Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kas siis on mõni klass 'kõige kõvem'? (kahjuks rohkem variante ei mahtunud)

jah barbarian
8
5%
jah cleric / druid
14
8%
jah fighter
5
3%
jah monk
7
4%
jah paladin
5
3%
jah ranger
4
2%
jah rogue / bard
3
2%
jah sorcerer / wizard
51
29%
kõik on kõvad kui pingutada
51
29%
milleks selline lollus!?
28
16%
 
Hääli kokku : 176

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 3:24 5. Nov 2006

:D
käsi püsti kellel on igav ja tahab sadu võitlusi läbi mängida
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas HumptyDumpty 16:50 5. Nov 2006

*k@si t6useb rahva seast*
Otsib mängu Tallinnas...
HumptyDumpty
Meister
 
Postitusi: 91
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Orz 1:41 6. Nov 2006

...suht mõnus oleks vahepeal teha üks kiirem ja intensiivsem lööming; ainult mingi level 20 spellcasteri puhul oleks vaja mentaati, kes minu eest arvutaks või siis asi võiks olla arvutimäng. Level 1....~12 huviga mängiks veits PK-d.
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Bernard 13:36 6. Nov 2006

Sande kirjutas:Muidugi tekib siis olukord, kus mõnele klassile enamus võitlustandreid ei sobi ja ta kaotab.


Siis ju ongi tulemus käes IMHO.
Austusega, Allan Bernard /55 632 698/

www.larp.ee
Bernard
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 2957
Asukoht: Tallinn, 55 632 698

PostitusPostitas Sande 18:07 6. Nov 2006

No siis on võitjad vist üks lähicombati classidest...
Paladin, fighter, barbar, cleric, võibolla ka rogue...
Maagid pekstakse muidugi kohe surnuks, kui nad põgenema ei saa, ma arvan. Aga kunagi ei või teada.
Kõik, mis ei tapa, teeb haiget.


Tegelt ka!
Sande
Manatark
 
Postitusi: 605
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Taliesin 18:17 6. Nov 2006

?
Nii kõrgel levelil on maagidel terve kuhil loitse, mis nad oma vaenlasest edukalt eraldavad.
Näituseks Time Stop või
Resilient Sphere.
suurte autodega veetakse surma /päev on tuhm/ kivi on hall /elekter ei anna armastust/ -fs-
Taliesin
Tuleloitsija
 
Postitusi: 784
Asukoht: Grenoble

PostitusPostitas Orz 19:25 6. Nov 2006

Või siis lihtsalt disintegrate.
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

PostitusPostitas Sande 20:31 6. Nov 2006

nojah. siis oleneb põhiliselt initiativest.
Kõik, mis ei tapa, teeb haiget.


Tegelt ka!
Sande
Manatark
 
Postitusi: 605
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 20:44 6. Nov 2006

Kõigil neil melee classidel kes ple suuremad casterid viskab varsti üle kogu see jutt casterite ülemvõimust. Teevad maagidele kambaka ja siis nahistavad isekeskis rahulikult edasi ilma suure ilutulestikuta...
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Orz 0:23 7. Nov 2006

Seletad ehk täpsemalt kuidas see "isekeskis nahistamine" :rolle: ja siis "kambakas" :2: on siis duell?
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 1:48 7. Nov 2006

Tulevad mängijad kokku. Melle charidega isikud kogunevad tusaselt ühte toanurka ning peale otsusele jõudmist annavad maagide mängijatele kolki. Ning peavad siis ise rahulikult duelle. Jrgneb DnD mõnes kõrtsis haavu lakkudes.
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 1:53 7. Nov 2006

SR, antimagic, spell turning, kõik kättesaadaval meie lähimast supremarketist. + tons and tons of stuff. Pole need maagid nii puutumatud midagi.
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 1:54 7. Nov 2006

Silmas on siiski peetud duelli 1 versus 1, ja nii iga loodud tegelane versus iga loodud tegelane. Nii et nurgas nahistamine ja kambakad jääksid siinkohal ära.
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 9:54 7. Nov 2006

Die kirjutas:Silmas on siiski peetud duelli 1 versus 1, ja nii iga loodud tegelane versus iga loodud tegelane. Nii et nurgas nahistamine ja kambakad jääksid siinkohal ära.


Mh...olgu nii- küllap ma järgmisel korral kirjutan postitusele alla, et tegemist polnud terve mõistuse viljaga voi siis oli lihtsalt nali. Ehk siis- ärge võtke liiga tõsiselt. Mul hakkas meleepoistest ja -tüdrukutest lihtsalt kahju...
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sentius 23:49 8. Nov 2006

minu arust tuleb arvesse võtta ka seda, et üle 1 spelli ilma timestopita maagid roundis ei tee. haste ju ei aita. aga holy avengeriga dispellib igast saasta iga matsuga.

aga jah, palju on inikas ja ümbruses ja õnnes kinni.

tavaliselt level 20 tegelased naljalt ei kakle üksteisega, et sääste ümberkaudset ilma.

duellid duellideks, kõige suurema Mõju maailmale teevad ikka spellcasterid. level20 fighter võib osata küll väga hästi mõõgaga vehkida, aga mägesid ta ei liiguta.

ja siis soovitaks veel lugeda wizardsi kodulehelt epic warlockide kohta.
greater teleport ja plane shift without error AT WILL levelil 24 teeb kõigele ära. igatpidi.
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 423

EelmineJärgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6