Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 2:25 25. Apr 2013

Sissejuhatus

"Käesolevaga on tema kõrgeausus Galand Amon Herondil Attani andnud korralduse, Haralase kojale, organiseerida seitsme valitseva koja esinduste kohtumine Thangolis, jagamaks arvestatavaid teadmisi ja arutamaks tõsiseid probleeme mis kaasnesid ekspeditsiooniga üle Huduni müüri. Ühtlasi kinnitatakse esimesed maavaldused, müürist põhjapool ning läänistatakse need kodadele."

Haralase koda on omalt poolt teatanud, et võrdsuse huvides on kõnelustele lubatud neljaliikmeline esindus igast kojast, väikese saatjaskonnaga. Haralase koda järgib ise samu juhtnööre. Olude sunnil on kõneluste organiseerimiseks siiski vajalik täiendavate Haralase koja liikmete kohalolek, teenindavas kapatsiteedis. Lisaks on Haralas sõlminud kokkuleppe Ulringi kojaga, kõneluste turvalisuse tagamiseks. Täpne kokkulepe on teadmata ent ilmselt tähendab see ka täiendavate Ulringlaste kohal viibimist - ajutiselt Haralase koja teenistuses.


--
Tegemist on teise osaga Vishna-Ghrim'i teemalisest rollimängust, mille tegevus toimub VG pealinnas Thangolis ning jätkab lugu VG edasitungist põhja ja selle põhjustest. Sündmused, mis ajalooliselt lõppesid VG ilmumisega Uude-Maailma ja sõjaga sealsete rahvastega.


Organisatoorne info:

Toimumiskoht: Tallinn
Toimumisaeg: 18. Mai
Korraldab: VG LARP Klubi
Registreerumise viimane tähtaeg: 16. Mai
Osalustasu: 5.- (NPC'd tasuta)
Koduleht: http://larp.vgk.ee
Reeglid: http://larp.vgk.ee/index.php/reeglid


Rollimängu "Thangoli Varjud" teine osa toimub Tallinna vanalinnas.

Kogunemiskoht on Tornide Väljak, kaardilink

Sissejuhatus ja briif kell 19:00 (selleks ajaks palun kostüümis ja valmis olla). Mängu algus sujuvalt siis kui briif läbi. Mängu lõpp vastavalt tegevuse arengule, orienteeruvalt 23:00 või nii.

Mäng toimub Tallinna Vanalinna territooriumil, seega olge valmis rakendama oma fantaasiat, ignoreerimaks tänapäevast. Loodetavasti õnnestub meil siiski ümbritsev kenasti mängu integreerida ning linn mitte ei piira vaid täiendab atmosfääri. Seekord on tegu põhiliselt rolli-, intriigimänguga, seiklusi ja võitlust tuleb ette ent põhirõhk on inimestevahelisel suhtlusel.

Käesolev mäng on olude sunnil osalejate piiranguga. Mängijakohti on 35, NPC kohti 15.

Seetõttu toimub registreerumine järgmiselt:

Kõigil soovijail on võimalus registreeruda kas mängijaks või NPC'ks kuni registreerumise viimase tähtajani või kuni kohtade täitumiseni. Registreerumine toimub kes-ees-see-mees põhimõttel. Mängijakohtade täitumisel (ja vabade NPC kohtade olemasolul) pakutakse "joone alustele" mängijatele võimalust, eelisjärjekorras NPC'na osaleda.

Igale kojale on reserveeritud 4 mängijakohta "koja esindusena". Koja koordinaatoril on 11. maini aega, registreerunute hulgast, nimetada enda koja esindus (sealjuures on nõue, et eelistada tuleb eelmisel mängul osalenuid). Kui ta seda antud kuupäevaks teinud pole (ja kotta on registreerunud vähem) siis lähevad vabad kohad teistele kodadele registreerumise järjekorras. Jällegi on aluseks mängija ankeedi esitamise aeg, kiirematel reageerijatel on eelisjärjekord.

Registreerumise viimane tähtaeg on 16. Mai. Mäng toimub igal juhul, ka siis kui kõik kohad täidetud pole. 16'ndal läheb nimekiri lukku ja uusi registreerumisi enam vastu ei võeta.

Tähelepanu! Kõigi mängijate eest, kes on koja valinud aga registreeruvad NPC'ks, lisatakse endiselt koja ühiskassasse vastav summa. Samuti saavad kõik NPC'd sama koguse tegelasepunkte enda tegelaste arenguks nagu kõik mängijadki.


Mängijate registreerimine käib läbi mängu kodulehel oleva registreerimisvormi: http://larp.vgk.ee/index.php/registreerimisvorm
Mängijad võivad valida kas nad täidavad kodulehel kogu ankeedi või ainult isikuandmete osa.
(Mängijad kes osalevad teistkordselt peavad täitma ainult väljad kus nende arvates on muutusi toimunud.)

Osalustasu tuleb maksta sularahas, kohapeal.


Täiendavad tegelasepunktid seni toimunud (ja mängija poolt osaletud) mängude eest:
Thangoli Varjud I - kõik mängijad, NPC'd ja korraldusmeeskonna liikmed 4 TP
Drachenfest 2012 - kõik mängijad 1 TP
Põhjala Pööripäev 2012 - kõik mängijad ja korraldusmeeskonna liikmed 1 TP
Jüriöö Ülestõus 2013 - kõik mängijad ja korraldusmeeskonna liikmed 1 TP

Kõik mängijad kellel on tegelane olemas - te ei pea tegelase ankeeti uuesti täitma - pärast edukat registreerimist kinnitame teiega meili teel teie oskuste muutused.


Registreeritud ja kinnitatud mängiajd:

    Kodade esindused - Ulring
  1. Andres Käosaar
  2. Jürgen Kern

    Kodade esindused - Isorfin
  3. Marko Rasin
  4. Kadri Umbleja
  5. Helina Harro
  6. Maarja Lutsar

    Kodade esindused - Téndir
  7. Uku Jaan Leppik

    Kodade esindused - Eowélith
  8. Mari Umbleja
  9. Karl Mädamürk
  10. Rait Piir
  11. Enri Uusna

    Kodade esindused - Elil-Gandir
  12. Carolyn Torger
  13. Maarja Malk
  14. Jaanus Pulk-Piatkowski

    Kodade esindused - Caliomir
  15. Timo Tuuling
  16. Kaire Koidu
  17. Sten-Robert Pullerits
  18. Jakob Kross

    Kodade esindused - Haralas
  19. Kaspar Suurkaev
  20. Oliver Krieger

    Saatjaskonnad
  21. Ilona Rõzenkova (Caliomir)
  22. Risto Närep (Caliomir)
  23. Elin Kurgpõld (Caliomir)
  24. Iti-Liis Orro (Caliomir)
  25. Robin Nool (Caliomir)
  26. Harald Kristjan (Caliomir)




Eelmise mängu teema:
http://www.dragon.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=12522
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng - 18. Mai, 2013

PostitusPostitas Bernard 12:54 25. Apr 2013

Registreerumine on täie hooga alanud, siiski...

Kallid mängijad, panen teile südamele, et pelgalt oskuste valik ei ole tegelase loomine - ilma tegelase kirjelduseta on ta mängujuhtide jaoks kõigest kohatäide, veidi vabamate kätega NPC. Meil puudub igasugune võimalus teiega kuidagi arvestada või teid mängu kuidagi "sisse kirjutada".

Rääkimata sellest, et tegelase kirjelduseta jääb tegelane väga umbisikuliseks ka teie endi jaoks. Teie mänguelamus jääb sellevõrra vaesmaks.

Seega kuigi tegalase kirjelduse kirjutamine pole kohustuslik on see ülimalt soovituslik, eriti kui juba teist korda tulete. Mängija ankeedis on oma tegelase kirjeldamiseks mõningad lihtsad küsimused, neile vastates olete juba andnud piisavalt infot ja asja enda jaoks piisavalt läbi mõelnud.

Toon need küsimused siin veelkord ära, kui tahate võite tegelase kirjelduse saata ka e-postiga:

Tegelase nimi?

Tegelase Koda?

Üldine roll - kirjelda natuke tegelast, keskendudes põhiliselt sellele mida ta teha oskab ja suudab

Tegelase taust - kirjelda lähemalt kust sinu tegelane pärit on, valgusta oluisemaid sündmusi tema elus ja tegelasi kellega ta on kokku puutunud. Jutusta meile oma lugu. Mida köitvam see on seda tõenäolisem on sinu tegelase integreerimine "suurtesse sündmustess" (tm).

Välimuse kirjeldus - jättes kõrvale selle, et me näeme sind mängul. Mis moodi sina enda tegelase välimust ise kirjeldaksid ja ette kujutaksid. Ühtlasi pane kirja asjad mis muidu oleks varjatud (armid, tätoveeringud vms.).

Iseloom - kuidas sinu tegelane käitub ja end üleval peab? On ta viisakas, lahke, ülbe, verejanuline. Kirjelda enda tegelase igapäevast käitumist.

Sõbrad, armastatud - nimeta ja kirjelda lühidalt mõnd tähtsamat sõpra, sugulast või armastatut. Kedagi kellega su tegelane ka hetkel aeg-ajalt suhtleb või tihedamalt läbi käib.

Vihavaenlane - kes on sinu tegelase vihavaenalne ja miks ta sind vihkab. Kirjelda just tema suhtumist sinusse ja miks see nii on või miks sa arvad, et see nii on.

Rivaal - kes on sinu tegelase suurim konkurent ja rivaal ning miks? Milline on teie omavaheline suhe? Kas te saate hästi läbi või mitte?


Kui sa kirjeldad ennast siis mõtle sellele, et mängijad kes ei pruugi sind mänguväliselt tunda, peaksid selle kirjelduse põhjal sind ära tundma.

Kui sa kirjeldad oma sõpru, vaenlasi või rivaale siis mõtle neist pigem kui mängijaist, mitte kui nimedest paberil. Kirjuta nad nad nii, et nad oleksid võimalusel "mängitavad". Mida huvitavamad nad on seda tõenäolisem on sul neid kohata.



Siinjuures on oluline ka see, et tegelane ise, ei pea kõigist neist asjust sugugi teadlik olema! Näiteks ei pruugi tal õrna aimugi olla, et keegi ta vastu viha peab. Seega ole lahke kirjuta sisse see tundmatu sõber või salajane vihavaenlane kes sinu tegelase vastu kurje plaane haub. See on sinu võimalus enda elu huvitavaks muuta.

Samuti võib lugu mida tegelane mängul enda kohta (teistele) räägib, kardinaalselt erineda tema tegelikust taustast :rolle:
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Katzenminze 0:13 28. Apr 2013

Ma ei saa päris hästi "materjaliteaduse" oskusest aru: mis eesmärki see täpsemalt teenib ja mille puhul vajalik on?
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 2:57 28. Apr 2013

Kilpide ja turviste parandamine mängul. Turvistele lisapunkti lisamine (vastava oskuse olemassolul)

Materjaliteadus annab teatud arvu materjalipunkte, mida saab siis kasutada turviste (ja kilpide) parandamiseks vastavalt muudele käsitöö oskustele.

Võta seda kui manapunkte maagidel ja usupunkte preestritel. Käsitöölistel on materjalipunktid. Nad ei näita niivõrd mida sa oskad kuivõrd seda kui palju sa "seda" (mida iganes sa oskad) teha saad.

Mängul võib olla materjalipunktidel ka teisi rollimängulisi kasutusi - kindlasti tuleb ette probleeme mida saab ainult käsitöö oskustega lahendada.

Ühesõnaga suht kõik mida käsitööline oma reeglipõhiste (e. "mitte päriseluliste") käsitööoskustega teha üritab, nõuab teatud arvu materjalipunkte.


Võta seda rollimänguliselt nii, et kui su tegelane on kõva käpp materjaliteadusest siis suudab ta "olemasolevate materjalidega" ökonoomsemalt ringi käia ning vajadusel improviseerida ja asendada puudujäävaid komponente - elik ta saab mängu jooksul rohkem turviseid, kilpe parandada, asju meisterdada vms. jne.

Alternatiivselt võib su tegelane olla jube osav turviste parandaja ent suhteliselt lohakas materjalidega ringi käia (või ei oska ta ise materjale toota). Elik ta küll oskab teha väga karme asju ent ta peab hoolega valima mille peale oma vähest resurssi kulutada.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Katzenminze 11:19 28. Apr 2013

Nii et seda on tegelikult mõttekas võtta ka siis, kui ma ei kavatse turviseid parandada, aga olen mingi muu ala käsitööline, sest mingis olukorras võib see ikkagi kasuks tulla?
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 12:35 28. Apr 2013

Jah, just nii ongi.

Samuti igal pool kus mul on vaja ehitada mingi "skillcheck" käsitöö alal, võtan üldjuhul aluseks just tegelase materjaliteaduse taseme.

Tahaks kõigist ideedest lähemalt rääkida - aga vara ja vale koht. Eks mängu(de)l näete.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Ghostwizard 12:59 3. Mai 2013

Üks, tegelikult juba vana küsimus, aga olen lihtsalt mõnda aega mõelnud kas teen sellest foorumis juttu.

Kas nii karm lähenemine loitsuraamatust, pühast sümbolist või öölehest ilma jäämisele on vajalik? Ma saan aru et need 2 TPd on mõeldud sümboliseerimaks aja ja ressursikulu uue loitsuraamatu valmistamiseks, uue sümboli pühitsemiseks (rääkimata veel võimaliku jumaliku pahameelega tegelemisest) ning uue öölehe tellimiseks või kasvatamiseks. Ning ka võimalikku penana mängijatele kes nende esemetega ehk liiga hooletult ringi käivad. (Kuigi kui aus olla, vajalikust esemest võib igaüks läbi taskuvarguse või luutimise ilmna jääda, hoolimata sellest kui hoolekalt ta sellega ringi käib :P)

Iseenesest juba suurema osa oskustest ühe ürituse ajaks ilma jäämine on päris arvestatav pena...

Ma ei ole isiklikult suur kuluta TPsid eseme omandamise/taastamise fänn, kuid püüan seda osa siin kõrvale jätta ning lihtsalt kommenteerida mõningaid murekohti. Kui vaadata viimase mängu eest saadud tegelaspunktide hulka + kõik muudelt üritustelt teenitud, siis well mõnele mängijale võib see olla võrdlemisi väike probleem, teisele kes mis tahes põhjuse pole nii paljudele üritustele jõudnud võib see osutuda palju närusemaks asjaks. Kõige rohkem kipub see laksama isikuid kes multivad, st. võtavad mitme klassi alt oskusi... rääkimata veel preester/maagist kes peaks nii sümbolist kui raamatust ilma jääma... :S

Võibolla see viimane näide ongi ehk kõige jõhkram. Isik kes peaks minema kahe ütleme erilise distsipliini peale võrdselt peab kulutama väga palju punkte ja väga arukalt, kui at tahab ak samal ajal mõlemas enamvähem pävel olla, ning siis 4TP et oma asju taastada on natuke valus.

Lihtsalt minu kaks ehk natuke liiga kohmakalt ja kiirelt kirja pandud kaks heebrit selle probleemi teemal.

Ja paari lisaküsimusest.

Ma olen isiklikult kirjaoskuse eraldi oskusena eksisteerimise fänn ja leian selle isegi loogilisena, aga kas 1 TP poleks natuke mõistlikum hind talle?

Kas on lootust et mingi hetk saab näha ka üldiselt tegealstele mõeldud haavasidumise/meditsiini oskust, või jääb see teoloogia tasemega seotuks?

Ning lõpetuseks, mõistan et loitsuraamat ja püha sümbol on seotud tema omanikuga, aga reeglitest on välja loetav et öölehega on sama teema. on sel midagi pistmist taime omadustega või on tegu puhtalt mängutehnilise otsusega (miktte et mõlemad ei pruugi seotud olla.
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 0:42 4. Mai 2013

Vastan järgemööda.

Ei ma ei arva, et TP penalt antud esemete kaotamise eest poleks õigustatud. Ma arvan, et maag, preester ja alkeemik peaksid oma artefakte ihu ja hingega valvama ning nende artefaktide rotti panemine või hävitamine peab olema reaalne alternatiiv (lõpuks üli)võimsate tegelaste tiibade kärpimiseks.

Varguse vastu tuleb olla hoolikas, luutimise korral tuleb üritada asi ikkagi pärast tagasi saada. See on küll nüüd iga mängija leidlikkuse küsimus kuidas - võimalusi on rohkem kui ma loetleda jõuaksin.

See kui paljudel mängudel mängija käib on tema otsuse ja võimaluse küsimus - GM'ina propageerina ikka ja alati mängijaid kes käivad rohkem mängudel, mitte vähem (logish ju!?!) - rohkem käijatel on alati eelis, vähem käiatel alati raskem just teispidi oleks asi väga ebaõiglane.

Multiklassimisel saadavad eelised on lõpuks üsna suured - seega peavad ka ohud olema samaväärselt suured. Seega see ei ole argument. Riskid on välja toodud, multiklassida või mitte on mängija valik.

Hetkel on kirjaoskuse probleem selles, et kohutavalt palju mängijaid on seda võtnud. Mis muudab selle oskuse põhiselt mängul eeliste andmise keeruliseks (kõik suudaks neid "mooduleid" probleemideta lahendada). Samas ma ei arva, et see peaks odavam olema, kui ta veel odavam oleks siis võiks selle oskuse üldse ära kaotada ja öelda, et kõik automaatselt oskavad kirjutada ja lugeda. Las ta olla, küll mängijaid juurde tekib ja küll tekib ka polaarsus oskajate ning mitte oskajate vahel, siis saab seda kasutama hakata.


Haavasidumise oskus ongi juba "üldine", maksab 3 TP'd kui sul pole klassi mis penaltit annab (kui on klass mis boonust annab siis 2 TP'd). Vajalik on kaks oskust: Teoloogia I ja Sulge Haav palve. Usupunkte antud "palve" ei nõua samuti on sellel teistest palvetest erinev kasutuskord. Kui sa veel täpsemalt loed siis märkad, et ekstra on välja toodud, et "Sulge Haav" ei nõua ka püha sümboli olemasolu. (kohe preestri oskuste alguses) :) sellest johtuvalt ei pea sul püha sümbolit üldse olemagi, mis omakorda tähendab, et sa ei pea isegi ilmtingimata mingi jumaluse järgija olema, et seda palvet kasutada. Piisab üldisest "aktsepteerimisest", et vist jumalad on olemas.

Antud juhul võta seda siis rollimänguliselt nii, et kuna kogu ravitsemine käib läbi kiriku ja seda ainult seal õpetatakse siis kui sa esmaabi oled õppinud siis oled seda õppinud mõne kiriku juures, sellest ka sinu üldised ja pealiskaudsed teadmised teoloogiast.

Mis mängu mehhaanikat puudutab siis usu mind - nii kasulik oskus nagu esmaabi/haavade sulgemine, ka "eraldiseisvana", alla 3TP kindlasti ei maksaks.


Maagi loitsud on kõige võimsam ja mitmekülgsem maagia mis mängul on, loitsuraamat on väga personaalne. Selle atribuudi kasutus on ülimalt piiratud - konkreetne mängija, konkreetne raamat.

Preestri loitsud on pigem defensiivsed ja nende kasutus väiksem seega preestri pühal sümbolil on piirangud - aga sama jumaluse järgijad saaksid vabalt näiteks teineteise sümboleid loitsimiseks kasutada. Ainus nõue on sama jumalus.

Alkeemia on aeganõudev ja keeruline, seega selle atribuudi kasutusvõimalused praktiliselt piiramatud. Öö varju leht on vajalik ent täiesti isikustamata. Kui sinu oma kaob, võid vabalt kellegi teise oma kasutada ja kui see on mängu lõpuks sinu käes siis sul probleeme pole. Kui võimalik võid isegi üritada mängu siseselt uue leida või osta.

Mängutehniliselt on öö vari kindlasti vajalik just oma pool-maagiliste omaduste tõttu, samas see ei pea olema konkreetselt see taim mille sina mängule tõid - iga antud omadustega taim kõlbab.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 12:49 11. Mai 2013

Täna on viimane päev määrata koja esindusse liikmeid. Homsest alates lähevad kodade esindustest üle jäävad mängijakohad vabalt välja jagasmisele. St. et suuremad kojad saavad teie kohad lihtsalt endale kui nad kiiremini reageerivad.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Hel 15:18 14. Mai 2013

Logistiliskorralduslik küsimus - kui ma läheksin laupäeval Tartust Tallinnasse autoga, kas keegi oleks huvitatud minuga koos sõitmisest? Üksi ei ole mul mõtet autot võtta...
Kas sa usud, et sa suudad või sa usud, et sa ei suuda, sul on täiesti õigus. – Henry Ford
Hel
Tõeotsija
 
Postitusi: 201
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 23:08 14. Mai 2013

Kodade kassa suurused enne enampakkumise lõppu täpsustatud - koja privaatfoorumis.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 2:29 15. Mai 2013

Seoses mängukohtade iseärasustega ja plaanitust veidi väiksema osalejate arvuga (NPC'de arvu osas) oleme sunnitud mängu algusaega edasi lükkama ja mängu veidi lühendama.

Mängijate kogunemise, sissejuhatuse ja briifi, uueks alguseks 19:00. (NPC'd 18:00).

Põhiliine ja tegevust see liialt mõjutada ei tohiks, algselt plaanitud aeg oligi võibolla liiga pikk. Siiski võib ka lõpuaeg pikeneda, kella 23:00 või hilisema peale. Kaugemalt tulijatele ja/või kellel transpordiprobleeme saame sel juhul vajadusel öömaja pakkuda.

Palun teavitage sellest kõiki kaasmängijaid - nad kõik ei pruugi foorumit õigeaegselt lugeda. Ette tänades ja mõistvale suhtumisele lootma jäädes.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 6:20 17. Mai 2013

Kodade üldised briifid on üleval koja privaatfoorumites.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Katzenminze 12:01 17. Mai 2013

Kuna tegu on siiski ametliku (diplomaatilise) kohtumisega, küsiks üle, et mis on mingid põhilised etiketireeglid? Kuidas pöörduda isiku poole, kellel pole aadlitiitlit? Kas on kindlad tervitus- ja hüvasitjätuterminid (ning nendega kaasnevad liigutused, nt kniks/kummardus)? Kas madalama seisuse isik võib ise esimesena kõrgema seisuse poole pöörduda?
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - II mäng (18. Mai, 2013)

PostitusPostitas Bernard 13:04 17. Mai 2013

Otseselt kirja pole ma midagi pannud. Seega alustame sellest, et läheneda tuleb loominguliselt.

Alustan vastamist mõnes mõttes "ringiga" - püsige kannul.

Aadlike isik on suuresti puutumatu, selle puutumatuse rikkumiseks peab VÄGA mõjuv põhjus olema. Kui on vaja aadlikku saada midagi tegema siis tuleks teda pigem veenmisega mõjutada. Provotseerimatu ja põhjendamatu rünnak aadliku isikule (kui teada saadakse) tähendab teie tegelase lõppu, parimal juhul pagenduse näol (saate TP'sid kasutada uue tegelase loomiseks), halvimal juhul hukkamise (TP'd lähevad pooleks). Samuti ei hakka me korraldama mingit "teie püüdmise" või "kohtuistungi" mängu - kui te põhjuseta rikute aadliku puutumatust, kirjutate te alla enda tegelase surmaotsusele.

Siin on nipp selles, et on teised aadlikud ja magistraadid (kuninga esindajad). Kui puutumatuse rikkumise (e. vastutuse) võtab enda peale mõni teine aadlik siis ei ole asi (teie jaoks) üldse enam nii hull. Sama kehtib kuninga magistraatide puhul. Igasuguste selliste asjade puhul teeb tagamaad selgeks GM ja OG. Elik kui teil on põhjus mis on adekvaatne aga mida keegi teine teada ei tohi siis GM kuulab teid ära ja lahendab asja loominguliselt.

---

Mis puudutab käitumist aadlikega siis pidage meeles - ta tunneb ilmselt kõiki teie koja aadlike ja on nendega erinevatel üritustel kokku puutunud. Kui te annate talle põhjust teid halvas valguses kujutada siis see on poliitiline kapital mille te sellele kojale just kätte mängisite. See on midagi mida järgmisel kokkusaamisel mõnele teie aadlikule nina peale visata. Ma kujutan ette, et vastav teie koja aadlik pole selle üle väga õnnelik ning sõltuvalt probleemist võtab ette samme, et ka teie elu ebamugavaks teha.

Käituma peaksite siiski ennekõike ENDA rollist lähtuvalt, viisakas on olla viisakas, ebaviisakas on olla ebaviisakas. See on teie valik kus te sellel skaalal asute.

---

Et mitte lihtsalt ainult vahtu ajada, kes tahab väga edevalt käituda (eriti Caliomiri kojas) siis võib aluseks võtta barokkiaegse Prantsusmaa etiketi, väike ülevaade:

http://www.kipar.org/historical-resourc ... uette.html

Suhtlemisel mitte-aadlikuga e. endaga suhteliselt samas seisuses isikuga - lähtuge rolliloogikast. Kui tahate hästi läbi saada olge viisakas, kui tahate tülitseda olge ebaviisakas.

Tuletame siis oma Quenya meelde:

Tervitus - Aiya
Hüvastijätt - Namárië
Aitäh - Hantalë


Või siis ka amin feuya ten' lle (te olete mulle vastik) :D
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6