Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

Päris elus rollimäng

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Gregik, Aweron, Priist, Bernard

Kasutaja avatar

Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Attila 21:23 21. Mär 2008

Kettamaailma fännidele ja muidu rollimängijatele!!!
Jutustamata Lugude Instituut esitleb: 3. mail toimub intriigi- ja jutupõhine larp
„Kaheksas Oktaav“.

SOODNE!
Weeda oma puhkus rahuliku ja õedusa QUIRMI külje all!

Kaheksanda Oktaawi Wõerastemaja pakub Teile viiepäiwalist tuusikut, et puhata igapäiwasest sagimisest wõi peita ennast nende eest, kes Teid näha tahwad!
Kordumatu kogemus! Käige waatamas Quirmi lillekella! Nautige kohalikke weine ja juustusid! Kohtuge huwitavate ja põnewate inimestega!
Kogu tuusik maksab kõigest 9.99 dollarit! Selle hinna sisse kuulub:
• Turwaline öömaja Kaheksandas Oktaawis!
• Kolm söömiskorda iga päiw!
• Üllatused!

Ja seegi pole Weel kõik! Lisaks loosime wälja kuus õnnelikku, kes wõidawad põnewa ja huwitawa lisapaketi!!!

Rohkem infot ja tuusikute müük Ankh-Morpork, Weesülgaja tänaw kaheksa!
KIIRUSTAGE!!!


Praktiline info

Maailm ja taust
Mäng leiab aset Terry Pratchetti loodud kettamaailmas. Kettamaailma raamatute lugemine ei ole mängul osalemiseks kohustuslik, küll aga soovitatav. Mängul osalevatest tegelastest ei saa te lugeda ühestki raamatust ;).
Kui baasteadmisi mänguilmast väheks jääb, saab Kettamaailma kohta rohkem teada „Võlukunsti värvist“ ning „Kettamaaima Teejuhist“. Kui ka nendest väheks jääb, siis soovitame:
• Vikatimees (Reaper Man)
• Relvis Mehed (Men at Arms)
• Hinge Muusika (Soul Music)
• Väikesed Jumalad (Small Gods)
• Tõde (Truth)

Füüsiliseks toimumiskohaks on Põltsamaa linn, Allika tänav 1.
Kogunemine 3. mail kell 19:00. Mäng algab kell 20:00 ja lõpeb öösel.
Ööbimisvõimalus olemas, kaasa võtta magamiskott.
Registreerumise tähtaeg 20. aprill või kuni kohti jätkub.
Osavõtutasu 250 krooni (sisaldab mängukraami, kohta ja väärikat toitu (õhtul ja hommikul). Mängumaks tuleb tasuda 20. aprilli südaööks, hilinenud maksjatele on osavõtutasu 300 krooni.
Raha saab kanda arveldusarvele 10010328132012 , Anni Oja nimele. Selgituseks: Kettalarp /Sinu Nimi/

Mängijate arv on orienteeruvalt 40. Rollid saadame hiljemalt poolteist nädalat enne mängu, kuid mitte enne mängumaksu tasumist. Meiega kokkuleppel saab ka endale ise rolli kirjutada (üldjuhul ei tohiks see olla mõni juba raamatutest läbijooksnud tegelane).

Kaasa võtta:
    Kostüüm!
    Magamiskott
    Soovi korral ikonograaf.

Osalemiseks saatke saatke e-kiri aadressil kettalarp [ät] gmail.com
Kirjas ootame sellist infot:

Nimi
Fooruminimi
(kui on)
Vanus
Mängukogemus
Telefon
E-posti aadress
MSN’i aadress

Rolliga seonduv (vabal valikul: rollieelistus; kui soovid ise rolli kirjutada, siis missugune tegelane see olla võiks; keda sa ei tahaks/suudaks mängida; kui tahad kellegagi koos/paaris mängida, siis kellega; iseloomuomadused, rass jnejnejne)
Erisoovid toidu osas: taimetoit, piimatalumatus jne
Terviseprobleemid, millest peaksime teadma.
Kas tuled autoga ja kui jah, siis kust ja kas sul on autos vabu kohti?

Teie mängujuhid :)
Attila, Cashmir, Taliesin, Sorontur
Viimati muutis Attila, 1:03 7. Apr 2008, muudetud 1 kord kokku.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Attila 22:22 21. Mär 2008

Intro
„Kui nüüd järele mõelda, siis mis selle kõige mõte on? Ma mõtlen tegelikult? Ses mõttes et vaata: kilpkonn, elevandid ja suur lahmakas maad kõige peal. Ja selle ümber tühjus. No mis mõte sellel on. Tühjus on ju mittemidagi, aga ometigi räägin ma sellest nagu oleks see olemas. See on nagu seesamune mistandoligi. Kuule, ole hea üks toobitäis õlut veel siiapoole… niisiis tühjus, jah. See on nagu see õllekann siin. Tühjus tähendab, et selle asemele on võimalik m i s k i tulla. Õllekann, kuhu m i s k i t on võimalik valada. *Hõk* Kui õllekannu poleks, siis ma peaksin ju vaadist jooma. Ahaa! Näedsa tühjusel on ka mõte olemas.“

Kilpkonn ujus läbi tühjuse. Suurel T’Phonil, ühel neljast tema kilbil seisvast elevandist sügeles selg ning ta püüdis oma nahka veidi vastu maad hõõruda. Kettamaailmas, mis kreemikoogina* elevantide selgade peal laiutab, asub piirkond, mida nimetatakse Howolandiks. Seda maad tabasid tol aastal võimsad maavärinad. Kohalikud süüdistasid selles kõiges Suurt Kosmilist Sääske. Kõigi arvates oli selline seletus üsnagi normaalne ja usutav. Juhtumisi sündis tol aastal ka Coin, kettamaailma viimane ürgsorts, aga see pole meie loo vaatepunktist oluline. Oluline juhtus hoopiski Ankh-Morporkis, ühes kettamaailma suurimas linnas.
Tihe ja niiske vihm sabises katustel. Nähtamatu Ülikooli, võlurite õppeasutuse peahoone aknad särasid tuledes. Käimas oli Lustipäev- püha, kus lõpetanutele jagatakse kätte värsked kraadid ning süüakse suur pidusöök (traditsiooniliselt on asjasse segatud veel padi, sinepipurk ja hanesulg). Toitumist armastavad võlurid eriti, seega ei puudu ürituselt keegi.
Kuid millegipärast põles tuli ka ühes teises aknas, mis peahoonest natuke kaugemale jäi. Ning tolle hoone poole astus klõbinal pikk tumedas rüüs kogu…

„Maailm on üks kummaline kohake. Vaata kasvõi jumalaid. Uba on selles, et neil ei ole kannu, mis võiks tühjaks saada. Nemad *Hõk* tohivad juua otse vaadist. Nende ees ei ole tühjust, aga neist ei jää järele ka midagi. Nad on tühjuse välised, *Hõk* sindrinahad sellised. Kas ma kuulsin müristamist… Ma tahtsin öelda, et jumalatel pole viga midagi. Aga vaat, kui saaks selle kannu siin uuesti täis nüüd…“

Tumedas rüüs kogu jäi seisma hoone ukse ette. Ärklikorrusel põles tuluke.
Kui anoreksia oleks kellegi lapsepõlveunistus, siis antud kogu oleks tema iidol. Kontidest käsi liikus aeglaselt hõlma alla ning tõi nähtavale liivakella. Ülemises osas oli ainult väheke liiva järel. Kogu köhatas ning püüdis sõrmekontidega uksele koputada. Need läksid puust läbi justkui oleks tegu uduga.
Surm mühatas. Metafooridega polnud ta kunagi hästi läbi saanud.
Üleval aknas valmistus üks vesiste silmadega tudeng loitsima. Raamat, millest ta ruune lugema valmistus oli õela väljanägemisega ning arvatavasti ka iseloomult selline. Kui raamatukoguhoidja oleks teadnud, et konkreetne teos ahelatest vabaks on lastud, tõuseksid tal kõik karvad turri ning muutuksid palju hallimaks.
Tudeng raputas vasepuru laternasse ning hetkeks sähvatas toas roheline valgus. Ruunid muutsid kuju… loits näitas oma tõelist olemust. Tudeng hakkas lausuma.
Silp hiljem ärkasid paljud ankhmorporklased plahvatuse peale, mis linna niisket õhku lõhestas…

„Vaad kui mina saagsin vaadisd juua, siis ma joogsin ilmsld ennasd nii däis, et koju ei jõuakski, aga vaata nüüd. See pisige kannke siin hoiab selle asja nii kenasdi ära, ed kõrdsmik vaadab mulle silma ja ütleb „Vot nii! Mine koju! Rohgem ma sulle ei anna.“ Ja kui veab saan ma selle kannu salaja kaasa võdda… Mul olegs küll nüüd siia kannu jälle õlud vaja…“
„Sulle täna aitab Didactylos! Mine koju!“ hüüatas klaase poleeriv kõrtsmik kaugelt leti teisest otsast.
Didactylos jõllitas tühja kannu ja pöördus siis oma vestluskaaslase poole: „Balju ma võlgnen *Hõk*??“
„Taks on 2 talenti tunnis kuulamise eest, lisatasuga 1 talent tunnis kui olete purjus. Seega 15 talenti, palun“, vastas avala pilguga pisikest kasvu mees tema kõrval. Hoolimata naeratusest tundus ta olevalt tõsiselt kurnatud. Ta kuulamisvalmis suured kõrvalestadki tundusid olevat lönti vajunud.
Didactylos maksis, tõusis ebalevalt ning toogat kohendades peitis tühja õllekannu riidevoltide vahele. Seejärel läks ta mööblilt tuge otsides välja.
„Suur kann õlut!“ hüüatas kuulanud mees kõrtsmikule, kui filosoof oli lahkunud.
„Kanget?“
„Ekstra kanget!“

Tudeng tõi pilgu taas raamatule. Ta süda taastas pisitasa normaalset rütmi. Arvatavasti lendas alkeemikute gild jälle õhku. Ta jätkas loitsimist.
Näpp jooksis mööda kirjaridu ning suu vormis silpe. Raamat nurrus.
Kõlas viimane sõna. Latern kustus. Raamat plaksatas käe ümber kokku. Tudeng karjatas. Metafooride maailmas kukkus õllekann põrandale kildudeks. Surm vaatas, kuidas viimased liivaterad mineviku-poolele trügivad.
Sel hetkel kadus maja. Surm vaatas muruplatsi, mis endise hoone asemel nüüd vohas.
„HUVITAV.“
Nüüd, 40 aastat hiljem, oskab ainult mõni üksik vanem võlur rääkida sellest, mis seal murulapil kunagi asus. Aga tegelikult ei peetagi seda tähtsaks, sest hooned on Nähtamatus Ülikoolis sama muutlikud nagu inimesedki (40 aastaga saab igast kõhnast tudengist täispurjes galeooni meenutav härra).

*Narridel on selle kujundi kohta oma arvamus, millest võib olla tingitud ka nende pidev pessimism ja depressioon.


Outro

Outro

Kes oleks nii loll, et ehitaks Mõtlevast Pinipuust söögitoamööbli?* Kes oleks nii loll, et kuhjaks selle kõik ühte pisikesse ruumi?** Panna see ruum koos seda ümbritseva majaga NÜ lähedasse võluvälja ning voila: me saame tulemuseks ühe paganama suure Pagasi.
Pagasitega on aga see häda, et neile tekivad aegamööda ka peremehed. Ning kui peremehel peaks juhtumisi tõsine häda olema (näiteks ajaliiv hakkab lõppema), laseb Pagas muidugi reaalsusest jalga. Ühel ühikal on muidugi vajadused ning ilmselt hakkab ta end juhuotstega elatama. Natuke ehk isegi parasiitlikult mõnel pool turismipiirkonnas võõrastemajaks olemist teeseldes või teeäärse trahterine välja näha püüdes. Aga inimesed saavad öömaja ning mõnel juhul ka kõvasti reisida.


* Retooriline küsimus, aga vastus on võlur.
** Retooriline küsimus, aga vastus on võlur.


Võõrastemaja potsatas tagasi reaalsusse... Ankur oli talle justkui päitsed pähe pannud ning hetkeks maha rahustanud. Kauguses paistis NÜ Kunstitorn. Õmblejannad olid Ankru ilmselt Õigesse Nagisse pannud, kuna muidu võinuks olukord olla palju põnevam (Klatšial ja Epeebel oli parajasti käimas näiteks üks neist suurtest lahingutest).
Ööbijad tunglesid majast välja ning võtsid hetke, et tuttavat panoraami nautida. Päike oli juba tõusnud, kusagil kõrgel siristas lõoke. Õmblejannad olid esimesed, kes otsustavalt liikuma hakkasid. Loomulikult linna poole, kodu poole, tagasi vaatamata. Viimaseks oli veesüliti, kel ikka võtab natuke aega, et mingi mõte kohale jõuaks.
NÜ üliõpilane Bice Andustan oli ainus, hetkeks ümber pööras.
"Oodake hetk, lustlikud semud, mul ununes ju sau ukse kõrvale maha..."
Aga siis jäi tudeng kohkunult vait, sest ümberpöördununa ei näinud ta põllul enam ühtegi võõrastemaja.

Igor lisas sammu. Äiksesetormi raksatused paitasid ta kõrvu. See andis ta jalgadele lausa tiivad. Igori õlul rappus elutu kogu... selle organitest ja jäsemeist jätkuks tervele külale aastakümneteks (kuigi maksadest võib puudu tulla.) Igor teadis et lossis taamal, luges üks noor alkeemik üht väga ohtlikku raamatut. Kahtlemata väga lootustandev noor hull geenius. Igoril polnud aimugi, kust ta seda kõike teadis... Aga selle üle polnud ka mõtet pead vaevata.
"Heureka!!!" hüüdis too noorsand raamatut plaksuga kinni lüües, kui uksekell helises. Ta tormas kiiruga alumisele korrusele korraks oma märgadel jalgadel libastudes ning pahkluud välja väänates. Kuid erutusest tingituna ei pannud ta seda tähele ning liipas edasi ning avas välisukse.
"There Päevasht, Ishand. Ma khuulshin et otshite ülemteenrit", sõnas Igor.
"Ee..." jõudis noor hull geenius öelda, kuid Igor jõudis temast ette.
"Oo, ma näen et härra vajab natuke khiropraktilisht abi." sõnas Igor noormehe jalga vaadates ning natuke ülespoole pilku tõstes: "... ja khäterätti."

Tuul sasis stepirohtu ning järsku seisid seal ema ja poeg.
Sealsamas sõid hobused, natuke kaugemale oli püsitatud mõned telgid. Seal oli ka üks seltskond hõimlasi, kes ümber hobuse askeldasid. Hobusel oli jalg liigesest väljas ning arvatavasti valmistuti looma piinasid lõpetamata.
"Kas pole mitte ilus päev saatmaks korda Imesid?" küsis Päike Ka Ei Paista.
"Jah, Päika." ütles Leena.
Ning siis nad läksid ja Lillejumala jalge all tärkasid nartsissid.
Veidike tagapool hõljus rohu kohal uksesilm. Pagasid jätavad harva oma peremehi maha. Kaheksas Oktaav hoidis distantsi. Jaa. Varsti. Tõeliselt varsti läheb teda uuesti vaja. Sest ühele jumalale kulub ju igatahes ära kaasaskantav tempel. Või järelkõndiv tempel. Valmis alati eksinud lambaid oma rüppe võtma või uskmatute otsas trampima.
Trampima? Jalad? See on huvitav mõte. Hm. Hmm.
Viimati muutis Attila, 8:21 7. Mai 2008, muudetud 1 kord kokku.
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas narmer 19:46 6. Apr 2008

Te olete ära unustanud mainida kuhu maksta.
narmer
Meister
 
Postitusi: 129
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Attila 1:00 7. Apr 2008

Maksmise info!
Osavõtutasu 250 krooni (sisaldab mängukraami, kohta ja väärikat toitu (õhtul ja hommikul). Mängumaks tuleb tasuda 20. aprilli südaööks, hilinenud maksjatele on osavõtutasu 300 krooni.
Raha saab kanda arveldusarvele 10010328132012 , Anni Oja nimele. Selgituseks: Kettalarp /Sinu Nimi/
Saab maksta ka otse mõnele korraldajatest.

Väikesi täpsustusi veel:
Toit saab olema Nanny Oggi isiklike soovituste ja näpunäidete põhjal koostatud, parimad palad Klatšiast Lancre'ni, Gumbo ja Karri kaasaarvatud. Klatšia kohvi on kaalumisel. :5:
Mängu tarbeks on meil olemas suur maja tubade, köögi ja saaliga. Ööbimine on voodites, kuid magamiskott peaks endal kaasas olema.

Ja registreerimine on ikka veel avatud!
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Attila 3:26 19. Apr 2008

Väike meeldetuletus: Maksmise ja registreerimise tähtaeg on 20. aprilli südaööl (Sellel pühapäeval).

Lisaks on ilmunud Ankh-Morporki ajalehe TÕDE Järjekordne number:
TÕDE

Transport ja Asukoht.
Põltsamaa asub Tallinn-Tartu maanteel 60 km kaugusel Tartust. Bussiühendus teiste linnadega on hea (v.a. Narva ja Kuressaare).
Bussisõidugraafikud:
Tallinnast
Tartust
Viljandist

Juhatus Põltsamaa bussijaamast mängupaika selline

Mängupaik näeb välja:

Autoga tulijatele: Puhu ristist Põltsamaale sisse keerates jõuate Jõgeva maanteele. Umbes 800 meetri pärast jääb vasakut kätt Selver ja bussijaam ning maantee lõpeb ringteega (ringteed kaardil ei ole).
Sealt võite juba edasi kasutada ülal antud kaarti.
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Attila 0:14 25. Apr 2008

Rollid hakkavad tänasest laekuma. Kui Sa ei ole veel enda oma kätte saanud võib kostüümi leidmise huvides meilt eelinfot küsida.

Teatud tingimustel saab veel registreerida.
Mängijad (Maksnud & kokkulepitud maksmistähtajaga inimesed on boldis)

1. Ozkar
2. Lee
3. Zelor
4. Idril
5. Jaaniuss
6. Inwe
7. Celeb
8. Pongo
9. Mirju
10. Tralayn
11. Goblin
12. Geraskofoobik
13. Uku V.
14. Angelic
15. Marika
16. Dani
17. Mialee
18. Curunir
19. Narmer[
20. Gwydion
21. Sillu
22. Erlessa
23. Kuriboh
24. Efka
25. Tindarien

27. Vares

Meeldetuletuseks hilinenud maksjatele, et tahame nüüd 300 krooni.
Viimati muutis Attila, 1:38 3. Mai 2008, muudetud 1 kord kokku.
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Curunir 10:57 1. Mai 2008

Üks võlur oma sauaga otsib autokohta Tartust mängule.


Kui sul on midagi pakkuda siis: PS
Talveunes
Curunir
Haldjate sõber
 
Postitusi: 341
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Draug 20:43 2. Mai 2008

väga lahe ajaleht

respekt
Draug
Haldjate sõber
 
Postitusi: 307
Asukoht: Estonia

Kasutaja avatar

Re: Larp: "Kaheksas Oktaav" 3. mail

PostitusPostitas Attila 23:37 2. Mai 2008

Wiimased Juht(mes)nöörid Kaheksandasse Oktaavi jõudmiseks.

Tartust tulles soovitaks kasutada kella 17:20'st bussi ning Tallinnast tulijatelt bussi
16:15 TALLINN - PUHU-RISTI 17:55.
Puhu risti peatusest on Põltsamaale sisse kõndida 400m ja mängupaigani orienteerumine ei tohiks olla probleem. Kui kõik mängijad varem kohale jõuavad saame varem alustada.
Mängujuhid on kohapeal juba 13'st alates, nii et väga varased linnukesed saavad ka katuse alla.

kontakttelefon: Attila- 55632024

Mängureeglid on minimaalsed (Lähtugem rollimänguliselt) ja kõik saab ka kohapeal üle seletatud.

Alkoholi tarbimine on mängupaiga ruumides keelatud.

Täna saadame rollitäiendusi ka, nii et hommikul kontrollige postkasti.

Näeme mängul :)
Võimalus on üks miljonist, aga postitus võib siiski asja ette minna.
Attila
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1261
Asukoht: Ugala


Mine Larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6