Leht 1 koguhulgast 5

"Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 14:36 17. Juul 2011
Postitas Liilia
:love: OLI MÄNG! :7:


Ma tänan mängu tegijaid, nende abilisi, kaasmängijaid ja eriti prantslannat, ning teisi tüdrukuid lõbusa atmosfääri eest, kõiki tiime, kes minult kola ja muud mõttetut rämpsu ostsid ja Valve-Trolli ;)
Trollitants, trollijooks ja trollibuss said uuema tähenduse... Teeme omletti munast! ;)

....kõigest muust siis, kui pilt selgemaks hakkab minema...

PS:
Ma pean tunnistama, midagi sellist ja sellisel tasemel nägin ma viimati...hmm..."Rongilarpil"? (mitte et ma oleks väga ammu käinud selles stiilis mängul, kus kasutataks nii põhjalikukku ettevalmistust) hoolimata sellest, et kui veel oleks olnud meeskonnal natukene aega viimaseks lihviks ja detailide kohale asetumiseks...ning hingetõmbepausiks...

PPS: Eritänud, minu köögi-abi-gmile! :) TÖÖTAV hot-dogi putka oli imeline :P

Siiralt Teie-
Tänavatüdrukust vargaplika Barby

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 14:50 17. Juul 2011
Postitas zarvik
– – – <<< STATIC >>> – – –

Ühendus loodud.
Ülekande turvalisus – kinnitatud.
Alustan ülekandega.
Informatsioon vastab tõele.

Missioon tühistatud. Ajalimiit ületatud. Ebaõnnestunud jooksjad kuuluvad elimineerimisele.


Esimene katsetus lõpetatud.

Igakülgne vastukaja ja tagasiside oodatud – informatsioon vastab tõele.

Visuaalsete materjalide otsing alustatud . ETA 24-48 h

Vajadusel on võimalik saada koopiat Operaator Miizu textivestlusest.


Korraldajate tänu osalejatele kinnitatud ning edasi antud.

Korraldajate väsimus ja rahulolu - kinnitatud.

Osalejate väsimus, rahulolu ja muljed – vajab kinnitamist



Hirm Inc sisenenud mängumaastikule.

Informatsioon vastab tõele.
Lõpetan ülekande.
Ühendus katkestatud.

– – – <<< STATIC >>> – – –



Teie Operaator Miizu aka Zarvik

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 16:21 17. Juul 2011
Postitas Tindome
Ma väga tänan korraldajaid =) Nii tore oli. Oo, lausa nii tore!

Rohkem lõbu ja ilu kui kassitsirkuses.
Et olla konstruktiivne, siis detailidesse laskudes

+

+ Oh, teh pretty! Koht! Paksust kilest labürint! graffity! vanad gaasimaskid! tuletünnid! telk! mööbel! MUNA! töötavad lõksud! alarmid! klubivalgus! helisüsteem! videoekraan (issand, ja mis sealt pealt näha oli!!! :D)! Hot-dogi putka! Vaibad! Verised sõrmeotsad opisaalis!
Sa püha issapojake!
See kõik oli nii iseenesestmõistetavalt ülivõrdes ilu, et mul ei ole jaksu seda sobivalt kiitagi.

+ Õed Armastuses.
Nii pühendunud grupiga on lihtsalt lust mängida.
Rohkem vist pole vaja öeldagi.

+ Hästi planeeritud joogid - algul tundud, et nii vähe, aga jätkus ja jäi ülegi. Mõistlik kogus järelikult, sest vähemalt ei jäänud üle PALJU.
Sööki jäi muidugi üle palju. Mis tähendab, et ei jäänud puudu, mis omakorda on lahe.
Ja ehtne hot-dogi putka (koos päevavarjuga!!!! teh pretty!!!) oli ja töötas efektiga.

+ Võimalus ise oma roll teha ja siis saada täiendusi ei tööta tegelikult alati väga hästi. Seekord töötas. Lahe.

+ Soronturi =) ja Mandi kostüümide (joonis on ju ka kostüüm!) mõjuvus peale vaadates. Gregiku seljaämblik arvutijuhtmetest. Ülo turvis.

+ Gregiku läbirääkimisvõime.


Teatav -

- Tegelikult reeglite ülekordamine enne mängu ei oleks kellelegi kurja teinud. Või kasvõi range soovitus printida need endale kaasa ja lugeda vahetult enne mängu uuesti läbi.
Reeglite mäletamine on siuke asi nagu "oluline, aga lihtsalt organiseeritav ja just sellepärast kergesti teha ununev pisidetail".
(Umbes nagu
-raha jagamine tiimidele või
-korralikud pudelid baari jookidele
vms detailid.)

Kui mingi asi on väga lihtne ja iseenesestmõistetav, kalduvad inimesed selle endale kuskile kõige tagumisse mälusoppi lükkama, sest enne on ju vaja rasked ja suuremat aju- ja ihutegevust nõudvad asjad ära teha. Millega tasuks arvestada ja nii endale kui teistele asju meenutada.
Ma vist lõpptulemusena rikkusingi reegleid (teadvusel olles ma sain iseennast ravida ja stimpakk tõi mu teadvusele, onju? Aga ma veetsin vast mingi 2 minutit taastudes ainult ja olin unustanud, et need, keda mina jalule tõstan, vajavad 5 minutit elupunkti kohta), ja igatahes loll hetk "hei, kuulibarjäär ei kaitse sind haamri eest!" "Ah, MUIDUGI, vabandust!" (kukub istuli) leidis samuti aset =)

- Üldiselt oli kerge pettumus, et kui päkapikk-troll-mingi segu mõlemast-seltskond v.a. siis ülejäänud gruppide kostüümid olid tasemel "paneme midagi selga" ja mitte kuidagi ühtlustatud. S.t. ma saan aru, et on loogilisi põhjusi mustmiljon, miks teha nii, et igaüks näeb välja nagu tema ise näeb, aga välimuselt silmahakkavad grupieristused oleks lihtsalt lahedad olnud. Kui kõik muu nagunii oli nii anomaalselt ILUS juba!

- Lõpus tekkinud kohalike abi õeskonnale oli vast - teatav ületapp.
Nii ei jäänud ka kõigi tiimide ühisele rünnakule pea mingeid võimalusi tegelikult edu saavutada. Neile läks asi liiga raskeks, meile samas kujunes liiga lihtsaks: hakkasime parasjagu taas omaenda inimesi jalule saama (hei, töökorrada taastunud shamaan on meeletu jõud tegelikult - oleks olnud isegi siis, kui mul olnuks meeles, et õed peavad ka 5 min taastuma peale mu ravimist!), pooled ründajad olid maha võetud ning oli lootus, et ehk-ehk-ehk saame toime, ehk jääb aega taastuda - ja siis selgus, et rünnak läbi, kõik ründajad puha surnt, sest meile tekkis mitu suurt musklit korraga appi.
Võttis maha lõbu nii ründajatelt kui kaitsjatelt.

- Klubi oli vist mängijatele ikka liiga hirmutav pähkel, et ühe tiimiga võtta. Samas me kõik oleksime hoopis rohkem ja mitmekesisemalt saanud mängida ükshaaval ründavate gruppidega.
Kui meil on 18 ründjat, hakkame me jah vange võtma või ellu jätma - see on lihtsalt liiga ohtlik, meil ei olnud selleks inimressurssi. 4 ründaja puhul oleks asjad olulisel määral teisiti = jälle rohkem lõbu nii neile, kes ründavad, kui meile.

Nüüd ma vaatan, et olen irisenud umbes sama palju kui kiitnud, mis ei ole üldse proportsionaalne mu enda emotsiooniga. Mis on umbes 9 osa rahulolu ja 1 osa "oleks võinud".
Aga testmängule tagasiside võibki vast vist selline - mõttekohtadele tähelepanu suunav olla.
Väga-väga tänan igatahes!
Alla pandud aeg, raha ja armastus olid pika maa peale näha!

Lisatänu: ma sain tänu teile VIIMAKS kanda oma korsetti! See ootas vaguralt juba 3 aastat aega, mil keegi ometi taipaks, et ( irvet tsiteerides) iga naine armastab litsakat rolli. Sest "see ei ole ju mina" ja saab teha kõike pöörast, milleks vähegi tahtmist!

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 19:24 17. Juul 2011
Postitas hoarmurath
Et siis:

+
- Meie grupp!!! Jeah. Me funktsioneerisime lõpuks paremini kui ma oleks osanud oodatagi. Paar feili oli, aga mitte kriitiliselt. Olite kõik megalahedad.
- Mängukoht ja rekvisiidid ja kujundus, jnejne. Nii kena!!!
- Muusika. Selle järgi oli tore tantsida.
- Hot dogid! Ja imenunnu (ning nagu hiljem selgus, salakaval) Liilia, kes meile neid pakkus.
- Troll! Kes sai esimese mängu kohta väga hästi hakkama ja oli nii efektiivne, et ei lasknud aegajalt isegi gemme läbi. :D
- Teised grupid, ja kogu kamm mis nende ümber käis.
- Lõpp, ehk siis see et muna jäi meile ja me jäime ellu ja meil on palju organeid juures.
- Et te üritasite mulle rolli asju juurde mõelda, kuigi vend sai maha notitud umbes viis sekundit pärast seda kui ta meid ründas ja ära uimastati. Lihtsalt läks nii, õed olid tähtsamad.

-
- Kriitilisel ajal tühjaks saav gps. No kurat! Hiljem saadud teave, et me olime saadetisest 3 meetri kaugusel, ei lohutanud ka palju. Siis suutsime ära eksida. Poleks muusikat olnud, oleks veel jamam olnud. Alguses oli lahe minikleidis metsas kollata, aga hiljem viskas üle.
- See krediidivärk, mis osaliselt tähendas ka seda, et PCdest ei kasutanud meie teenuseid peaaegu keegi.
- Klassid vajaks veidikest ümbermõtlemist. Nii vabavõitlejate kui ka kindlasti muude klasside puhul.
- See, et gemmid ründejõuna lõpupoole liiga vara sekkusid, kuna meil oli olukord tegelikult suhteliselt kontrolli all.

Tänan kõiki, olite kõik väga toredad. Mul pole aimugi kui hästi ma oma rolliga hakkama sain, eriti kuna ma enne mängu põdesin täiega, et ei tule välja, aga ju vist väga jube ei olnud.

Ootame pilte ja järgnevaid mänge!

Teie,
Õde Püüton

PS: Kindlasti ma unustasin miljon asja ära.

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 19:53 17. Juul 2011
Postitas zarvik
Pean siikohas ütlema, et GM-ide sekkumine mängu oli vajalik puhtalt eelnevast kalkulatsioonist. Reeglite järgi mängides oleks te olnud siiski olulisemalt nõrgemad ja ründajad tugevamad ning GM-ide sisenemine oleks olnud tasakaalustavaks jõuks. Seekord jättis jah natuke üleliigse mulje.

Samas ei eelnenud mängule reegleid ülekordavat briifi, nii et eks see ole ka meie paha. Esimene kord kah, eksole :P

Mõned pildid ettevalmistusest said üles http://public.fotki.com/zarvik/sr-larp-ettevalmistus/
See aga pigem ülevaade korraldajatele, et kuidas asi üles sai.

Tegeleme mängupiltidega

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 20:40 17. Juul 2011
Postitas Attila
Pime Mets ja metsatee. Tuleme autost välja. Sadakond meetrit eemal. Sealt, kust valju muusikat kostub.
Ees võib oodata ükskõik mis. Vaenulik ülesärritatud vastutegevus. Konkureerivad varjujooksjad sihtmärki hiivamas. Läheme saatusele vastu.
Päästikul kibelev sõrm.
Ja siis... ööklubi!
Rokkmuusika. Prožektorid. Vilkuv valgus. Tantsivad tsikid. Tsillivad tüübid. Kümmekond pargitud autot. Tuletünnid. Tüüp-kes-tuleb-välja-telefoniga-oma-eraasju-rääkima. Metamõtlemine ütles, et inimesed oleks justkui spetsiaalselt meie saabumiseks harjutanud. Hoolikalt läbimõeldud liikumistega lavastust. Eriti see telefoniga tüüp, kes õue tuli ja meid üldse tähele ei pannud. Nagu ka päriselt olema peaks.

See oli mängu tipphetk minu jaoks. Ilmselt just selle Vau-efekti pärast.

Enamus, mis antud sündmusele eelnes, oli suhteliselt tuim sõit. Ilma sündmusteta mängusisest juttu kauaks ei jätku.
Mis situatsioonile järgnes, päästis mängu ja tõstis mõned standardid Eesti larbinduses tublisti kõrgemale :). Ma ei tea, kas keegi üldse on mängupaiga ja atribuutikaga sedasi vaeva näinud enne.
Ja garanteeritult, see avaldab mängijatele muljet ja tiivustab mängu.

Suur tänu mängijaile ja mängumeistritele! Tuleksin siira entusiasmiga ka järgmisele mängule!

Tüübel (Topelt)

P.S. Ahjaa: Päkapikud nägid tegelikult välja sellised.

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:08 17. Juul 2011
Postitas Orlau
Ühinen eelnevate, igati tabavate vaimustushüüetega. Mäng oli pagana übercool!

Väga värvikas osa mängust oli meie õeskonna eelmäng :P, kus me ennast spontaanselt sensuaalses kabareegarderoobi õhkkonnas üles lõime. Kui mõned juhuslikud kommentaarid selle kohta hakkasid pärast mänguplatsil meie tehniku tööd segama, siis ausõna - piltülekande nägemise peale oleks õndsalt naeratav tehnik kõigi meie lõksude paelad hajameelselt lehvideks sidunud.

Ma olin sarnaselt eelkõnelejale ka üsna mures, et kuidas ma sellise sõna otseses mõttes väljakutsuva rolliga hakkama saan. Et nagu kontrollimatult flirtida kõigega, mis liigutab ja mida jaksad ära lohistada...? Jaa, jaa, ma tean vähemalt mõnda, kes on nüüd pisut üllatunud, et mis erilisi raskusi mul siis nüüd äkki sellega peaks olema, aga teate, käsu peale flirtimisega on sama lugu nagu naljamehega, kellele öeldakse, et, kuule, Jan, sa oled naljamees, tee uumorit. Nii, et ma olin arusaadavalt selle uumori pärast pisut mures.

Õnneks hakkas õige aja saabudes metsast ükshaaval väga ponkse kliente välja hüppama - nagu kommipoes. Aga oh paganat, lähemal uurimisel selgus, et tegelikult neid meie igapäevase äri asjad väga ei huvitagi, jooksid teised aiva ümber maja ringi ja kui neid sooja kutsuti, ütlesid häbelikult (või siis kahtlustavalt), et mõtlevad veel. No, kuulge, mida siin mõelda?! Nagu oleksime hooramajast hoopis mingi kohaliku staadioni keskringiks saanud...

Ja kui me ühele kliendile, kes seletas, et tegelikult meeldivad talle mehed, banaani ja vahukoorepudeli hoolitsevalt voodi peale valmis panime ja ütlesime, et tule ikka, meil on sulle meeldivaid üllatusi, no tule vaata vähemalt, pistis ta hoopis jooksu ja ei tulnudki enam tagasi. Väga veider klient. Pidime banaani puhtast kurvastusest ära sööma.

Ja... ja siis kõik need pöörased küberpunklikud mälupildid ja võrksukad, mis metsas narkotsilaadungit otsides ja autode eest põgenedes parandamatult rebenesid (mis on ka nimelt cool, et ei tekiks vääritimõistmisi), absurdselt stiilne hamburgerimüüja (ja kõik teised absurdselt stiilsed tegelased)... ja MUST KILE ja TÜNNID.

Ja siis see jõle (vabandust) laul, mis igaveseks kummitama jääb: "You touch my shalalaaa..." ja sellesse konteksti kuidagi nii perversselt hästi sobis....

Rahvast oleks võinud nõksakese rohkem olla, aga muidu oli kõik absurdselt lahe. Muna! (Ehh, oleks ju võinud näha, mis seal sees oli, sest seal oli küll...) Lõksud! (oiappike, kui põhjalik töö, ja kui see tagaukse alarm kah oleks käima läinud...).

Ja õeskonnas oli väga lahe mängida.

Ja...

Jne.

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:11 17. Juul 2011
Postitas chloe
zarvik kirjutas:[color=#FFBF00]– – – <<< STATIC >>> – – –

Ühendus loodud.
Missioon tühistatud. Ajalimiit ületatud. Ebaõnnestunud jooksjad kuuluvad elimineerimisele.


Mind sa küll ei elimineeri. Cach me if you can ;) Vahur ei viitsinud. Runner dr. J. Moore kavatseb jätkata oma seiklusi ja ootab järge.


Aww...suured tänud korraldajatele. Kordan paljuski Tindome kiidusõnu, aga alustan väikestest miinustest:

1. Kui on öeldud, et mäng hakkab kell 18.00, st ma pean sel ajal kohal olema, siis võikski nii hakata. Ma oleks saanud 2h rohkem magada. Kõikide larpide needus.

2. Oleks tahtnud ikkagi üldbriifi, reeglid olid veidi võõrad ja nõudis harjumist. Samas kõikkoos üldbriif rikub üllatuse ära. Igale grupile eraldi üldbriif nõuab palju inimressurssi.

3. Rohkem pilte, st rohkem kaameraid.

4. Alguse suur pauk oli puudu. Tuim 2h autosistumist, mis väsitas ära ja elevus kadus. Oli hea, sest aitas tiimil kokku sulanduda, aga oleks võinud olla rohkem actionit punktides. Et oleks võinud olla mõni kergem lõks, mis võtab natuke hapsu maha või paneb koos leiutama. Või et pakk tuleb toimetada kellelegi ksukil uues punktis, kus mingi väike reetmine...või kokkulepitud inimest pole seal...st mingi väike, aga lahendatav üllatus. Jällegi nõuab inimressurssi... Või hoopiski lisaks gps-le kohapeal orienteerumiskaart...muidugi teha nii lollikindalt, et inimesed metsa ära ei eksi...või noh, võtku gps ka kaasa.

5. Reeglid tuleks üle vaadata- näiteks dekkeril võiks olla klassipõhine eelis...st kui mõistus hetkel kinni, siis gm annab vihjeid, kuidas tema klassipõhine probleem lahendada. Kellelgi võiks olla lõksude tüüpkirjeldused vms.

6. Liiga raske süsteem, millest me poleks läbi läinud.

7. Liiga väike auhind ei motiveerinud surma minema, elud olid kallimad. Kui oli umbes 20 min jäänud, otsustasime Awekas & Co tiimiga funi pärast proovida...aga olime ka nõus, et tegelikult 10 tuh krediiti pole seda väärt. Teisalt mõnus lõpp, alati ei peagi pc-d ellu jääma ja võitma ja kõik ei peagi kerge olema, fakk jee lõpukoll.

8. Rollid vb liiga üldsõnalised, info teistest tiimiliikmetest peaaegu puudus.

Plussid:
1.Ma sain mängida! JEEEE

2. Pidu nägi nii stiilne välja, tahaks seda teinekord ka nautida peona, mida mängupinge ei lasknud. Äkki keegi tahab sellist sünnipäeva korraldada või forumantide kokkutulek vms…kuhu mina saan ka tulla? Überstiilne, viimseni väljapeetud.
Sisustus, ilusad, stiilsed, VÄGA hotid neiud (kusjuures igaüks oli talle sobiva sarnase riietuse leidnud), valgustus, vitriinis muna, põlevad tünnid, hotdogi putka sobis sinna nii hästi ja Liilia, ekraanid, muusika jpm.

3. gps-süst- ja Skype- uues ja huvitav, kuigi meil oli püsiva netivõrguga siiski probleeme.

4. Roll ja meie tiim olid ägedad.

Oleks-poleks nurk: Oleks võinud peale mängu veel teha lõksumuukimist, soovijad tiimi kaupa…vms, sest see süsteem vääris ikkagi lahendamist (ka ilma mänguta oli see põnev) ja ma oleks tahtnud proovida. See jäi nüüd kripeldama. Tahan seda muna!

Adrekat, elevust, hasarti, tugevat emotsiooni ma ikkagi ei tundnud, mul on probleem, aga seda annab ehk medikamentidega lahendada?


Siinkohal tahaks ma öelda kõikidele npc-dele ja runneritele, kes kohale pidid tulema, aga ilma väga mõjuva põhjuseta ei tulnud: Nõmedad olete ja jäite ainukordsest elamusest ilma!



Tänud ja austus gm-dele. Tõesti armastuse ja põhjalikkusega tehtud mäng.

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:13 17. Juul 2011
Postitas Tindome
mmmm.... my ding ding dong!

(jah, täielik nöök, et selline mäng kannatab inimpuuduse all :9: )

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:25 17. Juul 2011
Postitas chloe
Orlau kirjutas:Ja kui me ühele kliendile, kes seletas, et tegelikult meeldivad talle mehed, banaani ja vahukoorepudeli hoolitsevalt voodi peale valmis panime ja ütlesime, et tule ikka, meil on sulle meeldivaid üllatusi, no tule vaata vähemalt, pistis ta hoopis jooksu ja ei tulnudki enam tagasi. Väga veider klient. Pidime banaani puhtast kurvastusest ära sööma.
Jne.


Situatsiooni seletuseks: Kui ma selgeks tegin, et mind ennast üleüldiselt naised ja looduslik paljunemine väga ei huvita, pakuti mulle põnevaid vidinaid. Mõtlesin peas, kas tõesti, tõesti, on nad mängule toonud erootikapoe kaubavaliku ja tahtsin fakti oma silmaga kontrollida. Ma olin uudishimust taha tuppa tulemas, aga just siis tekkis väike komplikatsioon ühe vana "tuttavaga" ja ma pidin kaunite daamide seltskonnast võimalikult kiirelt lahkuma, et nahk ja organid päästa.

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:34 17. Juul 2011
Postitas Orlau
chloe kirjutas: Ma olin uudishimust taha tuppa tulemas, aga just siis tekkis väike komplikatsioon ühe vana "tuttavaga" ja ma pidin kaunite daamide seltskonnast võimalikult kiirelt lahkuma, et nahk ja organid päästa.


:D Täiesti loogiline asjade käik. Samas, kuna paljud potentsiaalsed kliendid olid sel päeval häbelikud kui kloostrikooli kasvandikud, läks see meie jaoks sama "ootamatu kombluslaine" nimetaja alla ja asjade parandamiseks kaalusime lausa kliendisõbralikuna mõeldud sildi "hoiduge sügelistest" eemaldamist ühe sexboxi seinalt. :)

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:41 17. Juul 2011
Postitas Hellera
hallhulluke kirjutas:mmmm.... my ding ding dong!

(jah, täielik nöök, et selline mäng kannatab inimpuuduse all :9: )


Minu jaoks oli näiteks lihtsalt liiga kallis. Kardan, et paljud on minuga nõus. Enne ja pärast Alleria juttu ja muljeid kuulates oli VÄGA kurb, aga ma teadsin, et lihtsalt ei saa seda endale lubada.

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 21:50 17. Juul 2011
Postitas Tanel
Idril kirjutas:
hallhulluke kirjutas:mmmm.... my ding ding dong!

(jah, täielik nöök, et selline mäng kannatab inimpuuduse all :9: )


Minu jaoks oli näiteks lihtsalt liiga kallis. Kardan, et paljud on minuga nõus. Enne ja pärast Alleria juttu ja muljeid kuulates oli VÄGA kurb, aga ma teadsin, et lihtsalt ei saa seda endale lubada.


Ma arvan, et ma ei eksi kui ma ütlen, et ilmselt jäid mängukorraldajad hoolimata kõrgest mängutasust räigelt miinustesse. Ja mu meelest oli loodud olustik ka kõike seda raha väärt 100%. Loodud illusioon ööklubist oli nii täiuslik, et mõned meie grupist esiti polnud üldse kindladki kas nad on ikka õiges kohas või on tegemist mõne alternatiivpeoga.

Valgustus.
Valgustus.
Valgustus.
Muusika.
Tantsivad tšikid.
Mootorratas.
Hot-dogi putka.
Lounge.
Tuletünnid.
Lohemuna.
Valvesüsteemid.
Koodlukuga uks.
Vulcaniga uksevalvur. (kust te selle hankisite?)
Skype.
Geo-peitus.
Metsavaritsus.

Jaaa!

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 22:04 17. Juul 2011
Postitas Tindome
(ja ma palun vabandust, et ma reeglid ära unustasin.
see on suhteliselt väga piinlik.
see on ka piinlik, et ma esimese hooga hakkasin selles korraldajaid süüdistama, kuigi see oli puhtalt mu enese taipamatus. Päästab ehk see, et ma tegelikult OLIN nad enne 3x läbi lugenud ja mul oli omaenda roll koos enda kohta käivate reeglitega mälupulga peal kaasas - aga meil tekkis inwega teatud valestimõistmine ja kui mina arvasin, et roll on nüüd tema arvutis ja ma saan seda varsti lugeda ning mälupulga mängu alguseks turvaliselt suletud autosse ära panin, arvas tema, et seda faili pole vaja maha laadida ja nii ma siis reeglituks jäingi. )

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitatud: 22:12 17. Juul 2011
Postitas chloe
Alati on võimalik mängujhtidega läbi rääkida, et maksan hiljem või jupikaupa jne