Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


RPG: Kilborough

Rollimängud üle Interneti foorumi kaudu

Moderaatorid: Payl, Golburk, Balor

Kasutaja avatar

PostitusPostitas terep12 18:47 25. Nov 2003

Thandororen küsib mehikeselt: Ega sa ei tea, kust see lohe tuli või kuhu ta läheb? Ja mida sa üldse siin sees veel teed?
Suurim smailide sisaldatus ühes postis seni: 5100, autor the_darkness (aka go cock yourself).
terep12
Võlur
 
Postitusi: 976
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>Thekla - M6is

PostitusPostitas dreampiller 19:53 16. Jaan 2004

Endiselt vaikus, mida katkestavad aeg - ajalt nõrgad köögist kostvad kolinad. Võõras näikse seal ikka tõsiselt ringi tuulavat. Veidikese aja pärast sammud lähenevad, peatuvad viivuks hallis ning hakkavad Thekla poole liikuma. Aeglaselt ja kindlalt tuleb rasketes saabastes jalapaar uksele lähemale.
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>William - M6is

PostitusPostitas dreampiller 19:58 16. Jaan 2004

Williali käeseljal olev ollus lõhnab vaevumärgatavalt väävli järele ja tundub soe. Hetk hiljem on Williamil au näha ka veidra vedeliku allikat. Surmvaikselt roomab laenurka katvast pimedusest välja kummaline elukas. Esmapilgul näib nagu oleks tegemist ämblikuga. Sellele viitavad kaheksa jalga ja mitmed silmad. Samas oleks ta nagu mingi putukas, kuna teda katab läikiv nähtavasti kitiinisarnase koostisega kest. Ja mingi nurga alt oleks see nagu ürask, tema pika pidevas liikumises oleva nina tõttu. Noh igatahes näeb ta veider välja. Mitte just ohtlik vaid just - veider. Elukas sisiseb veidi ja jääb vakka...
Viimati muutis dreampiller, 20:16 16. Jaan 2004, muudetud 1 kord kokku.
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>Calenbreth - Lohe Torn

PostitusPostitas dreampiller 20:13 16. Jaan 2004

Vahi aga! Siis ei ole aega raisata.
Vanamees kargab püsti ja hakkab kiiruga kotti pakkima.
Me peame siit minekut tegema. Lohet ei saa igas suvalises kohas luua. Tuleb minna erilisse kohta. Erilisse ja ohtlikku kohta. Ja ma loodan, et see tasub end ära ja et sul on piisavalt annet, kuna keegi ei ole püüdnud veel loheloomise kiirkursust selgeks saada. Tavaliselt võtab see ikka... no mõne päeva ikka rohkem.
Vanamees muheleb ja patsutab lohet seljale.
Hüvasti vana. Ma jään sind igatsema, kuid hei! Eks vabadus ole ka mesine, või mis?
Seda öelnud, vinnab ta koti seljale ja hakkab surmrahulikult trepist üles astuma.
Tule nüüd, ega meil pole palju aega. sõnab ta Calenbrethile üle õla.
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>Thandororen - K6rts

PostitusPostitas dreampiller 20:25 16. Jaan 2004

Mees vaatab Thandororenit Äärmiselt kahtlase pilguga pealaest jalatallani.
No mees, sa oled ikka pisut liialt võtnud.
Ja lisab hetke pärast kätt usalduslikult ümber Thandororeni õlgade pannes:Eks minagi olen aeg - ajalt lohesid ja trolle ja veel hullemaidki asju näinud kuid kuula mis ma sulle ütlen. Võõras uurib kahtlustava pilguga koridori.
Usu mind, sulle endale on parem, kui sa noist nähtustest eriti avalikult ei kõnele, muidu tead...noh teised ei pruugi aru saada ja arusaamatuste eest satub tihti igast jamadesse. Pea seda meeles.
Seda öelnud, patsutab ilmsete alkoholinähtudega tegelane Thandororenit seljale ning kaob vilistades alla korrusele, kust pisukese aja pärast hirmus karje, ukse paukumine ning seejärel kaugusesse kaduv sammumüdin kostab.
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Shadow 20:39 16. Jaan 2004

Ahah, et peremees tuli koju ja otsib süüa, mõtleb Thekla ning rahuneb natuke. Päris huvitav oleks teist näost näkku näha. Aga kohtumine võib paraku väga lühikeseks jääda... Ta tõmbab vibunööri uuesti pingule ning ootab kannatlikult. Kuni too tüüp majas ringi trambib, pole erilist võimalust esikusse paberi järele minna.
Shadow
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3090
Asukoht: Brettonia, Brechlen, Wode, Roesone

PostitusPostitas Thoren 23:20 16. Jaan 2004

"Aight, muidugi....juba tulen."

Hyyab Calenbreth ning tõttab siis vanamehele järele...
Thoren
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 419

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Payl 14:35 17. Jaan 2004

Williami parem käsi varustab end rahulikult püstoliga. Vasakus olev rapiir jääb suunatud laes oleva eluka poole.
Oodates eluka järgmisi liigutusi, jääb William ise liikumatuks.
Blög
mõiste tähendusvälja inversioon - tribulant
Payl
Tulepallide Jumal
 
Postitusi: 1135
Asukoht: Tähtvere

Kasutaja avatar

PostitusPostitas terep12 12:02 18. Jaan 2004

Thandororen jookseb kiirelt alla....
Suurim smailide sisaldatus ühes postis seni: 5100, autor the_darkness (aka go cock yourself).
terep12
Võlur
 
Postitusi: 976
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>Thekla - M6is

PostitusPostitas dreampiller 20:27 20. Jaan 2004

Võõras peatub, kostub nõrku sahinaid ja vaikus.
Ma tean, et sa oled siin, lõhestab vaikust kare hääl.
Ma ei tee sulle liiga, kui sina seda mulle ei ihka, kuid ma ootan, et sa välja tuleksid.
Vaikus.
See ei olnud mitte palve...
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>Calenbreth - Lohe Torn

PostitusPostitas dreampiller 20:30 20. Jaan 2004

Vanamees liigub pilkases pimeduses kindlalt ülespoole, nagu näeks ta siin sama hästi, kui valges. Tema kindel kõnd oleks nagu vastand Calenbrethi komistavale ja kohmakale liipamisele.
Üsna pea jõuame üles, muigab ta. Ja siis... Ütleme nii, poiss, et sinu aeg on veel ees - sinu hiilgeaeg, mil sinu kätes on võimalus midagi muuta.
Vanamees irvitab habemesse ja jätkab teed.
Hoia minu ligidale, muidu pudened viimaks veel alla ja seda me ju ei tahaks...
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>William - M6is

PostitusPostitas dreampiller 20:33 20. Jaan 2004

Ründavaid, või mõnes mõttes ähvardavaid liigutusi ei järgne. Selle asemel taganeb elukas pikkamisi pimedusse ja William võib näha teda läbi laes oleva vaevumärgatava augu minema liipamas.

Nii lihtne see oligi? Tundub nii.
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

>Thandororen - K6rts

PostitusPostitas dreampiller 20:39 20. Jaan 2004

Thandororen kihutab ümber nurga ja otse sülle kambale tegelastele, kes nähtavasti üles kavatsesid tulla. Pärast mõnd segadushetke, on kõik nad taas püsti ja saavad mahti asjade üle mõelda.
Thandororeni vastas seisab viis lahmakat selli, kes pigev kivikamakate, kui inimeste moodi välja näevad ning kelle nägudest peegeldub kõike muud, kui sõprust ja armasust. Paar sekundit vaikust, mille jooksul õhku kirve rippuma saaks visata ja mäemürakad haaravad üksmeelselt oma kirved. Teravad, suured, ohtlikud kirved.
n_n
dreampiller
Foorumi RPG Mängujuht
 
Postitusi: 556
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Shadow 20:46 20. Jaan 2004

Thekla prunditab huuli. Teame sihukesi. Ma ei tee sulle liiga, kui välja tuled... Phäh! Ta kissitab silmi ning mõtleb, kas on seda häält kusagil kuulnud. Muidu võiks veel arvata, et too rajaleidja Lihuniku juurest on talle järele jõudnud, aga tooni kategoorilisus paneb arvama, et tegemist on ikkagi häärberi peremehega.
Ah et tule välja... Tule sina parem sisse... arvab Thekla ega liigutagi ennast mitte. Latern ukse kõrval maas teeb igast sisenejast hea märklaua...
Shadow
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3090
Asukoht: Brettonia, Brechlen, Wode, Roesone

PostitusPostitas Thoren 21:42 20. Jaan 2004

Calenbreth katsub vanamehega kuidagigi sammu pidada, kuigi säärases pimeduses pole just eriti kerge näha kuhu astud, täpsemini, polegi näha kuhu astud.

Ta ymab vaikselt - tal ju kibe töö vanamehega sammu pidada

"Eks näis, mis saab. Igasuguseid aegu veel nägemata..."
Thoren
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 419

EelmineJärgmine

Mine Foorumi rollimängud

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6