Tanel kirjutas:Mulle samas sellised stsenaariumid istuvad. Ja ma pole küll CoH'ga tuttav, aga tõsisemates sõjamängudes on tegelikult väga raske üldse midagi tasakaalustada. Rünnak vs. kaitse, aktiivse ja passiivse taktika jne erinevused toovad sisse liiga palju muutujaid. Osaval kaitsjal on alati võimalik meelitada ründaja lõksu, või siis lõksu võimalusega suruda ründaja piisavale ettevaatlikusele et ta ei jõuaks oma ajalimiidis võidutingimusi täita.
CoH täpselt niiviisi üles ehitatud ongi. Tasakaalu tsenaariumitesse toovad võidupunktide boonused. Näiteks kui kontrollid veel eelviimasel ja viimasel
turn-il mingit asukohta kaardil, siis saab sellevõrra rohkem lisapunkte jne. Üldjuhul on ikka mõlemad pooled võrdväärselt võidetavad - võibolla üksiku tsenaariumi juures on tõepoolest ühel väike eelis.
Tanel kirjutas:Ma ei tea küll kas CoH selliseid võimalusi pakub, pole tegelikult iial lauapealseid sõjamänge mänginud. Kuidas seal üldse "Fog of War" korraldatakse ja kas üldse? Kui ründaja kõiki kaitsja üksuseid näeb siis on loomulikult kaitse päris raske.
Päris
fog of war-i ei ole, kuid üksuseid on võimalik peita ja varjatult kaardil hiilida. Seda tehaks suht kirve meetodil, paberi ja pliiatsiga koordinaate kirja pannes ning lähtub sellest, et ausalt mängitakse. Praktikas töötab see täitsa ilusti. Lisaks veel on tossu pommid, mis esimesel
turn-il on läbi nähtamatud ja sellele järgneval, on (pooleldi) läbi nähtavad ning annavad kaitse boonust.