Leht 6 koguhulgast 9

PostitusPostitatud: 3:24 5. Nov 2006
Postitas tomz
:D
käsi püsti kellel on igav ja tahab sadu võitlusi läbi mängida

PostitusPostitatud: 16:50 5. Nov 2006
Postitas HumptyDumpty
*k@si t6useb rahva seast*

PostitusPostitatud: 1:41 6. Nov 2006
Postitas Orz
...suht mõnus oleks vahepeal teha üks kiirem ja intensiivsem lööming; ainult mingi level 20 spellcasteri puhul oleks vaja mentaati, kes minu eest arvutaks või siis asi võiks olla arvutimäng. Level 1....~12 huviga mängiks veits PK-d.

PostitusPostitatud: 13:36 6. Nov 2006
Postitas Bernard
Sande kirjutas:Muidugi tekib siis olukord, kus mõnele klassile enamus võitlustandreid ei sobi ja ta kaotab.


Siis ju ongi tulemus käes IMHO.

PostitusPostitatud: 18:07 6. Nov 2006
Postitas Sande
No siis on võitjad vist üks lähicombati classidest...
Paladin, fighter, barbar, cleric, võibolla ka rogue...
Maagid pekstakse muidugi kohe surnuks, kui nad põgenema ei saa, ma arvan. Aga kunagi ei või teada.

PostitusPostitatud: 18:17 6. Nov 2006
Postitas Taliesin
?
Nii kõrgel levelil on maagidel terve kuhil loitse, mis nad oma vaenlasest edukalt eraldavad.
Näituseks Time Stop või
Resilient Sphere.

PostitusPostitatud: 19:25 6. Nov 2006
Postitas Orz
Või siis lihtsalt disintegrate.

PostitusPostitatud: 20:31 6. Nov 2006
Postitas Sande
nojah. siis oleneb põhiliselt initiativest.

PostitusPostitatud: 20:44 6. Nov 2006
Postitas Beastmaster
Kõigil neil melee classidel kes ple suuremad casterid viskab varsti üle kogu see jutt casterite ülemvõimust. Teevad maagidele kambaka ja siis nahistavad isekeskis rahulikult edasi ilma suure ilutulestikuta...

PostitusPostitatud: 0:23 7. Nov 2006
Postitas Orz
Seletad ehk täpsemalt kuidas see "isekeskis nahistamine" :rolle: ja siis "kambakas" :2: on siis duell?

PostitusPostitatud: 1:48 7. Nov 2006
Postitas Beastmaster
Tulevad mängijad kokku. Melle charidega isikud kogunevad tusaselt ühte toanurka ning peale otsusele jõudmist annavad maagide mängijatele kolki. Ning peavad siis ise rahulikult duelle. Jrgneb DnD mõnes kõrtsis haavu lakkudes.

PostitusPostitatud: 1:53 7. Nov 2006
Postitas logerin
SR, antimagic, spell turning, kõik kättesaadaval meie lähimast supremarketist. + tons and tons of stuff. Pole need maagid nii puutumatud midagi.

PostitusPostitatud: 1:54 7. Nov 2006
Postitas Die
Silmas on siiski peetud duelli 1 versus 1, ja nii iga loodud tegelane versus iga loodud tegelane. Nii et nurgas nahistamine ja kambakad jääksid siinkohal ära.

PostitusPostitatud: 9:54 7. Nov 2006
Postitas Beastmaster
Die kirjutas:Silmas on siiski peetud duelli 1 versus 1, ja nii iga loodud tegelane versus iga loodud tegelane. Nii et nurgas nahistamine ja kambakad jääksid siinkohal ära.


Mh...olgu nii- küllap ma järgmisel korral kirjutan postitusele alla, et tegemist polnud terve mõistuse viljaga voi siis oli lihtsalt nali. Ehk siis- ärge võtke liiga tõsiselt. Mul hakkas meleepoistest ja -tüdrukutest lihtsalt kahju...

PostitusPostitatud: 23:49 8. Nov 2006
Postitas sentius
minu arust tuleb arvesse võtta ka seda, et üle 1 spelli ilma timestopita maagid roundis ei tee. haste ju ei aita. aga holy avengeriga dispellib igast saasta iga matsuga.

aga jah, palju on inikas ja ümbruses ja õnnes kinni.

tavaliselt level 20 tegelased naljalt ei kakle üksteisega, et sääste ümberkaudset ilma.

duellid duellideks, kõige suurema Mõju maailmale teevad ikka spellcasterid. level20 fighter võib osata küll väga hästi mõõgaga vehkida, aga mägesid ta ei liiguta.

ja siis soovitaks veel lugeda wizardsi kodulehelt epic warlockide kohta.
greater teleport ja plane shift without error AT WILL levelil 24 teeb kõigele ära. igatpidi.