Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Juuni)

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Juuni)

PostitusPostitas Dani 19:56 23. Apr 2013

Naine lükkas juuksed silmilt. Peale nädalat mägedes ekslemist ja nälgimist võis ju oodata hallutsinatsioone. Kuid see oli midagi rohkemat. Ta tundis maagiat. Teades, et lootus mägedest lähiajal väljapääs leida ilma hiiglastega kokku sattumata on olematu, roomas ta Selle poole. Udukogu keerles ja lainetas, varjates oma sisemust. Ta sirutas käe...

Ratsanikud olid sisse piiratud. Lõpuks ometi oli rüütlitel võimalus nendega lahingusse asuda. Võit oli kindel, kolm põgenikku olid halvasti relvastatud ning pikast põgenemisest väsinud. Oli jäänud veel viimane tõus ja põgenikel poleks olnud pääsemislootust. Ratsanikud tulid hobustelt maha ja taganesid kuristiku suunas. Ootamatult toimus midagi. Otsekui maa seest kerkis välja keerlev udukogu. Õhus oli tunda maagiat. Kõik seisatasid hetkeks. Põgenikud vahetasid pilke ja tormasid Selle suunas...

Pealik uuris eelmise retke saaki. Ta polnud õnnelik. Väike kirst müntidega, haavatud ükssarvik, kaks pantvangi ja mõned väärisesemed. Ja kõige selle eest kaks hukkunud meest, keegi peab vastutama. Ta valmistus andma käsku ebaõnnestujate karistamiseks ent äkitselt tardusid mehed ta ees. Ta keeras ringi ja nägi Seda. Eemal helendas midagi. Seejärel, esimest korda elus tunnetas ta maagiat. Karistusena saatis ta mehed asja lähemalt uurima...

Ootamatult avanesid mitmetes eri maailmades maagilised portaalid, mis viisid sisenejad hoopis uude ja võõrasse paika. Tegu on seiklusmänguga, kus me anname mängijatele oma tausta kirjutamiseks vabad käed.

Mäng toimub 29.-30. juunil Meelva kandis.
Mängumaks on 4€ kuni 5. juunini, pärast seda 6€.
NPCdele 1€
Konto nr 221018102245 Meele Lille, ülekandesse pange märksõnaks Saladuslik maailm ja oma nimi, kui see erineb ülekande tegija nimest.

Registreerimiseks saatke e-mail luule.lille@gmail.com
Teemaks pange “Saladuslik maailm” ning sisus öelge, kas te soovite olla PC või NPC ja kas te tulete grupiga või üksinda. Kui üksinda, siis öelge, kas te sooviksite mõne grupiga ühineda. Lisaks nimi, mille järgi me teid ära tunneme.

Rollid kirjutavad mängijad ise, kuigi saadaval on ka väga piiratud arv valmisrolle neile, kes tahavad väljakutset.

Reeglid (Ärge unustage, reeglid on inspiratsiooniks, kui te tahate midagi, mida reeglites pole, siis rääkige GMidega.)

Lisaks panevad mängijad oma grupiga hiljemalt 1.juuniks kirja oma maailma info, mis peaks olema piisavalt ülevaatlik, et mängujuhid saaksid seda kasutada. Kõik grupid on pärit erinevatest maailmadest, nii et kasutage võimalust ja tehke endid piisavalt põnevaks ja erinevaks.
Küsimused maailmade ja rollide loomise kohta võib esitada ülalolevale emailile.

Kohale saab 14:00 Tartu-Räpina bussiga. Maha tulla Toolamaa peatuses, kust GMid juhatavad mängijad umbes 1km kaugusel olevasse mängukohta.
Autoga tulijatele on siin kaart - http://goo.gl/maps/AW20K

Tagasi saab näiteks:
Nr 572
7:42 Toolamaa - 8:55 Tartu bussijaam
Nr 803
11:36 Toolamaa - 12:45 Tartu bussijaam
Nr 52
13:07 Toolamaa - 15:05 Tartu bussijaam

GMid:
Dani, Meele, Taliesin
Viimati muutis Dani, 0:24 20. Juun 2013, muudetud 5 korda kokku.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. 29.-30. juu

PostitusPostitas Die 1:28 24. Apr 2013

Wohoo! :love:

Meil on plaanid! Ja me kogume kampa. Ja me veel ei ütle, kes need ME oleme.
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. 29.-30. juu

PostitusPostitas Hellera 8:44 24. Apr 2013

Ja ma just mõtlisklesin juba pikemat aega, et tahaks teha tegelase, kes oleks ilmarändur, et saaks temaga käia kõiksugu erinevatel mängudel.
"Minu jaoks on ta jätkuvalt kehastunud mässulisus." - Märt
Hellera
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. 29.-30. juu

PostitusPostitas Azurah 15:10 24. Apr 2013

Mmm... kõik need võimalused... 8-)
Arvamused on nagu p....augud, igaühel on oma.
Azurah
Tõeotsija
 
Postitusi: 176
Asukoht: Eesti maffia sünnipaik

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. 29.-30. juu

PostitusPostitas Irve 17:21 24. Apr 2013

Võib juhtuda, et on VVV grupp. Ei tea veel lubada, aga äkki mõni meie omadest satub lugema.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas kuriboh 23:14 25. Apr 2013

Maailma loomise idee pakub täitsa palju huvi :)

Aga sellega seoses on mul ka küsimusi, kui vabaks käed antakse? See tähendab, kas Kosmose Merejalaväelased ja Ninja Kilpkonnad on lubatud? Või tuleks piirduda klassikalise pseudo-keskajaga?

Kiirelt suudab paar üldisemat küsimust mõelda, mille järgi saaks juba pea kõik kaetud oma maailma loomise võimaluste kohta:
Kas maagia võib olemas olla?
Kas kõrgtehnoloogia võib olemas olla?
Kas mitte-klassikalised olendid võivad olemas olla ja neid tegelasena mängida (n. inim-sööv kartul)?
Kas teadaolev multidimensionaalsus võib olla või on antud portaalid täiesti uudsed kõigile?

Kõige selle ülaloleva puhul loomulikult arvestaks mängu reeglitega tegelase loomisel. Ehk ei kasuta automaatrelva, kui just reeglid ei luba ja Jõuturvise eest AP-si ei tahaks. Kuid maailma ja tegelase tausta loomisel oleks hea teada, mis piiridesse see mahtuma peaks/ei peaks.
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Dani 23:43 25. Apr 2013

Küsimused maailma kohta esitage palun otse GMidele, sest muidu läheb see alateema väga kirjuks :)
Jah, maagia ja mitte-klassikalised elukad on tervitatav nähtus.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Dani 23:55 30. Apr 2013

Reeglid jõuavad selle nädala jooksul üles.
Aga ma tahaksin panna mängijatele südamele, et reeglid on mõeldud inspiratsiooniks, mitte piiramiseks. See, mis seal kirjas on, pole lõplik lubatu nimekiri - me ei saa ometi kõike välja mõelda, mida mängijad võiksid tahta :).
Ma soovitaksin enne tegelase välja mõelda ja alles siis reegleid vaadata. Ja kui reeglites on midagi puudu, mida teie tegelasel vaja oleks või te tahaks midagi lihtsalt muuta, siis andke aga teada. Miski pole võimatu. (Või, noh, peaaegu miski ;).)
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Dani 0:48 6. Mai 2013

Ja ongi reeglid olemas. Hurraa.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Ghostwizard 12:29 6. Mai 2013

On kohti kus reeglid võiksid olla natuke paremini lahti kirjutatud. Saan aru et on püütud hoida vabat vormi, kuid mõni koht vajaks natuke rohkemat kirjeldust imho.

...

Paar kiiret märkust reeglite teemal. Õigemini küll pahade asjade osas.

Esiteks kas põdur ja nõrk tervis ei täida reegliliselt sisuliselt sama eesmärki tehes viimase üleliigseks?

Teiseks tekitavad põdur ja nõrk tervis munchkinkombo. Kui kukutad põdurusega oma elupunktid ühele, siis ei ole sul vahet kui palju dämmi sul kukkumiseks vaja läheb ning võid vabalt kolm punkti nõrka tervist endale otsa laduda, ilma et need mingit reaalset mõju avaldaksid.

Ma ei ole ka kindel kas kõik puudused on päris omavahel antava puntisumma osas võrdsed, kuid mul ei ole hetkel aega neid sügavamalt analüüsima hakata. Kas surmav haigus on näide väga mitmepunktisest haigusest, või lihtsalt ühepunktine mõjutaja tavalisele haigusele otsa (mis mulje temast hetkel jääb)

...

Sortsluse loitsud ei allu päevasele piirangule. Kui ma saan õigesti aru sortsluse oskuste kirjeldusest, siis kas ma võin eeldada et loitsukotikesed on kohe kasutatavad kui need uuesti üles korjan ning pean omama eraldi kotikesi iga sortsluse loitsu kohta?

Käsusõna hetkene loitsimise vorm ja ühesõnalise käskluse piirang muudavad loitsu hetkel täiesti kasutuks. Juhul kui suitsideeru pole lubatud sõnaks muudetud, ning isegi siis poels ee teab msi aksulik. Lisaks puudub loitsul kestvus nii et alternatiivselt küsides, kas loits on nii mõeldud et loitsitu jääbki käsku täitma, mis juhul antud piirang on mõistetavam.

Pipragaasi all on mõeldud päris pipragaasi või laadse toote kasutamist ka OG, va kogu näkku suunamine und so weiter?

Võin nüüd eksida, kuna järgmine pole päris minu teema, aga kas valgusrakettide kasutamisel ei ole mingeid arvestatavamaid piiranguid, st. minu meelest ei loeta neid lihtsalt ilutulestikuks.

Kusagil pole öeldud kui palju võtab jookide valmistamine aega.

Eira oskust vs kriitiline löök tasub natuke mõtlemist.
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Dani 15:56 6. Mai 2013

Ghostwizard kirjutas:1. On kohti kus reeglid võiksid olla natuke paremini lahti kirjutatud. Saan aru et on püütud hoida vabat vormi, kuid mõni koht vajaks natuke rohkemat kirjeldust imho.
2. Esiteks kas põdur ja nõrk tervis ei täida reegliliselt sisuliselt sama eesmärki tehes viimase üleliigseks?
3. Kas surmav haigus on näide väga mitmepunktisest haigusest, või lihtsalt ühepunktine mõjutaja tavalisele haigusele otsa (mis mulje temast hetkel jääb).
4. Kui ma saan õigesti aru sortsluse oskuste kirjeldusest, siis kas ma võin eeldada et loitsukotikesed on kohe kasutatavad kui need uuesti üles korjan ning pean omama eraldi kotikesi iga sortsluse loitsu kohta?
5. Käsusõna hetkene loitsimise vorm ja ühesõnalise käskluse piirang muudavad loitsu hetkel täiesti kasutuks.
6. Pipragaasi all on mõeldud päris pipragaasi või laadse toote kasutamist ka OG, va kogu näkku suunamine und so weiter?
7. Võin nüüd eksida, kuna järgmine pole päris minu teema, aga kas valgusrakettide kasutamisel ei ole mingeid arvestatavamaid piiranguid, st. minu meelest ei loeta neid lihtsalt ilutulestikuks.
8. Kusagil pole öeldud kui palju võtab jookide valmistamine aega.


1. Ütle, kus täpsemat kirjeldust vaja on, me täpsustame.
2. Nad on jah suht sarnased, aga mitte identseid. GMid vaatavad kõik võetud oskused ja asjad üle enne mängu, kui meile miski ei meeldi, laseme ümber muuta.
3. Ma täpsustasin reeglites selle võtmist, kui see oli see, mida sa silmas pidasid; kui ei, siis täpsusta.
4. Jep, võib kohe kasutada. Kas omada eraldi kotikesi eri loitsude jaoks või ei, on mängija otsustada.
5. Jah.
6. Reeglites on kirjas, et deodorant.
7. Me pidasime silmas ilutulestikurakette, valgusraketid on vist jah muu asi. Muutsin ära.
8. See on rollimänguline.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Dani 14:44 30. Mai 2013

Odavama mängumaksu tähtaeg hakkab lähenema, need kes pole end veel kirja pannud võiksid seda teha :)
Ja varsti tahaks maailmakirjeldusi saama hakata ka.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Dani 13:06 4. Juun 2013

Ühe grupi/paar inimest mahutaks veel ära, aga muidu sooviks NPCsid (võib ka grupina tulla).
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Hellera 12:33 16. Juun 2013

Sooviks võimalusel broneerida kaks magamiskohta majas, sest meil pole mingit telgivõimalust ja tuleme ka väga kaugelt.
"Minu jaoks on ta jätkuvalt kehastunud mässulisus." - Märt
Hellera
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305

Kasutaja avatar

Re: Larp: Saladuslik maailm 1: Hüpe tundmatusse. (29.-30. Ju

PostitusPostitas Ghostwizard 23:39 16. Juun 2013

Otsiks võimalust saada autoga mängule ning laupäeva õhtul Tartu tagasi.
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Majestic-12 [Bot] ja 3 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6