Leht 2 koguhulgast 9

PostitusPostitatud: 14:21 12. Okt 2004
Postitas Teemon
VX kirjutas:PS. +4 keen vorpalit ei saa olla - vorpali tegemise komponendiks on keen edge.

j2rsku selgitad?

3.5 vist jah keelati keeni ja vorpali combo 2ra, aga 3.0 afaik kyll mitte
v6i m6tlesid sa midagi muud?

PostitusPostitatud: 15:05 12. Okt 2004
Postitas VX
PS. +4 keen vorpalit ei saa olla - vorpali tegemise komponendiks on keen edge.

j2rsku selgitad?

3.5 vist jah keelati keeni ja vorpali combo 2ra, aga 3.0 afaik kyll mitte
v6i m6tlesid sa midagi muud?


Um ..
http://www.opengamingfoundation.org/srd ... citems.rtf
Bonuses of different types always stack. Identical types of bonuses do not stack.

Sama sait, teine lehekülg
http://www.opengamingfoundation.org/srd ... eapons.rtf

Vorpal
This enchantment allows the weapon to sever the heads of those it strikes. Upon a successful critical hit, the weapon severs the opponent’s head (if it has one) from its body. Some creatures have no heads. Others are not affected by the loss of their heads. Most other creatures, however, die when their heads are cut off. The DM may have to make judgment calls about this sword’s effect. A vorpal weapon must be a slashing weapon. Caster Level: 18th; Prerequisites: Craft Magic Arms and Armor, keen edge, death spell; Market Price: +5 bonus.


Seega IMHO vorpal, keen swordi valmistamisel ühte eeldust dubleeritakse
Samal põhjusel ei saa teha +3 flaming, flaming, flaming longswordi
või +2 bane demon, bane devil greatswordi etc.

VX

PostitusPostitatud: 15:18 12. Okt 2004
Postitas Teemon
VX kirjutas:...Caster Level: 18th; Prerequisites: Craft Magic Arms and Armor, keen edge, death spell; Market Price: +5 bonus.

Seega IMHO vorpal, keen swordi valmistamisel ühte eeldust dubleeritakse
Samal põhjusel ei saa teha +3 flaming, flaming, flaming longswordi
või +2 bane demon, bane devil greatswordi etc.

VX


umm
kui eelduse dubleerimine keelab relva tegemist, siis ei saa ju ka ntx +1 keen relva teha, nii +1 kui ka keeni eelduseks on craft magic arms and armor feat :P

teine asi on +1 keen keen keen jne'ga, see l2heb juba otseselt sama omaduse kordamise alla

PostitusPostitatud: 14:04 21. Okt 2004
Postitas juks
Minu arust peaks saama teha küll, kuid loeb ainult kõrgeim bonus.
+1 ja +2 teeb kokku +2

PostitusPostitatud: 9:59 8. Nov 2004
Postitas juks
ise olen kõva munga austaja, järsku siis keegi selgitaks, kuidas munk saab pähe võluri/sortsu käest??

Minu arusaamist mööda toimub see võitlus ju esimese löögini(munk lööb maagi maha)

Oletades, et mungal on ikka kõva mind resistance, siis on teda võitlusest kõrvaldada ju raske, samas jookseb munk päris kiiresti ja peaks suutma eest jooksta kollidel ja peaks jõudma kiiresti maagini.

PostitusPostitatud: 10:06 8. Nov 2004
Postitas Teemon
v6lur v6i sorts ei istu ju maapinnal munka meleesse ootamas :P

PostitusPostitatud: 15:58 8. Nov 2004
Postitas juks
Ok, lahing algab, piiratud ala, sulle esimene käik

Ei oska nüüd täpselt öelda küll, mis minu atribuudid ja oskused on. Kõrge dex ja kõrge wis. Spell resistance 30(oletades, et mul pole ühtegi huvitavad asja küljes/seljas)

PostitusPostitatud: 16:09 8. Nov 2004
Postitas Merlon
Just sellega ,et sul on esimene käik ja tegemist on piiratud alaga ,võibki raskusi tekkida :D

PostitusPostitatud: 16:26 8. Nov 2004
Postitas Männa
grim and crittys on kõik tegijad kellel on true strike...

vibu+truestrike+called shot vital organs= :2:

aga d&d maag võidab kui ta viskab inika ära ( ehk maag hakkab meil siis lendama)

aga kui ta ei viska siis fighter lõpetab selle lahingu kiiresti.( eriti kui fighteril on evasion+improved evasion)

ausalt öeldes ei tee maag eriti vigakui isendil on improved evasion ja osav varas viskaks ennast põõsasse ja sneak attack ....mis vaenlane?

oo ja see kena ranger kes võib roundis 32( rapid shot+manyshot +4 attacki roundis =2x4=8x4=32(kõik sõltub palju nooli sa manyshotiga lased)) noolt lasta.... ja kuijutlege ette meest kes juhuslikuld kõik nooled tabavad max dämm 30d8=240+vibu boonusedx30
samas on ju ka two handed fighting

druid muudaks ennast vastavaks vaenlaseks maagile ( näiteks metab ja vaatab mis spellid maagil on ;)...improved metagame feat: you can see opponents spells,use metagame thinking 3/day )

PostitusPostitatud: 16:55 8. Nov 2004
Postitas Merlon
Druiid summab sul kohale 2 +mitu elder elementali (quiken spell) pluss muutub veel ise. Druiidil on ka piisavalt palju hp -sid et üks raund üle elada ja teise ajal sinu asukohast ainult must maa alles jätta.

PostitusPostitatud: 17:25 8. Nov 2004
Postitas Payl
Tuleb esimese leveli varas, pistab altkäe DMi pappseina taha viieka, ja võidab.

Munga kohta niipalju, et oli meil kunagi orienteeruvalt 15 leveli mäng (mängu jooksul siis asi muidugi kõikus ja pikas perspektiivis kasvas levelite osalt).
Seal üks munk oli ja kaunikesti jõuetuks osutus.
Oma mängus üks munk varsti sinnamaale jõudmas, eks siis kommenteerin edasi.

Aga sellega nõustun, et kui maag inika võidab siis on ants kah... üldiselt.

PostitusPostitatud: 10:44 9. Nov 2004
Postitas juks
Ja mis kasu on maagil lendamisest???

Minu deep gnome munk muutub nähtamatuks(non-detection). Ega see maag seal lõpmatuseni üleval ei püsi(munk aga püsib lõpmatuseni nähtamatu), ja siis juba ootab teda valus lõpp

PostitusPostitatud: 11:03 9. Nov 2004
Postitas Teemon
minu issi annab sinu issile tappa

PostitusPostitatud: 11:10 9. Nov 2004
Postitas Siegfried
Payl kirjutas:Aga sellega nõustun, et kui maag inika võidab siis on ants kah... üldiselt.


sellist asja sai kunagi tehtud, et väga kõtge taseme tüübid teineteise vastu. Ja vahet ei ole kas ta on maag, preester, sõdalane või munk või kurat teab mis, kui ta võidab inika siis peaks asi esimese raundiga selge olema. :rolle:

PostitusPostitatud: 16:32 9. Nov 2004
Postitas Payl
juks kirjutas:Minu deep gnome munk muutub nähtamatuks(non-detection). Ega see maag seal lõpmatuseni üleval ei püsi(munk aga püsib lõpmatuseni nähtamatu), ja siis juba ootab teda valus lõpp


Minu half-dragon maag püsib ikka küll igavesti taevas.


Muidugi, võitluse üks eeldus oleks see, et mõlemad pooled tahavad teist aktiivselt ära tappa ja ei jää kännu taha ootama.