Postitusi: 597
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Dekkerfest 2055 (09.01.2016)

PostitusPostitas Aweron 16:35 21. Dets 2015

REEGLID

Relvad: Mängus kasutame NERFi relvi ja 2-gen või paremaid boffreid. Iga tabamus kustutab ühe elupunkti. NERFi nooli võib boffriga pareerida, sest see on äge, kuid ärge seda reeglit kuritarvitage. Hoidke oma boffrid mõistlikes mõõtmetes ning laudauksed ja lumelabidad jätke koju!

Haavatasaamine: Sõduritel on 2 elupunkti, ülejäänutel 1. Iga tabamus kustutab ühe elupunkti. Elupunktide nulli jõudes kukud maha ja veritsed 10 minutit, pärast seda oled kutu.
Haavu saavad siduda kõik, ka need, kellel on 0 elupunkti ja nad on veel elus. Meediku seotud haav paraneb 10 minutiga, teiste seotud haav aga 30 minutiga.
Värskeima haava paranedes taastuvad kõik elupunktid. See tähendab, et kui seotud tegelane saab haavata, vajab ta uuesti sidumist ning paranemise aega hakatakse arvestama nüüd uue haava sidumise järgi.
Näide: Sõdur (HP=2) saab tabamuse (HP=1), laseb haava meedikul kinni siduda ja võitleb edasi. 5 minutit pärast sidumist saab ta uue tabamuse (HP=0) ja kukub maha veritsema. Veritseb 5 minutit, ei parane. Lõpuks tuleb meedik ja seob haava kinni. Kõik haavad paranevad 10 minutit pärast meediku töö lõppu, seniks on sõduril 0 HP.
Veel üks näide: Väga Uhkes Turvises Sõdur (HP=6) saab paari tunni jooksul siit ja sealt kokku 4 tabamust (just a flesh wound), kuid pole viitsinud veel haavu siduda (HP=2). Ta saab veel 1 tabamuse (HP=1) ja otsustab lõpuks end siduda. Kõik haavad paranevad 30 minutit pärast sidumist. Seejärel võib ta veel paranemise kiirendamiseks lasta meedikul haavad üle siduda.


0 või vähema elupunktiga tegelased omal jõul ei käi, relvi ei kasuta ja arvuteid ei häki. Dramaatiliselt roomata, ägiseda ja sonida võib. End vaevaliselt siduda võib ka.

Kõik haavad parandab ka Medstick (vt allpool). Seda oskavad kasutada kõik.
Kui on ostetud TEMS-kindlustus (vt allpool), siis ärkad ellu Baaris. Selleks otsi surmasaamise järel üles GM. Kui tegelasel ei ole TEMS-kindlustust, mine ikka surmasaamise järel GMi juurde, ta võtab su enda hella hoole alla.

Dekkerid: On spetsialiseerunud arvutite häkkimisele. Häkkimiseks on vaja töötavat USB-klaviatuuri. Iga dekker tuleb mängule oma klaviatuuriga, see ei tohi olla programmeeritav. Baaris on häkkimise harjutamiseks demomasin.

Meedikud: Seovad haavu, nende seotud haav paraneb 10 minutiga (muidu 30). Manustavad Resetti ja rahusteid ning muid põnevaid drooge.

Sõdurid: Muskel. Löövad sisse päid, kaitsevad ülejäänud tiimi, räuskavad Baaris. Ainult sõduritel on 2 elupunkti.

Boonused: Ägedalt tehtud kostüümid, turvised, dekid ja muu varustus võivad anda lisapunkte. Näiteks kena turvis või mõni ägedalt teostatud küberneetiline kaitselahendus võib anda lisaelupunkte. Veenev dekk võib suurendada häkkimisvõimekust. Põhjalik meditsiinikomplekt või kõrgtehnoloogiline raviaparaat võib kiirendada haavade paranemist. Vastava boonuse saamiseks tuleb varustuse pilt ja tutvustus enne mängu GMidele ülevaatamiseks saata. Vahetult enne mängu ega mängu ajal GMid lisapunkte enam ei anna.

TEMS (Tasuline Erakorralise Meditsiini Seade): Baar on palganud tipptasemel meditsiiniteenistuse, et asjad oleks huvitavamad. TEMS-kindlustatud hukkunud tegelane ärkab pärast GMile raporteerimist Baaris taas ellu, kaasas kõik mälestused ja asjad, mis tal surres olid. Iga elustamise järel tuleb TEMS-kindlustuse pakett uuesti osta.

Kiip: Igal tegelasel on kehas ID-kiip, mida kasutatakse tema isiku tuvastamiseks ja elektroonilise rahaga arveldamiseks. Kiip on kõigil, ka hämaratel tegelastel! Lihtsalt mitte oma päris identiteediga. :) Mängutehniliselt on kiip lahendatud USB-mälupulgaga. GMid annavad enne mängu igale mängijale isikliku USB-pulga. Seda ei saa luutida ega eemaldada.

Luutimine: Mängija enda mängule toodud varustuse ja asjade luutimine ilma mängija loata on keelatud! Mängija võib seda lubada, kui talle nii sobib. Luutida võib mängu käigus hangitud või GMide antud esemeid (välja arvatud ID-kiip). Lisaks on luuditavad mängu-sularaha ja laskemoon. Mängijate endi mängule toodud laskemoon on erandina luuditav ja soovitame selle ära markeerida, kui soovite oma laskemoona mängu lõppedes tagasi saada.
Luutimine on deklaratiivne. Luuditav loovutab kõik luuditavad esemed - midagi ära peita ei tohi.

Laskemoon: Mängijad toovad mängule oma NERFi nooled. Soovitame need ära märgistada, et nooled oleks võimalik mängu lõppedes tagastada. Laskemoon on taaskasutatav - korja aga üles ja tulista uuesti. Laskemoon on luuditav.

Ained:
Medstick - Süstal. Annab ajutise lisaelupunkti või “seob” ajutiselt kõik haavad. Mõju kestab 10 minutit. Kohene sõltuvus.
Dex - Plaaster. Annab häkkimisboonuse. Mõju kestab 30 minutit. Dexi aktiveerib GM ID-kiibil. 30 minutit hakkab tiksuma järgnevast häkkimisest. Kohene sõltuvus.
Reset - Tablett. Vabastab sõltuvusest, 5 minutit hallukaid (vastavalt mängija soovile/tegelase iseloomule kas leebed või vägivaldsed, läheneda rollimänguliselt).

Sõltuvus ainetest - iga tunni tagant vaja doosi, muidu hallukad-krambid-kooma-surm 10 min jooksul. Surm ravib sõltuvuse.

Aineid saab osta Baarist kvalifitseeritud diilerite käest.

Kaklus: Kui peaks tekkima soov lahendada erimeelsusi mitteletaalselt, siis kasutage diskreetselt kivi-käärid-paberit ja “lavakaklust”. Ohutus ennekõike! Sõdurid on tugevad ja neil pole dekkerist või meedikust jagu saamiseks kivi-käärid-paberit vaja mängida. Kaotaja on oimetu 1 minuti.

Ja nagu ikka - lähenege rollimänguliselt ja mängige nii, et lõbus oleks teil endal ja teistel ka.
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn


Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6