Leht 8 koguhulgast 10

PostitusPostitatud: 9:47 26. Okt 2007
Postitas Timmo
kas keermelatiga ei ole probleeme traadi kättesaamisel, jääb vintide taha kinni?

PostitusPostitatud: 13:38 26. Okt 2007
Postitas Faramir
Vähgegi vedruomadustega traadi korral ei ole.

PostitusPostitatud: 14:01 26. Okt 2007
Postitas Bernard
Keermelati pealt saab ka täiesti suvalise galvaniseeritud traadi (mida sealsamas ehituspoes müüa on) kätte. Väga lihtsalt tuleb maha - ära selle pärast üldse muretse.

.

PostitusPostitatud: 17:03 26. Okt 2007
Postitas Teleporno
ok

PostitusPostitatud: 17:17 26. Okt 2007
Postitas Lõvi
Teleporno-
1) Õpi kirjutama, väga vajalik oskus, nagu ka lauseehitus.
2) Loe teema algusest läbi
3) Mõtle loogiliselt

Bernard- kas täitsa pehme lõõmutatud teras tuleb kah keermelatilt ära?

PostitusPostitatud: 23:33 26. Okt 2007
Postitas Bernard
Jap, tuleb maha küll. Isegi täitsa pehmeks lastud teras, keerab ennast pärast väänamist veidi "lahti", see lihtsustab.

Maha tulemisega võib probleeme tekkida alles siis kui lati keere on tugevalt suurem traadi läbimõõdust - ja seda vaevalt et juhtub (elik vaevalt keegi näiteks 1mm traati 20mm lati peale keerama hakkab).

PostitusPostitatud: 12:45 27. Okt 2007
Postitas asdaa
ok

PostitusPostitatud: 12:49 27. Okt 2007
Postitas KEK
Siin aitab väike kavalus ka kohati...
Kui keerad traadi vastu pidi keermele, siis pole mingit probleemi oodatagi.
Kuid isiklikult eelistan mõnda keermeta latti/toru.

tere

PostitusPostitatud: 18:11 27. Okt 2007
Postitas Teleporno
Käisin ABC-s vaatamas, seal olid müügil keermevardad e. keermelatid(müüja ka ütles, et samad asjad need)kahe -ja ühe meetriste pikkustena.Probleem tekkis selles, et minule sobiva 8mm diameetriga lati puhul olid keermete vahed 1 mm.Kuid 1mm traat tundub liiga kahtlane ning kas 2mm sobib üldse 8 diameetristega rõngaste jaoks?Ja kas siis ei teki probleemi, kui suurema diameetriga traat läheb väiksema diameetriga keermesse.Ning veel ütles müüja, et keermelatti ei saa vastavaks kujuks painutada st. vända kujuliseks.Ka mulle tundus see üsna jäik, et painutada.Muidugi saaks ma keermelatile vända ka puust teha, kuid tahaks ikkagi teada mis mõttes mõnedearvates seda painutada saab.Kuid põhimure on siiski keerme vahe ning traadi diameetri suhe.Abi paluks, ei taha Bernardi enan privadega piinata :?

PostitusPostitatud: 19:12 27. Okt 2007
Postitas Lõvi
Ohjah, ma saan Bernardist täitsa aru, miks ta on rõngassärgi-teemadele natuke allergiline ja selle pärst palun veelkord vabandust.
Teleporno- esiteks tahaks teada, mis traat sul on, kui pole veel ostetud, osta 8mm keermelati, traadijämeduseks saad võtta ka 1.5mm, pealegi mida väiksem lati-rõnga diameetri suhe, seda rohkem APsid saad ja seda ilusam tulemus on.
Ja kui ostad vedruteras-traati, siis on 8mm täitsa paras keermelati läbimõõt- vedruterasest rõngad keeravad end suht märgatavalt lahti, saad võib-olla isegi üle 1cm rõngaid.
Väänamisest- ega sa käega seda tegema ei pea, palu vanematelt abi, igast tangid jms teevad imesid.

.

PostitusPostitatud: 19:43 27. Okt 2007
Postitas Teleporno
Aga kas siis keermelatt 8mm paindub või mitte, tahaks siis teada kas teen vända poolse osa puust või painutan keermelatist, kuna poes ei või painutama hakata kui veel ostnud ei ole ära.Ning kas 1mm eest saab halvasti AP-si vä, sest 1.5 mm-st ma poes ei näinud.

PostitusPostitatud: 19:53 27. Okt 2007
Postitas Lõvi
Teleporno, Bernard on erinevates teemades mitu korda maininud, et rusikareegel on, et oleks suhe üks-viiele, et siis saab paraja tiheduse, nt 1mm traat, siis 5mm rõngad, 1.5mm traat, siis 7.5mm rõngad, 2mm traat- 10mm rõngad jne.
Usu mind, kui mitu inimest on rääkind, et keermelatti saab painutada, siis see on tõsi.
Muidugi on 1.5mm ja 1.6mm traati, otsi, noh.
1mm traadi eest võid saada eriti palju punkte, kui teed nt 1-8 kudet eriti väikestest rõngastest. :D Muidu vaata sama posti algust...

Re: tere

PostitusPostitatud: 20:39 27. Okt 2007
Postitas KEK
Teleporno kirjutas:Ning veel ütles müüja, et keermelatti ei saa vastavaks kujuks painutada st. vända kujuliseks.Ka mulle tundus see üsna jäik, et painutada.


Oleneb mida sa mõtled "ei saa" all.
Mul kargas kohe kümmekond erinevat moodust kuidas saaks...

.

PostitusPostitatud: 21:00 27. Okt 2007
Postitas Teleporno
Kas sa soovitaksid mõnda kohta kus tartus müüakse traati, ehituse abc omad on siin:
http://www.ehituseabc.ee/index.phplang= ... roduct_id=
Äkki vaatad läbi milline neist sobiks 8mm diameetriga lati jaoks ning kui ei sobi või veel parem:tead mõnda paremat kohta ning traadisorti siin anna teada.Igastahes vajan ma 1.6mm traati kui ma tahan teha 8mm latile, järeldades "rusikareeglit 1 5-le".Kas ka täiesti siledast latist saaks tehe vänta?Ning kui saab, siis anna teada kust saaks alumiinimlatti Tartust

PostitusPostitatud: 21:51 27. Okt 2007
Postitas Lõvi
Nu parim traat oleks kindlasti nt 65G, aga selle töötlemine on paras Kolgata tee, olen proovind teha sellest särki, tuli küll välja, aga mul siis liigsuured rõngad ja normaalseks lõikamiseks vajad relakat. :) Kui oled sadomasoga tegeleja, siis see on sinu valik.
Keermelati painutamisest küsi täiskasvanutelt, äkki isa vms osab aidata. :)
Kust Tartust traati saaks- ei oska aidata, Tallinnas on Enimor, sealt saab kasvõi titaani...
2mm on täitsa ok, kui on, siis tee sellest ja osti võimaluse korral vedrutraati.