Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kas siis on mõni klass 'kõige kõvem'? (kahjuks rohkem variante ei mahtunud)

jah barbarian
8
5%
jah cleric / druid
14
8%
jah fighter
5
3%
jah monk
7
4%
jah paladin
5
3%
jah ranger
4
2%
jah rogue / bard
3
2%
jah sorcerer / wizard
51
29%
kõik on kõvad kui pingutada
51
29%
milleks selline lollus!?
28
16%
 
Hääli kokku : 176

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 0:48 4. Nov 2006

Beastmaster, rogue omab 1vs1 fighteri duellis ära suhteliselt vabalt:)
Ta lihtsalt ei jää ootama, kuni fighter oma full attacki teeb... ja sneaki on võimalik bluffida ka.
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 6:00 4. Nov 2006

No Ranged attack'i ikka ei bluffi küll. Ja arvatavasti ei alga duell meleest,(duelli "vaatevinklist" me siin vist asja vaatame) mis puhul oleks siis võimalik tõesti bluffida.
Kui Roguel tõesti õnnestuks fighterile sneak attack teha siis jah oleks ai-ai kindlasti.
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sentius 9:34 4. Nov 2006

Rogue'i on otse ninapidi koos combatis jube abiks Improved Feint,
ehk siis Bluff checkiga hakkavad AC dex boonused kaduma.
Võitleb fighteriga silmitsi ja sneakattackib nii, et tatti lendab.
Lisaks sellele: ehk on olnud nutikas varas ja maxinud oma
Use Magic Device skilli. Ehk siis kui fighter hakkab maru pinisema,
tuleb scrolli pealt üks kiirem Time Stop ja mõned Meteor Swarmid.

Ärge alahinnake Rogue'i!
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 423

PostitusPostitas Sande 12:25 4. Nov 2006

Ma teen ettepaneku, et teeks need lvl 20 charid valmis ja siis teeks väikese turniiri. Saaks lõplikult teada, kes on parim.
Kõik, mis ei tapa, teeb haiget.


Tegelt ka!
Sande
Manatark
 
Postitusi: 605
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

...

PostitusPostitas sollo 14:35 4. Nov 2006

Seda tahaks isegi pealt vaadata, kui mitte osa võtta!
Urg?
Kesine keskaeg
sollo
Ruunitundja
 
Postitusi: 429
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 16:16 4. Nov 2006

Aga sellisel juhul ainult CORE raamatute järgi ja stiilis 3 katset.
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

...

PostitusPostitas sollo 16:21 4. Nov 2006

Ja kindla rahasummaga!
Ja kõigile võrdsete tingimustega lahinguväljal!
Ja samade täringutega!
Jne, jne, jne.
Kesine keskaeg
sollo
Ruunitundja
 
Postitusi: 429
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas holebuulD 16:57 4. Nov 2006

Ütle mulle muidu mõni lahinguväli, kus on kõigil klassidel võrdsed tingimused? oleks vaja...
holebuulD
Manatark
 
Postitusi: 609
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Die 17:31 4. Nov 2006

Katsetage vaakumiga? ;)
Kui oled kaelani sitas, ära pead longu lase (Saksa vanasõna)
Die
Lohede õpilane
 
Postitusi: 2534
Asukoht: Ilmaplats, 56652297

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Taliesin 17:39 4. Nov 2006

Aga tehke nõnda:
Igaüks teeb valmis ise lahinguvälja, mis tema tegelasele ideaalne oleks.
Iga duelli eel visatakse mingit täringut, et näha, kus võitlus toimub.
suurte autodega veetakse surma /päev on tuhm/ kivi on hall /elekter ei anna armastust/ -fs-
Taliesin
Tuleloitsija
 
Postitusi: 784
Asukoht: Grenoble

Kasutaja avatar

PostitusPostitas toonesepp 18:29 4. Nov 2006

Et siis tulemus otsustatakse ühe täringuviskega juba enne päris võitlust?
Kord kolm piigat õhtu eel,
ehavalgel ketras veel.
toonesepp
Haldjate sõber
 
Postitusi: 348
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Taliesin 20:11 4. Nov 2006

Noh, eks muudest asjadest (nt. inikas) sõltu ka üsnagi palju.
Pealegi, šansid on päris suured, et kumbki ei saa enesele sobivat maastikku, vaid tuleb mingisugune kolmas, mis kummalegi nagu sobiks ja nagu ei sobiks kah.
suurte autodega veetakse surma /päev on tuhm/ kivi on hall /elekter ei anna armastust/ -fs-
Taliesin
Tuleloitsija
 
Postitusi: 784
Asukoht: Grenoble

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 20:20 4. Nov 2006

Et siis tulemus otsustatakse ühe täringuviskega juba enne päris võitlust?

jah, võib juhtuda isegi :d


Beastmaster kirjutas:Kuna pealkiri oli selle kohta, et lvl 20 char ja mitte klass, siis ärge jätke mängust välja võimsate lvl adjustmentidega rasse ja neid liiteid nagu undead jms.

jah. lev 20 TEGELANE saab tõlgendada kuidas tahad :)

---

muidu senine kogemus on näidanud et tegelikult saab absoluutselt igale sellisele tegelasele vastu ehitada tema tapmisele spetsialiseerunud tegelase...

aga jah, kui teha lausa TURNIIR siis selguks kes on keskeltläbi kõige võimekam. siin hakkab ka muidugi juba mängima tõsiselt see kui palju keegi suudab kuskilt välja pigistada.

lev 20 tegelaste "standard" raha on üldiselt olemas DMGs miski 760k vms.
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 20:44 4. Nov 2006

Samas võib teha nii, et võtame kõik lahinguväljas ühte portsu ja siis viskame täringut. (kõikide lahinguväljad)
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Sande 1:00 5. Nov 2006

Eriti tark oleks teha igale klassile sobiv lahinguväli ja kõigiga need läbi mängida. Mis teeb siis kokku 11*11*3=363 mängu (11 classi, 11 "Mapi", igaühel 3 katset) ja siis punktid kokku lugeda.

Muidugi tekib siis olukord, kus mõnele klassile enamus võitlustandreid ei sobi ja ta kaotab.
Kõik, mis ei tapa, teeb haiget.


Tegelt ka!
Sande
Manatark
 
Postitusi: 605
Asukoht: Tartu

EelmineJärgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6