Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


kõige imelikum reegel... (3e)

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 11:31 18. Sept 2003

Cygnus kirjutas:Ma pakuks shurikenide probleemile lahendust.

Täpselt ei mäleta, aga kas see telekineesi spell lubas ainult liigutada ühte objekti. Juhul, kui lubas, siis on lahendus selge, sest 5000 shurikeni on ikkagi tervelt 5000 objekti, mitte üks. Või kui nad kokku siduda, siis pole tegemist enam relvaga vaid 500 naela kaaluva tavalise objektiga.


PHB3e kirjutas:...The character moves objects or creatures by concentrating on them...


PS see shurikenide trikk on ka 3.5s v6imalik...
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Cygnus 13:57 19. Sept 2003

Ma vaatasin ka muidu järgi ja kuskil oli ka a object. Kui õieti mäletan, siis oli see target'i all. Aga tegelt see pole nii oluline, sest ükski terve mõistusega DM ei laseks sellist asja läbi..
Cygnus
Haldjate sõber
 
Postitusi: 318
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas stuart 16:26 19. Sept 2003

Cygnus kirjutas:Aga tegelt see pole nii oluline, sest ükski terve mõistusega DM ei laseks sellist asja läbi..


Haige mõistusega DM jälle laseks sellise asja ilmselt mõnuga läbi :)
stuart
Valguse hoidja
 
Postitusi: 299
Asukoht: Tartu-Tallinn-Tartu

Re: kõige imelikum reegel... (3e)

PostitusPostitas ptakopishka 23:11 26. Aug 2009

elmu asi on küll naljakas, aga non-combat situation. Mille jaoks vaja rounde, actioneid ja muud?
shurikenide asi on veel naljakam ning teoorias isegi töötaks, aga telekineesida saab ainult ühe objekti ja pealegi - kust kuradi kohast saaks leida 5000 shurikeni? Ja pealegi, shuriken visates natuke mõttekam relv. Ja spelli ka ei raiska.
ptakopishka
Rändur
 
Postitusi: 14

Kasutaja avatar

Re: kõige imelikum reegel... (3e)

PostitusPostitas Sharker 21:20 20. Sept 2009

Lugesin 3.5 reeglit Telecinesise spelli kohta "You move objects or creatures by concentrating on the...", ehk siis munchkin sorc või viisard, asendaks tüütud shurikenid pisikesete kivikestega, mille pilve ta siis tõstab ohvri kohale ja laseb surmava vhimana alla sadada... siit tuli veelgi parem mõte, seda surmavat vihma saab ju laotada päris suurele alale, ehk siis terve gäng vastaseid sureks kivivihma käes, mis järgides looduseadusi on reaalselt võimalik. Meil õnneks ei esine selliseid rahetorme tihti, kuid cm läbimõõduga raheterad purustavad eterniitkatuseid hõlpsalt, kujutlege ise, mis juhtub inimestega, kes sellise saju kätte jäävad ;)... bööö... ja muideks mina kaldun vist nende "mitte terve mõistusega DM'ide kilda" :D. Kui mängija tõesti on suutnud midagi nii jaburat välja mõelda, miks mitte lasta tal siis seda vähemalt ühe korra läbi proovida.

Muideks näljastele uus kont pureda... hiljuti arutlesime sõbraga flat footedi oleku üle enne esimest combatroundi. Situatsioon selline, rogue ja muud tegelased satuvad peale karjale pahalastele. Algab combat, kõik kulutavad jälle oma D20t ja viskavad inikad. Oletame et rogue (impr.inikas) sai kõige kiirema inika. Ja mis ta teeb, sibab vastaste vahelt läbi (viimased näevad teda, aga ei tee veel midagi, isegi atack of oportunityt ei saa teha, sest nad on flatfooted) jõuab kellegi seljataha ja teeb sneack atacki, SEST, vastane on flatfooted :D. Jaburus seisnebki selles, et rogue peaks idees tegema roundi jooksul õnnestunud hide tseki, et järgmisel raundil üritada sneack atacki teha, või siis kedagi flankida.
Joonistaja-rüblik
Sharker
Illustraator
 
Postitusi: 829
Asukoht: Lähedal ja kaugel.. siin ja seal ;)

Re: kõige imelikum reegel... (3e)

PostitusPostitas Sande 8:29 21. Sept 2009

Feinting in Combat
You can also use Bluff to mislead an opponent in melee combat (so that it can’t dodge your next attack effectively). To feint, make a Bluff check opposed by your target’s Sense Motive check, but in this case, the target may add its base attack bonus to the roll along with any other applicable modifiers.

If your Bluff check result exceeds this special Sense Motive check result, your target is denied its Dexterity bonus to AC (if any) for the next melee attack you make against it. This attack must be made on or before your next turn.

Feinting in this way against a nonhumanoid is difficult because it’s harder to read a strange creature’s body language; you take a -4 penalty on your Bluff check. Against a creature of animal Intelligence (1 or 2) it’s even harder; you take a -8 penalty. Against a nonintelligent creature, it’s impossible.


Ega alati ei peagi peitu minema, et sneak attacki loetaks.
Kõik, mis ei tapa, teeb haiget.


Tegelt ka!
Sande
Manatark
 
Postitusi: 605
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

Re: kõige imelikum reegel... (3e)

PostitusPostitas mart 11:19 21. Sept 2009

Sharker kirjutas:ehk siis munchkin sorc või viisard, asendaks tüütud shurikenid pisikesete kivikestega

Erinevalt shurikenist pole kiviklibu relvade nimekirjas ja läheks "other objecti" reegli alla.
mart
Dominus Monstrorum
 
Postitusi: 1001
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

Re: kõige imelikum reegel... (3e)

PostitusPostitas mart 11:49 21. Sept 2009

Sharker kirjutas:Muideks näljastele uus kont pureda... hiljuti arutlesime sõbraga flat footedi oleku üle enne esimest combatroundi. Situatsioon selline, rogue ja muud tegelased satuvad peale karjale pahalastele. Algab combat, kõik kulutavad jälle oma D20t ja viskavad inikad. Oletame et rogue (impr.inikas) sai kõige kiirema inika. Ja mis ta teeb, sibab vastaste vahelt läbi (viimased näevad teda, aga ei tee veel midagi, isegi atack of oportunityt ei saa teha, sest nad on flatfooted) jõuab kellegi seljataha ja teeb sneack atacki, SEST, vastane on flatfooted :D.


Selles asjas ei näe ma midagi imelikku, kui rogue on kiire, siis peaks tal olema täielik õigus oma sneak attacki teha, samal ajal kui vastased on üllatatud ja mokk töllakil vaatavad kuidas rogue kärmelt oma mõõgaga surkab. Kui vastane on flat footed, siis pole ta kaitseseisundids, mis annab õiguse sneak attackiks.

3.5 ei ole mulle eriti tuttav, 3.0 võimaldaks roguele partial charge-i, mis väga hästi ei võimaldaks "vastaste vahelt läbi sibada".

Hiljem: Vaatasin järgi, ka 3.5 saab surprise roundis liikuda ja rünnata vaid siis, kui teed charge-i.
mart
Dominus Monstrorum
 
Postitusi: 1001
Asukoht: Tallinn

Eelmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6