Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Hiline Lõikus

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas sippo 10:28 2. Nov 2012

Tindome kirjutas:Mu meelest on "trapperi" klassil seda postapo-mürgi-tehno maiku natuke vähe (vähemalt sellisel kujul).
Ta natu siuke ajalooline võõrkeha nagu.
Annaks kuidagi modida mutantsemaks ehk?


Mitte, et ma ajaloolise võõrkehaga nõus oleks, aga mutantsuse toetamise mõttes küsin, et kas sul on mõtteid? :) Ja kui on, siis käi välja ometigi.
.
sippo
Loitsija
 
Postitusi: 655
Asukoht: Läänenaba

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tindome 13:52 2. Nov 2012

Ma mõtlen ja mõtlen selle üle =)
Tuleb ette väga vähe selle trapperi külge haagitavaid asju, mis ei oleks tegelikult bio tegevusala. Kas see trapper ei võiks lihtsalt olla üks teistmoodi bio? Või et tema on bio ja teised biod muutuvad keemikuteks?
See söögiressursiga tegelev tegelane suudaks siis kinnipüütud eluka jupid lisaks püüdmisele ka mürkidest vähemalt poolpuhtaks töödelda ning loomade ja taimestiku koosesinemisel hinnata piirkonna suhtelist mürgitusseisu ning elamiskõlbulikkust - samas taimesegamise, ravimid, täpsed pinnaseproovid ja prügiteaduse jätaks senistele biodele?
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas sippo 14:56 2. Nov 2012

Mürgistustaseme osa on minu arust ka hea mõte ( ;) neile kes teavad)
Aga see ei muuda teda veel bioks (ei mingeid hange ja juurikaid :)
Pigem tõstab see selle rolli väärtust skaudina piirkondades, kus pole mürgised alad ette kaardistatud - kisub skaudiks. Ja ei saa kõrvale jätta seda, et needsamad loomapüügilõksud on ka objektikaitses rakendatavad ja ilmselt päris mitmel juhul oleks sellise küti mitte-automaatrelva valikuks ka snaiper-relv..
.
sippo
Loitsija
 
Postitusi: 655
Asukoht: Läänenaba

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Paganarh 18:40 2. Nov 2012

Trapperi teemal:
Ma arvan, et ei peakski olema väga range piiritlusega kõik ning trapperi ja bio oskused võivad servapidi isegi kattuda. Trapper ei hakka heljurõisikuid korjama ning keemilisi vedelikke segama. Mõneti on tegu bio ja sõduri vahepealse tegelasega, kelle roll võib tunduda küll esmapilguil kitsana, kuid kelle olemasolu rikastab oma kohalolekuga maailma, kuna lisab sellele natukese veel kihte looduse ja loomade tundmise näol (äkki oleks trapperi taolisest tegelasest HL2,5'l toimunud sündmustes olnudki kasu?).
Niiet ma arvan, et trapper on vahva. Eriti väärtuslikuks teeks tema oskuse kaardistada toimumisala piire- tema oleks see isik kes suudaks tuvastada suhteliselt hõlpsalt, kust algab mürgine ala.
Eriti, arvestades et te liigute tundmatute alade suunas. Teie asulate ja oma osapoolte piirdes on jah kõik kenasti kaardistatud aga mis teid ees ootab? Tundmatus :)
Niiet paneme aga trapperi sisse ning kui on veel ideid mis see tegelane võiks olla suuteline tegema, andke aga tulla :)
Nimi trapper näiteks, eks see annabki natuke vale ning mitte-postapo suuna oma ameerikalikusega. lihtsalt "jahimees" või "metsavend"?

Sorontur, sinuga ma ei ole aga nõus. HL on oma praeguse formaadina juba tekitanud midagi, ning seda tuleks ka jätkata. Eks mingi hetk saab see sari läbi ning siis võib midagi uut tõesti proovida, kuid miskit Stalkeri taolist paljude eri rühmade jms kooslust me ei hakka kindlasti tegema, kuna Eestis juba toimuvad peaaegu iga aasta täiesti pädevad Stalkeri mängud, mis on organiseeritud vägagi pädeva org-grupi poolt. Käige neil, saate oma teitsuguse kogemuse kätte :) Mulle need stalkerdused väga meeldivad ja teistele organisaatoritele (kellega me suurepäraselt läbi saame) ei hakka me konkurentsi pakkuma.
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Sorontur 19:17 2. Nov 2012

Paganarh kirjutas:Sorontur, sinuga ma ei ole aga nõus. HL on oma praeguse formaadina juba tekitanud midagi, ning seda tuleks ka jätkata. Eks mingi hetk saab see sari läbi ning siis võib midagi uut tõesti proovida, kuid miskit Stalkeri taolist paljude eri rühmade jms kooslust me ei hakka kindlasti tegema, kuna Eestis juba toimuvad peaaegu iga aasta täiesti pädevad Stalkeri mängud, mis on organiseeritud vägagi pädeva org-grupi poolt. Käige neil, saate oma teitsuguse kogemuse kätte :) Mulle need stalkerdused väga meeldivad ja teistele organisaatoritele (kellega me suurepäraselt läbi saame) ei hakka me konkurentsi pakkuma.


Tunnistan (kuid ei vabanda) oma kalduvust mitte-lõpuni-läbi mõeldud avaldustega lagedale tulla. Samas suutsin tekitada vähemalt mingisugust diskussiooni ning see, tegelikult, oligi asja eesmärk.

Võtan tagasi oma sõnad HL formaadi muutmise osas. Või, pigem, täpsustan neid: HLi sarjal, süsteemil ja õhustikul on potentsiaali olla eeskujuks analoogsele post-apo mängumaailmale. Ei väida, et HL peaks muutuma. Seal oli asju mis mulle ei meeldinud, kuid seal oli ka minu jaoks väga nauditavaid ning silmi-särama-panevalt-suurepäraseid lahendusi. Nõustun, et Irve ja minu kommentaarid ei sobi selle juurde, mida HL endast kujutab - mis omakorda tõstatabki idee täiesti uuest mängust/süsteemist, kus meie lahendused oleksid asjakohased. Ja, nagu Awe ütles, saaksite teie ka mängida :P

Nii et, tehtagu! Ja kui keegi ei tee, siis peale lõputöö esitamist aja tekkides võib juhtuda, et tulen teie käest reeglite jms ahvimiseks luba küsima :)
Sorontur
Lohede sõber
 
Postitusi: 1739
Asukoht: St Andrews

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Paganarh 19:35 2. Nov 2012

ohjah, väga nõus et tehtagu :) oleks esimene mees kes mängul kohal :)

Lisaks: kui on huvi, siis võin panna ka dragonisse üles peegelkuulutuse järgmise Stalkeri toimumise kohta (kui see kunagi tekib). Ehk ei ole siinsed inimesed eriti käinud seal kuna ei ole väga teadlikud selle toimumisest.


PS. sai seda sinu ideed siin arcanariga arutatud vähe ning tegelikult oleks ikkagi ka selle puhul vaja sisse kirjutada teine osapool, kasvõi siis orkestreeritud NPC'de näol, kuna kui jätta lihtsalt ellujääjate grupid mängu, tuleks sellest ainult sõpruskohtumine välja kuna ei ole konflikti sisse kirjutatud. On variante kuid kõik need on kole tehnilised ja pealesurutud?
Kuna Irve sellele kaasa nõustus, siis äkki on tal midagi lisada? Näiteks mina mida rohkem selle peale mõtlen, seda vähem mulle tundub, et see lihtsalt ei toimiks nii nagu kirjeldasite :)

võibolla vaatan seda liiga oma mingi mätta otsast?
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Sorontur 19:57 2. Nov 2012

Stalkeri-kuulutused oleks nende tekkimisel igati tervitatavad!

Hakkan mõistma, et pakkusin tegelikult ideede asemel peamiselt kriitikat. Olen nõus, et lihtsalt ellujäänute gruppide puhul on konfliktide tekkimine kas a) vähetõenäoline või b) läbisaamine kujuneb mänguväliste sõpruste ja vaenude põhjal (mis ei ole tegelikult tingimata halb, kui nüüd järele mõtlema hakata). Nii et jah, see osa jäi mainimata, kus meie välja pakutud mängijatesüsteem toimub laiema, GMide kujundatud maailma taustal, milles on korraldajatepoolsed... konfliktid. Küsimus on muidugi selles, et kuidas hoiduda quest'idepõhiseks muutumisest ning maailma "elus" hoida.
Sorontur
Lohede sõber
 
Postitusi: 1739
Asukoht: St Andrews

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tindome 21:45 2. Nov 2012

(Kannatan kohutavalt tugeva soovi käes pidada pikk lamisev kiidukõne mängu praegusele formaadile, aga annan endale aru, et seda ei ole kellelegi vaja tegelikult.)
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas sippo 22:08 2. Nov 2012

Ma usun, et tegelikult on :)
.
sippo
Loitsija
 
Postitusi: 655
Asukoht: Läänenaba

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Irve 3:09 3. Nov 2012

Minu arvamusest oleks tegelikult üsna vähe kasu; kui ma kunagi Aweronilt kuulsin teie plaani nägin ma oma valvepessimismuses väga väga palju nüansse, mida ma larbis ei talu; see tundus üsna jube (ja vbl mäletate mu üsna hilist registreerumist). Ometi see kõik töötas ja otseloomulikult paremini, kui ma ootasin. Seetõttu ma võin julgelt teie nägemust usaldada isegi, kui see pole minu jaoks optimaalne.

Muidugi mulle meeldiks Falloutilik küla keset kõnnumaad, mille elanikud põhjusega uustulnukaid umbusaldavad ning samas nende toodust sõltuvad (ning vastupidi). Loomulikult sobiks mulle hägusam leeripiiritlus ja veidrad liidud; vabad radikaalid, ehk need leerivabad, kes ka kuidagi tahavad hinge sees hoida ja klassidega piiramata oskused, mis lubaks olla kasvõi näiteks toosama trapper ilma et keegi täpselt metamängu taseme teaks, mis "võimed" sul kaasas on... aga seda kõike saab ehitada olemasolevate leeride kõrvale, kui selleks huvi on ja see maastikumänguline klassi- ja korjesüsteem pole läbi mängides sugugi tülgastav ega halb.

Teisisõnu: tehtagu tõesti teisiti, kes tahab. Aga teie tehke nagu teie tahate ja see on fun.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tagtag 19:28 3. Nov 2012

Äkki kaotada klassid ja anda igaühele teha tegelane, kasutades NÖ punkte, igaühel 3 või nii punkti ja siis saab ta valida mida tema tegelane teha oskab. Näiteks Biod kellele värvid absoluutselt ei sobinud, ei kasuta seda oskust ja selle asemel saavad midagi muud teha. Mida täpselt, ma ei ole välja mõelnud, aga see laseks tekitada sega-klasse (Kujutage ette gaasimaskis elektroonikut Uziga või Gassiballoon seljas ja suure automaadiga üksiküritajat)
See süsteem toimiks paremini, kui klassidel oleks rohkem tegevusalasid, iga tegevusala võtaks ühe punkti ja automaatrelvade kandmine 2 ( ja võibolla tavaliste relvade /vinnastamisega relvade kandmine ühe punkti). Kui nüüd panna tegevusaladeks "standartsele" biole Gaasikogumine, Värvid-asjad ja toidu tegemine, siis ta võib kaotada värvid ja toidu oma menüüst ja selle asemel pihku korjata automaadi ja ennast ise turvama hakata. Samas kui tehhid oskavad tegeleda juhtmete, miinide ja häkkimisega, saab sellest tekitada relvaeksperdi, kes loobib miine ja laseb oma suuretorulisest kuulipildujast.
The train, it is not moving. ~ Hercule Poirot
Tagtag
Rändlaulik
 
Postitusi: 160
Asukoht: Ringi tatsamas.

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tindome 19:51 3. Nov 2012

No kas ei ole siis küllalt hea mäng su jaoks niigi?
:)

Krt, annate inimestele midagi nii ilusat kätte!
A need tahaks seda teha samasuguseks, nagu tavaline värk.

dislike.
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tagtag 23:44 3. Nov 2012

Tindome kirjutas:No kas ei ole siis küllalt hea mäng su jaoks niigi?
:)

Krt, annate inimestele midagi nii ilusat kätte!
A need tahaks seda teha samasuguseks, nagu tavaline värk.

dislike.


Samasuguseks? Ei, lihtsalt inimeste erisusi arvestavaks. Klassid on minumeelest just "tavalisemad" ja väga RPGlikud. Ma usun et väga paljud jäävad standartsete "klasside" juurde, sest need on tõesti optimaalsed ja head, aga kui bio ei oska ja ei taha värve segada, miks sundida?
The train, it is not moving. ~ Hercule Poirot
Tagtag
Rändlaulik
 
Postitusi: 160
Asukoht: Ringi tatsamas.

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Katzenminze 0:01 4. Nov 2012

Tagtag kirjutas:
Samasuguseks? Ei, lihtsalt inimeste erisusi arvestavaks. Klassid on minumeelest just "tavalisemad" ja väga RPGlikud. Ma usun et väga paljud jäävad standartsete "klasside" juurde, sest need on tõesti optimaalsed ja head, aga kui bio ei oska ja ei taha värve segada, miks sundida?


Klassid on levinud küll, aga väga levinud on ka variant, kus mängijale antakse punktisumma ja siis nende eest "ostetakse" endale etteantud nimekirjast oskuseid.

Kuna see värvi asi puudutab hetkel otseselt mind, kommenteerin :) Mulle ilgelt ei meeldi see värvide segamine, aga tõele tuleb au anda ja tunnistada, et kõigi inimese oskusi ja soove pole võimalik arvestada. Samas, see värvide segamine annab ilusa viisi, kuidas imiteerida kemikaalidega tegelemist (ja see mulle meeldib), lisaks annab see võimaluse rollimänguks: biode sisemise spetsialiseerumise näol nt.
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tindome 0:13 4. Nov 2012

Kuna ma olen elus palju rohkem mingite kogemuspunktidega pidanud jahmerdama, kui lihtsalt puhast klassi saanud mängida (mu jaoks HL ongi ainus selline mäng vist tegelt?), siis vaatasin jah kohe, et issand, JÄLLE KP-d või?!
Ega mõelnud, et arvutimängus on "klass" ju norm.

Mulle kogemuspunktid väga ei istu, sest need panevad mu olukorda, kus ma kas pean metamängima (mis oleks kasulik? mida mängujuhid mulle ette võivad sööta? valin siis selle, ok) või tundma end hiljem nagu idioot, et ma ei metamänginud ja olen nüüd täiega kasutu tilbendis.
Saab muidugi ka teha kavala kogemuspunktisüsteemi, kus pole väga ruumi tegelast kapiks "ehitada" ja ka mängus ette tulevad ülesanded on aimamatud. Aga see on kõrgem pilotaaž juba, ja kui mängijate ülemängimine saab eesmärgiks omaette, ikkagi libe tee.
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

EelmineJärgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6