Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Vaenlase süütamine

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

PostitusPostitas Orz 22:52 5. Dets 2005

Tulest siis pikem jutt.

Märkus: Alchemist's fire ja põleva õli viskamise puhul on maas veeretamisest kasu ainult +2 boonuse võrra reflex save'ile. By default on boonus +4.

Tölpa ja Mõhk on üksteise peale kurjad. Tölpal on alchemist's fire, Mõhul on õli. Läheb actioniks, Mõhul on parem initsiatiiv. 1. Mõhk valmistab ühe raundi jooksul õlist Molotovi kokteili. Järgneb Tölpa raund - ta viskab alchemist's potioni Mõhule pihta, tehes 1d6 damage. 2. Et mitte põlema minna, võiks Mõhk maha visata ja ennast veeretades üritada tuld ära kustutada - nii tehes saaks ta +2 boonuse oma refleksiviskele. Siiski, ta eelistab hoopiski visata õli Tölpale pihta, tehes talle 1d6 damage. 3. Järgmisel turnil põlevad nad mõlemad. Tölpa viskub maha, saab +2 oma refleksiviskele ning viskab reflex save 16 ja ta ei saa 1d6 damage, aga kuna tal oli vöö vahel paberist maakaart, siis ka sellele tuleb visata reflex save, aga see ei õnnestu ning pärgament põleb ära saades 1d6 fire damage. Mõhk võtab seinalt tõrviku ja jookseb Tölpa juurde. Kuna ta ikka veel põleb, saab ta oma 1d6 damage taas kätte. 4. Tölpa põgeneb, joostes sauna, kus on väga-väga palav. Mõhk võtab tõrviku ja suleb selle abil sauna ukse. Lahing on lõppenud. Kui Tölpa poleks sauna põgenenud, siis ta oleks talle hea meelega tõrvikuga äianud, mis oleks teinud 1d3 bludgeoning +1 fire damage.

Tölpa aga on sunnitud saunas 10 minuti pärast viskama FORT 15 ning kuna tal ei olnud seljas rasket soomust, siis tal see ka õnnestub visates 18. Kui tal oleks olnud raske soomus seljas, siis ta oleks saanud -4 oma modifierile ning ta oleks saanud 1d4 subdual damage.

Mõhk teeb uue molotovi kokteili ning viskab selle enda ette 5 feet kaugusele puruks. Ai-ai - nüüd saab ta 1 punkti splash damage! Samas, kui ta oleks selle enda ette valanud, siis ta oleks saanud kaheks turniks tekitada 5x5 ("üks ruut") põleva loigukese, mida ta oleks võinud siis vältida või siis selles seista, saades 1d3 fire damage esimese ja 1d3 fire damage teise käigu jooksul.

Alchemist fire/õli:
1) Otse pihta - 1d6 (+1d6 REF 15) damage
2) Pritsib naaberruudult - 1 damage
3) Põleb maas 1d3 fire damage
4) Võib kohe kasutada / kulub 1 turn ette valmistamiseks
5) Võib süütada paberit, nahka ja teisi õlisi. ;)
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Eelmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6