Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Home rules (3e)

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 19:02 7. Mär 2003

no relvadega oli vist selline lugu, et alati v6isid edasi enchantida
maksumus oli uus-vana

st kui sul on +2 m66k (8000 gp), siis v6id ta rahulikult +3seks teha, maksab see asi sama palju kui +3 m66k miinus +2 m66k ehk siis 18000-8000=10000 gp ja vastavalt ka XPi
(eeldus on muidugi see, et sa oled v6imeline +3 m66ka tegema, st on vastav feat ja oled 9+ lev caster)
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

PostitusPostitas Anonüümne 22:21 7. Mär 2003

Demon kirjutas:kunagi tekkis j2rgnev m6te

/---/

3e loogikale oleks vist l2hedasem konsentreerumise korral ignoreeritavatele AoO anda, aga tihti on yhe tegelase jaoks korralik AC penalty hoopis hullem kui mingitele n6rkadel tegelastel lasta enda vastu AoO teha, nad nagunii ei saa pihta ;)


3e-s annab dodge feat +1 bonuse AC-le mingi kindla defineeritud vastase vastu. Kumulatiivne -1 AC oleks liiga jõhker, AoO aga sootuks fataalne, eriti kõrgematel levelitel – ei kujuta ette, et oleks eriti mõistlik vastastele iga raund ühe lisalöögi andmine. Kui sul ikka on mitu vastast ümber, siis 3e-s saavadki ründajad flankimise bonuse +2 attack-ile. Ja see on tegelikult juba päris ilus bonus.

Hetkel tuleb ilmselt oodata seni, kuni 3.5e väljas on, kindlasti on seal häid uuendusi.
Anonüümne
 

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 23:19 7. Mär 2003

jep, seda juttu omal ajal kribades ei teadnud ma flankimise boonusest veel midagi...
p6him6tteliselt annab see m6tte edasi, ning seda minimaalse m2ngumehhaanikaga, mis on suht oluline

pealegi oli minu systeem m6eldud 2e'd silmas pidades, st 3e initsiatiiv keerab asjad suht pea peale
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Surnumanaja 21:19 12. Veebr 2004

Campaign, mida hetkel DM-in, omab sellist eripära, et seal puudub maagia. Väga suur töö oli, et mängubalanssi kuidagi viisigi tasakaalus hoida - mostrumid ja klassid elasid tohutult palju muudatusi üle (mõned Supernatural ja ka mõned extraordinary abilityd säilisid, kuid spell-like abilityd ja kõiksugused HP-si taastavad võimed kadusid viimseni). Tulemuseks on hea ja huvitav vaheldus tavalisele campaignile. Mingil määral on maagia alles ja on võimalik, et kui kangelased kõvale tasemele jõuavad, õnnestub neil iidsetest aegadest, kus maagia veel säilinud oli alles jäänud maagiline mõõk või mõni muu vidin leida. Praegu veel ei tea, kas seda juhtub, aga kui juhtub, siis päris kindlasti saab see vidin korraliku nime ja ajaloo. Kui see kõik aga lõpuks üle viskab või kõik surma saavad, alustan taas tavalise maagiaga campaigni.

Payl kirjutas:Mulle tundub et ma kehtestan oma mängudes sellise:
+2 või enam relvadel peab nimi olema.
Ja oma vana relva edasi enchantides 10%line allahindlus.
Loodan suunata chare oma hetkelise relva täiendamisele pigem kui lihtsalt uue ostmisele.
Ja see nimevärk annab asjale vürtsi. Kui relv on +2 või rohkem ei ole ta enam päris tavaline väits, ikka midagi juba teeb kah. Siis peaks tal ka nimi olema.
Ehk annab niiviisi vähendada ah-mis-see-pluss-seitse-kirves-siis-ikka-nii-väga-ära-ei-ole sündroomi.


Isegi siis (eelnevates campaignides), kui mu campaignides maagia oli, panid mängijad ise oma relvadele nimesid, ükskõik, kas need olid maagilised või mitte. Ja mina olen just kõrgendanud hinda, kui tahad olemasolevat relva maagiaga täiustada, nii et uue relva ostmine oleks odavam, kuid mängijad sellegi poolest täiustavad oma vanu relvi, olles nendega nii palju üle elanud ja tahtmata neist nüüd loobuda. Selles osas mängib ehk rolli ka see, et olen teinud nii, et see relv, mis PC-l alguses on, on tema põhirelv ja saab sellega +1 rünnakule - on ta ju kogu aeg sellesama relvaga treeninud ja harjutanud. Kui ta aga sellest relvast peaks ilma jääma, siis teine samasugune relv seda +1 enam ei anna. See kehtib ainult selle ühe ja ainsa relva peal, millega kogu aeg koos on oldud.

Muidu on mul veel väga suur posu ise tehtud reegleid, mis minu meelest asja reaalsemaks teevad. Kõik need reeglid või muudatused on väikese tähtsusega, kuid selle eest on neid tõesti väga palju.
Surnumanaja
Rändlaulik
 
Postitusi: 131

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Payl 23:45 12. Veebr 2004

Surnumanaja kirjutas:Muidu on mul veel väga suur posu ise tehtud reegleid, mis minu meelest asja reaalsemaks teevad. Kõik need reeglid või muudatused on väikese tähtsusega, kuid selle eest on neid tõesti väga palju.


Foorum on suur ja lai. Äkki sa jagad mõnesid neist meiega? Mind küll huvitaks.
Blög
mõiste tähendusvälja inversioon - tribulant
Payl
Tulepallide Jumal
 
Postitusi: 1135
Asukoht: Tähtvere

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Surnumanaja 1:45 13. Veebr 2004

Kõiki neid ise välja mõeldud täiustusi on mõtetu ja keeruline välja tuua, sest neid on üle saja kinldasti ning paljud neist ei ole veel katseaega läbinud. Kuid mõned näited toon hea meelega:

Light melee weaponite vastu saab attack of opporti. Tundub ebaloogiline, kuidas keegi noa või pistodaga palju paremini, kui jala ja rusikaga mõne teise sõdalase vastu saab, kellel hiiumõõk käes on. Haavab küll noaga valusamalt, aga ma pean just võitlust ennast silmas.

Kui oled 6 levelit ühe ja sama relvaga võidelnud, saad lisaks muule veel +1 rünnakule. Sest kui ühe relvaga väga kaua uusi asju oled õppinud, harjud sellega ära ja õpid seda tundma paremini, kui teisi sarnaseid relvi.

Kui sa oled noolega pihta saanud, on sul valus ja eluohtlik liikuda. DM kirjeldab, mis kehaosa nool tabas. Kui sa koormad kehaosa, kus sul nool sees on, saad sa 2 damaget iga noole eest, mis sul seal kehaosas sees on. Noole eemaldamise DC on 15 (+/- 1-5, kus ta täpsemalt asub). Kui DC ebaõnnestub, teeb nool eemaldamisel 1d4 damaget. Oda puhul on kehaosa koormamine võrdne viie dämmiga ja eemaldamise ebaõnnestumise puhul on damage d4+2 (saab ka 20 võtta). See töötab siiski pigem iseenda reaalsustajul ja loogikal, kui kui ülaltoodud kindlatel dämmiveeretustel.

Udutont kirjutas:Iga persoon saab levelil ühe saatusepunkti, reaalsusenihke vms nimega asja. Seda punkti võib kasutada mingi olukorra muutmiseks, et vältida ilmselt fataalseid tagajärgi persoonile. Peamiselt võiks see seisneda mingi kehva täringuviske uuesti viskamises, nt saving throw aga ka nt vastase attack rolli. Kuid punktikasutus ei pea tingimata piirduma täringuvisetega. Nt võib 'reaalsust' muuta ka nii, et persoon seisab 5 jalga kaugemal kohast, kus ta 'tegelikult' algselt seisis nt juhul kui see aitaks välja jääda spelli areast, millel save ei ole või mille save on jõõraselt kõrge.


Midagi natuke sellelaadset olen ise ka leiutanud:
Kui tegelane sureb saab ta veeretada d20-t. Kui ta veeretab 2 korda kakskümmend, leiab tema jumal (juhul kui PC kummardab kedagi), et ta on suremiseks liiga tähtis ning muudab suremisprotsessi kombel, mille tagajärjel PC ärkab ellu. PC ärkab seal, kus ta suri ning tema haavad on paranenud. Alates kuuendast levelist peab iga üks ühe korra veeretama, mitte enam 2 korda ning ka DC läheb iga 4 leveli järel peale kuuendat ühe võrra väiksemaks. d20 veeretamisel loevad ka charisma miinused või boonused, kuid naturaalse 20 veeretamine näitab endiselt veeretatud viske automaatset õnnestumist. Seda veeretust saab veeretada alles siis, kui kogu muu lootus on kadunud (linnas ei saa tegelast ellu äratada, tiimis pole surnust äratajaid, mehel pole võluasju, mis ta surnust tagasi toovad jmt).
Surnumanaja
Rändlaulik
 
Postitusi: 131

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Fil 10:17 13. Veebr 2004

tegin oma mängude jaoks ümber automatic hit-i ja autmatic miss-i. Ei tundu kuidagi loogiline, et 20 saab alati pihta. Kui ikka viskad 20 siis võimalus veel vista ja skoorile otsa liita. Kui siis sellisel viisil pihta saad on tabamus ka kirjas ja loomulikult on critical hiti võimalus.

Teistpidi jälle 1 visates ei tähenda veel automaatselt totaalset möödalöömist. Naljaks mõelda, et 20lvl fighter ja talumees löövad sama sageli täiesti mööda. Nimelt 1 visates tuleb veel kord täringut visata ja tulemus oma tabamisskoorist lahutada. Kui sellega ei taba, siis on tõesti möödas ja kui tulemus negatiivseks läheb on käes ka critical miss. Mida rohkem miinusesse seda hullem lugu
Jänest küpsetav murdjakääbik
Fil
Meister
 
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas musttulp 10:29 13. Veebr 2004

Fil kirjutas:Naljaks mõelda, et 20lvl fighter ja talumees löövad sama sageli täiesti mööda.


Meil, Faerunis, kuuluvad sellised vahejuhtumid Tymora-Beshaba portfoliosse e. siis omavad religioosset tagapõhja.
musttulp
Meister
 
Postitusi: 102
Asukoht: Counting sparrows

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Fil 10:38 13. Veebr 2004

musttulp kirjutas:
Fil kirjutas:Naljaks mõelda, et 20lvl fighter ja talumees löövad sama sageli täiesti mööda.


Meil, Faerunis, kuuluvad sellised vahejuhtumid Tymora-Beshaba portfoliosse e. siis omavad religioosset tagapõhja.


Kaua sa ikka jumalaid kirud ja tõenäosusteooria järgi combatis u kord minutis oma kätt raiud
Jänest küpsetav murdjakääbik
Fil
Meister
 
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas musttulp 11:42 13. Veebr 2004

Fil kirjutas:Kaua sa ikka jumalaid kirud ja tõenäosusteooria järgi combatis u kord minutis oma kätt raiud


Tunnistan endale selgelt, et olen üle keskmise ninakas, kuid minu mängijakarjääri jooksul on selliseid asju juhtunud ainult Teie mängudes.
musttulp
Meister
 
Postitusi: 102
Asukoht: Counting sparrows

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Fil 11:50 13. Veebr 2004

musttulp kirjutas:
Fil kirjutas:Kaua sa ikka jumalaid kirud ja tõenäosusteooria järgi combatis u kord minutis oma kätt raiud


Tunnistan endale selgelt, et olen üle keskmise ninakas, kuid minu mängijakarjääri jooksul on selliseid asju juhtunud ainult Teie mängudes.


Vahel ikka juhtub. Samas oli see AD&D ja mitte 3e. Lisaks juhtus ikka nii, et vastased said critical hitte. Juhtub nende täringutega seda siiani.
Kummalisel kombel mängijana on veeretatavad numbrid palju ühtlasema jaotusega ;)
Jänest küpsetav murdjakääbik
Fil
Meister
 
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas veiko100 11:27 15. Veebr 2004

Meie seltskonnas on selline homerule, et detect magic annab ühtlasi ära itemi olemuse, kuna see võimaldab hoida oluliselt aega ja raha kokku.
"Kristlik usk on otsast otsani ohvrite toomine: oma vabaduse, uhkuse, enesekindluse ohverdamine, enda orjusse andmine, enese sandistamine." - Friedrich Nietzsche
veiko100
Manatark
 
Postitusi: 605
Asukoht: Moe

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Surnumanaja 1:34 14. Jaan 2005

Isetehtud reeglid sünnivad mul enamasti siis, kui näen mõnes filmis, kogen ise või loen mõnest raamatust mingit lõiku, mis tundub reaalne, kuid D&Ds sellist situatsiooni juhtuda ei saa. Siis kuhjangi endale PHB-d, Grim'n'Grittyd jmt reeglite kogumikud ette ning teen sinna vajalikud muudatused :D
Surnumanaja
Rändlaulik
 
Postitusi: 131

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Oberon 3:31 14. Jaan 2005

veiko100 kirjutas:Meie seltskonnas on selline homerule, et detect magic annab ühtlasi ära itemi olemuse, kuna see võimaldab hoida oluliselt aega ja raha kokku.


aga jätab seiklejad ilma suuurepärasest võimalusest ämbrisse astuda.
MÜÜA ! Langevari, korra kasutatud. Pole avatud. Pisut määrdunud. saata privaatsõnum.
Oberon
Ruunitundja
 
Postitusi: 446

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Aurin 17:22 14. Jaan 2005

Ja kaotab idendi spelli mõtte.
(685) "Throw your soldiers into position from whence there is no escape, and they will prefere death to flight." - The Art of War
Aurin
Loitsija
 
Postitusi: 719
Asukoht: Tartu

EelmineJärgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6