Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Still spell feat, mage hand ja arcane spell failure

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kasutaja avatar

Still spell feat, mage hand ja arcane spell failure

PostitusPostitas Argantes 3:37 2. Veebr 2007

Kui wizard, kellel pole armor proficiencyt (feati) ja kannab näiteks breastplate'i , siis on tal spell failure 25%, eeldusel, et spellil on somaatiline komponent. Tekkis küsimus, et kui maag castib still spell feati kasutades mage handi, siis mingi touch spelli (jälle still spell feati kasutades), kas siis tema puute rünnak (touch attack) mage handiga saab penalty attack rollile (-4 breastplatei puhul), kuna tal pole proficiencyt sellega? Teoreetiliselt ei tohiks ta penaltyt saada, kuna mage hand on iseseisev ja maag kontrollib teda mõttega.
Ehk siis, siin on koht, kus maag saaks endale päris kenakese AC, kui tal on mingi turvis, mage armor, shield, dex bonus ja castib spelle still spell featiga :) (breasplate +5. mage armor +4, shield spell +4, dex misiganes..ntx +2 ja kui kilp ka veel kätte võtta +2, ehk siis AC 29 ntx :) pole paha maagi kohta.
Kommentaare?
Argantes
Õpipoiss
 
Postitusi: 33

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 6:30 2. Veebr 2007

jah. still spelli kasutamine võtab ära võimaluse somaatilisel komponendil nurjuda sest seda lihtsalt ei ole siis.
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: Still spell feat, mage hand ja arcane spell failure

PostitusPostitas Udutont 13:02 2. Veebr 2007

Kommentaare?
Taksikass! Taksikass! :D


Argantes kirjutas: Ehk siis, siin on koht, kus maag saaks endale päris kenakese AC, kui tal on mingi turvis, mage armor, shield, dex bonus ja castib spelle still spell featiga :) (breasplate +5. mage armor +4, shield spell +4, dex misiganes..ntx +2 ja kui kilp ka veel kätte võtta +2, ehk siis AC 29 ntx :) pole paha maagi kohta.


Samasugused boonused ei tohiks liituda. Seega pole mingit mõtet breastplate kandes endale maagi turvist peale lausuda või kilpi käes hoides veel ka shield loitsu kasutada. Dex boonus ei saa breastplatil olla mis iganes vaid maksimaalselt +3.
Carpe DM!
Udutont
Arhimaag
 
Postitusi: 1664
Asukoht: uttu tõmmatud

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 13:40 2. Veebr 2007

ahjaa õigus. ma olin öösel liiga väsinud et seda "jämedat" viga näha :)

mage armor, bracers of armor ja suvaline turvis annavad kõik sama tüüpi AC boonust ehk jah nende kolme koosesinemisel ühe isiku peal tuleb AC ainult neist kõige kõvema järgi, teised lihtsalt kaunistuseks juures.

ning shield loitsu ja kilbiga peaks ka sama asi olema.

ja kui breastplate'iga tahad saada rohkem DEXi siis ta võiks vähemalt kergest metallist olla (mithral) või muidu nii eriti lahe et läheb ringiga mööda reegeldustest.
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Argantes 13:54 2. Veebr 2007

Aga kas kuskil on reegel kirjas, et need turvised omavahel ei anna AC-d juurde? Eks see muidugi paras munchkin oleks jälle, aga samas kui mõtelda, siis miks ka mitte.
Argantes
Õpipoiss
 
Postitusi: 33

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Udutont 13:58 2. Veebr 2007

:lol: Arvad, et mõtlesime sellise reegli ise välja? Muidugi on see kirjas. Kus? Üllatus-üllatus! Reegel on kirjas PHBs. Kus? Üllatus-üllatus! Turviste kirjelduse juures. :rolle:
Carpe DM!
Udutont
Arhimaag
 
Postitusi: 1664
Asukoht: uttu tõmmatud

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Lord Sauron 1:53 12. Mär 2007

shield ja kilp stackivad, kilp on shield modidifer, shield on deflection modidier. aga muidu jah, still spelliga peaks mööda hiilima sellest -4jast. alati on muidugi asi su enda DMiga läbirääkimises
"See on kui plastikmälu, sisemine jõud, mis teid alatasa hõimulaadsete moodustiste poole suunab. See plastikmälu püüab tagasi võtta oma iidset kuju, sugukondlikku korda. See on kõikjal teie ümber: korporatsioonid, politseisalgad, spordiklubid, tantsurühmad, mässuliste rakukesed, plaanikomiteed, ühispalvused."
"Varastatud päevaraamatud"
Lord Sauron
Valguse hoidja
 
Postitusi: 265
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Orz 15:08 12. Mär 2007

Sudden Still abiks siis kui vaja castida kõigekõrgema leveli spelli...
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti


Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6