Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Critical hiti veeretamine

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kasutaja avatar

Critical hiti veeretamine

PostitusPostitas druid 16:50 4. Okt 2004

Tahaks teada, et kuidas teie critical hiti puhul käitute.
Oletame, et criticali modifier on x2 ja dämmi tehakse 2d6+3, kas te veeretete:
1) 2d6+3 + 2d6+3
2) (2d6+3)*2

3.5 reeglite kohaselt on õige esimene variant, aga kui mina mängima õppisin, siis kasutasime 2. varianti. Sellest siis ka küsimus.
druid
Seikleja
 
Postitusi: 21
Asukoht: Pärnu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Wiking 17:01 4. Okt 2004

1. variant on see, mida enamus kasutab, ehk siis 4d6+6 ( võta parem kirves, missa selle greatswordiga lahmid ;) )
Despair, for i am the end of days...
Wiking
Rändlaulik
 
Postitusi: 136
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas YnX 17:30 4. Okt 2004

Minu kasutatav reegel on, et melee relvade puhul liidetakse ja ranged attacki puhul korrutatakse, ehk siis:

lüües näiteks daggeriga criticali - 2d4 + str,
visates daggeriga criticali - (1d4*2) + str.
"Enne kui leiutati maamiinid, käisid naised meestest tagapool"
YnX
Ruunimeister
 
Postitusi: 540
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 19:19 4. Okt 2004

(lisaküsimus kui juba teema on.)

ehk siis ma olen näinud kahte lähenemst sellele kui relval lisaks on mõni flaming või shocking või jne omadus. et kui tuleb crit siis osad panevad ka seda juurde aga kõik ei pane.

(ma paneksin aga kas siin on ka keegi kes EI paneks?)
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 21:17 4. Okt 2004

YnX kirjutas:Minu kasutatav reegel on, et melee relvade puhul liidetakse ja ranged attacki puhul korrutatakse

Miks selline reegel?

tomz kirjutas:ehk siis ma olen näinud kahte lähenemst sellele kui relval lisaks on mõni flaming või shocking või jne omadus. et kui tuleb crit siis osad panevad ka seda juurde aga kõik ei pane.

(ma paneksin aga kas siin on ka keegi kes EI paneks?)

Et maagilistest omadusest tulenev lisatämm korrutub? Seda pead silmas?

Mina ei korrutaks, kuna:

a) Kasutan Grim-n-Grittyt, kus kritikali peale nagunii üldiselt sussid on.
ja tavareegelduse juurde pöördudes
b) Siis peaks ju sneak attacki kah korrutama, või kuidas?

St korrutatakase ikka baas, mitte boonused.

Kujuta ette: str 10, 20 lev varas tiibhaardes. +5 keen shocking heavy pick. (Shocking ja taolised omadused olid ikka oli ju +2d6 lisatämmi?).
Kritikal: 4d6+20+8d6+40d6. :5:
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

Kasutaja avatar

PostitusPostitas haden 10:29 5. Okt 2004

tomz kirjutas:(lisaküsimus kui juba teema on.)

ehk siis ma olen näinud kahte lähenemst sellele kui relval lisaks on mõni flaming või shocking või jne omadus. et kui tuleb crit siis osad panevad ka seda juurde aga kõik ei pane.

(ma paneksin aga kas siin on ka keegi kes EI paneks?)
Misasja te jahute? Raamatus on ju SELGELT kirjas, et Flaming +1d6 ei lähe kriitilise korral topelt. Et lisadämmi teha, peaks olema Flaming Burst omadus.

Samamoodi ei lähe topelt ka varga salarünnak jms.
haden
Rändlaulik
 
Postitusi: 136
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 11:09 5. Okt 2004

haden kirjutas:
tomz kirjutas:ehk siis ma olen näinud kahte lähenemst sellele kui relval lisaks on mõni flaming või shocking või jne omadus. et kui tuleb crit siis osad panevad ka seda juurde aga kõik ei pane.

(ma paneksin aga kas siin on ka keegi kes EI paneks?)

Misasja te jahute? Raamatus on ju SELGELT kirjas, /--/

Seda ilmselt silmas peetigi, et kas keegi raamatureegleid "väänates" neid korrutab ja et kuidas tulemused tulnud on.

Raamatus pole ju Grim-n-Grittyt kah kirjas. Isegi ähmaselt mitte. Ometigi töötab väga ilusasti.
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 11:25 5. Okt 2004

just-just!
justnimelt seda tahtsingi teada kuidas keegi väänab või ei vääna.
seda et sneak attack võiks mitmekordistuda pole kunagi pähe tulnudki
aga flamingu jne osas - mis reeglit pole vaja olnud, seda ei mäleta ka. ja raamatud on sõbraga kahe peale ja tema käes praegu - ei saanud järgi vaadata.

küll nüüd meelde jääb
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Mellanor 11:58 18. Jaan 2005

Kui on olemas feat mis lubab automaatselt critical threati kuulutada(Druidide ja Barbarite raamatust) ja on mängu House Rule, et kahe criticali ja kolmanda pihtaveeretamisega on vastane surnud, kas siis peab aint 1 korra veeretama atural 20 või ikka 2 korda
Mellanor
Õpipoiss
 
Postitusi: 39
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 12:58 18. Jaan 2005

Mellanor kirjutas:Kui on olemas feat mis lubab automaatselt critical threati kuulutada(Druidide ja Barbarite raamatust) ja on mängu House Rule, et kahe criticali ja kolmanda pihtaveeretamisega on vastane surnud, kas siis peab aint 1 korra veeretama atural 20 või ikka 2 korda

Kuna tegu on House Rule'iga, mis ometi peaks ju tähendama, et Mängujuht teeb midagi teisiti kui raamatus, siis oleks ju kõige lihtsam tema enda käest küsida, kas pole? ;)

Ja selle fiidi kohta nii palju, et ma tahaks mängijate nägusid näha, kui Mängujuht neid teie vastastele sokutama hakkab. :rolle:
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

Kasutaja avatar

PostitusPostitas ohpuu 14:02 18. Jaan 2005

yhtlasi on see kaart mängujuhi tagataskus, kui talle yhel või teisel põhjusel tundub, et mõnest tylikast tegelasest tuleks vabaneda :D
ohpuu
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3001
Asukoht: Balti jaam

Kasutaja avatar

PostitusPostitas greendef 17:19 24. Mär 2005

Mellanor kirjutas:Kui on olemas feat mis lubab automaatselt critical threati kuulutada(Druidide ja Barbarite raamatust)
See feat on uuemates raamatutes juba "ära lõhutud", enam ei saa automaatset criticali teha... Ja nimi oli *vist* Power Critical sellel feadil.
Gandalf is what would happen if you stuffed Neo and Elminster in a blender, hit liquify, and cold cast into a mold of vaguely pimp-like clothing.
greendef
Vandersell
 
Postitusi: 4
Asukoht: Tartu


Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6