Leht 1 koguhulgast 9

Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

PostitusPostitatud: 12:17 4. Okt 2004
Postitas tomz
Nii. Kusagil välismaisel (wizards.com) foorumil nägin kunagi kümneid lehekülgi pikki vaidlusi ja tõestusi, kuidas ikka duelli pidades on kõige kõvem wiz/sorc/monk/cle/drd... jne. Või kuidas keegi neist teeks ära 10000sele armeele või kuidas armee neile ja nii edasi. igaüks tundus oma variandis olevat liiga veendunud.

Asi hakkas ennastki huvitama, ning paari sõbraga võtsime kätte ning ehiasime 20nda taseme tegelased. Kasutada olid 3e reeglid 760k raha ja 200k kogemust. Panime nad siis vastamisi

Tulemused, tähelepanekud jne:
1. see kes viskas parema inika võis suure tõenäosusega võita
2. see kes tegi suurema taktikalise vea oli enamasti kaotaja
3. see kel oli rohkem õnne võitis

4. wizardil pumpas sõber inika +21 peale
5. clericul saime AC +51-+55 peale erinevate vastaste suhtes. oleks ka saanud üle 60 ajada.
6. munk võis ühe löögiga üle 200HP maha lüüa.
7. +4 keen vorpal scimitar + improved critical sellega on targem vastasel sunder'iga katki lüüa
8. time stop + true seeing + energy drain + greater dispel ühel loitsial koos on julmad
9. innate spell - true strike on mõnus lisa kõrge AC vastu
10. 3e reegleid on võimalik väga julmalt tõlgendada
11. ükskõik kui hästi või kavalalt oma tegelast ka ei ehita, alati saab teha kellegi, kes just selle tegelase võiks maha võtta

ühesõnaga ükski klass ja tegelane ei olnud teisest lootusetult üle. palju sõltub juhusest ja keskkonnast. bardi me samas ei testinud.

mõnus vaheldus korralikule rollimängule, andis parema ettekujutuse 20. lev tegelastest ja võttis ära soovi liiga kiirelt ja kergelt mängijatel areneda lasta ning ise liiga kiirelt leveleid korjata.

kui kellelgi on veel selliseid teste siis võiks oma tulemustest pajatada. kui keegi on teinud üli-mõttetult-võitmatult-kõva 20 taseme teelase - võiks ju ka teda kirjeldada põhusalt.

(peaasi et ei teki pimesi fleimi, et mina tean kes on tubli ja talle pole vastast... ;))

PostitusPostitatud: 12:36 4. Okt 2004
Postitas Teemon
ei ole sellist asja proovinud, aga usun et t6esti v2ga palju s6ltub duelli tingimustest (areen ise, ettevalmistusaeg ning tingimused jne). r22kimata veel sellest, milliseid raamatuid on lubatud tegelase tegemiseks kasutada ja milliseid mitte ning kui lahke on "vahekohtunik" lubama isetehtud maagilisi esemeid (mingi loitsu p6hjal vms)
samas time stop arkaanloitsijatel ning antimagic shell vms kappidel tundub suht valus laks olevat

PostitusPostitatud: 22:29 4. Okt 2004
Postitas Payl
Olen ka seda, arvamust, et kõik sõltub olukorrast ja keskkonnast. Oleks nagu loogiline ju ka.

Seega tuleks edasiseks arutluseks luua mingisugune keskkond, aga ükskõik milline keskkond või selle puudumine loob mingisugusele klassile eelise.

Samas, kellel on kogemusi võiks rääkida l20+ tegelaste võitlustes reaalses mängusituatsioonis.

PostitusPostitatud: 16:56 5. Okt 2004
Postitas Ryhkija
Isiklikult arvan, et kleerik oleks lvl 20 bõkk... Eriti räiged ravitsemis loitsud ja veel igasugused abilitite buustimised... Kuigi wölurid ja sortsud on ka üsna osavad kõrgetel levelitel. Eriti, kui on fiidid... Õiged fiidid. Aga see on vaid minu arvamus...

PostitusPostitatud: 17:10 5. Okt 2004
Postitas mystic
Eks nad kõik ole umbes sama tugevad. Druididel on päris kobe loom ka kaasas siis, spellidel pole ka midagi viga + veel d8 hp. Arvan, et see võiks võita ära teised.

PostitusPostitatud: 2:48 6. Okt 2004
Postitas higgins
Minu arvates pole vähegi lahinguloitse omavale kõrge leveli maagile (sor või wiz) kellestki vastast.

PostitusPostitatud: 15:10 6. Okt 2004
Postitas Surnumanaja
Kuigi minu kogemused nii kõrgete levelite tegelaste mängimisel on väikesed, olen nende põhjal siiski omandanud tugeva veendumuse, et päris esimestes levelites on sama effekt mis väga kõrgetes levelites - initsiatiiv määrab kõik.

Esimestes levelites on selle põhjuseks eriti madal HP seis, kõrgetel levelitel astronoomilised dämmid ja surmavad või vähemalt meeletult nõrgestavad loitsud.

PostitusPostitatud: 19:40 6. Okt 2004
Postitas Dragonath
Ma olen alati mõelnud, et kuidas mingi Elminster või Drizzt nii kaua elus on püsinud. Minu meelest sõltub väga palju tegelase enda kavalusest ja oskusest situatsiooni maksimaalselt ära kasutada.

Samas nõustun higginsiga - maagidel on ikka sellised loitsud, mis vastasele igat moodi keeravad.

PostitusPostitatud: 23:03 6. Okt 2004
Postitas Payl
Dragonath kirjutas:Ma olen alati mõelnud, et kuidas mingi Elminster või Drizzt nii kaua elus on püsinud. Minu meelest sõltub väga palju tegelase enda kavalusest ja oskusest situatsiooni maksimaalselt ära kasutada.

Samas nõustun higginsiga - maagidel on ikka sellised loitsud, mis vastasele igat moodi keeravad.


Nemad on elus püsinud sellepärast, et autor on neid elus hoidnud :)

PostitusPostitatud: 23:11 6. Okt 2004
Postitas Dragonath
Seda ju ikka loogilisuse piires?

PostitusPostitatud: 23:33 6. Okt 2004
Postitas higgins
Kujuta ise ette: Elmu sai surma. Talle kukkus katusekivi pähe.
Kogu legend oleks tuksis ju.

PostitusPostitatud: 21:28 7. Okt 2004
Postitas Gark Huck
liigapalju oleneb luckyst- kui igakord viskad 1 ja taod ennast loogiline et klaotad kui igakord viskad 20 ysna suur v2imalus v2ita

PostitusPostitatud: 22:27 9. Okt 2004
Postitas Sull
Seda duellivärgeldust tuleks teha ilma võluvarustuseta.
Olen ise ka proovinud lvl20 munk vs berserk ning Sorts vs berserk.
Munk sai kaunis haledalt pähe ning sorts võitis ülima lihtsusega.

PostitusPostitatud: 12:17 11. Okt 2004
Postitas sentius
lvl 20 sorc/wiz puhul tuleb arvesse võtta ka seda, et teised tegelased ei saa neile lähedalegi! igasugune teleport, plane shift jne jne. lisaks veel summon monster 9 teeb sortsu ja 20lvl barbariani vahele mõnusa "seina".
aega maa ja ilm tegutseda(juhhaidii temporal stasis!). sorts ja wiz rokivad igatpidi ja alati.

PostitusPostitatud: 14:06 12. Okt 2004
Postitas VX
Minule on alati tundunud karakterite suhteline kõvadus versus level+varustus sinusoidina. 20 level ja alla miljoni varustust on just see ekstreem, kus võlur/sorts on konkurentsitu.

Enne seda ei ole tal power käes ja pärast kasvavad resistid ja seivid üle pea.

Samuti - melee klass kellel on alla miljoni varustust ei investeeri nt. scarab of protectionisse, maze itemitesse, kõvadesse sauadesse. (Tõeline barbar kasutab sauasid sageli - neid pooleks murdes).

Täitsa lõpus - "epic" levelitel - loeb IMHO ainult löökide arv korrutatud keskmine damage versus AC korda HP.

Uskuge võlureid
kes on proovinud
demigodi "ära lotsida"
:rolle:
VX

PS. +4 keen vorpalit ei saa olla - vorpali tegemise komponendiks on keen edge.