Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


"Lihtne tööots" muljed ja....

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Katzenminze 15:30 20. Juul 2011

Kahe käega valuvõtte tegemine minu meelest kaotaks natuke selle asja mõttet, sest selle eelis ongi see, et sul pole vaja ASJA, millega uimastada. Kui aga teha võtet kahe käega, siis see on pmst sama, mis teises käes mingit objekti hoida. Okei, ära jääb objekti leidmise probleem, kuid nt mingites keerulisemates situatsioonides, nt kinniseotuna, on kahe käega valuvõtet üsna võimatu teha. Äkki proovida selle asemel hoopis ajalimiit? A la võtet saab teha kord 5 sek jooksul? See välistaks massuimastamise, aga samas jätaks võimaluse seda ka natuke rohkem loovust vajavates olukordades kasutada.

Samas paluksin ma ka avalikult vabavõitlejale surnukskägistamise oskust. Kui vabavõitlejad on enda keha relvaks treeninud, siis on loogiline, et nad oskavad selle relvaga ka tappa, mitte ainult uimastada ja siis ikkagi mingit muud (kehavälist)relva kasutada, et töö lõpuni viia.
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 15:55 20. Juul 2011

Katzenminze kirjutas: Kui vabavõitlejad on enda keha relvaks treeninud, siis on loogiline, et nad oskavad selle relvaga ka tappa, mitte ainult uimastada ja siis ikkagi mingit muud (kehavälist)relva kasutada, et töö lõpuni viia.


Väljend "kehaväline relv" ja lugu http://www.youtube.com/watch?v=DbYtqAWDF2U ei sobi üldse mitte kokku :12:

Põhhimõtteliselt ma nõustun küll mõttekäiguga, samas peavad kõik klassid ka omavahel tasakaalus olema... et on nii plusse kui miinuseid.
Igatahes võtame arvesse, kui satume klasse arutama.

Turviseteemat oleme isegi juba mõelnud. Et metallis olles võib keegi sulle vabalt valangu selga lasta ilma et sa seda märkaks. IG peaksid olema hakkliha, aga tegelikkuses sa isegi ei tea seda mitte.

Varjant oleks õhem riietus ja mingid elemendid mis näitavad et on turvistatud (bracelet või õlakaitsed... või on riietusel mingi kindel sümboolika vms). Ehk siis turvisepunktid olemas ja tunneb kah. Aga see peab olema ka teistele ilmselge et on turvis seljas.

Igatahes on detaile mille peale mõelda
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Xan 19:57 20. Juul 2011

zarvik kirjutas:Riggeri-Dekkeri rolli ühendamist arutasime juba korraldades, kuid jätsime esialgu proovina ja mängu maailma silmas pidades lahku.

Mängu käigus tehtud over-rule, et kõik võivad proovida lõkse disarmida, oli liiga lõdva et mängijate poolt kasutusse võtta.

Meedik oli tõesti ilma nanomedkit-ita suhteliselt mõttetu.


Rigger ja dekker jäävad lahku. Sel mängul olid tegelikult ühe ja ainsa LÕKSU kaks esimest triggerit mõlema poolt disarmitavad ja viimane, surveplaat tuli nii-ehk naa elimineerida mitme mängija koostöös.

Et kõik võivad lõkse disarmide, sellist over-rule ei olnud, ära aja asju segamini. Elektroonilisi LÕKSE saavad disarmida ainult riggerid ja nende mahavõtmnise koode lahti murda ainult dekkerid. uste ja akende ALARMsüsteemid olid need, mida igaüks oleks võinud välja lülitada, after all, olid neil ju lülitid küljes. Tõsi, tagaukse elektronluku lahtimuukimise juures jäi meie tehnilisel tiimil, ma kardan, riggerivariant tegemata. (PS: ka muna turvasüsteemi ja tagaukse elektronluku lüliteid lülitada oleks võinud ükskõik kes, trikk on selles et teada saada, milliseid lülitada.)

Järgmine kord (kui see tuleb) peab selgelt ja üheselt märgistama asjad, mis on vaid riggeri poolt näpitavad. Tõenäoliselt saab neid ka rohkem olema, lahtühendatavaid pistikuid ja nende vahel valimisi jne. Samuti tahaks teha riggerile ka midagi reaalselt raadio teel opereeritavat, RC roxxs.

Dekkeriga oli ja on idee,et tal on võimalik matriksist infot otsida. See jäi reaalselt teostamata, kuna noh, nii naljakas kui see ka pole, pole meie dragonitiimis (kellest Hirm inc. reaalselt koosneb) ühtki it-tegelast, progejast rääkimata. Häkkimimängugi looja on ka tegelikult maalikunstnikust kujundaja :). Natuke sama jama taha jäi kinni ka finantssüsteemi loomine. Sellest on väga kahju.

Nanomedkiti oleks võinud iga meedik endale ise teha, reeglites oli võrdlemisi selgelt öeldud, et kuna neid toodavad erinevad kompaniid, siis nende kujundus ja märgistus varieeruvad, vaid laengud peavad olema ühilduvuse huvides tikutoosisuurused ning, et nanomedkit peab töötamise ajal olema kas kontaktide või korpusega ravitava isikuga kontaktis. Meil muide oli isegi 7 nanomedkiti laengut olemas, ma pole kindel kas nad müüki said, aga nad olid olemas. Meedik oligi tegelikult selle mängu settingus võrdlemisi vähevajalik klass ja sai tehtud selleks, et tulevikus oleks olemas ning vaatamaks, kas ja kes õnge läheb. Kõik tiimid läksid :).

Nii, ja nüüd ma saan oma tiimikaaslastelt jälle piki pead, et liiga palju ideid lahti räägin :).
Aga olge mureta, seal, kust need tulevad, on neid veel ja veel :).

Ahjaa, valuvõttele tuleb panna jah ajalimiit peale, näiteks maksimaalselt 2 võtet 10 sekundi jooksul. Paljaste kätega tapmise peale pean ma veel mõtlema.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringud - 50 18 059
Xan
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 211
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Tanel 8:00 21. Juul 2011

hoarmurath kirjutas:Vabavõitlejaga seoses unustate siiski selle et peale selle valuvõtte polnud meil miskit. Isegi käsivõitlust ei lubatud. Nii et ei tasu nüüd nii mõttetuks ka seda klassi teha. :(



VABAVÕITLEJA – kasutatakse ka lühendit phys-ad (physical adept, füüsiline asjatundja ). Lähivõitluse ekspert. Ei kasuta bioloogilisi, biomehhaanilisi ega küberneetilisis võimendusi. Tänu võimele teataval määral oma elutähtsate organite talitust kontrollida omab lisa elupunkti kehas. Omab oskust teisi mängijaid uimastada „valuvõttega“, ehk siis ei pea olema mingit sobivat eset käes. Võib kasutada kõiki lubatud relvi, väljaarvatud rasked täisautomatsed kuulipildjad (vulcan, stampede, swarmfire, magstrike jne). Turviseid ei kasuta.


Keegi on sulle vist udu ajanud...
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Alleria 13:54 22. Juul 2011

zarvik kirjutas:Samuti sai minu poolt kutsung esitatud kahele proffesionaalsele filmijale ja ühele harrastustegelasele. Samuti halb õnn, et keegi tulla ei saanud.


Tean, et üks inimene oleks tulnud pildistama/filmima, kui te poleks raha küsinud. Kas tagantjärele mõeldes poleks olnud parem lihtsalt lasta tasuta tulla ja saada ilusad materjalid tulevikuks? Kellelgi polnud ju tegelikult aega pilte teha.

Tanelile:
Kui vabavõileja valuvõtet teha ei saa (ja olgem ausad, kahe käega ei saa - millal sa kunagi kelllegi nii ligi saad? Isegi IRL oleks äärmiselt veider kedagi lasta mõlemat kätt oma kaelale panna lihtsalt niisama, rääkimata siis mängu kõrgendatud paranoiaga olukorrast), siis pole tal klassina lihtsalt mingit mõtet ja võib sama hästi ära jätta ning kasutada street-sami või muud.
Mul iseenesest ükskõik, aga muidu valuvõtte idee meeldis. Sai kahjutuna paistes ikkagi uimastada. Endal küll olukorda ei tekkinud, kus seda kasutada ja ei saa ka aru, kuidas teised nii ligi said kuule kerre saamata.
The race is long and in the end it's only with yourself
Alleria
Valguse hoidja
 
Postitusi: 261
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 14:03 22. Juul 2011

Alleria kirjutas:Tean, et üks inimene oleks tulnud pildistama/filmima, kui te poleks raha küsinud. Kas tagantjärele mõeldes poleks olnud parem lihtsalt lasta tasuta tulla ja saada ilusad materjalid tulevikuks? Kellelgi polnud ju tegelikult aega pilte teha.


Sina teadsid, aga meie (või noh kindlasti mina) ei teadnud :P Oleks teadnud, oleks vast korraliku pildimaterjali eestki mängule lasknud (või siis sümboolse viieka eest), sest tõepoolest ... jälgida mängu ja teha pilte samal ajal on 1 paras piin. Ja mängijalt oodata et ta pilte teeks on samuti liig mis liig.
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Attila 15:01 22. Juul 2011

Mänguala oli üpriski vabavõitlejate koduväljak.
Ma arvan et oskuste jagamisel võiks lähtuda realistlikkusest. Mõelda maailmaloogiline omadus ja leida sellele toimiv väljund. Näiteks võiks vabavõitleja jääda tingimisi funktsionaalseks ka elupunktide nulli jõudmisel (kehatalitluse kontrollimine). Nom, nom, nom... stimpack!
Selle uimastava puudutuse võiks kaotada (või tekkiski see pigem reeglite teisiti tõlgendamisest?) Kui ma kujutaks ette seda, mis mängul toimus, siis .... :D

Raske esemega uimastamise kui reaalmaailmas üpris ohtliku võtte võiks kaotada või jätta üksnes vabavõitlejate pärusmaaks. Eriti seda maailmas, kus on kõik need süstlad, kloroformid (lisaväärtust meedikule!) ja taserid...
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Heart 17:43 22. Juul 2011

Ae.
Ma võin ju ka mõelda, et kui ma OLEKS suutnud olla peale töö ka muus konditsioonis kui ainult puhkamisrežiimis ning aju väljalülitatud, ehk siis OLEKSIN ka mina saanud lõppkokkuvõttes mängule tulla.

Üldiselt on nii. Kui ikka tahe on suur ja soov mängule räme tulla kasvõi ainult pilt(video)materjali teemal, siis on võimali kõiksuguseid kokkuleppeid saavutada - ehk siis OLEKSITE ja POLEKSITE taha ei saa mitte miski pidama jääda. Seega teema, et kui OLEKS plaplapla, siis OLEKS nii ega POLEKS naa, on vabandan ... niug ööldakse... takka järele tarkus, mis kuhugi edasi ei aita :P

Ahjaaa... Rollisisene pildistamine on kuramuse tüütu tegevus :S Korra tehtud ja nähtud. Aaa, ei... mitu korda tehtud ja nähtud. Ei soovita kellelegi :P

Ehk jah... tagasimõttes... Oleksid ja poleksid tekitavad endale ainult ussi sisse :)
"...vahel helbena suudan Su juurdegi tulla ja Sa näed minust heledat und"
Heart
vändagängster
 
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Irve 23:58 22. Juul 2011

Mul on nüüd kolm mängu kuhu ma ei saanud, aga oleks pidanud. Lihula, Jõulumaa ja see.
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas inwe 9:35 23. Juul 2011

mulle ilgelt meeldis ja minu hiline muljetamine on tingitud maaolude netipuudusest, mitte vähesest tahtmisest öelda, et ilgelt lahe oli. :)

kõik olulisemad punktid, miks see oli väga tore mäng, on juba niikuinii välja toodud, nii et ma ei hakka neid kordama. minu jaoks oli põhiline see, et shadowruni maailm oli mulle uus, huvitav ja gemmide poolt suurepäraselt usutavaks loodud. miljon punkti settingu eest!

mängusiseselt oli õeskond väga kenasti toimiv grupp ja tuleb tunnistada, et facebook aitas palju kaasa enne mängu info jagamisele. kahjuks olin ma metsas kui saabusid esimesed runnerite grupid ja ma ei näinud nende nägusid, see oleks kindlasti väärt pilt olnud. :) aga üldine kahtlustav meeleolu - meil oli ju ometi tavaline tööpäev - nakatas lõpuks ka mind ja see on ainus mäng, kus mind on metainfo väga tugevalt seganud - kell pool kaks oli paranoiameeter põhjas ja kõik õed käisid ringi relvadega, kuigi Deliirium ei olnud veel tulnud jagama infot pealtkuuldud rünnakuplaanist.

aga ma tegelikult võtsingi ennast npc-na, kuna meie grupp sai gemmidelt nii palju infot kogu mängu ploti kohta, nii et ma üritasin sellest mitte välja teha, et ma teadsin, et kõigi eesmärk on muna ära pätsata ning kell kaks saab mäng läbi. see npc-tunne oleks lubanud olla rõõmus ka juhul, kui runnerid oleksid muna kätte saanud, nii et mul on naaatukene kahju, et neile seda 'me võitsime!' hetke ei tekkinud, kuna õed olid ju niikuinii natuke privilegeeritud seisundis. aga ma täiesti mõistan ka gemmide otsust sekkuda mängu, nii et see ei ole üldse etteheide ega miinus.

vot siuksed mõtted minult.

kokkuvõttes tuleb tunnistada, et see on minu (keskmiselt lühikese küll) larbinimekirja parim osaletud mäng. :)

õde Saša.
inwe
Valguse hoidja
 
Postitusi: 296
Asukoht: suures rohelaanes

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 20:57 25. Juul 2011

Veel üks videoline katsetus võtta mängu materjalidest, mis võtta annab:

http://www.youtube.com/watch?v=wGbj7DZFB9c

Cheers!
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Tanel 7:54 26. Juul 2011

Tohoh, kust te femdom'i pildi välja võlusite?
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 8:40 26. Juul 2011

Tanel kirjutas:Tohoh, kust te femdom'i pildi välja võlusite?


Selle kohta on väljend: fotoshop .... ehk kui panna pildi peal pausile ja korralikult vaadata, on näha, et lohel pole jalgu :D

Ja paremas ääres võib näha ka Gregiku särgi juhtmestikku...

Aga vähemalt midagigi!

Harjutamine teeb meistriks... või kulutab lihtsalt väga palju vaba aega!

:) cheers!
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Tanel 10:04 26. Juul 2011

zarvik kirjutas:
Tanel kirjutas:Tohoh, kust te femdom'i pildi välja võlusite?


Selle kohta on väljend: fotoshop .... ehk kui panna pildi peal pausile ja korralikult vaadata, on näha, et lohel pole jalgu :D

Ja paremas ääres võib näha ka Gregiku särgi juhtmestikku...

Aga vähemalt midagigi!

Harjutamine teeb meistriks... või kulutab lihtsalt väga palju vaba aega!

:) cheers!



Ülejäänud pilt on ka kokku lõigatud või... on mingi materjal mul nägemata lihtsalt?
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 10:14 26. Juul 2011

Tanel kirjutas:
zarvik kirjutas:
Tanel kirjutas:Tohoh, kust te femdom'i pildi välja võlusite?


Selle kohta on väljend: fotoshop .... ehk kui panna pildi peal pausile ja korralikult vaadata, on näha, et lohel pole jalgu :D

Ja paremas ääres võib näha ka Gregiku särgi juhtmestikku...

Aga vähemalt midagigi!

Harjutamine teeb meistriks... või kulutab lihtsalt väga palju vaba aega!

:) cheers!



Ülejäänud pilt on ka kokku lõigatud või... on mingi materjal mul nägemata lihtsalt?



Kõik on nähtud, lihtsalt korralikult modifitseeritud.
Algpildid on:
http://public.fotki.com/zarvik/srlarp/img-3599.html
http://public.fotki.com/zarvik/srlarp/img-3512.html

:P kui tahad ise modeda siis soovitan tasuta proget nimega paint.net ;)
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

EelmineJärgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6