Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kas siis on mõni klass 'kõige kõvem'? (kahjuks rohkem variante ei mahtunud)

jah barbarian
8
5%
jah cleric / druid
14
8%
jah fighter
5
3%
jah monk
7
4%
jah paladin
5
3%
jah ranger
4
2%
jah rogue / bard
3
2%
jah sorcerer / wizard
51
29%
kõik on kõvad kui pingutada
51
29%
milleks selline lollus!?
28
16%
 
Hääli kokku : 176

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Mellon 19:07 20. Nov 2004

Ja minu Pooljumalast Kordi poeg tõstab lihtsalt käe ja maa on must.
Kopp-Kopp.... On keegi kodus?
Mellon
Meister
 
Postitusi: 110
Asukoht: Kesk Tallinna tänavamüra

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Konks 0:21 24. Nov 2004

Loeb tegelikult siiski see kes istub karakteri taga ja teda juhib.
On täiesti reaalne ,et N. barbar elab esimese roundi üle (võideldes N. maagi vastu) ja võidab sest too tegi taktilise vea. (N: tõstis end õhku arvestamata et, barbaril vibu on)

Tegelikult ei olene minu arust klassidest suurt midagi. D&Ds on nad tehtud suhtkoht võrdsed. Asi oleneb õnnest ja mängijast(d&d siiski rollimäng, mitte point&klik tüüpi tapmismäng kus käsud piirduvad vaid sõnadega löö, loitsi.) , iga klassi puhul on võimalus võita.
Konks
Õpipoiss
 
Postitusi: 30
Asukoht: seal kus Ma parasjagu olen, või eemal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 0:28 24. Nov 2004

erm sellise duelli korral tehakse d&d'st just point&click tyypi tapmism2ng, rollim2nguga pole siin midagi pistmist ;)
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Konks 18:00 24. Nov 2004

Urr... Sihuke asi mulle ei istu aga mängiast (mitte rollimängijast :( ) oleneks siiski midagi (tahaks kirjutada "...oleneb palju." aga valetada ka ei taha)

Isegi kui mõni klass on teistest peajagu üle(mida ma uskuda kuidagi ei tahaks) siis mängus oleneb siiski kõik mängurist nii et nurisemist stiilis "...ta on ju võlur mis ma temaga ikka teha saan..." ma oma mängudes küll kuulda ei tahaks.
Konks
Õpipoiss
 
Postitusi: 30
Asukoht: seal kus Ma parasjagu olen, või eemal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas ohpuu 18:05 24. Nov 2004

teine asi on see, et selline kahe 20. taseme tegelase yksnes omavaheline segamatu konflikt on ka puhtteoreetiline ja teda on reaalses mänguolukorras keeruline saavutada. väga harva jõuab keegi oma tegelasega nii kõrgele, kui eeldada alustamist esimestelt tasemetelt.
ohpuu
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3001
Asukoht: Balti jaam

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 22:01 24. Nov 2004

Konks kirjutas:Urr... Sihuke asi mulle ei istu aga mängiast (mitte rollimängijast :( ) oleneks siiski midagi (tahaks kirjutada "...oleneb palju." aga valetada ka ei taha)

Isegi kui mõni klass on teistest peajagu üle(mida ma uskuda kuidagi ei tahaks) siis mängus oleneb siiski kõik mängurist nii et nurisemist stiilis "...ta on ju võlur mis ma temaga ikka teha saan..." ma oma mängudes küll kuulda ei tahaks.

seda ma polegi eitanud. st mangija A oskab oma klassi oskuseid palju paremini 2ra kasutada kui m2ngija B, ning t2nu sellele on tal ka suurem lootus v6ita

aga veelkord, rollim2nguga on siin suht v2he pistmist, seda peaks ju kasv6i see s6na "v6itma" vihjama ;)
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Konks 22:06 24. Nov 2004

Njah, õigus sul olema.
Konks
Õpipoiss
 
Postitusi: 30
Asukoht: seal kus Ma parasjagu olen, või eemal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas juks 23:59 24. Nov 2004

Konks kirjutas:Urr... Sihuke asi mulle ei istu aga mängiast (mitte rollimängijast :( ) oleneks siiski midagi (tahaks kirjutada "...oleneb palju." aga valetada ka ei taha)

Isegi kui mõni klass on teistest peajagu üle(mida ma uskuda kuidagi ei tahaks) siis mängus oleneb siiski kõik mängurist nii et nurisemist stiilis "...ta on ju võlur mis ma temaga ikka teha saan..." ma oma mängudes küll kuulda ei tahaks.


Seetõttu ma seda munga jama ajasingi. Tean isegi, et kõrge leveli maagid on üsna võimsad ning soovisin pakkuda võimalust selle vastu saada. Ja munk oma omadustelt sobiks hästi maagitapjaks.
Senised saavutused:
Tuhandes haiku
juks
Valguse hoidja
 
Postitusi: 252
Asukoht: Tartumaal metsa ääres

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Siegfried 10:49 25. Nov 2004

No maagiatpjaks sobiks ka samahästi vibuga barbar, kes võidab inika.
Maag ei jõua oma raundi ära oodata, kui tal kaks noolt juba peas on.
Siegfried
Haldjate sõber
 
Postitusi: 311
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Merlon 15:38 25. Nov 2004

Ma kardan, et sellistel duellidel võidab see, kellel duelli asupaigas (meri, mets, mäetipp, jne..) suurimad eelised või kes suudab asupaika kõige paremini ära kasutada. Kui maag peab duelli pidama näiteks mungaga sellises 2m x2m x2m kivist toas, siis määritakse maag üsna tõenäoliselt seintele ühtlaselt laiali.
Merlon
Manatark
 
Postitusi: 613
Asukoht: Pärnu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ryhkija 15:44 25. Nov 2004

Või siis just kuskil mäetipul, mis ka 2x2 meetrit ja alt vaatab vastu kuristik, siis maag paneb lendamise loitsu peale ja hakkab kõmmutama oma maagilise rakette (:D) või tulepalle. Kuna munga kord on alles järgmine raund, siis tal pole kuhugi selle tulepalli eest hüpata (va kuristik) ja ta ongi surnud. Lisaks, kui neid loitse tehakse veel palju. Loomulikult on mungal miski ling (arvatavasti) ja veel miski spetsiaalne võime feather fall jne... Loomulikult ei tea, mida need teevad :P

Seega, kõik oleneb tingimustest ja mängjatest, kes neid tegelasi mängivad.
"Cause we find ourselves in the same old mess Singin' drunken lullabies..."
Ryhkija
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1259
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Siegfried 15:58 25. Nov 2004

Merlon kirjutas: Kui maag peab duelli pidama näiteks mungaga sellises 2m x2m x2m kivist toas, siis määritakse maag üsna tõenäoliselt seintele ühtlaselt laiali.


Kõigist võimalikest kohtadest maamunal on väga vähe tõenäöline, et just sellises kohas üks duell peetakse.

Pealegi pole raske maagil läbi seinte pugeda, kui ta mingi idiootsuse tõttu on sellisesse olukorda sattunud.
Siegfried
Haldjate sõber
 
Postitusi: 311
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Merlon 19:25 25. Nov 2004

Nõustun, et just eelpool nimetatud situatsioon on äärmiselt ebatõenäoline, kuid ma arvan et said minu näite "pointile" pihta.

Muuseas, kui võitlus peaks mingil põhjusel toimuma vees (või vee all) siis ma kardan et maagia-kasutajad ja kleerikud võidaksid suht kindlalt.
Merlon
Manatark
 
Postitusi: 613
Asukoht: Pärnu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Konks 23:05 25. Nov 2004

Aga pakun välja et tehke üks selline duell veeall ära ja vaadake/ rääkige meilegi tulemusest.
Sest veealune duell oleks küll väga huvitav minuarust.
Arvestades et kõigi maagilist staffi on ei ole maagi/preestri võit sugugi kindel.
(spellide mõju vee all)
Konks
Õpipoiss
 
Postitusi: 30
Asukoht: seal kus Ma parasjagu olen, või eemal

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Payl 23:46 25. Nov 2004

Ryhkija kirjutas:Või siis just kuskil mäetipul, mis ka 2x2 meetrit ja alt vaatab vastu kuristik, siis maag paneb lendamise loitsu peale ja hakkab kõmmutama oma maagilise rakette (:D) või tulepalle. Kuna munga kord on alles järgmine raund, siis tal pole kuhugi selle tulepalli eest hüpata (va kuristik) ja ta ongi surnud. Lisaks, kui neid loitse tehakse veel palju. Loomulikult on mungal miski ling (arvatavasti) ja veel miski spetsiaalne võime feather fall jne... Loomulikult ei tea, mida need teevad :P


Noo, tehniliselt saab munk ka seal 2*2 ruudus doodshitud niiet silm ka ei pilgu. Sest tegelikult on refi seiv ju automaatne ja munk lahingukaardil asukohta ei muuda refi seivi tõttu.
Blög
mõiste tähendusvälja inversioon - tribulant
Payl
Tulepallide Jumal
 
Postitusi: 1135
Asukoht: Tähtvere

EelmineJärgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6