Leht 1 koguhulgast 1

Rogue, sneak attack ja väga puntras võitlus

PostitusPostitatud: 17:10 29. Juun 2005
Postitas wumpus
Tekkis mul sõbraga selline vaidlus, et kui toimub võitlus kitsas koridoris, kus mänguruudu peale on rohkem kui 1 inimene (ntx 6 võitlejat 2x2 alal puntras sebimas), kus mõned on vaenlased ja mõned sõbrad, kas siis rogue, kes sellest puntrast väljaspool on, saab seal puntras olevaid vaenlasi sneak attackida?

Loogiliselt võttes nagu saaks, sest kui keegi üldse on flanked ja flat-footed, siis on need tüübid seal puntras. Sõber aga väitis, et ei saa, sest see pilt on seal liiga segane, et rogue nii lüüa saaks. Samas rogue lihtsalt rünnata sai.

PostitusPostitatud: 22:40 29. Juun 2005
Postitas Irve
Mina sellises olukorras määraks võimaluse tabada omi...

PostitusPostitatud: 10:53 1. Juul 2005
Postitas YnX
Ei ole pilt nii segane midagi, arvan, et kasuta vastavaid modisid lihtsalt ning lubad torgata nagu alati, ega siis ogenud rogue'i ei sega väike rüselus ja ega sneak attack mingi kirurgia ka päris ei ole.

Või lased enne löömist spoti loopida, kui ära ei viska, siis ei suuda tegelane lihtsalt olukorda nii hästi jälgida, et õigesti tabada.
Samuti saab mitu raundi olukorda pingsalt jälgida ja siis sobival hetkel susata.

Noh... lihtsalt mõtted...

PostitusPostitatud: 14:58 2. Juul 2005
Postitas tribulant
Irve kirjutas:Mina sellises olukorras määraks võimaluse tabada omi...

Kõlab loogiliselt. Vanal hallil ajal tehti melee'sse laskmise puhul nii, et loeti omad-võõrad kokku ja jagati šansid ära (smallidele pool yhikut, large'idele kaks jne). Sneak'i põhimõte on siin sama - kargad äkitsi puntrale ligi ja äsad, aga kõik su hea plaan võib luhta minna, kui vaindlane, va suslik, äkki alatult selili lendab ja sa oma väitsa, tera ees, eneselegi yllatuseks lahkelt sõbrale ulatad: "Oops..." Nii et selleks võiks DM mehhaanikas ruumi jätta.

PostitusPostitatud: 11:54 3. Juul 2005
Postitas Pool
Kui ühes ruudus nii palju tegelasi sebib, siis peaks kindlasti olema võimalus omadele nuga anda. Ja kui pikem relv on (nt. rapiir), siis ka võimalik, et mõõk läheb õigest mehest läbi aga tabab ka valet meest tolle taga :D

PostitusPostitatud: 14:47 3. Juul 2005
Postitas higgins
Eh, sellise olukorra jaoks on ju reegeldus olemas, mis sest et laskerelvade kohta:

Kui kuskil on pundar (ja sul Precise Shoti pole), siis saab ründele -4 kui tahad omasid vältida. Kui -4 liiga pisike tundub (omasid liiga palju) siis anna lihtsalt esimese välditava pealt -4 ja iga järgmise pealt -2 otsa.

Kui aga seda trahvi löögile ei võeta, siis veereta tõepoolest protsenti või muud käepärast täringut kes õigupoolest pihta saab.

See, kuidas peaks nägema mängumehaanika seal puntra sees võitlemiseks, on juba omaette porno millega ma oma pead vaevama ei hakka.

PostitusPostitatud: 13:58 4. Juul 2005
Postitas haden
Mina lahendaks asja nii, et rahvahulk kitsastes tingimustes annab väljastpoolt udjajate eest concealment'i (mis välistab sneak attack'i).
Ainus võimalus ära susata oleks ise rüseluses osaledes, kui keegi teine flank'i pakub :) (kujundlikult: üks hoiab kinni, teine suskab).

PostitusPostitatud: 13:37 2. Nov 2005
Postitas Xan
mnjah, mul 3 owlbeari maadlesid samuraiga üritades teda ribadeks kiskuda. iseenesest väga flatfooted värk ka.
rogue tegi sneak attacki, ja tabas samuraid. õnneks (samurai õnneks siis) läbi AC ei saanud.
sai siis arvestatud 30% võimalust iga owlbeari tabamiseks, ja 10% siis samuraile pihtasaamiseks.

samas nüüd tagantjärgi mõeldes, sneak attack oma olemuselt ikkagi rogue ability oma löök sihtida nii,
et see võimalikult eluliselt olulisi organeid tabaks.
ja leveliga paraneb see oskus. niiet rüselev olendite mass ei paku võimalust hoolikalt sihtida. st et pihta saad küll jah lihtsamalt,
kõik ju flatfooted, aga konkreetsele elukale kronkreetsesse punkti tabamine vägagi võimatu.

samas concealment kui selline. kui pole 100%, minu arvates ei välista sneak attacki

PostitusPostitatud: 14:13 2. Nov 2005
Postitas pronto
Huvitav, kaua selliseid teemasi lahata võib. Seda on ju erinevate süsteemide puhul nii palju arutatud ja peaaegu kõik on seisukohal, et lihtsam on kontaktis tegelase (isegi kui võtlejaid on ainult kaks) see asi ära keelata. Sest nii on loogilisem. Mõtle ise:

a) Kõikide osalejate alertnes faktor on koos adrenaliinilaksuga põhjas ja seega on ligi raskem hiilida. Tavaliselt kipuvad njuuparid väitma, et tähelepanu on vaenlasel, aga tegelikult ei ole -- võitluse ajal peab vähegi arvestatav tegelane kogu oma ümbrusega kursis olema, muidu ta komistab esimese rohulible otsa.

b) Sihtmärk pole paigal, seega on mööda löömise võimalus liiga suur. Mida see tähendab? See tähendab seda, et sa ei pruugi üldse tabad vital spoti, et sa võid tabad tedagi teist või erinevalt vibuvariandist võid sa vigastada ka iseennast. Pealegikui sa üritad kedagi pussitada, siis erinevalt eelnevast variandist kus tähelepanu on üldisemat laadi on tegelane kontsentreerunud. Mida see tähendab? enamustes süsteemides, kus stabberit segatakse, stab automaatselt failib, kuna ta konsentratsioon hajub. Võitlusel see asi näiteks faktoriks ei ole.

c) Kuna sa lähened võitlusele teistmoodi kui kombatandid, siis ei ole sa valmis blokkima, seega on alati võimalus et nii oma või võõras võib sulle kogemata äiata. Või meelega. Seda võib võtta ka üllatusrünnakuna.

PostitusPostitatud: 12:07 4. Nov 2005
Postitas Orz
Xan kirjutas:mnjah, mul 3 owlbeari maadlesid samuraiga üritades teda ribadeks kiskuda.


Krt ma kujutan seda ette - mõmin, müdin, kolme karvast kogu taarumas ümber samurai, kellest paistab ainult kabuto. Mõnus.

Aga tech-talkist nii palju, et ma arvan ka, et milleks sneak attack sellises olukorras, kus õigem oleks tavaline rünnak. Ega sneak attack pole power attack.

Sellist vilgast fantaasiat stimuleerivat kujutluspilti võiks tõlgendada isegi selliselt, et see kvartett moodustab üksmeelses tantsuhoos koguni ühe Huge creature ning määrata AC vastavalt, kusjuures tundus väga õige otsusena anda samuraile peaaegu full cover.

Mängutehniliselt munchkin roguele selline tõlgendus ei pruugi meeldida, kuigi rogue ja madal AC sobivad omavahel kokku?

PostitusPostitatud: 13:46 4. Nov 2005
Postitas YnX
Püha taevas, kas te tõesõna kujutate mitme sõdalase vahelist võitlust ette otsekui puntratantsu mingist debiilsest disni multikast???
Ei olda nii rõvedalt koos midagi, pundar kui selline tuleb kõne alla vaid massimaadluse korral... millel ma jällegi mingit loogilist eesmärki ei näe.

Olge head ja kujutage nüüd endile näiteks ette võitlust 2 vs 2, oletame, et kõikidel on mõõgad ja nad oskavad neid ka kasutada ning vähemalt 2 nendet on õppinud sõdalased. Kas minnakse siis hurraaga teineteisega maadlema?

Tähelepanu osas olen päri, adrenaliinilaksu all tajud kogu ümbrust tunduvalt paremini, mis sellegipoolest ei takistaks rogue'l kasutamast feint'i, mis teadupärast lubab kasvõi sind ennast ründava vastase vastu sneak attack'i kasutada.

PostitusPostitatud: 14:03 4. Nov 2005
Postitas Orz
YnX kirjutas:Püha taevas, kas te tõesõna kujutate mitme sõdalase vahelist võitlust ette otsekui puntratantsu mingist debiilsest disni multikast???

Olge head ja kujutage nüüd näiteks ette võitlust 2 vs 2, oletame, et kõikidel on mõõgad ja nad oskavad neid ka kasutada. Kas minnakse siis hurraaga teineteisele selga puntrasse ägisema?


Rõve pundar nagu debiilses disni multikas - miks ka mitte. 2vs2 võib olla väga eepiline ja ilus võitlus ilma pundarde ja ägisemiseta. Kolmest karust ja ühest samuraist koosnev võitlus võib minu meelest välja näha küll kolmest mörisevast karust ja ägisevast samuraist puntraga, mida jälgib adrenaliinilaksu all olev rogue, kes passib momenti, mil oleks parim hetk noaga öökullkaru neeru rappida. Ei pea nii olema, aga võib... See on mõnevõrra karikatuurne olukord, aga mind see ei häiri, pigem vastupidi.

Feint on hea mõte, aga kuidas on jaotunud kolme öökullkaru tähelepanu? 1 võimalus: rogue feintimine võiks isegi olla lihtsustatud, andes talle mingi +2 modifieri, aga sneak attacki suhtes on asi keerulisem. Kindlasti olen seda meelt, et puntras olemine pigem langetab kui tõstab AC ja kolme karu keskel olev samurai saab lisaks hapnikupuudusele ka coverit.

PostitusPostitatud: 14:46 4. Nov 2005
Postitas pronto
YnX kirjutas:Püha taevas, kas te tõesõna kujutate mitme sõdalase vahelist võitlust ette otsekui puntratantsu mingist debiilsest disni multikast???
Ei olda nii rõvedalt koos midagi, pundar kui selline tuleb kõne alla vaid massimaadluse korral... millel ma jällegi mingit loogilist eesmärki ei näe.

Group hug!!!

PostitusPostitatud: 17:41 4. Nov 2005
Postitas ohpuu
YnX kirjutas:Püha taevas, kas te tõesõna kujutate mitme sõdalase vahelist võitlust ette otsekui puntratantsu mingist debiilsest disni multikast???


mmm, vähemasti yhes mängus d20 all on see kyll tihtipeale nii.

peab vist ikka Hong Kong Action Theatre'i peale yle minema.

PostitusPostitatud: 20:06 7. Nov 2005
Postitas Orz
Sellest saab üks vahva puntratants :)