Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Aweron 12:30 3. Veebr 2012

Peale tormilisi sündmusi Deadpooli bandiidisalkadega suvel, kiirustasid nii Unioon kui Konföderatsioon vallutatud maid tagasi haarama. Kärmelt moodustatud “Piiritähistussalgad” tormasid üle maa, et võimalikult palju maid “ametlikult” oma osapoole jaoks ära tähistada. Tihtipeale ei olnud uued piirid üldsegi sarnased vanadele...
Asulate juhtkond tasus iga juurdevõidetud heljurõisikurikka maalapi eest heldelt, sestap kestiski rühmade töö kauem, kui see oleks olnud turvaline. Nii juhtuski, et varasaabunud talv tabas nii mõnegi neist kaugel turvalisest kodukülast. Külmad tuuled tõid alguses jäävihma, siis lörtsi ja siis lume ning paukuva pakase. Rühmad, kes esimesed ööd üle elasid, kiirustasid nüüd elu eest kodu või sooja varjualuse poole. Sest tõepoolest polnud vähem kaalul kui nende ellujäämine.


Pilt

Treiler http://www.youtube.com/watch?v=v3EcT9c1BEE

TÄHELEPANU! Seekord on tegemist rohkem eksperimentaal-olustikulise mänguga, kui suurema sõdimisega. Osalejad loositi välja täringuviske alusel. Iga osaletud mäng andis ühe ”pileti” loosirattasse. Kutse saadetakse mängijale personaalselt korraldustiimi poolt emailile. Täname mõistva suhtumise eest.


Koht: “Vanapagana” metsamaja, Rassi külas, Türi vallas, Järvamaal
http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id ... 243&LANG=1

Aeg ja kestvus: 25-26 veebruar 18.00-07.24
Kogunemine ja briif: hiljemalt 16.00 ja täpselt 17.00
Vanusepiirang: 16 eluaastat
Mängutasu: 14 Eur
221019712692
ANDREI DOVBNJA
Selgitusse : Hiline lõikus 2.5 ja nimi (+ fooruminimi, kui on)
Registreerumistähtaeg: 10.02.2012
Maksetähtaeg: 10.02.2012
Relvad: Relvad ja kaitsevarustuse saate seekord GMide käest. On lubatud ka oma relvad, mis mõõdetakse enne mängu üle. Kehtivad laskekiirusest tulenevad miinimumkauguse piirangud:

121-130 m / sek - minimaalne laskekaugus 10m
131-140 m / sek - minimaalne laskekaugus 15m

Kiirustel 140m / sek ja üle selle on keelatud lasta valanguga. See ei kehti kuulipildujatele, mille algkiirus võib ulatuda kuni 150 m / sek.

141-150 m / sek - minimaalne laskekaugus 20m
151-160 m / sek - minimaalne laskekaugus 25m
161-170 m / sek - minimaalne laskekaugus 30m

Kiirustel 170 m / sek ja üle on lubatud kasutada ainult ühelasulisi (bolt-action) relvi.

171-180 m / sek - minimaalne laskekaugus 35m
181-190 m / sek - minimaalne laskekaugus 40m
191-200 m / sek - minimaalne laskekaugus 45m

Registreerimiseks vastake palun emailile, mis lahked GMid teile saatsid. Võite jätkuvalt kirjutada enda kohta midagi põnevat. Registreerunud olete siis, kui meil on teie vastus ning teie osalustasu. Kohti on 12. Eelmise mängul osalenud saavad oma osapoole juurde tagasi ja jätkata oma rolli. Kui nad seda ei soovi, siis palume sellest registreerimisel teada anda.

NB! Enne mängu toimub ka turvabriif peale mida te kirjutate alla paberile, kus on kirjas, et teile öeldi, et endale silma tulistada on paha, jms.
Prillid/mask on kohustuslik kogu aeg. Kui keegi on ilma väga-väga-väga hea põhjusteta ilma kaitsmata silmadega ringi hulkumas, selle viskame mängust välja.

Fortuuna naeratas järgmistele inimestele:

*Alton - Konföderaat
*Mimic - Konföderaat
*Sentius - Konföderaat
*Kristin - Konföderaat
*Irve - Unioon
*Tindome - Unioon
*Zarvik - Unioon
*Xan - Unioon
*Acrata - Konföderaat
*Pahandus - Unioon
*Ivellios - Unioon
*Fromhold - Konföderaat

Kui selgub, et te ei saa kahjuks mängul osaleda, palun andke meile kiiresti teada, siis me loosime uue inimese. Vastamiseks on aega nädal, siis koht vabaneb automaatselt.


Parimat,
Aweron
Paganarh
Arcanar
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Aweron 12:51 3. Veebr 2012

Kaks mängijat kahjuks ei saa tulla, Acrata ja Irve on järgmised rattast :)

Täname kiire vastuse eest!
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Batu 12:52 3. Veebr 2012

Juhhei, Fortuuna! Aga ma kahjuks ei saa sellel ajal osaleda, nii et võite ära anda minu koha.
Vabandan Uniooni kaasvõitlejat ees!
Batu
Valguse hoidja
 
Postitusi: 269
Asukoht: Le Tartu


Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Aweron 12:58 3. Veebr 2012

Batu asemel Zeek.
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Xeno 13:45 3. Veebr 2012

Väga, väga kurb (tõsiasi) - täpselt suusareisi ajale jääb see mäng. Sügava ohkega loovutan oma koha järgmisele õnnelikule.
Xeno
Shamaan
 
Postitusi: 21
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Azurah 20:31 3. Veebr 2012

Mul tekkis väikene segadus, kas tegemist on siis avaliku mänguga või mitte? Ma mõtlen, kas registreerida saavad ka need, kes ei ole enne Hilisel Lõikusel käinud vms? Sest kui vastus on ei, siis tekib avaliku kuulutuse vajaduse osas väike küsitavus.

Kuigi jah, ma ise ei saaks ka SEEKORD tulla, olen juba kaks esimest mängu tulla tahtnud, aga alati kattub see millegi muu varem paika panduga... :(
Arvamused on nagu p....augud, igaühel on oma.
Azurah
Tõeotsija
 
Postitusi: 176
Asukoht: Eesti maffia sünnipaik

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Tanel 22:18 3. Veebr 2012

Azurah kirjutas:Mul tekkis väikene segadus, kas tegemist on siis avaliku mänguga või mitte? Ma mõtlen, kas registreerida saavad ka need, kes ei ole enne Hilisel Lõikusel käinud vms? Sest kui vastus on ei, siis tekib avaliku kuulutuse vajaduse osas väike küsitavus.

Kuigi jah, ma ise ei saaks ka SEEKORD tulla, olen juba kaks esimest mängu tulla tahtnud, aga alati kattub see millegi muu varem paika panduga... :(


Sellest hoolimata vähendab selline lahendus tunduvalt mängukorraldajate vaeva erinevate mängijate teavitamisel, seda eriti muudatuste puhul. Jah, muidugi võiks mingi eraldi alafoorumi teha kus on vaid kutsutud jne, aga kas on vaja? Meie larpi alafoorum pole nii kuum koht, et oleks oluliselt vaja teemade arvukust piirata mu arvates.
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Irve 0:17 4. Veebr 2012

Statistika mõttes pooldan pigem avalikku lähenemist. Poleks mind välja loositud, oleksin end ilmselt korraldajatele appi pakkunud vms.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas sentius 0:24 4. Veebr 2012

Ahnii, loosiratta tulemused näitavad, et elupõlised Vabadusvõitlejad jäeti mängust välja.

Me teame, kus te elate! :2:
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 423

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Azurah 16:20 4. Veebr 2012

Irve kirjutas:Statistika mõttes pooldan pigem avalikku lähenemist. Poleks mind välja loositud, oleksin end ilmselt korraldajatele appi pakkunud vms.


Eetika mõttes on suletud mängude (kus ei otsita isegi NPC-sid) avalik väljakuulutamine minu meelest mittekaasatute (kes ei ole gemmide vanad tuttavad) suhtes siiski pisut ebaviisakas.

Tanel kirjutas:Sellest hoolimata vähendab selline lahendus tunduvalt mängukorraldajate vaeva erinevate mängijate teavitamisel, seda eriti muudatuste puhul. Jah, muidugi võiks mingi eraldi alafoorumi teha kus on vaid kutsutud jne, aga kas on vaja? Meie larpi alafoorum pole nii kuum koht, et oleks oluliselt vaja teemade arvukust piirata mu arvates.


Tänapäeva tehnoloogia juures on ju mitmeid viise, kuidas infot lihtsalt ja kiiresti vahetada (meilivestlused, FB jne). Lisaks ma arvan, et Sa alahindad larpikuulutuste loetavust. Usun vastupidiselt, et nii mõnigi võib seda lugeda ja õnnetul kombel isegi lahedaks pidada (neid on vähemalt üks).
Arvamused on nagu p....augud, igaühel on oma.
Azurah
Tõeotsija
 
Postitusi: 176
Asukoht: Eesti maffia sünnipaik

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Aweron 18:26 4. Veebr 2012

Azurah kirjutas:
Irve kirjutas:Statistika mõttes pooldan pigem avalikku lähenemist. Poleks mind välja loositud, oleksin end ilmselt korraldajatele appi pakkunud vms.


Eetika mõttes on suletud mängude (kus ei otsita isegi NPC-sid) avalik väljakuulutamine minu meelest mittekaasatute (kes ei ole gemmide vanad tuttavad) suhtes siiski pisut ebaviisakas.


Ja kui me oleks selle "salaja" kutsetega teinud oleks jälle häda. See on nagu ring, ma vaatan :)
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Tanel 18:44 4. Veebr 2012

Azurah kirjutas:Tänapäeva tehnoloogia juures on ju mitmeid viise, kuidas infot lihtsalt ja kiiresti vahetada (meilivestlused, FB jne). Lisaks ma arvan, et Sa alahindad larpikuulutuste loetavust. Usun vastupidiselt, et nii mõnigi võib seda lugeda ja õnnetul kombel isegi lahedaks pidada (neid on vähemalt üks).



Eks see ole selline maitse asi, aga mu isiklik kogemus asjade organiseerimisel on näidanud et kuigi esialgse sõnumi saatmine isiklikult on parem, siis edasiseks koordineerimiseks on hea mingi ühtne teadetetahvel (siinkohal siis see foorum, selle teemaga) kuhu kõigil asjaosalistel palutakse aegajalt vaadata. Kujuta nüüd ette, üks mängija ei saa tulla, asendatakse ta uuega. Sellest on vaja siis ülejäänud üheteistkümnele mängijale sõnum saata, pluss veel uuele mängijale samuti. Sest kui teisi mängijaid ei teavita siis mängule saabudes võib olla hämming ja hoolikalt koostatud plaanid mis arvestavad teise mängijaga ei toimi. Või siis, teha üks kiire muudatus või lisapostitus siia teemasse.

Kumb on lihtsam?
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Irve 22:57 4. Veebr 2012

Ahjaa: ka larbiajaloo hoidmise nurga alt pooldan avalikku lähenemist :)
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Hiline Lõikus 2.5 "Öö"

PostitusPostitas Tindome 18:04 5. Veebr 2012

Mina kui iidne kutsetega mängude all kannatanu ei näe seekord mingit hingehaava tekitamise momenti kuulutuse avalikkuses:

Hiline Lõikus on seni olnud täiesti avalik mäng, keegi täisealistest pole pidanud pidevalt vesise suuga kõrvalt vaatama võtmes "mind ei taheta".
Kui nüüd see üks vahemäng tehakse ainult senimänginutele (ja sealjuures veel nii, et neid mitte ei valita eriliste sõbrateenete põhjal vaid loosiga), siis kui mängul on ainult 12 kohta, on see niigi mu arust eriline inimsõbralikkus ja demokraatia ja rahva arvamusega arvestamine.

Kui see kuulutus tekitab hingehaavu, siis ehk on hing liiga õrn lihtsalt?
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6