Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Hiline Lõikus

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Paganarh 17:32 22. Okt 2012

"Ajalugu" täienes Helmut „Karlsson“ Hoi autoparandamise ümber käivast meenutusest Hiline Lõikus 2 mängul

(HL3 hakkan täitma ka mingi hetk)
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Paganarh 12:57 31. Okt 2012

Maailma taust dokument sai natuke täiendust erinevate infonopete näol, mida mängijad on tahtnud täpsustada maailma kohta ning mis on seetõttu muutunud osaks taustast.
Dokumendi lõppu on lisatud lõigud rahva kirjaoskuse, loomade ning põlluharimise kohta.
Kui teil on veel midagi lisada (mida ma pole kirja pannud) või on teil lisaküsimusi maailma kohta, küsige julgelt siinsamas või otsige mind üles skypes
eh
Paganarh
Shamaan
 
Postitusi: 1599
Asukoht: orbiidil

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas sippo 11:18 1. Nov 2012

GMide vaikival nõusolekul jagan uue spetsialistiklassi ideed HLi tarvis.

Mängutehniline taust: HLi mängusüsteemis on 4 põhilist ressurssi - kuulid(ja seonduv), med kraam, heljurõisikud kui universaalne rahaallikas ja toit. Kahuriliha ka, aga seda ei hangita, vaid kulutatakse, seda on üle :). Kui ka toit oleks osalt spetsialisti abil ise hangitav, lisanduks 1 strateegiline valikuvõimalus grupijuhtidele ning mäng muutuks veelgi vaheldusrikkamaks.

"Trapper"

" .. kui sa just pead ise metsa ronima, siis parem vaata jalge ette..."

Spetsialist, kes varustab asulat riiete tarvis vajalike nahkade ja vahel ka söömiskõlbuliku lihaga. Peamiselt kasutab selleks erinevaid püüniseid, et nahk terveks jääks. On ka kuulda, et kuulitabamused ajavad reostuse loomas laiali ja liha läheb raisku, aga kas see on nüüd jahimehejutt või tõde, ei tea keegi peale trapperite eneste.
Ainus, kes suudab metslooma rümbas edukalt hinnata, kas seal üldse mõni jupp veel süüa sünnib (vt. Loomad maailma taustas) ja nülgimises pole ka teistel enamsti erilist edu.

Trapper:
- võib panna välja GMide poolt turvaliseks tunnistatud imitatsioone (märksõna kumminöör ja boffer) erinevatest lõksudest, nagu karurauad, silmused jne
- kui veab, saada nende abil kätte toitu (GM paneb lõksu näiteks kilekoti vorstiga :) ja/või nahku kauplemiseks
- kui ei vea, võib hooletu mööduja saada haavata ja/või jääda kohta kinni kuni vabastamiseni (läheneda rollimänguliselt)
- on lihtsalt kõige jahedam kuju kogu külas :)
.
sippo
Loitsija
 
Postitusi: 655
Asukoht: Läänenaba

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tanel 20:11 1. Nov 2012

Oh, ma juba kujutan ette ekstreem-HL'i mis kestab kolm päeva, oma toit on keelatud ja kus trapper saab lõksu kas nunnu küüliku või kana. Loomulikult päris ja elusa, vaja supiks teha sest ühtki toiduraasu pole juba teist päeva mängijad näinud :D
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Katzenminze 20:35 1. Nov 2012

Mulle idee meeldib, aga näen kohe probleemi- juba praegu on raske inimesi liigutada nii, et kõik näeksid tegevust ja kõigil oleks tore. Kui üks klass veel lisandub, siis tegelikult lisandub ka lisavaev inimeste koordineerimises (ja seda just OG lõbu ja huvitavuse seisukohalt vaadatuna).
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tindome 20:37 1. Nov 2012

Mu meelest on "trapperi" klassil seda postapo-mürgi-tehno maiku natuke vähe (vähemalt sellisel kujul).
Ta natu siuke ajalooline võõrkeha nagu.
Annaks kuidagi modida mutantsemaks ehk?
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Sorontur 20:51 1. Nov 2012

Katzenminze kirjutas:Mulle idee meeldib, aga näen kohe probleemi- juba praegu on raske inimesi liigutada nii, et kõik näeksid tegevust ja kõigil oleks tore. Kui üks klass veel lisandub, siis tegelikult lisandub ka lisavaev inimeste koordineerimises (ja seda just OG lõbu ja huvitavuse seisukohalt vaadatuna).


Räägin ainult viimase mängu kogemuse põhjal, kuna rohkematel pole käinud. Senine gruppide-süsteem ja hierarhia tundub soodustavat mängijate vähest liikuvust ja rohkemat airsoft'imist. Juhi jaoks on spetsialistid ja sõdurid just need, mis nad on: vahendid ressursside hankimiseks ning sõjalised käepikendused.

Kui aga näiteks sõdur olemist põhjalikult välja mängida, on kolm tundi põõsa valvamist täiesti normaalne. 10-12 tunnise mängu juures tekib juhtidel seega paratamatult dilemma, et kuidas ühelt poolt oma ülesanded edukalt täita ning teiselt poolt mitte niivõrd hoolitseda kaasmängijate tegevuse eest, kuivõrd mitte takistada neil omapead kolama (ja rolli mängima) minemist.

Mina näen HLis aga seejuures tohutut potentsiaali. Tõsi, seda pigem millegi Stalker'i-laadsena, kus väliste hierarhiate asemel alustavad mängijad üksi-kaksi ning edasine liitude ja gruppide moodustumine oleks orgaaniline. Sellisel moel tuleb ka teiste mängijatega paratamatult hästi läbi saada, kuna tõenäoliselt on sul varem või hiljem laskemoona/toitu/detox'i tarvis. Sõduritele jääks võimalus valida tasu eest spetsialistide turvamise või bandiidiks minemise vahel.

Klasside dünaamika küll muutuks, aga samas oleksid erinevad spetsialistid vajalikud mitte ainult ühele või teisele grupile, vaid ka kaasmängijatele individuaalselt.
Sorontur
Lohede sõber
 
Postitusi: 1739
Asukoht: St Andrews

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Irve 21:22 1. Nov 2012

Kõik mis Arno just ütles võib kuldselt ära raamida. Nii tehtagu.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Katzenminze 21:55 1. Nov 2012

Vaidlen vastu. Kui HL selliseks muudetaks, siis poleks see enam HL. See, mis Arno pakkus, on väga põnev ja oma võludega, kuid siis võiks see olla juba oma seeria. Võib-olla olen selles üksi, aga mul oleks väga kahju, kui HL sellisel kujul, mis ta praegu on, kaoks.
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Sorontur 22:04 1. Nov 2012

Nõus, et see poleks enam HL.
Sorontur
Lohede sõber
 
Postitusi: 1739
Asukoht: St Andrews

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Tindome 22:42 1. Nov 2012

mul on siuke tunne, et kui alustataks mängu sellest, et olen näljane hulkur kõnnumaal, vajan kaaslasi ellujäämiseks, siis ma vist ei viitsiks seda mängu väga mängida.
Ägedaks läheks asi vast seeria kolmandaks mänguks, aga siis läheks ta ägedaks ikkagi ka nende jaoks, kes kõik selle alguse ära on kannatanud ja oma grupid kokku saanud.

(Mu jaoks on kõige jäledam osa keskmisest larpist see, kus ma pean end määratlema hakkama mingite teiste inimestega seoses. Kuna reaaleluliselt ma seda värki ei oska. Ja olengi sellises olukorras nii päriselt kui mängult pigem erakluse teed minev, sest nii madal panus nagu mu enda üks ja üsna ebaoluline elu mind küll mingite võõraste molkuste suhtes sotsiaalseks ei muuda.)

(Ja minu HL kogemus on toores rollimäng 100% olnud muidugi seni. Pole kunagi võidu peale põmmutamise muljet olnud.
Mu jaoks omapead kolamine ei ole see eriti vinge rollimänguline osa ka, sest normaalselt päris elus ma ju ei lähe kuskile kolama mõttega "aga äkki on seal midagi põnevat, mille saatus mulle ehitanud on".
Mulle just see HLi juures eriti meeldib, et on tugev taust, ameti- ja grupimotivatsioonid ning nii ma tean, mida ma mängin, kes ma olen, kuhu ma kuulun. Ning selle tugeva identiteedi abil saab mäng mind väänata ja mul vaipa alt kiskuda põnevalt, mida ta ei saaks teha, kui ma oleksin leheke tuules lihtsalt vaatamas, mis värk.)
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Dani 23:38 1. Nov 2012

Mulle meeldib see mõte, et alguses on inimesed üksi-kaksi ja siis tuleb alles sõpru otsima hakata. Liiga jäigad grupid on kuidagi liiga kunstlikud ja vähendavad suhtlust ja seega ka rollimängu. Senine süsteem on üks põhjustest, miks ma pärast esimest mängu pole teistele hakanud minema, sest ma tean, et need pole minu jaoks.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Sorontur 0:06 2. Nov 2012

Kui üllatav, inimestel on erinevad soovid ja ootused! :)

Toetades Iti sõnades peituvat ideed, siis mängude mitmekesisus oleks siinkohal igati tervitatav: nagu maitsete erinevusest näha, siis on tarvis nii Hilist Lõikust selle senises formaadis kui sellest võimalikku väljakasvavat seeriat alternatiivse mängijate korraldusega. Ja kõik oleksid rahul! (niivõrd-kuivõrd rahul larparid üldiselt on suutelised millegagi olema)
Sorontur
Lohede sõber
 
Postitusi: 1739
Asukoht: St Andrews

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Aweron 0:47 2. Nov 2012

Sorontur kirjutas:Kui üllatav, inimestel on erinevad soovid ja ootused! :)

Toetades Iti sõnades peituvat ideed, siis mängude mitmekesisus oleks siinkohal igati tervitatav: nagu maitsete erinevusest näha, siis on tarvis nii Hilist Lõikust selle senises formaadis kui sellest võimalikku väljakasvavat seeriat alternatiivse mängijate korraldusega. Ja kõik oleksid rahul! (niivõrd-kuivõrd rahul larparid üldiselt on suutelised millegagi olema)


Eriti Hilise Lõikuse GMid, kes hullult tahaks ise ka aLARPil osaleda mängijatena :P
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Hiline Lõikus

PostitusPostitas Irve 1:29 2. Nov 2012

Tindome kirjutas:Mulle just see HLi juures eriti meeldib, et on tugev taust, ameti- ja grupimotivatsioonid ning nii ma tean, mida ma mängin, kes ma olen, kuhu ma kuulun. Ning selle tugeva identiteedi abil saab mäng mind väänata ja mul vaipa alt kiskuda põnevalt, mida ta ei saaks teha, kui ma oleksin leheke tuules lihtsalt vaatamas, mis värk.)


Mulle meeldib grupi osa ja see, et sul on kindel seljatagune kes sind ei reeda, aga mind kohutavalt häirib see osa kus grupp peab tervikmeeskonnana toimetama ja paljud sõjalised tegevused välistavad selle, mille pärast ma (üldiselt) mängudel käin (möla ja muu selline lustimine). Ühesõnaga minul on oluliselt huvitavam kui mul on liivakast milles saab teha "midagi" ja mis see täpselt on, selgub kui tegema hakata.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6