Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kas siis on mõni klass 'kõige kõvem'? (kahjuks rohkem variante ei mahtunud)

jah barbarian
8
5%
jah cleric / druid
14
8%
jah fighter
5
3%
jah monk
7
4%
jah paladin
5
3%
jah ranger
4
2%
jah rogue / bard
3
2%
jah sorcerer / wizard
51
29%
kõik on kõvad kui pingutada
51
29%
milleks selline lollus!?
28
16%
 
Hääli kokku : 176

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Siegfried 9:09 26. Nov 2004

Merlon kirjutas:Muuseas, kui võitlus peaks mingil põhjusel toimuma vees (või vee all) siis ma kardan et maagia-kasutajad ja kleerikud võidaksid suht kindlalt.


Võidab see, kellel on suurem kopsu maht :D
Või kuskil tagataskus water breathing
Siegfried
Haldjate sõber
 
Postitusi: 311
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas White Ghost 13:47 16. Sept 2006

Minu arust on igatpidi Monk tugevaim, oma kõrgete seivide, imeliste annete ja kiiruse pärast. Ise mängin Gnome Druidi ning ta ka suht kõva tegelane, ja kui kasutada Unearthed Arcana varianti Wild Shape'st ehk Aspect of Nature, mis annab druiidile mõne loodusliku võime nagu tiivad, vee all hingamine ning elemental vormid koos veel mõne "aspektiga" siis võiks ta ka tugev olla. Sortsud ja Võlurid kipuvad lõpuks otseselt ründavate loitsudega nõrgaks jääma, parimad sellised mass spellid on kuskil 4-7 level või nii. IMO vähemalt.
White Ghost
Õpipoiss
 
Postitusi: 26

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Xan 19:47 18. Sept 2006

Imho mõttetu teema. Kõik sõltub charcheedi ja tooli vahelisest tihendist. Ja muidugi DM'i mõjutatavusest.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringud - 50 18 059
Xan
Valguse kaitsja
 
Postitusi: 211
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 20:11 18. Sept 2006

miks keegi varas/muusiku poolt ei ole?
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 23:47 18. Sept 2006

Xan kirjutas:Imho mõttetu teema. Kõik sõltub charcheedi ja tooli vahelisest tihendist. Ja muidugi DM'i mõjutatavusest.


Imho-šminso,
kui ei meeldi ära söö
asja mõte polnud siin tõde selgitada vaid teada saada inimeste arvamusi natuke statistikat sellest ja kui võimalik siis ka mõne inimese arvamuse kohta selgitust jne.

"kõik sõltub...." jajah. kõik sõltub kõigest ja siis veel sellest mitu korda sa kahtekümmet järjest viskad, kas null või miljon.

.. ps tihendiks sobib ilgelt hästi žiguli tagaamordi tihend :p


logerin kirjutas:miks keegi varas/muusiku poolt ei ole?

no aga miks sa siis ei ole nt?
mina tunnistan ausalt ülesse, ma ei oskaks sellist asja mängida sellisest seisukohast võttes. pauerplei noh ja siis see kui palju miljoneid tämmi teha mikrosekundis.
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas ohpuu 8:58 19. Sept 2006

luiskaja võib alati veenda vastast, et ärgu ta yldse rynnaku. selles vallas annab kah jõudu näidata. (tegelt ma nii kõrgetest tasemetest midagi ei tea.)
ohpuu
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3001
Asukoht: Balti jaam

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 12:50 27. Sept 2006

no kui jutt bardist, siis kysimus on selles, mida see level20 tyyp peab saavutama. m2letan kuskilt uduselt, et bard suutis haigelt palju rahvast 2ra r22kida suht koht mida iganes tegema
ja tegu pole spelliga, ta v6ib seda 20 korda (oma level) p2evas teha?

v6imalik kyll, et 3.0 korral oli see r2igem, st korraga t88deldavate inimeste arv polnud nii piiratud kui siin. pole kodus, seega ei saa kahjuks 3.0 raamatutele ligi

variant on ka ntx leadership featiga bard, kelle cohort ja followerid on samuti bardid. ja kes siis kambakesi hakkavad rahvast 2ra p88rama
see on siis bard ja tema 150+ s6pra :P
k6lab nagu korralik ajupesukampaania


...
srd:

Mass Suggestion (Sp): This ability functions like suggestion, above, except that a bard of 18th level or higher with 21 or more ranks in a Perform skill can make the suggestion simultaneously to any number of creatures that he has already fascinated (see above). Mass suggestion is an enchantment (compulsion), mind-affecting, language-dependent ability.


Fascinate (Sp): A bard with 3 or more ranks in a Perform skill can use his music or poetics to cause one or more creatures to become fascinated with him. Each creature to be fascinated must be within 90 feet, able to see and hear the bard, and able to pay attention to him. The bard must also be able to see the creature. The distraction of a nearby combat or other dangers prevents the ability from working. For every three levels a bard attains beyond 1st, he can target one additional creature with a single use of this ability.

To use the ability, a bard makes a Perform check. His check result is the DC for each affected creature’s Will save against the effect. If a creature’s saving throw succeeds, the bard cannot attempt to fascinate that creature again for 24 hours. If its saving throw fails, the creature sits quietly and listens to the song, taking no other actions, for as long as the bard continues to play and concentrate (up to a maximum of 1 round per bard level). While fascinated, a target takes a –4 penalty on skill checks made as reactions, such as Listen and Spot checks. Any potential threat requires the bard to make another Perform check and allows the creature a new saving throw against a DC equal to the new Perform check result.

Any obvious threat, such as someone drawing a weapon, casting a spell, or aiming a ranged weapon at the target, automatically breaks the effect. Fascinate is an enchantment (compulsion), mind-affecting ability.
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas tomz 0:55 29. Sept 2006

kõlab juba nagu mingid ajaloost tuntud suuri masse juhtinud poliitikud - natuke räägivad ja juba mingi kamp andunud fänne taga, kes omakorda hakkavad propagandat tegema :)
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Merlon 8:49 29. Sept 2006

Seiklejatel siis veab et nii vähe pahalasi ja maailmavalitsejaid on bardid. Ühe vihatud valitseja mahakoksamine on suhteliselt süütu tegevus, aga kui tal on nii 2k andunud jüngreid taga siis.....
Merlon
Manatark
 
Postitusi: 613
Asukoht: Pärnu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Fil 8:57 29. Sept 2006

Kogemus näitab, et ei saa üheselt kindlaks määrata, kes on see kõige tugevam. Iga klassi jaoks on sobilikud erinevad tüüpi võitlusareenid.

On juhuseid, kus maagil ei ole võimalustki võtlejale vastu saada ja ka risti vastupidiseid situatsioone.

Loomulikult tuleb mängu tõenäosusteooria, aga mida kõrgem on lvl, seda väiksemaks selle osakaal muutub
Jänest küpsetav murdjakääbik
Fil
Meister
 
Postitusi: 118
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Merlon 11:42 29. Sept 2006

Ehk siis kokkuvõttena....

20 leveli tegelaste omavahelises duellis võidab see, kes saab määrata võitlusvälja. Soovitatavalt ka initsiatiivi
Merlon
Manatark
 
Postitusi: 613
Asukoht: Pärnu

PostitusPostitas Orz 8:46 3. Okt 2006

Ise olen neid duelle katsetanud veidi, aga madalamate levelitega muidugi. Level 20 puhul on vaja raamatupidajat appi kilinate kulinate attackide ja savede arvestamiseks ;)

Aga kindlasti tuleb metamängida. Ja jättes loitsimise kõrvale, siis kindlasti tasuks olla ettevaatlik näiteks kiiresti joosta oskava vibulaskuri vastu. Enda duellides on tihtipeale olnud tagaajamist, tavaline D&D reeglistik ei ole selleks muide väga hea, kuna kiirem jooksja ei saa suurt midagi teha, kui teine jätkab jooksmist. Jooksmine võib olla kasulik näiteks fighterile, et põgeneda barbari eest, oodates kuni viimase Rage otsa lõppeb.
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 22:16 3. Nov 2006

Kuna pealkiri oli selle kohta, et lvl 20 char ja mitte klass, siis ärge jätke mängust välja võimsate lvl adjustmentidega rasse ja neid liiteid nagu undead jms.
Ja maagide võimsamad spellid on muide kas mitu round'i voi vähemalt terve round'i castitavad(jättes vastavad feat'id mängust välja muidugi). Ehk siis enne kui ta spell on castitud jõuab vastane temani.
Kui aga duellijateks on mängijad kes lihtsalt tegid lihtsalt valmis lvl 20 tegelase siis maag võib vabalt kaotada juba seetõttu, et tohutu hulga spellide hulgast jääb mängijal parim kombinatsioon arvatavasti kasutamata.
Rogue kaotab duelli aga juba puhtalt seetõttu (kui tegu on DUELLIGA ka reeglite järgi), et mingit sneak attack'i ei tule kui vastane on rünnaku suunast teadlik (jällegi-jättes olukorrast välja maagilise eseme mis muudaks vastase kas pimedaks voi rogue nähtamatuks)
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas vanake 23:06 3. Nov 2006

On tõsi et maagide spellide castimise pikkus on pinnuks silmas igale maagile.

Kuid kindlasti on tähtis osa oma characteri kombineerimisel. Sest tuleb tõdeda et D&D raamatuid ON PALJU! Kuigi 3.0 raamatuid 3.5te ümber tõlkida võib mitut moodi.
Mis ma tahan väita on, et kui on lubatud kõik D&D raamatud ja characteri koostajal on tähtsamate raamtute informatsioon teada on võimalik koostada sellised ubermunchkineid, et karp jääb lahti.
Eelnev kommenteeria Beastmaster (mängime koos) suutis kombineerida (lvl 4 vist) sortsi, kes teeks iga kell ära sama leveli mis tahes charile mis on tehtud ainult PHB ja DMG alusel. (Muidugi tuleks järjekordselt areeni arvestada).
vanake
Ruunitundja
 
Postitusi: 435
Asukoht: There and back again...

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 23:17 3. Nov 2006

Paranduseks ütlen, et tegemist oli lvl 5 tegelasega. Ja kasutatud oli PHB, Unearthed Arcana, üks suur feat'ide kogumik ja Quintessential Sorcerer.
Ja ka Necromanceritele keskenduv raamat mille nimi ei meenu.
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

EelmineJärgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6