Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 7:40 18. Mai 2012

Sissejuhatus

"Käesolevaga on tema kõrgeausus Galand Amon Herondil Attani andnud ametliku loa, seitsmele suurkojale, ületada Huduni müür ning alustada põhjaplatoo uurimist, selle asustamise eesmärgil. Kõik omandatud maavaldused Huduni müürist põhjapool kuuluvad riigile ent on läänistatud sellele kes need kuningavõimule allutada ning kaitsta suudab. Selleks otstarbeks on Tema kõrgeausus määranud magistraadi kelle õiguseks on ametlikult kinnistada läänid kodadele.

Kuni stabiilsuse saavutamiseni uusasundustel on Magistraat ühtlasi Kuninga saadik ja kõrgeim õigusemõistja vaidluse all olevatel territooriumitel ning..."


See oli alguskatkend kirjast mis kõigis seitsmes suurkojas palju furoori ja elevust tekitas.


Põhjaplatoo ja müüriga seondub palju rahvapärimusi ja legende. Valitsev arusaam on, et platoo on lihtsalt elutu kõnnumaa mis laiub mõõtmatult põhjapoole, muutudes järk järgult jääkõrbeks. Siiski on palju ajaloolasi ja uurijaid, kes on veendunud, et see on, vähemalt osalt, rahva ja riigi sünnikoht, kus kataklüsmi järel esimesed seitse suurisandat oma kaaskonnad koondasid. Selle teooria pooldajad usuvad veendunult, et seal on vana riigi ja asustuse jälgi, millest osa võivad olla kataklüsmi eelsest ajastust.

Miks Hudun, üks esimesi kuningaid, veetis terve eluea, ehitades platoo ja praeguse riigi vahele müüri, kohati kõigest mehekõrgust valli, kuid mille ületamist ta surmaga karistas, on ebaselge. Traditsiooniliselt on Huduni müüri ületamine olnud keelatud kuningliku dekreediga. On ebaselge mis muutis Thangoli meelt ning kuigi see ootamatu otsus on teinud kojaülemad mõevõrra ettevaatlikuks, mõistavad kõik suurkojad siiski selle deklaratsiooni, poliitilisi ja majanduslikke võimalusi. Nii on tugevamad kojad, viivitamatult kokku pannud ja teele saatnud oma ekspeditsioonid.


-----
Tegemist on esimese osaga, Vishna-Ghrim'i teemalisest rollimängust, mille tegevus toimub VG emamaa põhjapiiril ning jutustab loo VG edasitungist põhja ja selle põhjustest. Sündmused, mis ajalooliselt lõppesid VG ilmumisega Uude-Maailma ja sõjaga sealsete rahvastega.


Organisatoorne info:

Toimumiskoht: Tallinn
Toimumisaeg: 9. Juuni
Korraldab: VG LARP Klubi
Registreerumise viimane tähtaeg: 2. Juuni
Osalustasu: 5.- (NPC'd tasuta)
Koduleht: http://larp.vgk.ee
Reeglid: http://larp.vgk.ee/index.php/reeglid


Rollimängu "Thangoli Varjud" esimene osa toimub Tallinnas, Nõmme-Mustamäe maastikukaitsealal ja selle ümbruses.

Kogunemiskoht on Mustamäel, "Mäepealse" bussipeatuses asuva Kohviku parklas (bussid 20 ja 20A; Aadress, Mäepealse 30, Tallinn.)

Kogunemiskoht (suumi välja, kaardi nägemiseks) kaardilink ja pilt

Sissejuhatus ja briif kell 11:00 (selleks ajaks palun kostüümis ja valmis olla). Mängu algus sujuvalt siis kui briif läbi. Mängu lõpp vastavalt tegevuse arengule aga ilmselt ikkagi mitte hiljem kui 21:00.

Mängul võidakse aga ei pruugita pakkuda toitu ja/või joogivett. Seega soovitame kõigil isiklikud moonavarud kaasa võtta. Mänguala läbimõõt hea mitu kilomeetrit seega valmistuge looduses liikumiseks. Mäng on põhiliselt seiklus- ja rollimäng aga ka võitlust tuleb kindlasti ette. Mängualale saab jääda telkima, grillima ja muljetama pärast mängu lõppu - soovijatel vastav varustus kaasa võtta.

Mängijate registreerimine käib läbi mängu kodulehel oleva registreerimisvormi: http://larp.vgk.ee/index.php/registreerimisvorm
Mängijad võivad valida kas nad täidavad kodulehel kogu ankeedi või ainult isikuandmete osa.

NPC'd teavitage enda mängusoovist aadressil: allan@vgk.ee. Kui teil on mingeid eelistusi rolli osas, pange need ka kohe kirja aga igal juhul Võtame teiega ühendust ja leiame sobiva rolli.


Osalustasu tuleb maksta sularahas, kohapeal.

(P.S. Mängu koduleht täieneb vajaliku infoga jooksvalt)


Registreerinud mängiajd (esialgu ilma erilise järjestuseta):
  1. Nele Veedla
  2. Jürgen Kern
  3. Jaanus Freienthal
  4. August Kreem
  5. Oliver Simmerman
  6. Oliver Krieger
  7. Kaspar Suurkaev
  8. Helina Harro
  9. Hanna Suumann
  10. Ülo Leppik
  11. Martin Mandre
  12. Haldo-Rait Harro
  13. Rait Piir
  14. Enri Uusna
  15. Kadri Umbleja
  16. Jaanus Pulk-Piatkowski
  17. Maarja Lutsar
  18. Raigo Aljand
  19. Sven-T. Puskar
  20. Silvia Keerd
  21. Tiit Viitsoo
  22. Kristjan Oad
  23. Karl Mädamürk
  24. Mari Umbleja
  25. Marko Rasin
  26. Mirjam Proos
  27. Svetlana Rõženkova
  28. Eduard Rõzenkov
  29. Ingvar Rõženkov
  30. Jurii Stefanovski
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 7:42 18. Mai 2012

Riiklik ekspeditsioon kadunud!

Vastumeelselt on Thangol avaldanud, et pelgalt kuu aega tagasi, saadeti salajas ka välja riiklik ekspeditsioon Põhjaplatoole. Kuningliku deklaratsiooni avaldamise hetkeks oli see ekspeditsioon üle nädala kokku lepitud naasmistähtajast hilinenud. Rohkem infot ekspeditsiooni liikmete, eesmärgi ja seotuse kohta Thangoliga vanematekogu ei avalda.

Kodade pioneerisalkadel kes võivad kadunud ekspeditsiooniga kokku puutuda või selle kohta andmeid saada, palutakse tungivalt, esialgset ja kinnitamata informatsiooni mitte levitada ning kõigest esimesel võimalusel magistraadile ette kanda.
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 19:56 20. Mai 2012

Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Hellera 10:23 21. Mai 2012

Olen üpris põnevil, tundub, et sest võiks saada midagi ägedat, aga reegleid lugedes vajus küll pisut suu ammuli. Miks te otsustasite anda tegelasepunkte tagasiulatuvalt mängude eest, mis on juba toimunud, aga mille ajal enamikul meist veel käesolevast üritusest aimugi polnud? Kas see ei ole pisut ebaõiglane? Oleks ma teadnud, ehk oleksin ka kõigil neil üritustel käinud. Lisaks tekib küsimus, et miks luua inimesepõhine oskuspunktide hulk, kuna tegelased on neil mängudel ju kõik erinevad?
"Minu jaoks on ta jätkuvalt kehastunud mässulisus." - Märt
Hellera
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Shirotoki 11:48 21. Mai 2012

Hellera kirjutas:Olen üpris põnevil, tundub, et sest võiks saada midagi ägedat, aga reegleid lugedes vajus küll pisut suu ammuli. Miks te otsustasite anda tegelasepunkte tagasiulatuvalt mängude eest, mis on juba toimunud, aga mille ajal enamikul meist veel käesolevast üritusest aimugi polnud? Kas see ei ole pisut ebaõiglane? Oleks ma teadnud, ehk oleksin ka kõigil neil üritustel käinud. Lisaks tekib küsimus, et miks luua inimesepõhine oskuspunktide hulk, kuna tegelased on neil mängudel ju kõik erinevad?


Nõustun. Tundub tõesti huvitav mäng kuid need, kes alustavad nii-öelda algajate punktidega ei saa suurt midagi valida.
Shirotoki
Seikleja
 
Postitusi: 21
Asukoht: Põltsamaa/Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 17:23 21. Mai 2012

Rõõm on näha, et ürituse vastu on huvi ka inimestel, kes muidu võibolla VG teemaga väga kokku ei puutu.

Tegelasepunktid on olulised!

Mängule tuleb mängijaid kellest mõnede tegelaskuju on juba kuni 10 aastat vana.

Et seda arvesse võtta aga siiski kuhugi terve mõistuse piir tõmmata, otsustasime lähtuda tegelasepunktide andmisel järgmistest kirteeriumidest:
* Üritused mitte varem kui aastast 2005 (enne seda olid meil aktiivsed uue maailma mängude tegelased, uue maailma TP'sid me üle kandma ei hakka).
* VG osaleb üritusel ametlikult
* Üritus on avatud registreerimisega larp.
* Osalemise eest antakse punkte mängu, mitte leeripõhiselt st. ka need mängijad kes ei ole kunagi VG'ga koos mänginud saavad lisapunkte.
* Vanemad ja "võimsamad" mängijategelased ainult NPC'dna või vähemalt osalise GM'i kontrolli all.

Samuti võin rahustuseks kohe öelda, et seniste mängude eest antavate punktide kogus on pigem sümboolne kui määrav. Ning täiesti uued tegelased on vanematega kindlasti "konkurentsivõimelised". Oleme selle peale hoolega mõelnud ja jälgime seda ka kohapeal. Kindlasti ei ole see üritus mingi gänk-fest kus uutel tegelastel on see "au" end vastu mingeid üüber-mängijaid ribadeks joosta.


Kas 10 TP'd uue tegelase loomiseks on palju või vähe on hetkel raske öelda. Paberi peal õnnestus meil tegelase taustade ja kodade valikuga (taust muudab mingi kategooria väga palju odavamaks ja mõned kojad annavad lisapunkte teatud taustadele) saada igas kategoorias täiesti toimiv karakter.

Kui selgub, et seda on ikkagi liiga vähe no eks siis suurendame alguses antavate punktide arvu (loomulikult saavad lisapunktid siis ka need kellel tegelane juba tehtud).

Mis oleks teie arvates sobiv TP'de arv uue tegelase loomiseks? (võib ka mulle privas vastata)


Kui teil on tegelane mõnes teises süsteemis kellel on väga tõsine resümee ning te tahaksite teda üle kanda või sarnast tegelast luua või olete muidu kogenud larbiguru ja tunnete siin teatavat ebaõiglust, siis võtke minuga, pärast registreerimisankeedi täitmist, ühendust ja vaatame mis teha annab (ka TP'de osas).
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Hellera 21:17 21. Mai 2012

Bernard kirjutas:Kui teil on tegelane mõnes teises süsteemis kellel on väga tõsine resümee ning te tahaksite teda üle kanda või sarnast tegelast luua või olete muidu kogenud larbiguru ja tunnete siin teatavat ebaõiglust, siis võtke minuga, pärast registreerimisankeedi täitmist, ühendust ja vaatame mis teha annab (ka TP'de osas).


XD See ongi ebaõiglus. Inimestele vahede sisse löömine. Kogenud larparid on just need, kes saavad hakkama vähemate oskustega, sest nad suudavad ennast mängida olukordadesse, kus nad olla tahavad ja välja sealt, kus ei taha. Kui rollimäng jõuab piisavalt kõrgele tasemele, ei olegi neil praktiliselt oskusi vaja.

Aga ega ma väga ei irise, peaasi, et olete ise sellele mõelnud. Kardetavasti te meie kambast ei pääse ja kohale tuleme niikuinii. :)
"Minu jaoks on ta jätkuvalt kehastunud mässulisus." - Märt
Hellera
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 22:26 21. Mai 2012

Seda on ainult rõõm kuulda.

Ja, jah olen sinuga nõus selles osas, et kogenud mängija jaoks on tegelasepunktid pigem kirss tordi peal kui midagi eluliselt tähtsat.

Samas on siin ka see väike point, et isegi kui me annaks algajale üüber-võimsa tegelase siis kogenud mängija tõmbab tal ikka naha üle kõrvade. See pigem mängu ülesehituses, GM'ide ja teiste mängijate suhtumises kinni.

Aga jah, nagu öeldud me hoiame sellel algajate asjal kindlasti kiivalt silma peal ja vaatame, et algajategelased saaksid funktsionaalsed ning mängul oleks piisavalt neile jõukohaseid tegevusi. Olen eelnevalt korraldanud ja juhtinud pikemat mänguseeriat, kus viimastel aastatel olid käärid mängijategelaste oskuste vahel kohati päris suured. Saab hakkama küll ja kui lugu on hea on kõigil lõbus.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 2:33 22. Mai 2012

Caliomir tõkestab läbipääsu müürile!

Platooga piirnevate alade lääniisand, Caliomiri kojast on kinnitatud andmetel tagasi saatnud ja isegi kinni pidanud ekspeditsioone müürile. Põhjendades seda julgeolekukaalutlustega ning, et ekspeditsioonisalkade asemel on tegemist olnud soovimatu alamklassi kontingendiga kelle puhul pole olnud võimalik kindlaks teha nende kuulumist ühte seitsmest suurkojast.

Thangol on väljastanud täiendava dekreedi mis käseb Caliomiril tagada vaba läbipääs kõigile, kes ennast selgelt mõne suurkoja liikmetena identifitseerivad ning näitavad üles soovi ja ettevalmistust platood uurida.

Täiendavalt on Thangoli vanematekogu siiski palunud, kõigil ekspeditsioonidel suhtuda lugupidamisega Caliomiri maavaldusesse ja nende peremeheõigusesse ning võimalusel ise, enda kohalolust ja eesmärgist kohalikule aadelkonnale teada anda. Samuti ületada müür, selleks ette nähtud radu pidi ja mitte otsida asjatuid konflikte maavaldajaga.

Ulring on esitanud tugeva protestinoodi, milles ta peab caliomiri käitumist lubamatuks ja kaudseks kuningliku dekreedi rikkumisesks. Ning on lubanud teha kõik, tagamaks enda ekspeditsioonisalkade julgeolek ja väärikas kohtlemine.
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Kristjan Oad 23:07 22. Mai 2012

See on pealkirja järgi "I mäng". Kas tuleb Barjäärilinna-laadne suve läbi kestev intensiivseiklus või mäng-paar-aastas tüüpi seeria?

Kas ja milliseid NPC-rolle on?
Kristjan Oad
Tuleloitsija
 
Postitusi: 819

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 1:43 23. Mai 2012

Mäng-paar-aastas tüüpi seeria, loodetavasti pikema aja peale.

NPC rollide näol on valikus nii VG tegelasi (rohkem) kui mitte VG tegelasi (vähem). Rollivaliku ampluaa ka NPC'dele lai, alates lihtsast võitluskollist kuni intriigitegelaseni kes relva kätte ei võta. Mõni NPC roll on ka läbivam ja veidi rohkem "mängija" tüüpi. Kokkuvõtlikult, kui teema huvitab siis rolli ikka leiab, NPC'sid on alati vaja.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 22:20 23. Mai 2012

Seoses esmakordsete mängijate probleemiga ning mitmekülse tagasisiside tõttu, vaatasime oskuspunkte puudutavad reeglid veelkord üle ja otsustasime tõsta tegelase loomiseks antavate tegelasepunktide arvu 10nelt 15nele. Muutus on tagasiulatuv ka juba loodud tegelastele.

Muud eelised seoses tegelaseklasside ja kodadega, jäävad muutumata.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 21:20 24. Mai 2012

Caliomiri piirikülad rünnaku all

Avalikkuse ette on jõudnud teade, et mitmed Caliomiri müüriäärsed külad on langenud rünnakute või röövretkede ohvriks. Caliomiri koda on viidanud kahtluses Ulringi kojale, pärast viimase agressiivset sõnavõttu, ent ei esita mingeid käegakatsutavad tõendeid. Pigem vastupidi, Caliomiri aadelkond on äärmiselt kidakeelne sündmustest rääkimisel. Ulringi koda ei pea seda süüdistust isegi seisukoha vääriliseks.

Thangoli abipakkumisele vastas Caliomir eitavalt, toonitades, et neil on piisavalt jõudu ja vahendeid tagamaks kord enda maavaldustel ning enda vasallide turvalisus. Kõigil läbirändavate suurkodade esindajatele, tuletab Caliomir meelde, et Kuningas on andnud loa läbida nende maavaldus selleks, et ületada müür, mitte selleks, et segada end Caliomiri koja siseasjadesse.
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Bernard 22:42 24. Mai 2012

Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

Re: LARP: "Thangoli Varjud" - I mäng - 09.06.2012

PostitusPostitas Kristjan Oad 23:34 25. Mai 2012

Milliseid praktilisi nõudeid toob kaasa see, et kõik mängijategelased on vishna-ghrimid? Kvenjakeelsed nimed? Kostüümi värvide piiratus musta ja punasega? Kohustuslik näomaaling?
Kristjan Oad
Tuleloitsija
 
Postitusi: 819

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6