Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


09.06.2007: LARP - "Morfonius", Kassinurme linnuse

Kõikide Maailmade Noorlarparite Kogunemiskoht

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Priist, Bernard, lendya, Trexxx, Dwar, juss, kuriboh

Kasutaja avatar

09.06.2007: LARP - "Morfonius", Kassinurme linnuse

PostitusPostitas YaguarBoy 22:44 16. Mai 2007

Registreerumine lõppeb 08.06!

Kohapeal registreejutatel on maksumus 50 krooni, samuti on neil telgi kaasa võtmine ainuke lahendus kuidas ööd veeta!

Iga mängija saab ka ühe korraliku kõhutäie! :P


Mängu jutt



Ühes ilusas ja vaikses linnuses, hakkas juhtuma kord midagi ebatavalist. Nimelt, hakkasid käima linnuse väljaspoolseid põlde rüüstamas hirmuäratavad koletised. Nende siinviibimist kuuldes ei julgenud enam ükski inimene väljaspool linnust viibida. Nendele jäi vaid üle vahetevahel pealt vaadata, kuidas rikkad kaupmehed, kes linnuse poole tõttasid teepealt maha tõmmati. Niisiis hakkas elu käima ainult linnuses sees kuna kardeti kolle...


Mängu info:

Mäng toimub Kassinurme linnuses 09.06.2007
Mängu maksumus 30 krooni – hinna sees: mäng, toit kõrtsis, valgustus(k.a. süütevedelik)
Mäng algab kella 19.00 paiku, kuid enne seda kella 17.00-18.00 kogunemine, ning natuke koristust, et saada teedelt eest suuremad oksad.
Ööbimine toimub Vaigamaa Emandad ja Isandad klubiruumides Jõgeva Piiri 1c
Kaasa võtta enale midagi kerget süüa, ning magamiskott. Hea oleks kui võtate kaasa ka magamismati! (Endal pehmem :D )

Kostüüme, relvi ja kilpe saate laenutada samuti Vaigamaa Emandad ja Isandad klubiruumides Jõgeva Piiri 1c. Selle puhul aga siis tulla kohale ennamalt kella 16.00.
Kella 16.00 paiku hakkame juba jõgevalt liikuma.

Rendihinnad on siis järgmised: kostüümi üks rõivas(nt. 1.püksid, 2.särk) maksab 10 krooni.
Eseme lõhkumise või kasutuskõlbmatuks muutmise eest peate maksma selle hinna,
Mis selgub hiljem tagasi tulles. Kuid ümarkilp on 5 krooni, suuremad kilbid juba 5 krooni. Mõõgad ja väikesed kirved(u mõõga pikkused) 5 krooni, sealt juba suuremad 5 krooni. Kui on aga soov laenutada vöö peale kotti siis maksab ka see 5 krooni.

Trantsport Jõgevale rongiga – http://www.edel.ee
bussiga - http://www.bussireisid.ee

Kui olete jõudnud jõgevale ning on soov saada kostüümi või relvi siis helistada
Numbril 53465550.

Palun võtta kaasa ka oma telk!


GM andmed

Põhi GM

Nimi: Alvar Angerjas
Hüüdnimi: Ümps
E-mail: Alvar.Angerjas@mail.ee ( saatke kirju ka Dragonis)
Telefon: 53465550

Abi GM

Nimi: Kaido
Hüüdnimi: Jeesus
E-mail: kaidojogi@hotmail.com
Telefon: 53322713

Kollide GM

Nimi: Liina
Hüüdnimi: Angelic
Telefon 56719098 võtta ühendust psi või telefoni teel.

Registreerumiseks saatke oma andmed ja pisike taustakirjeldus minule!

O = tühi
X = täis

Kuningas – X
Kuninganna - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Külaelanik - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Sõdalane - O
Sõdalane - O
Ravitseja - O
Ravitseja - X
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Sepp - X
Rändur - X
Rändur - X
Kõrtsmik - X
Kõrtsmiku kaitsja - X (Sõdalane)
Kõrtsmiku kaitsja - X (Sõdalane)
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Koletis - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Sõdalane - X
Koletis - X
Koletis - X


Puudujäämise puhul tuleb rolle juurde!
Reeglid:


Succubus/ Ülemdeemon/ Põrgu Kuninganna/ Esimene Naine Maailmas
Saatana abikaasa,



Rass:Mind Flayer


Rass:Doppleganger(kujumuutja)


Rass:Erinyes


Rass:Werewolf(libahunt)


Rass:Balor(tuledeemon)

[size=18]Mängus Ei Loobi Mitte Keegi Prahti Maha!!![/size]

OHUTUS REEGLID

Mängus ei löö mitte ükski inimene teisele mängijale pähe aga suguelunidisse!!! Vastasel korral eemaldatakse sind mängust!!!

ÜLDIST
Mängu tulles võib igaüks võtta kaasa oma relvad. Rüü aga mängu rollist sõltuvalt.
Vastaselt võib ära võtta kõik relvad (s.h. kilbid), kuid turviseid mitte.
Manalas olevaid tegelasi ei saa rünnata.
Alguses on igal tegelasel 2 elupunkti ehk HP.


KOOMA
Kui mängija elupunktid langevad miinustesse, siis on ta koomas ja ei saa midagi teha. Koomas on ta niikaua kuni teda ravitsetakse ja tema elupunktid tõusevad plussi või niikaua kuni enam ei viitsi ja seejärel ta sureb.

SURM
Lahingus sureb tegelane siis, kui ta on langenud koomasse ja keegi annab talle surmahoobi. Surmahoop tuleb eraldi välja öelda.
Koleti võib tegelase tappa ka ainult sõnadega, ainsa hetkega, ükskõik mil viisil.
Surnud tegelane läheb manalasse. Vältimaks tema segiajamist elavatega, siis hoiab ta kätt pea kohal.

MANALA
On paik kus GM otsustab mis tegelasest edasi saab. Mängija läheb NPC-na GM-i käsutusse. Peale NPC-missiooni täitmist sünnib ta uuesti uue tegelasena.
Kui tegelast ei maetud, siis võib ta GM-i nõusolekul, naasta mängu ebasurnuna (vaim, vampiir, kooljas). Kui ta maeti korralikult, siis on ebasurnuna naasmine ebatõenäolisem.


TURVISED JA RELVAD

Turvista ja relvasta ennast vastavalt oma tegelase klassile, kelleks saada soovid. (Preester ei kanna rõngassärki:) )
Turvised ja relvad võivad tegelasel olemas olla ka siis kui need haakuvad tegelase kirjeldusega ja peavad tal olemas olema.

Turvised annavad kaitsepunkte, mis lähevad relvatabamusel maha enne elupunkte.
Kiiver või rõngaskapuuts - +1 AP üle keha, ülejäänud sinna kus turvis reaalselt asub.
Õhuke nahk +1 AP
paks nahk (alates 2mm) +2 AP
väga paks nahk (10 mm) +3 AP
metalliga tugevdatud nahk- kuni +4,
metallrüüd, plaatturvis ja rõngassärk- +4.
Kui turvis ei sobi normidesse siis võtab GM endale õiguse otsustada kas ja kui palju turvisepunkte kandja saab.
Turvis kaitseb ainult selles kohas kus ta reaalselt eksisteerib. Kui tegemist on seguturvisega, siis ühtlustatakse punktid igale turvisetüübile võrdseks.
Mitte mingil tingimusel ei tõuse punktide arv üle seitsme, ükskõik kui palju kaitsmeid peal on ja mis loitse lisaks lausutakse. Kõik mis on üle seitsme, läheb lihtsalt tühja.
Kui lahingus on kaotatud turvisepunkte, siis on turvis selle võrra nõrgem. Turvisepunkte saab taastada sepp.


KINDLUSED

Kindlustused on reaalsed. Kui GM kohapeal ei otsusta teisiti, siis tuleb neist läbimurdmiseks need ka reaalselt lõhkuda. Kindlusest võib välja heita väikesi kive (kuni poekilekoti mõõtu, mis on täidetud pehme materjaliga) mis võtavad tabamusel maha 1 elupunkti ja kilpi ei lõhu ning suuri kive (suured prügikilekoti mõõtu mida peab heitma 2 inimest 2 käega) lõhuvad kilbi\turvise ja võtavad maha kõik elu\turvisepunktid korraga..




Kõigepealt valid rassi ja IG hakkad klassi õppima. Klassi saab õppida iseenda algatusel kui ka kõrgema taseme tegelase käest, st hakkad õpipoisiks.
Võimalik on tulla mängu juba esimese tasemega, kuid selleks on vaja väga põhjalikku rollikirjeldust. Samuti on vajalik ka GM-i nõusolek.

Rassid:
Inimene, Koletis

Klassid:
Sepp, kõrtsmik, külaelanik, sõdalane, rändur, ravitseja, kuningas


• Sepp

Kasutab kõiki relvi. Sepal on vaja sepikoda, et parandada või sepistada relvi. Ilma sepikojata ei saa ta midagi teha.

1 tase- Relvade ja turviste parandamise oskus. Relvade parandamiseks kulub 15 minutit haamriga tagumist, Turviste AP-de taastamiseks kulub kümme minutit iga AP kohta.
2 tase- Terase karastamine (annab +1 löögijõu relvale, märgitakse punase lindiga) – Vajalik vee olemasolu ning lõke. Karastamiseks kulub 20. minutit. Näiliselt kuumutada mõõka tules, natuke relva taguda, ning siis kasta vette.
3 tase- Hõbemõõga valmistamine (sellega saab tappa olendeid, kelle tapmiseks on vaja hõberelva. Inimese peal toimib hõberelv nagu tavaline relv..) Selleks kulub 30. minutit . Märgitakse rohelise lindiga.
4 tase- lohesoomuse valmistamine (annab turvisele +2 kaitsepunkti, märgitakse punase lindiga) Kulub 20. minutit.
Sepp võib mängu tuua 4 punast ja 4 rohelist linti. Relva/turvise purunemisel kaovad selle lisaomadused ja lint võetakse küljest. Linte pärast seda samal mängul enam kasutada ei saa.


• Sõdalane-(Kõrtsmiku kaitsja)

Sõdalane on üldjuhul täisturvistes, kannab kindlasti kilpi, mõõka. Lisaks sellele ka teisi relvi. Sõdalase eesmärk on üldjuhul kuuletuda(täielikult) oma käskijale. Sõdalase roll eeldab ka og võitlusoskust.

1 tase- Uimastamine. Uimastada oskab ainult sõdalane või spetsiaalse oskusega isik. Kui seda teeb keegi teine, on võimalus, et ohver saab tõsised peatraumad. Uimastamisel lööb sõdalane ohvrile mõõga päraga vastu pead. Löömine on näiline. Ohver peab lugema sajani või teda toibutatakse. St. raputatakse. Kiivri kandmine välistab ohvri uimastamise.
2 tase- Ärasurkamine. Tapad vastase ühe noalöögiga. Vastasele peab see tulema üllatusena st. enne surkamist ei tohi surkaja ohvriga võidelda ja peab lööma esimesena. Kui ohver kannab turvist ja kiivrit, siis surgata ei saa.


• Ravitseja-

1 tase- Haavade sidumine. Eelnevalt haav kas hõbevee või ig alkoholiga ära puhastada, seejärel korralikult siduda. Kui haav pole korralikult puhastatud, võib see mädanema minna. Iga 10 minuti tagant taastub 1 HP.

Ravijoogi valmistamine. – 1 taseme ravijook ei taasta HP-sid, kuid aitavad haiguste vastu võidelda. Näiteks kui on kellelgi kallal taud, siis ravijook muudab taudi nakkamatuks, ning 20 minuti pärast on tegelane terve. Koostiseks on kummeli ja raudrohu segu.

2 tase- Hõberavijook- Taastab HP, kulub 0,5 l. Ühe HP kohta. Piparmündi ja kummeli segu, peab olema kuum.

Hõbevee valmistamine- Tükk hõbedat panna kinnisesse anumasse, seal hoida vähemalt 30. minutit. Hõbevett saab valmistada ainult ravitseja, erandjuhtumitest teatab GM.


• Koletis-

1 tase- Vereimemine- Imeb ohvrilt verd nii, et peale seda on ohver 10 - 15 min. uimane ja tal on paha olla. Selle aja sees ei saa ta võidelda ega võluda. Pärast 10-15 minutit ei mäleta ta juhtunust midagi.

2 tase- Poolevahetamine- Ta saab kuni 2 m kauguselt 1 suvalise mängija oma poolele võtta, see kestab 15 min ning et seda teha peab ta ütlema ,,SA KUULUD MULLE''. Selle aja sees peab ta tegema kõike seda mida ta isand käsib! Seda saab koletis kasutada iga 30 minuti tagant.




• Rändur-

Üldiselt ei ole ränduril tasemeid. Ta oskab hästi võidelda ning räägib sageli oma rännakutest istudes sooja lõkke ääres. Samuti oskab ta oma kogemustest pisemaid haavu ravida, kuna ta kannab alati sidet kaasas.






• Külaelanik-

Külaelanik on mängus kõige tavalisem elanik, kes tavaliselt kuninga heaks töötab. Temal mingeid erioskusi ei ole. Ainus mida ta omada võib on kilp või mõõk. Eriti rikastest peredest tulnud külaelanikud saavad erand juhul omada turvist. Tasemeid tal ei ole, kui aga võib olla mõõga käsitlus oskus.

• Kõrtsmik-

Kõrtsmik on mängus täiesti tavaline inimene, kes aint oma kaubaga kaubelda oskab. Kui kui ta tahab saab valida ka enda kaitseks endale mõõgakäsitlus oskuse, kuid reeglina on selles mängus kõrtsmikul tema kaitsjad. KÕRTSMIKU EI TOHI LUUTIDA, VÄLJA ARVATUD KOLETISED, KES TEDA AINULT ENDA JÕUDUDEGA MÕJUTADA VÕIVAD!!!
• Kuningas-

Kuningas on aga mängu kõige rikkam isiksus. Tema valdusesse kuulub tema maa. Tavaliselt töötab tema heaks hulk sõdureid ja hulk külaelanikke. Kuningal on lubatud mängus külaelanikelt makse küsida(kuid need ei tohi olla liiga kallid maksud).Kungal on turvised mis näevad välja uhked. Ta oskab nii võidelda kui ka valitseda. Kuningal tasemed puuduvad.
Viimati muutis YaguarBoy, 11:59 6. Juun 2007, muudetud 36 korda kokku.
Mu silmad lõhkevad punases värvist!
YaguarBoy
Õpipoiss
 
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Axelson 22:35 17. Mai 2007

Kuid ümarkilp on 5 krooni, suuremad kilbid juba 5 krooni. Mõõgad ja väikesed kirved(u mõõga pikkused) 5 krooni, sealt juba suuremad 5 krooni.
- väga huvitav süsteem :P :P
Ma olen tulija aga ei tea veel rolli. Kuupäev sobib mulle ideaalselt, eksmid on läbi ja lõpupidu saab ka täselt läbi. Väga hea võimalus eksamipinge välja elada.
Tervitused ufonautidelt.
Axelson
Meister
 
Postitusi: 125
Asukoht: põlvamaa, toomasmäe kants

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Steff 14:11 18. Mai 2007

Põhimõtteliselt parandan seda laenutuse teemat siis.
Kõik relved on 5 kr tk.
Kõik riideesemed on 10 kr tk.

Ning asju saab siis laenutada Jõgeva rollimängukeskusest mis asub aadressil Piiri 1c, Jõgeva Avatud Noortekeskuse kõrval kohe.

Kui tekib mingeid probleeme koha üles leidmisega siis võib võtta ühendust minuga. Nr. 53486640
"Saagu nii, et sa suudad välja öelda kõik asjad, mida mina olen püüdnud öelda,
ka siis, kui mind enam neid ütlemas pole."
J.R.R. Tolkien
Steff
Meister
 
Postitusi: 120
Asukoht: Kahel ja neljal surumas.

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Axelson 15:42 18. Mai 2007

Aga mis värk nende tasemetega on? Kas neid tasemeid saab ka mängu jooksul paremaks muuta või peavad olemas olema tegelaspunktid?
Viimati muutis Axelson, 11:23 19. Mai 2007, muudetud 1 kord kokku.
Tervitused ufonautidelt.
Axelson
Meister
 
Postitusi: 125
Asukoht: põlvamaa, toomasmäe kants

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YaguarBoy 16:46 18. Mai 2007

No, tasemeid jagan ma siis mängu ajal, kui oled suutnud millegiga hakkama saada
Mu silmad lõhkevad punases värvist!
YaguarBoy
Õpipoiss
 
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas gwydion 17:49 18. Mai 2007

kui priiuse hind 3 ei oleks samal ajal, tuleks kah, aga kui on kysimus nende kahe m2ngu vahel, siis pole kahtlustki, et valin priiuse hinna :(
Rollimängurid ei ole veidrad, maailm on lihtsalt liiga normaalne
gwydion
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 87
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Axelson 11:30 19. Mai 2007

gwydion pani mind nüüd ka valiku ette. Priiuse hind 3 on mulle lähemal. Kui saaks äkki Morfoniuse kuupäeva edasi lükata siis läheks mõlemale. Kui saab Morfoniust edasi lükata siis võid mulle ränduri koha kinni panna. :rolle:
Tervitused ufonautidelt.
Axelson
Meister
 
Postitusi: 125
Asukoht: põlvamaa, toomasmäe kants

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YaguarBoy 13:03 19. Mai 2007

Nooh jah tegelikult ma siis lükkan oma mängu edasi kuna muidu pistavad kõik priiuse hind 3-ele... :o
Mu silmad lõhkevad punases värvist!
YaguarBoy
Õpipoiss
 
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: 17.06.2007: LARP - "Morfonius", Kassinurme lin

PostitusPostitas chloe 14:58 19. Mai 2007

YaguarBoy kirjutas:• Koletis-

1 tase- Vereimemine- Imeb ohvrilt verd nii, et peale seda on ohver 10 - 15 min. uimane ja tal on paha olla. Selle aja sees ei saa ta võidelda ega võluda. Pärast 10-15 minutit ei mäleta ta juhtunust midagi.

2 tase- Poolevahetamine- Ta saab kuni 10 m kauguselt 1 suvalise mängija oma poolele võtta, see kestab 15 min ning et seda teha peab ta ütlema ,,SA KUULUD MULLE''. Selle aja sees peab ta tegema kõike seda mida ta isand käsib!


No ma mölisen, sest lihtsalt igav. Mismoodi see imemine nüüd käib? Et lööb kõrre selga ja luristab? Või lööb hambad kõrri? Aga kui ma lihtsalt võtan tüübil kratist kinni ja hoian eemal? Või hoian kätest kinni?
Kui füüsiline kokkupuude keelatud, siis....?
Hoian mõõgaga eemal ja udjan, kuidas svamm võtab? Siis ta peab minuni jõudmiseks mu kõigepealt maha lööma, aga siis võib ju kohe manalasse kõndida?

Siis teine tase: Mis tähendab ühe inimese oma poolele võtta? Kas röögin ükshaaval nii kuidas jõuan, et sa kuulud mulle (nagu Venetsueela seebis) ja siis on ikkagi kõik kolli pool, sest mingit ajalist piirangut pole või saab uue tüübi enda mõju alla siis kui eelmisel mängijal kolli mõjuvõim kadunud?

Ja kui sissejuhatavas loos oli mainitud, et kolli kätte langenud isikud enam tagasi ei tule, siis kõnnin kohe manalasse või saab minust tzombikunn?

Või mida? Ei saa aru.
chloe
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1312
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Mant 15:24 19. Mai 2007

YaguarBoy kirjutas:Nooh jah tegelikult ma siis lükkan oma mängu edasi kuna muidu pistavad kõik priiuse hind 3-ele... :o


Mitte edasi ei pea lükkama mängu, vaid lähemale tooma ;)
Võta eeskuju kaladest: ole vait kui sul pole midagi öelda
Mant
Haldjate sõber
 
Postitusi: 300
Asukoht: Vaiga

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YaguarBoy 15:42 19. Mai 2007

vereimemine käib sul lihtsalt rääkides. et kui sa tema juurde hiilid siis võtad tal kratist kinni ning ütledgi kuidas asi on...


nooh okei mäng toimub hoopis 09.06.2007
Mu silmad lõhkevad punases värvist!
YaguarBoy
Õpipoiss
 
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas chloe 15:54 19. Mai 2007

Oot, aga kui asi on natuke teistmoodi. Ootan ära kui koll minu juurde hiilib ja võtan tal kratist kinni ja ütlen, kuidas asi on... Mis siis saab?
Koll Lembit teatab mulle: " Ma imen su verest tühjaks!"
Mina vastan: "Ega ikka ei ime küll, sa lihtsalt ei saa sellega hakkama, sest mina hoian sinul kratist kinni."
chloe
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1312
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas haah 16:36 19. Mai 2007

niih me tuleks yhe klassivennaga koletisteks aga kas koletisi saabgi kokku olal ainult 2 v6i on ka v6imalik kolmas ja neljas koletis v6tta?
haah
Seikleja
 
Postitusi: 23

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YaguarBoy 17:41 19. Mai 2007

Kui sina TEMA JUURDE hiilid siis hoiad tast kinni või mida iganes ning ütled IG: Ma imen su verd praegu ning seletad IG-na mida ta hiljem tegema peab...(olema 15 min uimane ning peale seda ei mäleta ta midagi)
Poolevahetamine on see kui sa kedagi inimestest 10 m läeduses näed nii et tema sind ka näeb siis karjud ,,Sa kuulud mulle'' Kuna KÕIK ON REEGLEID LUGENUD teavad mida see tähendab... Seda loitsu saab ta teha iga u 30 min tagant.
Mu silmad lõhkevad punases värvist!
YaguarBoy
Õpipoiss
 
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas kuriboh 22:04 19. Mai 2007

10 m on natukene palju selle võime jaoks, pigem 1-5, oleks mõistlikum, või üldse füüsiline kontakt. Lisaks võiks mingi mõjuaeg olla, näiteks 5-10 sek silmsided. Muidu oleks see võime liiga ülivõimas.

Üldjoontes võib ka jääda nii, nagu on (ongi raskem). Kuid siis peaks leidma vabanduse, miks nad kaugelt linnuse sees olijaid enda kontrolli alla ei võta (10m on palju).
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Järgmine

Mine Noorte larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6