Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


"Lihtne tööots" muljed ja....

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Tanel 12:08 19. Juul 2011

Mida rohkem aega sellest mängust möödub seda parem ta tundub. :)
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 13:10 19. Juul 2011



Gregik kirjutas:3 pilti mis ma tegin
(Millegipärast peab kasutaja olema sisse loginud google accountiga, et pilte näha. Ei tea kas see on bug või "feature". Vähemalt postitamise hetkel on olukord selline.)


Suurepärane! Oleks nüüd veel olemas taolised pildid ka kolmandast tiimist, annaks see piisava motivatsiooni ja materjali et veel 1 visuaalne klipp teha -> rohkem rünnaktiimide vaatenurgast.

Kuna kõik mu enda tehtud pildid ja klipid said nüüdseks jagatud, sai Miizu lõpuks rollist välja :)
Ka korraldajad võivad mängu sisse jääda

Cheers!
mingi hetk teen ka omapoolse sõnalise kokkuvõtte
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Orlau 13:20 19. Juul 2011

zarvik kirjutas:– – – <<< STATIC >>> – – –

Visuaalne materjal leitud.
http://www.youtube.com/watch?v=zTmaazuqtpU
Kinnitatud. Materjal ei vasta tõele.

– – – <<< STATIC >>> – – –


Kuramus, see klipp on päris hea! See annab fotodest paremini kogu atmosfääri edasi ja seda isegi hoolimata udusest pildist.

Kokkuvõtteks tuleb tõdeda, et üritus lausa hüüdis profisalvestusriistade järgi. Aga seda on lihtne järgmine kord arvesse võtta :).
Ilves hundinahas
Orlau
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 81
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas chloe 14:03 19. Juul 2011

[quote="zarvikSuurepärane! Oleks nüüd veel olemas taolised pildid ka kolmandast tiimist, annaks see piisava motivatsiooni ja materjali et veel 1 visuaalne klipp teha -> rohkem rünnaktiimide vaatenurgast.
[/quote]

Aga Ei ole meist ühtegi pilti :3: Arutasime mängu alguses, et peaks tegema, tahaks teha, aga näh, keegi ei võtnud fotokat kaasa ja kedagi pole pildistamas...muidugi selgus pärast mängu, et Taneli telefon oleks üsna kobedalt meid jäädvustanud. Oleks-poleks jälle.
Vana skinhead õpetab noort
-Poju, kujuta ette,et jalutad metsas ja äkki ronib põõsast välja inimene,i melikult riides, naeratab, kaasas on kitarr ja käes on kepp. See on larpar ja jumal tehku nii, et sa teda hipiga segi ei ajaks...
chloe
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1312
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Alleria 15:13 19. Juul 2011

Niisiis, sain ka muljetama. Aitäh korraldajatele, tõesti väga äge mäng oli!
Meie grupp oli nii vinge, Õed 4ever! Aitäh, enne mängu Tindo pool toimetada ja mängu ajal oli teiega väga vahva, oleks olnud veel varem rohkem kohtumisi või midagi oleks juba täitsa super olnud, aga ka praegu toimisime grupina päris kenasti.
Teen ka siis punktikestega, on vast selgem ja lihtsam:

+
Meie grupp - Õed Armastuses. Sõsarakesed, olite kõik super unnud ja seksikad ja ilusad!!
Meie kostüümid :7:
Olustik, eriti muusika ja valgustus. Lõksud olid ka vinged
Muna!
Tantsimine!! Enne mängu aitas hästi sisse elada, mängu ajal oli lihtsalt äge ja hommikul pool seitse veel natuke tantsida oli ka väga pro
See et mind uimastati ja natuke ringi veeti ja ma sain ärgates murus ringi roomata ja aknast sisse ronida - mõnus adrenaliinilaks


Need ei ole nüüd miinused vaid lihtsalt mõned asjad, mis pisut häirisid, üldmulje on ikkagi tugevalt positiivne, aga nagu mainitud, siis testmänguga tasuks vist kõik ära mainida:

Mul on kahju, et me suure osa alast ise ehitasime ja tegime. Kõik tuli jupp-haaval: muusika, tünnid... See vau-effekt, mis oli tulles metsast, teadmata, mis ootab, jäi oluliselt nõrgemaks. Kahju, et me ei saanud seda nii tugevalt kogeda.
Alustasime tükk aega hiljem kui teised mängijad ja siis oli selline suht NPC tunne.. Sellele aitas kaasa see, et me ootasime, et teised mängijad tuleks, teadsime OG, mis nad tahavad jne... Nii et kuigi oli äge ja meie grupp saavutas oma eesmärgi, siis oli ikkagi selline pooleldi NPC tunne.
Kahju, et ma ei jõudud Aweronile öelda, et ma talle unagi toruga virutasin, enne kui mind uimastati. Selleks ma seal passimas käisin tegelt.. Mõtlesin kuidas seda nüüd sõnastada. Oh well.
Ei tekkinudki momenti oma valuvõtte kasutamiseks...
Eelnevaga seonduvalt - mul on kahju, et GM-id ei märganud mulle varem öelda, et ma ta ära tunnen ja/või Aweron endale armi ei joonistanud
Vaatamata rohkele moosimisele, ei võtnud keegi eriti vedu, et meie teenuseid proovida
Nõuanne tulevikuks: kui võimalik, hoidke võimalikult salajas, mis värk on. Oleks olnud lõbusam, kui me poleks OG teadnud, et nad on runnerid, kes Muna tahavad.


Kokkuvõttes SUUR aitäh kõigile osalejatele ja korraldajatele, mul oli väga tore! Mängujärgne tsillimine ja vestlusring ja veel väike tants enne uinumist oli ka väga fun.
Ootan järge!!

Teie Õde Delirium

//aa ja: http://www.youtube.com/watch?v=xMVTKOoy1uk
The race is long and in the end it's only with yourself
Alleria
Valguse hoidja
 
Postitusi: 261
Asukoht: Tartu

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Katzenminze 17:54 19. Juul 2011

Nõustun Taneliga, mäng läheb iga möödunud päevaga paremaks. Mul endal oli lõpp natukene tõrvamaigune- vabandan uuesti selle tunneli seiga pärast; kõik oli küll JOKK, kuid selle olukorra oleks võinud paremi lahendada, aga adrekas lõi sisse. Järgmine kord targemini. (Ehk siis.. järge palun?)

Väga, väga äge oli, et mängu maailma loomisele oli tõesti suurt rõhku pandud- hästi korraldatud olustik aitab ikka palju paremini sisse elada. Minu lemmikuks aga on siiski töötavad lõksud ja oi-kui-tüütult-huilgama hakkavad alarmid. Super! Tahan veel. Ja hästi palju! Ja siis mootorrata sissetoomine! Ilus! Nendest tünnidest, punasest valgusest ja teise korruse prožede ees tantsivatest tüdrukutest ei hakka ma rääkimagi... Oo, ja need toigaste otsas rippuvad maskid (meie patsientide omad? ;) ) olid ka väga šeffid. Haa. Kuidas ma sain unustada Video. Kiitus sellele, kes selle kokku pani, sest see võttis ikka vahtima küll- ja seda nii huvitatud kui täiesti šokeeritud pilguga. Muideks, selle oleks võinud panna trolli seljataha vms eesruumi, et natuke näidata, mida siis krediidi eest saada võib. Ajaa, ja krediidist rääkidest: üsna halb oli, et droogide eest maksmiseks tuli siseneda tasustatud alale, sest ega keegi ei tahtnud väga seda lisa 200-t maksta ja see võimaldas Barbiel ilusasti meilt drooge välja meelitada ja neid siis vaheltkasuga maha müüa. Samas, eks me oleksime pidanud selle peale varem mõtlema ja mingi süsteemi välja mõtlema. Kas või laskma nad tasuta sisse, eskortima maksma ja siis uuesti välja viima ukseni. Oleks-poleks.

Kahju, et mina ja Sinine ei jõudnudki enda piitsutamisvõistlust, millle kohtuniks Herra Oranžpeast Reetur kohtunikuks lubas tulla, läbi viia, see oleks päris huvitav seik olnud.
Muidu väga-väga ilus infiltreerumine mõlema poolt. Träguni kuul selga oli nii IG kui OG täiesti puhas wtf-moment. Ja... Lohe, vabandust, kui sa meie poolel olid, aga tol hetkel olid sa järjekordne võimalik lähedasest reetur ja seega kuulusid uimastamisele. Kill or be killed.

orlau kirjutas:Ja kui me ühele kliendile, kes seletas, et tegelikult meeldivad talle mehed, banaani ja vahukoorepudeli hoolitsevalt voodi peale valmis panime ja ütlesime, et tule ikka, meil on sulle meeldivaid üllatusi, no tule vaata vähemalt, pistis ta hoopis jooksu ja ei tulnudki enam tagasi. Väga veider klient. Pidime banaani puhtast kurvastusest ära sööma.

See oli mu mängu üks lemmikhetki :)

Mees-õe otsimise tulemused:
* Proovivestlusi: 2
* Prooviesinemisi: 1
* Sunniviisiline õeks värbamine: 1 (täielik võit-võit situatsioon. Saime mees-õe ja tehniku ühes isiksuses!)


Negatiivsete asjade pealt ma noriks selle kallal, et rassidel ei teinud ikka kohe üldse vahet. Teiseks, lõbutürduku roll on üsna raske mängida, sest kunagi ei tea teiste inimeste taluvuspiire, nii et kogu aeg oli pisike paanikahetk sees, et lähen üle kellegi piiri ja see segas kergelt sisseelamist.

Ja viimasena- mu kallid Õed, me veel lõbustame koos! Meil ju nüüd üks uus Õde vaja välja koolitada ;)


PS! Võite kolm korda avata, mis laul mind endiselt kummitab... Oo, Gunther!

PS2! Kas keegi seletaks, mis siin pildil toimub?
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Gregik 18:36 19. Juul 2011

Katzenminze kirjutas:PS2! Kas keegi seletaks, mis siin pildil toimub?

Nagu pildilt on selgelt näha, vaatan mina kõrvale ja sellega seoses ei hakka spekuleerima. 8-)
Aweron, selgita, mis selle pildi peal toimub!
Johhaidii!
Gregik
Kosmiline Tapjakloun
 
Postitusi: 164
Asukoht: Tallinn

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Aweron 22:24 19. Juul 2011

Gregik kirjutas:
Katzenminze kirjutas:PS2! Kas keegi seletaks, mis siin pildil toimub?

Nagu pildilt on selgelt näha, vaatan mina kõrvale ja sellega seoses ei hakka spekuleerima. 8-)
Aweron, selgita, mis selle pildi peal toimub!


Oh see on ju tegelikult väga lihtne ja äärmiselt põnev, mis siin toimub. Nimelt.... mmm.. eee... nohteateküll! :rolle:

PS. Hea pilt tiimist, Gregik!
PPS: pean kiitma ka veel muusikat valinud persooni :love:
Afroparmpeder ru-laga
Aweron
Võlur
 
Postitusi: 974
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 0:50 20. Juul 2011

Videokiitused võtaks endale. :nike:
Muusika omad saadaks Tindole.

Mul kummitab praeguseni http://www.youtube.com/watch?v=GmFp0I8AZqw

Aga kindlasti oleme selle mänguga palju juurde õppinud (mina näiteks rollikribamist ja monteerimist jne) ning Hirm Inc on korralikust kahjumist hoolimata aktiivne :) It was all worth it!
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 11:46 20. Juul 2011

On vast paras aeg ka enda poolt üks kokkuvõte teha.

Mäng sai käigu sisse peale üht larpi, milles me kõik parajalt pettunud olime. (ja kes ütles et halbadest asjadest midagi head ei sünni) Aga kuna vinguda nende üle, kes midagi teevad, on äärmiselt nõme, samas kui sa ise midagi ei tee, otsustasimegi teha sellise mängu, millel ka ise osaleda tahaks.
Pealegi oli meil piisavalt erinevate suundade ja erialade inimesi, et asi huvitavaks teha.

Korraldamiseks tuli napp kuu aega - niikaua on võimalik asja esimese tuhina ja entusiasmiga lükata. Pikem aeg oleks venima läinud.

Esmane tuhin ja entusiasm oli seekord ka põhjuseks, miks mitmed mängijad teadsid mängust rohkem kui oleks tohtinud. See vähendas mõne jaoks vau effekti, üllatusi ning võis jätta ka NPC tunde. Vabandame ette ja taha ning teeme järgmine kord paremini. Ja suured tänud tüdrukutele kes täisväärtuslike mängijatena tulid ja aitasid meil kohta sisustada - ilma teieta ei oleks see toiminud.

Kuu ajaga jõudsin ma teha:

* videoklipid (kellel läheb tarvis 50 min alasti aeroobikat, küsige julgelt :D)
* 3 futu hingamismaski (iroonia - ei läinudki kasutusse)
* u 22 rolli, millest 1/2 oli modifiaktsioon. Sellele sai aega pühendada aga alles siis kui mängijad olid oma eelistused ära saatnud. Pealegi oli meie mängijate arv püsivalt varieeruv ning sai 100% kindlaks alles päev enne mängu. Seepärast olid olemas ka mõned lisarollid.
Küll aga avastasin ükshetk kirjutamise ajal, et rollid ja maailm elavad juba oma elu.Justkui ise-enesest tekkisid eksperimendid, laborid, kuri megakorp YberKeha, droogid jne
*21 I gen boffermõõka
* kastitäis drooge
* oma kümmekond laskmisrelva (nerf ja sellelaadne) - värvida
* regamise ja maksmise majandamine
* riietus mängule (humana) ja mõned prillid
* paar päeva enne mängu hakkas mul õhtul lihtsalt igav ja tegin posu veriseid kummikindaid ja vahast mõned võikad sõrmeotsad - sobisid täpselt opiruumi.

Siia otsa tuli veel poolteist päeva koristamist, ülesehitamist, sääskede söötmist ja mõtlemist.
Kui aus olla, siis mängupäeva hommikul rämevalutavate lihastega ärgates, ei tahtnud ma küll mingist mängust midagi kuulda :P


Juba reeglitest on näha, et ega kõike mida tahtsime ei jõudnud. Puudu olid näiteks gaasirünnakud, nanomedkitid jne Puudulikud: raha, briifimine jne

Esimene kord - on millest õppida.


Geopeitusest:
Tõsi plaan oli teha rohkem actionit ja visuaalselt suuremaid asju. Rahvast oli aga vähe ning ka aega nappis.
Rigger pack mõeldi näiteks välja tunnike enne mängu vaadates seda, mis olemas oli, ning millega annaks (selleks ajaks juba enamvähem valmis) lõkse maha võtta.

Küll aga käisime me enamik punkte eelnevalt läbi ka mobiilse internetiga ning probleeme ei esinenud (sel ajal oli plaanis veel 4 tiimi ja kogu läbisõit võttis 6 tundi ... mul on küll hea läppar aga mitte nii karmi akuga :P )
Ning väga piinlik et 1 koordinaat vale oli.


Klassidest:

Riggeri-Dekkeri rolli ühendamist arutasime juba korraldades, kuid jätsime esialgu proovina ja mängu maailma silmas pidades lahku.
Mängu käigus tehtud over-rule, et kõik võivad proovida lõkse disarmida, oli liiga lõdva et mängijate poolt kasutusse võtta.

Vabavõitleja, mille üle ka palju arutlust toimus, oli aga mängu lõpulahingus hämmastavalt efektiivne, uimastades hunniku inimesi lihtsalt neist läbijoostes.
Lähivõitluses oluliselt efektiivsem ja kiirem kui samurai - küll seda kõride läbilõikamist annab hiljem teha, põhiline et plats kohe kiirelt puhtaks saaks.

Meedik oli tõesti ilma nanomedkit-ita suhteliselt mõttetu.

jne


Operaator Miizust:

Kui miizu tegutsema asus, oli klubi alles valmimisel. Mõte teha kõike läbi rääkimise läks vett vedama - samal ajal kõike jälgida (npc liikumine, docwagon liikumine, pakkide kohale jõudmine ja rünnaktiimide liikumine) ja rääkida personaalslt juttu on keerulisem kui trükkida.
Niigi oleks me enda Doc-Wagon, mis läks NPC-dele relvi juurde viima, nende ambushi kaela saanud :P

See oli küll hirmnaljakas, kui TOPELT võttis alguses ühendust videokõnega, ning mulle vahtis vastu hunnik tagurpidi habemikke :roll:

Kõige nauditavam hetk oli aga näha, kuidas esimene tiim kohale jõudis (miizu tegutses klubi ees ühes autos). Et vassisid sa neile mis sa vassisid, aga kurat kohale jõudsid ikkagi.

Miizu ideel on jumet, aga tuleb läbi mõelda, mis infot ta jagada saab ja anda ka kindlad kellaajad millal ta on online.

SMSiga info saatmine oli vist kah päris tõhus ... ning seda võiks järgmine mäng kasutada ehk enamike mängijate peal.



Puuduvatest Osalejatest:

Isiklikult kutsusin umbes seitset inimest. Lisaks paar avalikku FB kutsungit. Ühte noorteteatrit kutsusin kasvõi täies koosseisus jne. Halb õnn ja esimese korra needus.

Samuti sai minu poolt kutsung esitatud kahele proffesionaalsele filmijale ja ühele harrastustegelasele. Samuti halb õnn, et keegi tulla ei saanud.


Mängu Gruppidest:

Õed Armastuses FB suletud grupp oli geniaalne moodus jooksva info andmiseks tiimidele (Irise looming). Samuti andsid seal kõik üksteisele teada, mida ülejäänud grupp neist teadma peaks. Asi toimis.

Teistele tiimidele proovisin küll sisse kirjutada gruppisuhteid, kuid kahjuks mitte igasse rolli.


Rünnaktiimidele oli antud ajalimiit, et nad kindlasti kiirelt asja kallale asuks.
Kui tihti on larpidel "terve aasta otsa siin kohas muidu midagi suurt ei juhtu aga just täna juhtus 100 asja"-stiil, siis me proovisime hoida realistlikumat joont. Ainus suurem asi mis see päev juhtus oli rünnaktiimid (niigi suur asi ju), kes aga ootasid mitu tundi, et midagi juhtuks, mis annaks neile kergema sissepääsu :P (correct me if I'm wrong)




Kokkuvõtvalt.

Inimesi oli kohal umbes poole vähem kui algselt planeeritud oli, mis pani omad piirangud.
Ideedest jäi aja nappusel umbes veerand kasutamata.
Paljud detailid olid läbitöötamata ning seetõttu tekkisid omad probleemid.
Puudus korralik ülessalvestus
jne

Ja kõigest hoolimata kui Miizu lõpuks maha sai istuda (uh kui väsinud) ja lihtsalt jälgida mis ümber toimus, siis dääm, see oli ikka uskumatult lahe :)

Ning ega mul muud polnudki enam teha kui jälgida ... kõik ülejäänu oli mängijate kätes, ning te saite sellega suurepäraselt hakkama.

Aitähh.

Zarvik endiselt-paar-lihast-valusad-ja-mõned-kohad-sügelevad Miizu
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Tanel 12:20 20. Juul 2011

Tolle vabavõitleja kohapealt, ehk tuleks teha ümberreegeldus et valuvõtet saab teha vaid kahe käega korrag aja koos?
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas zarvik 12:30 20. Juul 2011

Tanel kirjutas:Tolle vabavõitleja kohapealt, ehk tuleks teha ümberreegeldus et valuvõtet saab teha vaid kahe käega korrag aja koos?


Mõttel jumet. Tänud. Peab tiimiga arutama ja kalkuleerima.

Ja igasugune feedback on oodatud, olgu siis reeglite, rollide, stiili, maailma või pisidetaili koha pealt.

Kui seekord saab korralikuma tagasiside et mis toimis, mis mitte ... ja mida muuta võiks, saame järgmine mäng rohkem kogemust ja sisetunnet usaldada.
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Tanel 12:41 20. Juul 2011

Üks teine asi mis mul pisut mõtteis on mõlkunud on see probleem nerfide ja turvistega. Nimelt ei ole neid kohe üldse tunda kui vähegi kobedam rõivas või turvis seljas on. Kui on vaikne on veel plõkse kuulda aga mängul olnud helitaustaga olen ma kindel et lõpulahingus võisin ma mõnega pihta saada ja mitte tähele panna. Kui ise ei näe ja ei kuule ka siis turvis annab tegelikult nerfi vastu immuunsuse.
Mis võibolla polekski paha... vähemalt turviste osas. Laiad nahkmantlid aga käituvad samamoodi.

Kuidas antud probleemi, kui see ikka on probleem, lahendada, ei tea.
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas Orlau 13:04 20. Juul 2011

Tanel kirjutas: Kui on vaikne on veel plõkse kuulda aga mängul olnud helitaustaga olen ma kindel et lõpulahingus võisin ma mõnega pihta saada ja mitte tähele panna. Kui ise ei näe ja ei kuule ka siis turvis annab tegelikult nerfi vastu immuunsuse.


Nõus jah, et see on probleem. Lõpulahingus oli näiteks selline stseen, kus ma ühe sexboxi tüllkardinate vahelt andsin tuld uksest sisseründavatele põkkidele. Lasin laetud püstoli ühe tegelase pihta ca 3 meetri kauguselt tühjaks ja kui see silma pilgutamata aiva edasi tuli, lipsasin tagaseina kilede vahelt välja, kergitasin seelikud üles ja lidusin pahategijatele trolli kaela saatma, noh, et teda vähemalt on raske mitte märgata. Mõned mu lasud läksid kindlasti mööda, aga ma siiski oletan, et ründaja sai pihta ikka üsna mitme pizitillukese kuuliga, aga ta lihtsalt ei näinud ega kuulnud midagi, kõva muusika, alarmid ja adrekalaks veel pealegi. Ja pealegi olin ma vist natuke kardina varjus ka.

Ja piinlik lugu- tagantjärgi tulin selle peale, et mu hella ihu kaitses tema (võimalike) kuulide eest väga efektiivselt ei miski muu kui seesama sexboxi poolläbipaistev kardinaloor, mille taha ma ennast peitsin ;)

Mis ka tegelikult ei olnud kuigi reaalne, aga see oli mu oma viga. Lihtsalt og mõtlemine kandus automaatpiloodil kiiresti ig-sse üle. Et oh, kardin peab nerfi kuulid ju kinni, shallalaa...
Ilves hundinahas
Orlau
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 81
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: "Lihtne tööots" muljed ja....

PostitusPostitas hoarmurath 14:58 20. Juul 2011

Vabavõitlejaga seoses unustate siiski selle et peale selle valuvõtte polnud meil miskit. Isegi käsivõitlust ei lubatud. Nii et ei tasu nüüd nii mõttetuks ka seda klassi teha. :(
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

EelmineJärgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6