Tolle seikluste ja kuulsusrikka päeva lõpetuseks magasid seiklejad kuni varavalgeni sügavat und. Siis nad aga tõusid, pakkisid kärmelt oma asjad, tasusid mornile kõrtsmikule arve ja asusid kaubateed pidi teele põhja poole. Külm oli taandunud ning päike paitas juba päris kevadiselt.
Et isegi muidu päris hea kaarditundja Mimalla (khm) ega paljurännanud haldjas Jorm (khm) ei teadnud, kus võiks asuda Aruvahe küla koos "Sinise kruusi" kõrtsiga, siis pidasid nad kinni igas teepeale jäävas kõrtsis ja pärisid vaikselt juhiseid, mõeldes välja erinevaid osavaid ja vähemosavaid valesid selle kohta, miks nad seda kohta otsivad.
Viimaks leidsid nad mitme õllekannu tagant ühe kaupmehe olekuga tegelase, kes neile röhitsuste ja märjukese rüüpamise vahelt seletas, et tema teada on Aruvahe küla hoopistükkis Arcalonil ja mitte sugugi mandril. Ja kui seiklejad järgmises väikelinnas ühe parema kaardi otsa sattusid, said nad selle kohta tõesti kinnitust - Aruvahe küla istus suurest Grothenist kirdes, Cesadica süngete laante ja alatiselt sügislehise Xelyni vahel.
Seiklejad kirusid natuke ja võtsid siis suuna Sepriasse, kuna ei Mytona ega Egennion (viimane oleks muidugi olnud otsetee Grothenisse) neid sugugi ei meelitanud. Viis päeva peale Jalalõpe külast lahkumist seisid nad Sepria sadamas ja kauplesid enestele pisikest kaubalaeva, mis nad kiirelt ja kerge vaevaga Grothenisse viiks. Õnneks leidus üks ontlik kapten, Konrad nimeks, kes oli just laevahuku läbi nii oma laeva kui enamuse meeskonda kaotanud, ning nüüd ka ise Arcalonile suundus, et sealt endale uut laeva osta. Kapten Konrad võttis hea tasu eest maarotid (ja maarotist merehaldja) pisikese kaubalaeva pardale ning nädal hiljem randusid nad kõik (väga merehaige ja merepelglik mägilane k.a) Grothenis.
Veetnud päevakese suurlinnas erinevaid asjatoimetusi ajades, rändasid seiklejad edasi. Ja oh, oli siin saarel alles ilus ilm, võrreldes kogu selle pakasega, mida nad veel nii hästi mäletasid. Linnud laulsid, lilled õitsesid, kõik oli kaunis ja roheline, kõht sai viinamarjadest täis pugitud...
Ja nõnda jõudsid nad ühel sügaval õhtupoolikul sügavale laante vahele pisikese kõrtsi õuele, mille ukse ees rippus suur sinine kruus ning katusel lehvis punane vimpel musta päikesega...
Käesolevaga kuulutab Kuri K...hmmm...Nelik välja järjekorras IV mängu, mis kannab pealkirja "Ja päike tõuseb".
Mängu aeg: 25-27 mai
Mängupaik: Vanapagana metsamaja Rassi külas, Türi vallas, Järvamaal
Mängumaks: 17 EUR (PC), 10 EUR (NPC)
Mängu kestvus: reede õhtust kuni... Koju pühapäeva pärastlõunast
Mängujuhid: Stuart, Kärts, Die & Dru
Rohkem infot mängu ja mängumaailma kohta leiab http://mordor.pri.ee/index.php