Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Thanaria V muljed

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Thanaria V muljed

PostitusPostitas Iardacil 23:49 21. Veebr 2010

Nii.. Ma ei tea.. aga see oli üks vahva ilmaga mänge, kus ma käinud olen.. Suured tänusõnad tuleb saata kõigile korraldajatele, et nad sellise ilmaga ikka vastu pidasid ja kõik selle ära korraldasid: sellise ilmaga sellistes tingimustes.. see lõke.. see soe jook.. väga tore oli.

Samuti suured tänusõnad vahvatele kaasmängijatele.. Et te vastu pidasite. Aga ei.. ma ei oska seda seletada, aga ma olen mängust meeletult vaimustuses.. Üks osa oli kindlasti ilmal. See oli vahvalt ekstreemne aga need lumehanged olid nagu looduslik soojasaamine.. külma üle ei saanud kurta. Ja kuidas see ilm asjale kaasa aitas.. selle olustiku loomises ja puha.

Minu jaoks oli täiesti supper meie kamp.. Illarioni SKL üle kõige.. Ma ei oska seda isegi kuidagi öelda aga.. suur aitäh kõigile teile.. teie tegite minu mängu tõesti imeliseks.

Ja samuti suur aitäh Gertile, kes minu väikest storyline vedada aitas.. Ning Mirjule.. :) Sa tead küll miks..

Ja pilte ka:
http://www.dragon.ee/gallery/main.php/v ... hanaria+V/
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn


Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Erlessa 11:24 22. Veebr 2010

Tjah, ma usun, et mängul võis olla tõesti töötav plot, aga kogu selle lume alt oli seda pisut keeruline leida. Ma arvan, et kui see mäng oleks suvel toimunud (soojal ja enam-vähem kuival ajal), siis oleks ta kõvasti parem olnud. Ma leian, et selliseid mänge niisugusel kujul pole tegelikult väga mõtet korraldada. Miks?
1. Mänguaeg oli liiga lühike (samas pikemalt sellise ilmaga ilmselgelt poleks mängida saanudki)
2. Mängijatel oli külm (enamik mängijaid lahkus varem)
3. Mängijatel polnud end kusagil soojendada (sellise ilmaga mitu tundi väljas olla saab ainult väga sooja riietusega, aga midagi selle kohta, et siseruume pole üldse ja mängijatel soovitatakse tulla väga väga soojalt riides, polnud kuulutuses kirjas)
4. lubatud soe toit (see oli tõesti enam-vähem soojapoolne) jõudis kaugelt liiga hilja kohale. Sooja joogi kohta niipalju, et see tee oli enam-vähem leige.
5. Nii lühikese mängu kohta oli mängukoht logistiliselt liiga ebamugavas kohas. Kui on teada, et Tartust on palju tulijaid, siis võiks mängu ennemini teha Tartu lähedal võis siis Tartu ja Tallinna vahepeal. Kui juba mängule sõitmise kestus peaaegu ületab mängu enda pikkuse, siis on tegelikult probleem. Pealegi ei ole kuigi tore, kui lisaks mängumaksule peab arvestama paarisajakroonise transpordiarvega (sellega võiksid GMid tulevikus arvestada).

Plusspoole pealt mulle meeldisid need lõksud (see oli huvitav). Palju kiitust kõigile neile, kes jaksasid vastu pidada (ükskõik kui kaua siis).
Bosom Friends Productions // real-world GM
Erlessa
Meister
 
Postitusi: 109
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Magnus 12:02 22. Veebr 2010

5. Nii lühikese mängu kohta oli mängukoht logistiliselt liiga ebamugavas kohas. Kui on teada, et Tartust on palju tulijaid, siis võiks mängu ennemini teha Tartu lähedal võis siis Tartu ja Tallinna vahepeal. Kui juba mängule sõitmise kestus peaaegu ületab mängu enda pikkuse, siis on tegelikult probleem. Pealegi ei ole kuigi tore, kui lisaks mängumaksule peab arvestama paarisajakroonise transpordiarvega (sellega võiksid GMid tulevikus arvestada).


Nii lühikese mängu kohta oli mängukoht logistiliselt MUGAVAS kohas. :)
Viimati muutis Magnus, 10:47 19. Aug 2010, muudetud 1 kord kokku.
Magnus
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 80
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Hellera 16:15 22. Veebr 2010

Ilma koha pealt - ega mängujuhid vist päris nii hullu ilma ei oodanud. :P Aga ausaltöeldes olin pisut shokeeritud, et kõik ei teadnudki, et meil seal mingit maja pole. Kuna minu jaoks oli see ilmselge, ei osanud kuulutust ka sellise pilguga vaadata, et seda üle korrata teistele.

Mulle personaalselt mäng meeldis. Jah, ka meie tiim oleks pidanud pärast vägede ühendamist jalga laskma, aga üsna kerge oli leida põhjus, miks metsa vahele uitama minna (keemiku varandus + varitsus, mis meile osaks sai) ja kui juba metsas olime, siis läks alles tõeliselt lõbusaks. XD Külm ka polnud, kui põlvini lumes sumbata (kusjuures raja kõrval oli lihtsam liikuda kui raja peal).

Lõksud olid imeosavalt peidetud - ilma hiirelõksuta oli suht võimatu aru saada, et olid sinna sisse kõndinud, kui meil poleks Gerti kaasas olnud, oleksime tuimalt edasi kõndinud. Aga hiirelõksu plõksu oli väga hästi kuulda. Tardusime kõik paigale, mina vaatan nutuse näoga Poognale otsa:"Me oleme surnud, eks?" Ja siis saabus mängu parim hetk, kui ta ütles, et meil on isegi käed ja jalad küljes veel, ainult minu esikülg oli metallikilde täis.

Üldplotti see lugu väga edasi ei viinud, aga tegu oli suurepärase fillerepisoodiga.

Aitäh kõigile!!
"Minu jaoks on ta jätkuvalt kehastunud mässulisus." - Märt
Hellera
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas hoarmurath 16:55 22. Veebr 2010

Toiduga oli asi selles, et selle kohale jõudmisega läks umbes 2 ja pool tundi, kuigi teeolud olid päevasel ajal veel normaalsed, ja see oli gmidest mittesõltuv asjaolu. Edasi arutama ei hakka, küll teate ise, kes süüdi on.

Ruumi puudumisest ei tulnud pähe tõesti teada anda, meie viga.

Ilmaga läks samuti veidi halvemini, kui ootasime.

Järgmine mäng tuleb pikem, kindlasti ka soojem ja Tartu lähedal. Kui just mais ka lumetorme pole.

Väga tublid olite igatahes kõik, kes te ilma trotsisite ja kohale tulite. Aitäh.

Edasisi plaane ja tulevikulootusi võib meile igatahes saata. Teeb mängutegemise lihtsamaks ja vähendab ehk ka filleripotentsiaali.
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas kaljukotkas 17:23 22. Veebr 2010

Mulle ka väga meeldis, aitäh Ilarioni SKLle ja korraldajatele, sest ma arvan, et korraldajate entusiasm ja mõnusad kaaslased ongi põhjus, miks mulle see mäng meeldis. Mingit actionit väga ei toimunud ja midagi muud ülipõnevat kah polnud, aga vot, läheks teinekordki. Oma osa oli kindlasti ka sellel suurepärasel põhjamaisel ilmal, mis küll alguses ajudele käis, kuid kui liikuma sai, hakkas täitsa soe. Ka piknik lumekeerises oli meelierutav.

Suur tänu kõigile, vaatamata sellele, et mu ihaldatud suurepärane granaadivise ja täpsed headshotid jäid tegemata.
Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi .-. Foorum
kaljukotkas
Tõeotsija
 
Postitusi: 199
Asukoht: tallinn

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Ghostwizard 17:26 22. Veebr 2010

Ütleks kohe üht asja esiteks, et ärme hakka vana ja igavese Talllinn vs Tartu vaidlusega pihta. Mäletan aegu kui oli ka tihedamalt mänge Tallinna ümbruses/põhja eestis ning nendesse sadas tartlasi ilma erilise mureta kohale. See et asi on kas siin või seal ei ole tegelikult argument. Tallinna ja Tartu vahelised mängukohad ma muidugi nõustun, oleksid perfektsemad.

Teiseks, võibolla tundus mu kommentaar pisut konarliku logistika kohta natuke liiga karmina, kuid lihtsalt oleks võinud püüda arvestada alternatiivtranspordiga, kuna antud marsa sai koos rahvaga pilgeni täis ning et kohapeal oleks võinud olla asjad lahendatud bussipeatuses vastas olnud gemmi ja natuke parema teetähistuse osas. Pluss asjad oleks võinud saada kuhugi paremini ära paigutada jne. Samas pika larbikogemuse juures osas näinud erinevaid logistilisi juhtumisi seega ütleks et tüüpiline pisike vingumine sel teemal. Juhtub pigem... natuke ise ka vanaks ja laisaks jäänud pealekauba.

Mängu kohta... nagu juba öeldud mäng oli. Väga palju tegevust just polnud, kuid eks ilm pärssis ka seda. Siiski tänud gemmidele vastupidamise eest ning kaasmängijatele mõnusate elamuste eest. Selles osas suurimad tänud SKL-ile.

Üks asi miski mida juba mõtlesin enne mängu ja mille ka seekord välja tooksin on see, et väike palve Thanaria gemmidele. Palun laske haavade ja ravimisega seotud süsteem korra uuesti peast läbi. Sest aus asjaolu on see, et arvestatava põhjusega on seikluslarpidel harilik seotud haavade paranemiskiirus pool tundi või midagi sarnast. Sest kena ja reaalne võib tunduda et haav avadab mõju terveks mänguks, kuid see et tegelane on efektiivselt sandistatud terveks mänguks (ning ilma spetsiaalse joogita on tal probleeme ka järgmisel mängul !!!) lihtsalt rikub mängija jaoks mängu. Lihtsalt väike palve, et asi natuke uuesti läbi mõeldaks.

Järgmine mäng tuleb pikem, kindlasti ka soojem ja Tartu lähedal. Kui just mais ka lumetorme pole.


Noh... üks aasta nagu oli :P
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas hoarmurath 22:49 22. Veebr 2010

Ehhee, see, et igal seikluslarbil poole tunniga krapsti püsti oled, ei tähenda, et see ka Thanarial nii peaks olema.

Siiski, kui on veel paljusid, kellele ei meeldi, võime me ümber mõelda.

Soovitaksin 22-23 mai endale kinni panna, sest siis toimub suhteliselt kindlalt kuues mäng.
Esindan ainult omaenda arvamust, kui tekstis pole vastupidi öeldud.
hoarmurath
Tuleloitsija
 
Postitusi: 832
Asukoht: Fyerellal

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Tindome 23:14 22. Veebr 2010

(mulle meeldib vigastusi ja valusid välja mängida
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Ghostwizard 23:28 22. Veebr 2010

hoarmurath kirjutas:Ehhee, see, et igal seikluslarbil poole tunniga krapsti püsti oled, ei tähenda, et see ka Thanarial nii peaks olema.


Asi ei ole selles, et see igal seikluslarbil nii on.

Et öeldud asi pikemalt välja rääkida. Ma mõistan seda põhimõtet et reaalsemad vigastused ja selle mõjud, väga tore. Antud juhul tooks just kõrvale minu ja Ülo juhtumi kus me saime võrdlemisi alguses viga. Juhtub ikka mängul ja sellest ei olnud reaalselt mingit probleemi, seikluslarbil on see et sa viga võid saada loomulik ja paratamatu minu jaoks. Aga see, et olla sellest terveks mängust sandistatud... võimetu jooksma või mis iganes on see mis kripeldama hakkab. Kiire paranemisaja tavapõhjuseks on ikka olnud asjaolu, et mitme tunni maas oiates veetmine või vähem/rohkem sandistatud olemine kipuvad kalduma rollimängult tülpimuseni, eriti kui tegu vähegi rohkem tegevust armastava mängijaga. Reaalne haavade süsteem on ainult seekaua tore kuni ta hakkab mängija jaoks mängu rikkuma.

Ma ei ütle, et asi võik olla taandatud a la pool tundi ja korras. Lihtsalt natuke leebemaks teha asja ehk. Mingi aja puhkust ja siis võib jääda lihtsalt võimalus et haav muutub uuesti probleemiks kui ta mingit lisahoolitsust või valuvaigistust ei saa või tegelane liiga üle pingutab vms. Eriti kuna mõni hetk ei saagi haava muud moodi defineerida kui et sain pihta, sest kui paljudel kordadel suudad sa tegevuse pealt jälgida kuhu sind täpselt lasti. Kui Alton mind ravima ronis siis lihtsalt ütlesin kerre ja valisin esimese punkti kuhu ta sidet asetama hakkas.

Minu arvamus ja kaks senti lihtsalt ja kõik. Või nagu ma tegelt juba mängu aeg kokku võtsin öeldes, et on põhjus miks elupunkti süsteem töötab
Viimati muutis Ghostwizard, 23:31 22. Veebr 2010, muudetud 1 kord kokku.
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Iardacil 23:30 22. Veebr 2010

Mina pooldaks natuke nende haavade süsteemi ülevaatamist. Ükskõik kui vahva nende väljamängimine ei ole, mängijat ei tohiks sandistada.. St.. tuled mängule, esimese tunniga saad raske haava ja seejärel oled liikumisvõimetu. See ei ole nagu seiklusmängu eesmärk. Ja antud ilma puhul: liikumine oli paris moodus sooja saada. Aga kui sa oled vigastatud, ei saa liikuda.. siis... see oli päris jube pilt lõdisevaid mängijaid vaatada.
Iardacil
Tõeotsija
 
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Dani 23:35 22. Veebr 2010

Noh, haavadest rääkides...
Ma olen nõus, et praegune süsteem on mängijatele raske, ses suhtes, et vigastused on tüütud ja pikaajalised jne, aga ega keegi ei oska ilmselt midagi paremat ka välja pakkuda (mina ise leian, et sel pole häda midagi) (samas pole ma ka mängu esimese viie minuti sees haavata saanud ka).
Ning, noh, üldiselt võib ennast valuvaigisteid täis toppida ja haavu ignoreerida, eeldusel, et pärast mängu on tegelasel lootust saada korralikku arstiabi.
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas Tindome 1:17 23. Veebr 2010

Samas, kui olukord on väga jube või muidu väga erakordne, siis inimesed ignoreerivadki oma haavu - adrenaliin kannab neid edasi täiesti uskumatutes olukordadeski.
Pärast teised vaatavad suu lahti, et "Sa tulid 5 tundi läbi soo selle jalaluumurruga ja tapsid tee peal karu? Mismoodi?!"
ja /tuttavam näide/ "Sa sõitsid praegu medalile nelja murtud ribiga? Mismoodi?!"
Kui mitte teha kirega, miks siis üldse teha?!
Tindome
Loitsija
 
Postitusi: 716
Asukoht: vahel maa ja vahel taeva

Kasutaja avatar

Re: Thanaria V muljed

PostitusPostitas narmer 10:56 23. Veebr 2010

Päris tore mäng oli. Meie Illarioni salk oli vahva. Mulle väga meeldis näha, et mängu kostüümide tase läheb järjest paremaks. Mängu tegevus oli küll suht hõre, aga Napoleoni Venemaa sõjakäiku "taaskehastada" on kah omamoodi lõbus.

Logistika koha pealt oli minul koguaeg tunne, et see mäng pidanuks suvel toimuma. Kõik on õues mõnusa mererannaga kohas ja toimub palju metsas ringi rändamist- kõlab ju suvise mängu moodi. Seda enam see Napoleoni tunne: "no sellist ilma küll ei oodanud". Mõnes mõttes see asi isegi annab olustikku. Parim näide selle kohta oli meie traditsiooniline piknik- Ümber on kõrged hanged, merelt puhub jäine tuul ja värskelt lumest puhtaks pühitud laua taga on viis mundrikandjat nautimas sarvsaiu ja veini, nagu õiged pran... illarionlased.

Muide haavadega on minu arust sedasi: see mäng lihtsalt vajab reegleid. Seikluslarpidel on väga abstraktsed mängureeglid (eriti haavade paranemise vallas) hea põhjusega. Muidugi vajab selle arutamine eraldi teemat ja selles küsimuses peitub üks rollimängu teoreetiline põhivastuolu- reeglitega mäng vs. reegliteta mäng. (Praeguseks on see vastuolu juba pea kaks sajandit kestnud, seega ei leidu talle vast ka lõplikku lahendust)
narmer
Meister
 
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6