Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

Kõikide Maailmade Noorlarparite Kogunemiskoht

Moderaatorid: Irve, chloe, Sorontur, Priist, Bernard, lendya, Trexxx, Dwar, juss, kuriboh

Kasutaja avatar

LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kuriboh 21:04 7. Okt 2013

Kolliauk esitleb:
“Mis tehtud Inimmailmas, jääb ka Inimmaailma! Kõigil meil oli tore õhtu (ei soovi detaile kuulda), kuid pidu saame jätkata ka kodus. Seega kutsun teid nautima aasta viimast õhtut siin ilmas, meeldivate koletiste keskkonnas, enne kui tagasi läbi Värava lähme!”
-Boogie Mees, Kolliaugu omanik

TREILER

Halloween on kõige olulisem õhtu aastas koletiste jaoks. Sel ööl lähevad kõik, kellel jalad või kombitsad vähegi all, läbi eriliste Värava enda koletiste ilmast Inimmaailma. Väravad on kahepoolsed ja läbikäiku kontrollib KeskKurjamiteKomitee (KKK), läbimisel kontrollitakse, viibimisluba, passi ja transiiditasu laekumist. Kogu halloweeni ajaks on lubatud kõigil läbida Värav, hirmutada, röövida ja lõbutseda inimestega nii palju, kui süda lustib (kuigi inimeste tapmine on KKK otsusega siiski rangelt keelatud). Taolist välja elamise võimalust koletised tihti ei näe ja kombeks on seda õhtut Inimmaailmas nautida viimseni. See oli eile.

Tänaseks on pidu peetud, õudused korraldatud ja lastelt pulgakommid võetud. Kui veel inimkond kosub öisest paanikast ja šokist, tegeleb koletiskond hommikuse turgutamise ja üles ajamisega. Keskööl saab viibimisluba läbi ja kõik peavad enda ilmas tagasi olema. Kuna maailmavahetusega seonduvate kõikide paberite kontrollimine võtab aega, on Inimmaailmas tehtud mõnus lokaal otse Värava juurde: Kolliauk. Kolliaugus saavad koletised mõned joogid võtta, hoobelda oma hirmujuttudega, mille peaosades nad on ja oodata oma järge, mil nende paberid kontrollitud ja läbikäigu kord Väravas kohale jõuab.



Kolliauku kutsutakse 01.11.2013, Tartus Rollimängukeskusesse Nurg (Kastani 38). Koguneda palume vahemikus 19:00-20:00, valmis ennast kohe Värava järjekorda panema (saabumine mängualale on IG). Lokaali ees on on ka tollipunkt, kus saate oma paberid korda seada (briifivad mängujuhid) ja ruumi asjade hoiustamiseks ja hirmsalt ilusate riiete sättimiseks.

Palume kõikidel, kes soovivad läbi Värava tagasi tulla, ennast regsitreerida emaili teel ristikoer@hotmail.com, hiljemalt 20. oktoobriks, ja märkida ära enda nimi, sugu, vanus ja kõike muud, mida oluliseks peate. Kogu ülejäänud vajaliku info anname teile juba ise (näiteks, mis kollid te üldsegi olete, sest see ikka vahel ununeb).

Lokaali ülalpidamiseks palume igalt külastajalt 5.- inimraha, kanda selletarbeks loodud valeisiku kontole 221017202670, Eve Uint, tähtpäevaks 27. oktoober.

Esimene ja viimane registreerija Kolliaugu visiidi eest tasuma ei pea! (Registreerijate arvu piiratakse lokaali mõõtmete tõttu, numbri täpsustamata jätmine lisab põnevust).

Kolliaugu teenindajad
Kuriboh (Uku) - ristikoer@hotmail.com
Dwar (Eve) - eve.uint@gmail.com
Miko (Miko) - miko@miko.miko
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas Katzenminze 14:13 8. Okt 2013

Aaaaah, lõpuks ometi üks mängulisem larp! Nii vahva!
Katzenminze
Haldjate sõber
 
Postitusi: 316

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas Irve 16:40 8. Okt 2013

Niimoodi otse keset harrast sünnipäeva-aega
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas UL 17:07 8. Okt 2013

ise veel väga kõhklev, aga äkki siiski, kui saaks tallinnast autotäie kokku,
koos sellise autoga, millelt võiks ka nõuda, et kõik rattad all püsivad pika tee peale,
minu oma hetkel kahjuks ei kvalifitseeru
UL
Valguse hoidja
 
Postitusi: 277
Asukoht: Saku

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kaval rebane 22:46 8. Okt 2013

Varem või hiljem keegi pidi selle ära tegema. Kiiiiiiidan mõtet! :)
I'll kill you so hard, you will die to death.
kaval rebane
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 69
Asukoht: Tallinn-Tartu

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas Lack 17:40 9. Okt 2013

vanusepiirang ka peal?
Lack
Turist
 
Postitusi: 2

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas Irve 22:18 9. Okt 2013

Noorte larbi teemas vaevalt ;)
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kuriboh 23:32 9. Okt 2013

Irve kirjutas:Noorte larbi teemas vaevalt ;)


Täitsa õige, vanusepiirangut ei ole :)

Samuti mainiks ära, et Tallinnast ja ka kõikjalt mujalt tulijatele on potentsiaalne ööbimisvõimalus Nurus pärast mängu olemas. Kohapeal on omajagu sohvasi ja ka voodi, kui magamiskott olemas või soojad riided, ei tohiks olla probleeme sellega.
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kuriboh 0:38 17. Okt 2013

Üldreeglid:
Erilised reeglid- Tegelastel võib olla erilisi oskusi, mis allpool ei ole välja toodud. Need oskused antakse ja kirjeldatakse igale mängijale individuaalselt vastavalt tegelasele. Kui keegi kasutab enda oskust ja juhtuma peaks midagi, mis ei kajastu ülejäänud reeglites või on selgelt vastuolus ülejäänud reeglitega, siis palun uskuge neid ja käituge vastavalt.
Kõik mis ei kajastu reeglites- Kõik olukorrad (mängusisesed ja ka muidu), mis ühegi reegli alla ei lähe, tuleb lahendada esmajoones kõikide osapoolte ohutust silmas pidades ja teisejärguliselt aususe ning omavahelsite kokkulepete põhiselt. Mängujuhtide abile ei tasu loota, mängujuhid teevad sellistel juhtudel erapooletu otsuse enda suva järgi.
STOPP reegel – kui keegi hüüab stopp, peavad kõik laskuma ühele põlvele, lõpetama igasuguse tegevuse ja jääma ootama. Stopp reegel on mõeldud selleks, et vältida OG ohtlike olukordasid – keegi on ennast vigastanud, võitlushoos on küünlad ümber aetud ja tuba põleb vms ja GMide poolt läbiviidavate toimingute puhul, mis selle reegli kasutamist vajavad. Stopp reegli kasutamine IG ohtude vastu, reeglivaidlusteks ja mängujuhi abi palumiseks on rangelt keelatud.
Võitluse ohutus – Keelatud on relvalöögid pähe, kaela ja genitaalidesse. Kõik füüsiline kontakt, mis ei ole relvadega, on keelatud. Erandiks võib olla mängijate omavaheline selge kokkulepe, kui tekib kõhklus, kas keegi on nõus füüsilise kontaktiga, siis eelda alati, et ei ole.
Relvad – Mängul on kasutusel pehmendatud lähirelvad (nn. boffrid) ja simulatsioon tulirelvad. Kõik relvad kontrollitakse enne mängu.
Kõik lähirelvad peavad olema kõigist väljaulatuvatest otstest pehmendatud. Löögiotsast peab pehmendus olema relva südamikust vähemalt 5 cm üle.
Tulirelvana sobilik on makett, mis teeb selgelt kuuldavat pauku (näiteks tongikas). Tulirelv ei tohi mingil juhul ühtegi projektiili/paukpadrunisähvakat/vms välja lasta torust.
Erakordsete või sobilikuses kaheldavate relvade puhul võite alati mängujuhtidelt üle küsida. Kõik relvad kontrollitakse ja mängujuht võib relva mitte lubada, ka siis kui see tegelasele ei sobiks.

Võitlusreeglid:
Elupunktid- Igal tegelasel on elupunktid. Elupunktid kaovad relvatabamuste peale ja muude efektide tõttu, mis vähendavad elupunkte. Ühe elupunkti kadu nimetatakse haavaks.Haava kõrvaldamine taastab ka elupunkti. Kuniks haavade arv on võrdne elupunktide arvuga, on tegelane teadvusetu. Haavu ei saa olla rohkem, kui maksimaalne elupunktide arv. Kui tegelane on haavade tõttu teadvusetu 15 minutit järjest, loetakse tegelane surnuks.
Jäsemed- Haav, mis on saadud jäsemesse, muudab sama jäseme kasutuskõlbmatuks kuni selle haava paranemiseni. Näiteks ei saa vigastatud jalaga joosta ja korralikult peale toetuda ning vigastatud käega ei saa relva hoida või tööriistu kasutada.
Surm- Surnud tegelasega mängija otsib üles lähima mängujuhi, hoides kätt pea peal, ja ootab edasiseid juhiseid.
Koletiste elupunktid- Kõikidel koletistel on 4 elupunkti, kui pole tegelasekirjelduses teisiti märgitud.
Koletiste regeneratsioon- Kõikidel koletistel paranevad haavad kiirusega 1 haav 3 minuti jooksul. Mitme haava korral valib koletis ise, mis järjekorras haavad paranevad.
Relvatabamus- Lähirelvaga peab reaalselt vastasele pihta saama. Löögi täpne vorm ei ole oluline, kuni on selgelt aru saada, et tegu oli relvalöögiga ja mitte kogemata vastu riivamisega. Tabamusi loeb pihtasaanu ise ja lugemine toimub aususe peale.
Tulirelvaga pihta saamine on deklaratiivne ja välja mängitud. Tulirelvaga saab otsustada lasta vastast, kes ei ole kaugemal, kui 5 meetrit. Laskmiseks tuleb osutada relvaga vastase poole ja relvast pauku tegema. Lasu tegemist märkav ja paigal olev vastane saab alati pihta. Kui vastane on paigal, aga ei pane lasku tähele, on laskjal õigus teavitada pihtasaanut näiteks hõikega. Kui laskja ise või vastane liiguvad ja paugu momendil ei ole aru saada, kas relvatoru oli õigesse kohta suunatud, on iga mängija enda otsus, kas sai pihta või mitte, see käib ka kõrvalseisjate kohta. Ka mitu mängijat võivad otsustada pihta saada ühest lasust, sellisel juhul võib oletada, et kuul põrkus või muutis trajektori lennu jooksul. Sihitava otsustada on ka see, kas tema ja laskja vahele jääb piisavalt takistusi (mööbel, kilp jne), et lasku kinni pidada ehk mitte pihta saada. Pihtasaanu otsustab samuti, kuhu ta lasust haava sai. Kõik pihtasaamise arvestamised on ausa situatsiooni hindamise peale, see ei ole mõeldud haavamatu olemiseks.
Käsivõitlus- Mängul on lubatud simuleeritud käsivõitlus. Iga tegelane saab käsivõitlust algatada kui ta on vastasest käeulatuse kaugusel öeldes „Käsivõitlus!“ ja juhtides vajadusel vastase tähelepanu sellele. Kui vastasel on käes lähirelv või tulirelv, temaga käsivõitlust alustada ei saa, relvad mis on tegelase osaks (n küünised) ei loe. Kui käsivõitlus on alanud, siis mängivad mõlemad osapooled ühe vooru kivi-käärid-paberit. Võitja saab teha enda vastasele ühe haava, enda valitud kohta, ja/või taganeda käsivõitlusest. Käsivõitluse voore korratakse kuni üks osapooltest otsustab taganeda, seda selgelt välja öeldes, või kaotab teadvuse. Käsivõitluse ajal relva tõmmata ei tohi ega kõrvaliste asjadega tegeleda, kui mõlemad käsivõitlejad just vastupidises kokku ei lepi. Kõrvalseisjad tohivad käsivõitlejaid mõjutada kuidas iganes.


Teie Kolliaugu teenindajad
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas Dani 0:52 17. Okt 2013

kui keegi hüüab stopp, peavad kõik laskuma ühele põlvele, lõpetama igasuguse tegevuse ja jääma ootama. Stopp reegel on mõeldud selleks, et vältida OG ohtlike olukordasid – ... võitlushoos on küünlad ümber aetud ja tuba põleb ...


Õige, kuidas muidu oma horror-doosi kätte saab :P
Vox clamantis in deserto...
Dani
Haldjate sõber
 
Postitusi: 305
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kuriboh 16:21 17. Okt 2013

Dani kirjutas:Õige, kuidas muidu oma horror-doosi kätte saab :P


Tohoh, tõepoolest huvitav nüanss sai leitud :o. Ega koletistel vist inimlikke üleelamisinstinkte nagunii ei peaks olema :D

Tõesti hea tähelepanek, aga ei ole suurt mõtet reeglit pikemaks venitada. Loodame et keegi/miski ei süti
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kuriboh 23:30 22. Okt 2013

TÄHTIS! Lokaali toetuse tasumiseks mõeldud konto muutus (kuulutuses ka muudetud). Osalustasu palume maksta kontole 221017202670, omanik Eve Uint, 27. oktoobriks. Juba maksnuid see teade ei puuduta.

Parimat,
Lokaali teenindajad
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas kuriboh 15:53 1. Nov 2013

Kolliaugu sisekorra eeskiri [ehk üldbriif]

Sisenedes Kastani 38, kus asub Kolliauk, peavad kõik külalised läbima Tollipunkti [erabriif], mis asub maja sisehoovi uksest sisenedes ja vasakule pöörates kohe paremat kätt trellide taga

Külastajad saavad jätta oma asjad teisel korrusel selleks eraldatud kohta, juhendid saab Tollipunktist

Enda hirmsaks seadmiseks on Kolliaugu külastajatel mitmeid tualetruume kasutada ja ka teisi nurgataguseid

Lisaks lokaalile endale on külastajate kasutada ka kõik koridorid ja ruumid, mis ei jää ühegi ukse taha (erandiks tualett)

Puna-valge lindiga märgitud objektid ja isikud ei ole mõeldud külastajatele märgatavad olemaks. Küll aga on puna-valge lindiga markeeritud tekstid kohustuslikud lugemiseks ja vastavalt käitumiseks

Kolliaugus tohib olla välisjalanõudega, küll aga paluksime sellisel juhul võimalikult puhtaks pühkida enne

Teie,
Kollitoll
In the grim darkness of the 41th millenium there is only awesome.
kuriboh
Valguse hoidja
 
Postitusi: 267
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas zarvik 15:47 10. Dets 2013

Tore mäng oli, aga tahaks pilte kah :)

Teie

Deemon Pedro (aka Van Helsing, kes mängu jooksul korduvalt tina sai)
zarvik
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 75
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: LARP: Halloweeni Kättemaks, 01.11 Nurus

PostitusPostitas Dwar 15:53 11. Dets 2013

Piltidega läks natuke pahasti. Nad on hirmus tumedad ja paha kvaliteediga. :( Kui ma kunagi saan mängu korraldamisest tehtud pildid/videod siis ehk jagaks hoopis neid. Kõrvitsa plahvatama panek oli SEIKLUS. ;)
I wish my lawn was emo, so it would cut itself.
Dwar
Tuleloitsija
 
Postitusi: 778
Asukoht: Tartu


Mine Noorte larp

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6