Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas logerin 11:21 1. Mai 2012

Kõigile-kõigile, ahem tähelepanu …

Auväärt Alatu Tõbras.
Saatus, vana sunnik, on Teid oma pilguga märkinud ja kutsub osalema järjekordsel suurepärasel petureisil. Kätte on jõudmas järgmise viisaastaku lepingu uuendus, nimelt St. Freudburgi Narride Narride Gild otsib endale uut ja parimat isiklikku joogivõlurite meeskonda. Järjekordselt täiesti tühjale ja väga soojale kohale on võimalus pugeda kõikidel räigetel limukatel, arbujatel, völuritel ja taimetarkadel, kes jooginduse völukunstist midagi kuulnud on. Võitjale präänik, ülejäänutele arutul kombel Saatust, Nalja ja Raha.

Aga see pole veel kõik. Saatuse tahtel on kokku kutsutud ka kõik vähegi siin ilmas nime teinud LügTrüügeni „meistrid“, võistlemaks järjekordsel kuulsusrikkal turniiril. Ka nüüd on muuhulgas eesmärgiks taluda Kutse rasket koormat.

Tule ja vaata, naudi arutul kombel head Nalja!
Tule ja osale, degusteerides Alkeemiakunsti peenemaid saavutusi!

-----
Infona ka:

Korralduslik -
Pseudo-keskaegne kõrtsilarp, 14 juuli 2012.

Toimumiskohaks „Altoni talu“. -> http://g.co/maps/mfnvv
Tartust 60km lõunasse, Tallinnast veidi kaugemal.
Rongipeatus „Mägiste“ asub aga 2 km kaugusel. Alates sealt on korraldajad võimelised pakkuma transporti :) .

Mäng toimub vabas õhus. Õhtuks on saada vabalt öömaja/sauna. Mängu käigus pakume ka süüa (liha/salat).
Vastavalt eelmise korra traditsioonidele tuleb kahjuks ka seekord ette alkohoolsete jookide tarbimist, sestap:
SIHTGRUPP mängule on 18a ja VANEM.
Korraldajad jätavad endale õiguse lubada erandkorras mängule nooremaid, kui neil on leitud endale käendaja.

Pärast mängu lõppu, mis võib tulla millal iganes (larp ju!), toimub kuni tahame muljete vahetamine oma seiklustest ja üldine pidu.
Ehk siis ei pea mängu ajal janu vaid õllega kustutama.

Regamiseks saata PS Logerin ja märkida ära tegelase soovitav üldine kuuluvus.
Mängu maksumus 10.- eur. Kogu mängust saadav tulu annetatakse Nuru hüvanguks 
Raha kohapeal, või ülekandega Madis Jullinen 4278918930605.
Mängijate sihitud arv on esialgu 30.

Sisuline –
Mäng on natuke erinevam kui võib-olla harjunud ollakse. Me ei ole planeerinud mooduleid ja eesmärgistatud lõpptulemust ega soovi seda ka teha. Küll aga pingutame selle nimel, et pakkuda erinevaid võimalusi spontaansete olukordade lahendamiseks. Jätkates oma kuldset kontseptsiooni (ehk siis võimalikult fun võimalikult vähese tarviliku pingutusega) kujundame mängu nagu vahvat reedeõhtust kõrtsitiiru, kus kohtume uute huvitavate inimestega, veedame aega haritud seltskonnas ja saabume seejärel koju nii mõnegi uue ja värskendava kogemuseraasuga.
Seekord asetame rollikirjutamise raske kohustuse Teie kaela ja loodame, et Te seda ka kohusetundlikult täidate. Kui Te kirjutate meile rolli, siis me arvestame sellega. Kui ei, siis on meile oluline tegelase üldine kuuluvus (Mängur, Alkeemik, Valvur). Mängur siseneb üksikosalejana turniirile ja läbi ausa mängu või võrdsete võimaluste abil üritab viimast ka võita. Alkeemikuid on 3 konkureerivat gruppi (ühes grupis 2-3 inimest) ja nad „võistlevad“ „alkeemias“ esikoha nimel. Valvur tagab korda. Kord on oluline.

Pidage meeles, „Spaß macht frei!“

Gildi Neljanda Järgu Torenarr Logerin ja
Gildi Kolmanda Järgu Imehea Asepuuks Sentius

Ps. pakume jooksvalt lisainfot :)

1. Irve
2. Pyhak (A1)
3. Die (A1)
4. Alton
5. Arcanar
6. Ed (valve)
7. Issi
8. Attila
9. Hel
10. Erech
11. Azurah (A1)
12. Kuriboh

+ 2 NPC

selgituseks: e: alk- hetkel ilma grupita alkeemik, valve - valvur, A1 - alkeemikute meeskond nr.1
Viimati muutis logerin, 10:42 14. Juul 2012, muudetud 21 korda kokku.
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.06.2012

PostitusPostitas logerin 11:22 1. Mai 2012

Reeglid.

Mängul kehtivad meile armsaks saanud PP reeglid, ilma igasuguse maagia ja erioskusteta. Kui keegi oskab midagi tavainimesest rohkemat, on see temaga räägitud eraldi. Igal tegelasel on 1HP. Kõik ebaselgused lahendatakse rollimänguliselt.

Relvastus.

Kuningriigis on avalikult lubatud kanda nuga ja kaigast enesekaitserelvana. Sellest karmimad relvad ja turvised vajavad Litsentsi. Litsentsita karmima relva ja/või turvise kandmisel võib kohalik võimuesindaja selle omastada. Juhul kui selle relvaga kedagi ähvardatakse või on juba vigastatud, siis kohalik võimuesindaja omastab relva ja raiub maha vahelejääja ühe käelaba. Selline on seadus. Sestap ei kipu kuningriigis keegi ka relvadega asjata vehkima. Rõhutan, et ka Dagger e. Pistoda vajab juba Litsentsi. „Noaks” loeme relvad terapikkusega alla 15 cm, kusjuures rangelt soovituslik on need teha ainult Boffermaterjalist, ilma kõva sisuta.

Erireeglina kustutab nuga HP ainult tabamusel torsosse, nagu ka kaigas. Tabamused jäsemetesse teevad need kasutuskõlbmatuks.

Nuga ja kaigas ei võta üldse läbi turvise. Nii see on Kuningriigis, Saatus ei jätnud vaidlusteks ruumi.

Võimuesindajateks antud üritusel on Narride Gild, Palgasõdurite Gild ja Maja peremehena Kõrtsmik – täpselt sellises järjekorras. Seda te teate IG kõik.

Erireegel Haava kohta: kui sind torgatakse 0HP peale, on sinu ees valik, kas 1 minut aeglaselt kuhugi roomata või 1 minut tavalise kõne valjusega appi hüüda. Mõlemat ei saa, valid ühe (või ei tee midagi, kui elust villand). Pärast selle minuti möödumist kaotad teadvuse ja veritsed 15 minutit, peale mida sured. Selle 15 minuti jooksul võib keegi teine haava siduda (ohver näitab kiirelt OG, kus on haav, või veel parem - mängib välja). Seotud haav paraneb 1 tunniga, kui tegelane ei tee midagi muud peale puhkamise ja ei räägi rohkem kui 2 lauset minutis. Puhkamine tähendab lamamisasendit, soovitavalt mugaval pinnal. Teatavad Imerohud võivad paranemist kiirendada, kui oskate neid leida. (Vastav paranemise kiirus kirjas siis juba imerohu OG sedelil). Lisaks juppideks raiumise (10’ni lugemine) ajal võib ohver häälekalt avaldada oma arvamust asjade senise käigu üle. Saatus on kummaline.

Imejoogid

Osad tegelased kuningriigis on äärmiselt osavad igasuguste toimetega jooke ja ka muud moodi toimivaid imeained kokku segama. Pärast sellise aine tahtlikku või tahtmatut tarbimist antakse „ohvrile” vastava isiku poolt lipik, kus on kirjas toime ja toimeaeg. Rõhutan, et see lipik on OG asi ja seda tuleb ka nii võtta. Lipiku üleandmine on kah OG tegevus, rusikas pealaele siis. Katsuge mitte metageimida, nagu ikka. Lipiku kuju tutvustan kohapeal.

Raha

Rahaga läks tänu masu, pupu ja täpe tõttu nagu tavaliselt ja seega otsustas Kõrgeim Pank meie auväärsele seltskonnale appi tulla, töötades välja uue eduka rahandussüsteemi. Käibelolevateks rahaühikuteks on nüüdsest Kuninglik lubadus, lubadus, pisivale ja alatu vale. Rahaga on seotud Saatus, st lubaduse rikkumisel arutab asja kohapeal Narride Nõukogu. Süüdlased heidetakse Pangalt alla, Panga puudumisel improviseeritakse.
Kuninglik lubadus - Tegelane on nõustunud toimingut teostama parimal teadaoleval ja võimalikul viisil. Saatuse tõttu (1/8 juhusel – narri täringuvise) on võimalus, et korda saadeti hoopis Alatu Vale.
Lubadus - Tegelane on nõustunud toimingut teostama (lähima 1h jooksul).
Pisivale - Tegelane on nõustunud toimingut teostama endale mugaval viisil (lähima 2h jooksul).
Alatu Vale - Võimalik(1/8) et rakendub Saatus ja alatu vale muutub Kuninglikuks Lubaduseks. Enamusel juhtudel ei juhtu midagi. Paberile kantud Raha on usaldusväärsem. Kõige usaldusväärsem on aga mitte võlgu olla. Raha on väga keeruline asi. Usaldagem üksteist.

Mängu lõpp
Nagu kombeks, kuulutatakse mängu lõpus välja Võitja. Selle käigus võetakse arvesse teie Rahalist seisu, Saatust ja Nalja.

Alkoholivarud kõrtsus on arvestatud mängu ajaks, pärast mängu lõppu on teatavasti pidu, see siis juba oma varudega.

Ja alaealised (need üksikud) meil ei joo! Muidu magate külmkapis.

Varastamine

Kuna ette tuleb tõenäoliselt palju varastamist, siis igal mängijal olgu olemas OG kott, kus hoida OG asju. Selleks eraldame ka kohapeal linti, et kotti märgistada. OG kotte ei tohi teisaldada! Kõik muu on vabalt luuditav. Pidage meeles, et on ilus pärast mängu lõppu kõik varastatud kraam välja tuua ja omanikele tagastada. Tegelikult on see suisa kohustuslik.

Kannud

Kuna meil pole võtta ammendamatut varu kanne, kruuse ja klaase, palume igal mängijal mängu tarbeks vähemalt ühe joogianuma kaasa võtta, mis läheb IG ajaks kõrtsi. Meil on endal kah varud, aga muidu tuleb puudu. Otseloomulikult on igal tegelasel kaasas oma ajastutruud toidunõud, sest nii on see Kuningriigis kombeks.

Enne mängu lugege veel seda teemat, võib tulla veel täpsustusi.

Tänan tähelepanu eest,
Sentius ja Logerin
Viimati muutis logerin, 11:27 1. Mai 2012, muudetud 1 kord kokku.
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.06.2012

PostitusPostitas logerin 11:24 1. Mai 2012

ja ajaloo huvides... lyhikas v2

St. Freudburg on reisisihina ebaharilikult kummaline Kuningriigi pealinn. Kui me poleks veel elus, võiksime väita, et see ongi see koht, kuhu peale surma kõige suuremad jätised kogunevad. St. Freudburgi see aga ei huvita. Tema elab oma rahulikus kettamaailmalisuses mõnusalt edasi ja hakkab juba Saatuse iseärasustega ära harjuma. Viimane, kui ta just Surma juures kohvil ei ole, eelistab oma aega veeta surelikele käru keerates. Kuidas muidu seletada kaardihai Hainer von Lotto viimase turniiri vapustavat õnne salakavala potiemandaga või siis Karm Rämenälkjas Imerdi samalaadset ebaõlleõnne. Võta siis näpust, mida see Saatus siis lõpuks planeeris. Kuskil selgusid ka Don Juan Pablo, Härra Edeva ja Põlispätt Manursopp või vingeima Vibukütt Päris Kütt Tütmüt Pütttütti ja lugematute teiste avantüürid, kuid see las jääda teisteks korraks. Aitähh teile 

St. Feudburgis ajavad asju narrid. Narrid on kõige kõrgema võimu esindajad ja võivad teha, nagu narriks arvavad. Narri naljade üle naerdakse, narriks saamisest unistatakse ja mõnikord selle nimel isegi sigatsetakse. Samas narrid on head inimesed ja kurbust nad ei salli. Seetõttu korraldatakse ka järjepidevalt iga-aastast Narride Gildi LügTrüügeni turniiri, mille peavõit on nii-nii väärtuslik (20+ nime). Seetõttu soovivad selle nimel võistelda isegi need, kel kaardid vale pidi käes püsivad.

Kuid narrid ei ole meil veel kõik ja keegi peab ju tavainimestel silma peal hoidma ja mitte narride asjadega tegelema. Siin tulevadki mängu aadlikud (ehk Mängurid), kes armastavad üksteisel nimesid üle kõrvade tõmmata või siis nende peale (kaarte) mängida. Sündides on igal aadlikul koheselt kolm nime (näiteks Hermann von Pakk on väga ilus kolmene nimi) ja surres võidab tõesti see, kelle nimi kõige pikem on. Meie lurjustel (aadlikud) siin üritusel on aga kõigil juba neli nime. Nimevahetus või nime peale mängimine on Kuningliku lubaduse vääriline tegevus ja ka siin on mõnikord Saatusel oma sõna sekka öelda. Mõelge nüüd vaid, kui totter oleks armujoogi mõju all juhuslikult abielluda ja nimetule pool oma varandusest ära kaotada. See tähendaks võimuhierarhias hoobilt mitme astme kaotamist.

Ja et nimevahetused, kaardimängud ja muud mahhinatsioonid libedamalt läheksid, on igasugustele üritustele teretulnud Alkeemikud. Meie sõpru joogivõlureid on Saatus väga imeliku andega õnnistanud, nimelt saavad Alkeemia tähe all sündinud kangelased ka kõige virtsasemast veest välja võluda üha eriskummalisemaid võlujooke. See tähendab, et taimi küll oskab kätte võtta igaüks, aga joogisegamiseks peab juba alkeemik olema. Muidugi kõik alkeemikud ei ole vennad ja mõne tegelase võlujook jääbki alatiseks virtsaveeks. Seega on laiade ja mitmekesiste joogipagasitega joogivõlurite meeskonnad alati hinnas. Küll siis Narride või Palgasõdurite gildi teenistuses, või isegi oma teenuseid Mänguritele müües. Seega peavad alkeemikud kiivalt oma saladusi kaitsma ja konkurentide erinevaid tõejoogi retsepte lausa peast teadma, et karmis reaalsuses vähegi hinnas püsida.

Kõigel sellel rõõmsal murumängul aitab silma peal hoida Palgasõdurite gild, kuhu satuvad vist küll ainult viimased kõrilõik…
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas Batu 23:27 1. Mai 2012

Ma lähen kuhugi suuri krokodillipisaraid nutma, sest kohe mitte ei saa sellele mängule tulla... Küll aga soovin teistele sama ägedat mängu kui eelmine oli.
Batu
Valguse hoidja
 
Postitusi: 269
Asukoht: Le Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas Henzu 16:03 3. Mai 2012

Eks näis, kas Saatus määrab asjade käigu soodsaks ja mind mitte sel ajal tööle. Aga raske on teada. Tahaks küll.
All characters appearing in this work are fictitious. Any resemblance to real persons, living or dead, is purely coincidental.
Henzu
Võlur
 
Postitusi: 995
Asukoht: Tartu, 58581678

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas Lee 10:34 8. Mai 2012

Tulen!!!
anguis in herba
Lee
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 389
Asukoht: Ida-Virumaa

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas logerin 16:40 13. Juun 2012

Natukene ka eelmise mängu ilu.
Korraldajad tegelevad hetkel aga igast huvitava nänni meisterdamisega (ja varsti saate pilte ka). Ütleme nii, et helendavat kuukivi pisarat elav mees käega ei katsu ;)
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas sentius 8:33 26. Juun 2012

Lihtsalt infona mainin, et ajapuudusel ei saa ma ise osaleda. logerini õlul seisab see mäng. ootame kõike paremat!
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 423

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas logerin 16:54 11. Juul 2012

Kogunemist alustame kell 15.00, tegevust 16.00. Tõenäoliselt lõppeb mäng enne südaööd, pärast aftekas :)
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas Attila 17:12 15. Juul 2012

Kuigi paljude võimalike osalejate jaoks jahtus mängu idee mängupäevaks maha ja tegeldi hoopis muuga ja mujal, siis neile, kes kohale tulid, pakuti väga mõnusat mängu lahedate tegelastega. Olgugi, et osalejaid oli vähe, läks larp nii hästi kui võinuks. Aftekas ka asjalik.
Tänud Logerinile (mäng) ja Liisale (toit) ja Aapole (koht) ja veinimeistrile (vein). Ning muidugi ka kaasmängijaile.

Muide, uue hittkaardimängu "Vanaema" reeglid said äsja talletatud Lohewikisse. :)
http://www.dragon.ee/lohewiki/Vanaema
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Re: LARP: St. Freudburgi Narride Gildi petureis! 14.07.2012

PostitusPostitas Pyhak 18:21 15. Juul 2012

Kuninglikud tänud meeskonnale ja tuleb tunnistada, et alatu tõde on see, et ütlemata hää mäng oli. Lisaks oli eriti hää vein, mis peaaegu, et kuninglikku pohmelli ei tekitanud ja ülimalt hää saun kah.
Ja siis ori (endine) tervitab emandat.



Teie Kuripais Kangevird Umbekõnd Puupöörd Pillisuu Vigurlaul Järveuim Õunavimm Ähmapää Vingepats Lillelõhn ja figaro-siin-sääl-larpikäng.
Pyhak
Seikleja
 
Postitusi: 20


Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6