Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Taint

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Taint

PostitusPostitas Orz 19:59 22. Nov 2005

Kas keegi kasutab sellist asja oma mängus?

Taint on asjade ja keskkonna mõjul elusolenditele külge hakkav konditsiooon. Tavaliselt annab see -1 CON ja -1 WIS-
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YnX 20:32 22. Nov 2005

Ehk sa seletad veidi täpsemalt lahti, mis pagana konditsioon? Ok, -1 CON ja -1 WIS küll, aga miks? Mis? Kuidas? jne...
"Enne kui leiutati maamiinid, käisid naised meestest tagapool"
YnX
Ruunimeister
 
Postitusi: 540
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Orz 21:17 22. Nov 2005

Taint on siis Kurja vorme, seotud jälgi maagia, halbade paikade ja võigaste esemete ning kollidega. Selle asemel, et hakata ise detailselt lahti seletama, annan parem viited.


Järgmine materjal on väga ülevaatlik http://www.diamondthrone.com/displaycontent.cfm?iCatId=4&iConID=337

Olen näinud mitut erinevat seletust. Üks võimalikke on siin, Unearthed Arcana põhjal:

http://p088.ezboard.com/fbrettsrpgsfrm11.showMessage?topicID=56.topic

Taint on kasutusel Rokugan settingus (ma ei tea, mis see on) ja seda on käsitletud ka Sword & Sorcery (S&S) stiilis mängude all: http://www.swordandsorcery.org/sword-and-sorcery-gaming.asp
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YnX 21:47 22. Nov 2005

See diamondthrone'i selgitus oli päris hea. Päris hea vahend mängudesse väikese lisapinge toomiseks. Ma kujutan ette, et ega hea meelega ei roniks siis enam näiteks hauakambritesse "luuti" tooma, kui sellise jama kaela võib saada.

Con'i ja wis'i see ju maha ei võta samas... lihtsalt kui tainti skoor saab võrdseks coniga, kärbad maha eriti rõvedalt ja kui wisiga võrdne on, siis lähed segi... niipalju kui mina asjast aru sain... intrigeeriv iseenesest.

Ravenloftist inspireeritud ilmselt.
"Enne kui leiutati maamiinid, käisid naised meestest tagapool"
YnX
Ruunimeister
 
Postitusi: 540
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Orz 22:29 23. Nov 2005

YnX kirjutas:Ravenloftist inspireeritud ilmselt.


Ei oska öelda. Variante sellest Taintist olen kohanud mitmeid. Diamondthrone's oli veel märgitud lisaks Taint'ile ka Purity ja nende kahe nähtusega seotud materjalid. -1 WIS ja -1 CON penalti võib võtta või jätta, aga lahedam oleks need võtta, eriti, kui on võimalik featide abil tainti enda kasuks pöörata, isegi miskised Tainted Fighter ja Tainted Sorcerer klassid leidsin veebist. Taint'iga seotud featid on päris stiilsed mu meelest, toon paar näidet ka:

TAINTED SMITE [TAINT]
You channel the power of taint to deal extra damage to your foes.
Prerequisite: Taint score 1 or greater.
Benefit: Once per day as a full-round action, you may deliver a tainted smite as a melee attack. Add your Taint score (up to a maximum value equal to your HD) to the damage dealt by the attack. In addition, the target must succeed at a Will save (DC 10 + target’s current Taint score) or gain a point of Taint.
If you strike a target with a higher Taint score than yours, your smite has no effect.

EMBRACE THE DARKNESS [TAINT]
Prerequisite: 4 taint points.
You have embraced the power of the dark side and learned to use it to your advantage. You get 1 bonus spell slot for casting each day for every spell level you can cast up to your level of taint. So for example 6th level sorcerer with this feat can cast an extra zero, first, second and third level spell per day. He doesn’t get a 4th level bonus spell slot because he cannot cast 4th level spells yet.


...Ravenloftiga pole eriti tuttav, aga nii palju kui ma olen sellest kuulnud, siis see tundub olevat sama teema küll. Jõle värk. :7:
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Bernard 0:24 24. Nov 2005

Äärmiselt põnev. Asun kohe katsetama. Kas keegi on seda aktiivselt mängus kasutanud ka - ja kuidas toimis?
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

Larbi- ja võitlustreeningud üle Eesti: VG LARP Klubi
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2956
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 1:17 24. Nov 2005

Mitte, et ma reegeldusse eriti süveneda viitisiks, aga kunagi sai seda Rokugani varianti uuritud ja kasutatud. Kuigi vaid korraks ja ühe altari puhul. Kogu kamp sattus nähtava põhjuseta fortide pärast paanikasse ja hakkas suvalist kraami üle laevaparda loopima. :P

Keegi sai tänu sellele isegi mingeid "kurje loitse" ühe või kaks. Aah, ahne faiter Woc sai Undetectable Alignmenti lasta vms. Eriti iivel. :rolle:

See loitsude boonus oli vist küll vaid loitsijaklassidele mõeldud, aga ma mõtlesin et kõik võiks ikka võrdsed olla ses suhtes.

Seda Uneathed Arcana oma (mis pidavat Rokugani omal baseeruma) pole näinud. Ja uues Heroes of Horroris pidid jälle mingid muudatused tehtud olema asjale.

Uskumatu, et ma ikka nendest asjadest tean/mäletan/kirjutan. :6:
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YnX 17:40 25. Nov 2005

Midagi kaudselt sarnast kasutan ma oma kodukootud süsteemis, seal püsib too nimetuse "resonance" all. Ehk siis ei ole tegemist ei hea ega halva energiaga, vaid näitab, mil määral tegelane (siinkohal ei too ma täpset seletust, sest mõned dragoni residendid mängivad mu pelades) "võõra energia/algmateeria/Tõe/tuhmiga" (lähtuvalt, milliseid nimetusi on sellele senini omistanud) suhtleb, ehk kui võimsalt tema majakas "väreleb". Lähtuvalt resonantsuse võimsusest suudab mängija manipuleerida selgelt tajutava maailmaga läbi "tuhmi", aga samas muutub ka viimase jaoks üha atraktiivsemaks. Igal korral kui manipuleeritakse tundmatute jõududega, püsib ühtlasi oht, et need sinu "mina" järjest sügavamale endasse tõmbavad. Piisavalt kõrge resonantsuse korral kaob tasapisi juba taju reaalsuse ja "Tõe" vahel, kuni siis teadvuse suundumiseni (klisheehäire) "Kõrgeima Tõe" rüppe. Ravida saab vaid sanitaariumis, või siis õppinud psühholoogi käe all, kes ajapikku tegelasele selgeks teeb, et viimane noid veidrusi üksnes ette kujutas endale ja mingit teispoolse energia lollust üldse olemas ei ole.
Skaala 1 - 100p.
Positiivne resonants: vise + reso + tahe +/- (modid) vs % (soov mõjutada)
Negatiivne resonants: vise - reso + tahe +/- (modid) vs % (vastupanu mõjutusele)
Tõmme (ehk võimalus, mille puhul punkt resot juurde kukub) : reso%

Mida läbi tuhmi korda saata, on kinni vaid mängija fantaasialennukuses... tagajärjed muidugi sõltuvad DM-i kiuslikkusest ning kipuvad hävitavad olema. Võimalused jaotuvad alates telekineesist kuni energiavampiirluse ja aja peatamiseni... loetelu on piiritu.
Üldjuhul on aga selgeks saadud, et mida vähem oma nina "võõrastesse asjadesse" toppida, seda turvalisem.
"Enne kui leiutati maamiinid, käisid naised meestest tagapool"
YnX
Ruunimeister
 
Postitusi: 540
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Tanel 18:31 25. Nov 2005

YnX kirjutas:Üldjuhul on aga selgeks saadud, et mida vähem oma nina "võõrastesse asjadesse" toppida, seda turvalisem.


Tõsi, tõsi.. sellepärast ongi närvesööv kui iseenesest kaine mõistusega ja kõike teispoolset eitavale charile resopunkt jälle juurde kukkus :P
Lugege Jaanus Põldaru imepärastest seiklustest koduvabariigis

Kunagine Galadthon Anuvrael

Death Before Dishonour - Resurrection Before Lunch.
Tanel
Tuleloitsija
 
Postitusi: 798
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Sharker 13:37 1. Aug 2006

Väga huvitav, vääga huvitav ;) mwhahaaa.. sain siit üsna palju uut ja head ideed oma mängu tarvis. Aitüma :P

kusjuures, mingit analoogi sai korra kasutatudki, küll ühe kindla eseme puhul, tüübid näppasid mingist kahtlasest mahajäetud rituaalse taustaga paigast ühe eseme, ning siis imestasid et miks neid ikka ja jälle mingid poolmädanevad elukad kallale tulevad, asi sai siis selgemaks kui ühe kähmluse käigus paar oma pundi npc-d ära koolesid ning viie minsa pärast jälle vupsti püsti kargasid ning verejanuliselt mörisedes mängurite poole liipama asusid, ühel oli see eriti raske, kuna keha oli pooleks löödud ja rupskid kippusid juurikate taha kinni jääma.
Joonistaja-rüblik
Sharker
Illustraator
 
Postitusi: 829
Asukoht: Lähedal ja kaugel.. siin ja seal ;)

PostitusPostitas Orz 1:03 14. Dets 2006

Nii, nüüd võib küll teha (vahe)kokkuvõtte.

Pärast seda, kui Tallinna ärahellitet munchkin sai endale -1 Wis +1 Con arvas ta, et see on liig, kuigi mõnevõrra põnevust see mängule lisas. Tartu omade jaoks oli ka sünge värk. Kuna mul on mäng muus osas vist ka üle keskmise karm (pean toidu ja vee üle arvet, ei loobi mängijaid raha ja maagiaga, divine magic on alles vaid rudimentaarsel kujul, jne.) siis otsustasin Taint mehaanikast selle klassikalisel kujul loobuda. Sellegipoolest 1-2 sessioonilisse õudusmängu sobib küll: põnevust ja kerget obsessiiv-kompulsiivset (paranoiline poleks õige sõna) puhtusepidamist ja ettevaatust tekitas see küll. Näiteks ühes erilises dungeonis tappis sõdalane haisva valge roosa ninaga roti, mõõk sai limaga kokku ning mõnevõrra hiljem pesi ta seda aksioomaatilise vee kaevus ja puudutas seejuures mõõka käega. Olgu veel öeldud, et hetk varem oli kaevust võetud purgitäis vett prooviks, sest vesi aksiomaatilise vee kaevudest oli quest, kus igast erinevast kaevust võetud vee eest sai 100 kuldtükki.

Otsustasin siis leppida haiguste ja vile damage'iga. Esimene on siis isetehtud haigus, mis teeb 1d4 Wis ja 1d4 Con damage; teine on mitteparanevad haavad, mida ei saa ravida ei alkeemiliselt ega tavalise maagiaga. Divine magic pole mängus üldiselt kättesaadav, v.a. mõned erandid nagu näiteks Conscerate, Descerate ja raskesti kättesaadav Impeeriumi farmaatsiatööstuse produkt, mis sisuliselt on salakaubana käibiv Potion of Cure moderate wounds hingehinnaga. Vile Damage on võimalik ravida kas mõistatuse lahendamise teel (knowledge check aitaks ehk, aga ilma selleta mitte mingil juhul läbi ei lase) või siis tuleb teha Quest Paladiinide või Vardjate Gildi kasuks.

Vile Damage on natuke leebem ja see on tekitanud ainult mõõdukat kobinat, sellest rohkem kobinat on tekitanud see, et ma ei loobi mängijaid maagiaga, seega, Vile damage las jääda - ka see tekitab põnevust ning pole samas väga karm. Sellest vile damagest saab läbi miniquestiga mis seisneb ravimeetodi ise välja töötamises (mõistatus) või siis tuleb Vardjate gildi või Paladiinide heaks üks väike quest teha.

Vile damage ja haigused jäävad igatahes kampaania ülioluliseks osaks.

Vikatimees (tavakas)
War 1 Aberration
HP 12 (1d10+4+feat)
AC: 14 (+2 Studded, +3 Natural, -1 Dex) DR 2/-*
Initiative +2
Speed: 30 ft
Attack: Scythe +5
Damage: Scythe 2d4+6 plus 1 vile; Rüve Katk
Abilities: Str 19, Dex 8, Con 18, Int 10, Wis 6, Cha 11
Feats: Toughness, Thug
Skills: Climb +8, Intimidate +6, Swim +8.
Saves: +6/-1/-1
Disruptive attack (Su): +1 vile damage
Fast healing (Su): 1 HP/turn
CR 2

* - tavareeglite järgi olgu DR null ja AC olgu 16 (+3 studded, +4 natural, -1 Dex); Mul UA variantreegel.

Rüve Katk. Incubation 1 day. Fort 10+vile damage score+morale modifiers (-4...+4);
Esmased sümptomid: 1d4 Con, 1d4 Wis, -4 Handle Animal, -2 Diplomacy, Gather Information, Sense motive, +2 Intimidate, halb lõhn.
Teisesed sümptomid: käitumisest sõltuvad võimalikud pöördumatud muutused


Vikatimehed on musta rüütatud moondunud näo, vohava sidekoe ja hallika jumega tegelased, kes lõhna suhtes tundlikele organismidele on suhteliselt kergesti avastatavad. Vikatimehed tekkisid umbes sada aastat tagasi, kui osa suure metsamassiivi elanikest haigestus kummalisse tõppe, mis on korraga nii vaimu kui ka keha haigus, moonutades mõlemalt tugevalt. Need, kes vaimselt degradeerusid, ellujäänute vohavad lihased ja sidekude annavad neile elajaliku jõu, kui nad just vähkkasvaja kombel elutähtsaid organeid verest ilma ei jäta. Nende haigus pole mitte ainult füüsiline, ka vaimselt esineb neil häireid, sümptomite hulka kuuluvad kadunud ohutunne, vilets mälu, raevuhood, epilepsia ja soov hävitada ilusa väljanägemisega loomseid eluvorme. Ühesõnaga, ei midagi positiivset, kui välja arvata see, et Vikatimehed peavad öökullkarusid ilusateks ja öökullkarud peavad vikatimehi hiirest suuremateks eluvormideks, mis kuuluvad hävitamisele. Maagide meelest on olemas Vikatimehi tervikuks siduv jõud, nende hulluses peitub mingi korrapära - selle maiseks peegelduseks on nende ühetaoline riietus, relvaeelistus vikati näol ning asjaolu, et nende juhtideks on maagid, kelle loitsude repertuaar erineb tunduvalt Maagide Gildi omast.
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti


Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6