Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Multiclassing puust ja punaselt

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Coin 22:52 1. Dets 2005

Kahjuks pole mul enda PHB'd.. vahepeal tuttavalt saan, siis uurin. Aga.. kas ma sain nüüd valesti aru.. või ma ei tea, kui ma olen juba 2 rouge'i võtnud ja ühe fighter, siis ma ei saagi ju fighterit edasi arendada, kuna see on nõrgem.?


vabandust
Viimati muutis Coin, 23:17 1. Dets 2005, muudetud 1 kord kokku.
Coin
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 71
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 23:56 1. Dets 2005

Ja kui sa oled rõug 1/faiter 1 ja võtad näiteks kolmandast levelist rõugi, siis on ju faiter kohe nõrgem (rõug 2/faiter 1) ja sa ei saa seda enam iialgli võtta. Järelikult ei saagi multiklassis teist klassi üle ühe leveli võtta ju. :rolle:

Mõtle ka enne, kui postitad eks.

Lisa: Ohjah, mis ma sust ikka kiusan: http://www.geocities.com/sovelior/srd/classes.html

Ma tahtsin, et sa ise aru saaks, et sinu sõbra pakutud variandi järgi oleks multiklassimine praktiliselt võimatu ja käitusin "puust ja punakseks" teemas sarkastiliselt. Polnud vist kõige õigem.

Niisiis, tegelikult on variante kus sa ei saa multiklassida, aga ükski neist ei sõltu sellest kumba levelit sul vähem on.

Ehk siis veel punasemalt: su sõber ajas jama. Ja mina ajasin enne ka.

Ning mina palun ka vabandust.
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Coin 0:23 2. Dets 2005

Ohh.. 1) Aitähh Higgins hea lehekülje eest. Nüüd ei pea ma iga totra küsimusega foorumlaste poole pöörduma.
2) Seda ma mõtlesin.. aga ei hakanud Targemale vastu vaidlema. Sellise variandiga oleks se võimatu ja seda ütlesin ma ka oma sõbrale. Noh jah, sarkasmist ma kahjuks aru ei saanud. Näost näkku öeldes on sellest parem aru saada :P.
Coin
Vanem õpipoiss
 
Postitusi: 71
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 1:00 8. Dets 2006

Mina reeglina enda multiklassimistest tohutut dam'i välja ei üritagi pigistada. Sest relvavibutajad on reeglina lihtsalt better off kui keskendutakse ühele kindlale klassile voi siis prestige class'ile mis jätkab suurel määral baasi arendamist. Multiklass on ikkagi selleks, et tegelane oleks võimeline hakkama saama mitmetes olukordades.
Minu tegelane on nt (kirjutan klassilevelite võtmise järjekorras) Rogue, Favoured Soul, Paragon*3, Rogue *2, Fighter *2 ehk siis kokkuvõttes Rogue 3, Fighter 2, Soul 1 (kuid paragoni tõttu castib lvl 2 spelle) ning Paragon 3
Tänu kombinatsioonile saab ta hakkama nii linnas, metsas kui ka tagareast (voi siis seljatagant) pommitamisega ning ravimisega.
Muide mina olen üks neist ette planeerijatest, feat'idega boostijatest :P
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Mulitklassimisest

PostitusPostitas Kriza 15:57 11. Mai 2007

Minul on tulnud ette Multiklassimist paaril korral ja need korrad on olnud järgmised:

1. Siis, kui prestiizklass seda nõuab (näiteks Ranger+Wizard=Arcane Archer)
2. Kui mängusituatsioon seda nõuab.

Teine variant juhtus nii, et mängupunt löödi kaheks ning juhuslikult ei jäänud meie poolde pätti, kes oleks lukud lahti saanud ja lõksud maha võtnud. Seega ei jäänudki muud üle, kui oma tegelasest poolenisti Rogue teha.

Keegi siin eespool ütles, et rolli on raske koos hoida ning nii see tõesti on. Tavaliselt on hilisemad multiklassimised rollimänguliselt rasked, kuna tegelane on hakanud juba välja kujunema ning uus klass on nagu võõrkeha. Kõige paremini töötavad ikka need multiklassimised, mis on kohe algusest peale sisse plaanitud.
Kriza
Seikleja
 
Postitusi: 24

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 16:21 11. Mai 2007

no mai tea...
eks see ole rohkem suhtumise kysimus. et kas sa m6tled omale v2lja, milline su tegelane on ja m2ngid seda tegelast, igasugused base attack bonused ja klassid on lihtsalt asjad, millega teatud tehnilisi yksikasju 2ra kirjeldada

teine variant on, et m2ngidki klassi ehk maagi v6i varast v6i rangerit vms. sellisel juhul tekkib muidugi probleeme, kui mingi esialgu planeerimatu multiklassimine tekib

mina isiklikult eelistan seda esimest varianti, et klassid jms m2ngutehniline kraam on taustaks
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

PostitusPostitas Orz 12:32 13. Mai 2007

Ma pole siiani mitte üks kord mänginud üheski DM'atud mängus multiclass character'it! Player vs Player mängus küll.

Küll aga on mul gestalt-characteri mängimise kogemus, too sürr tegelane oli Favored Soul / Sorcerer.

Mitte kunagi pole ma "klassi mänginud". Ega ma näitleja pole :P. Mõtlen kas mingi pulli tegelase välja ja leian talle vastavad featid ja skillid, siis tuleb selline omapärane tegelane või siis mängin PvP nagu taktikalist löömamängu: teen mingi munchkin char'i, mille eesmärk on teistele omasugustele üle tahi anda. Muidugi ka siis oleks vahva, kui teistele annaksin üle tahi millegi originaalsemaga, kui Monkey Grip või Fireball. Madalaimal levelil on druiidi hunt, tanglefoot bag ja kaks ogalist kilpi relvadeks kah päris vahvad asjad, ja kui "multimisest" rääkida, siis tsiteeriks oma DM'i: "Öelge üks objektiivne põhjus, miks üks Fighter ei peaks võtma üht level Barbarit".
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Eelmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6