Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kas siis on mõni klass 'kõige kõvem'? (kahjuks rohkem variante ei mahtunud)

jah barbarian
8
5%
jah cleric / druid
14
8%
jah fighter
5
3%
jah monk
7
4%
jah paladin
5
3%
jah ranger
4
2%
jah rogue / bard
3
2%
jah sorcerer / wizard
51
29%
kõik on kõvad kui pingutada
51
29%
milleks selline lollus!?
28
16%
 
Hääli kokku : 176

PostitusPostitas Orz 10:43 16. Nov 2006

Improved Initiative, Heroic Destiny ja Fortune lahendaksid ka üsna mitu tekkida võivat probleemi.

HEROIC DESTINY [Racial]
You have a destiny to fulfill.
Prerequisite: Human or half-human.
Benefit: Once per day, before you make an attack roll, ability check, skill check, saving throw, or caster level check, you may roll 1d6 and add it as a bonus on the roll, check, or save.

FORTUNE [General]
You have unusually good luck
Benefit: You gain the power of good fortune, which is usable once per day. This extraordinary ability allows you to reroll one roll that you have just made. You must take the result of the reroll, even if it’s worse than the original roll.
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas ohpuu 12:09 16. Nov 2006

Orz kirjutas:Improved Initiative,


<teemaväliselt (taas)>
Improved Initiative on yldse asi, mis minu jaoks andis feat'i mõistele ja mehhanismile mõtte. saavutasin valgustuse, kui sellega tutvusin.
</teemaväliselt (taas)>
ohpuu
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3001
Asukoht: Balti jaam

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 13:40 16. Nov 2006

noh, kindlasti leiab veel umbes 10 feati, mis inikat t6stavad (teiste featidega kumuleeruvalt), kui piisavalt sygavalt otsida. samamoodi nagu leiab feate, mis lasevad fireballe lasta jne (jah, ka wizardite raamatutes, ntx spellfire forgottenis). kui teised raamatud peale PHB ja DMG sisse tuua, siis v6ibki asja selle peale taandada, et kes leiab kuskilt netist (v6i paneb ise kuhugi netti ja leiab siis) k6ige paremad featid. ja kui juba featid, siis miks mitte ka prestiizid. ja varustus jne

aga PHB/DMG baasil ilmselt on jah suur eeldus v6itmiseks inika v6itmine, eeldusel et duellipaik ning tingimused on suhteliselt m6istlikud k6igi klasside jaoks, selget eelist kellegile andmata
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 17:06 16. Nov 2006

Orz kirjutas:Improved Initiative, Heroic Destiny ja Fortune lahendaksid ka üsna mitu tekkida võivat probleemi.

HEROIC DESTINY [Racial]
You have a destiny to fulfill.
Prerequisite: Human or half-human.
Benefit: Once per day, before you make an attack roll, ability check, skill check, saving throw, or caster level check, you may roll 1d6 and add it as a bonus on the roll, check, or save.

FORTUNE [General]
You have unusually good luck
Benefit: You gain the power of good fortune, which is usable once per day. This extraordinary ability allows you to reroll one roll that you have just made. You must take the result of the reroll, even if it’s worse than the original roll.


Feat Fortune...Kus selline asi leida on ?
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Orz 4:00 17. Nov 2006

Beastmaster kirjutas:Feat Fortune...Kus selline asi leida on ?

:o Internetis! Google on ka olemas.

BTW on olemas ka karmimate kriteeriumitega variant, kus eelduseks Charisma 13 ja tegelase kolmas tase:

FORTUNE'S FAVOUR [General]
You can force the hand of fate to move in your favour.
Prerequisites:3rd level, Cha 13+.
Benefit: Once per day, you can reroll one roll you have just made. You must take the result of the reroll, even if it’s worse than the original roll.
Special: This feat stacks with the granted ability from the clerical Luck domain. If you have both the feat and the domain, you can make two rerolls per day. However, you can only reroll any particular roll once.

Charisma 13 mulle meeldib, selle ma võtan; Level 3 ei meeldi, selle ma jätan. Kui selline ability huvitab, siis sellist ability't annavad ka Luck Domain, Cats domain ja ntx Entropomancer prestige class; psioonikutel on ka midagi, aga seda otsi ise; lisaks võid leiutada või leida kuskilt miskiseid maagilisi esemeid.

Demon kirjutas:noh, kindlasti leiab veel umbes 10 feati, mis inikat t6stavad (teiste featidega kumuleeruvalt), kui piisavalt sygavalt otsida.


No oleneb, kas on powerplay või mitte. Mu DM pani just südamele, et tuleks teha munchkin tegelane :) Aga oma mängus ma DMina valin, millised featid on lubatud ja millised mitte. Spellcasting Prodigy jääb nüüd küll ära, kuna mulle jääb mulje, et selle feati lubamine justkui kitsendaks võimalikke valikuteid - liiga head featid, mida "peab" valima on out ja veel kord out!
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas vanake 5:27 17. Nov 2006

Mu DM riisub kah nii kuis jõuab :P
vanake
Ruunitundja
 
Postitusi: 435
Asukoht: There and back again...

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 0:53 30. Nov 2006

Praegune tegelane oleks saanud feati abil castida üht spelli nö loomupäraselt (spell-like noh). Ning oli lausa loogiline minuarvates, et järgmise feat'ina võtan selle mille abil saans eda spelli castida 3 korda päevas. Siis oli üks feat mille abil oleksin saanud äsjasurnud kehi mis vähem kui -30 Hp peal lühikese aja jooksul elustada. Need feat'id keelas DM ära ja ma olen ooi-oi kui tänulik...nad on lihtsalt nii kasulikud, et ei oleks saand kuidagi võtmata jätta...aga nüüd jäid kaks feat'i kohe vabaks ning sain muud hääd võtta...Keelud teevad mõnikord mängijate elu palju lihtsamaks...
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas logerin 14:54 30. Nov 2006

kas te kunagi olete CORE raamatute järgi ka mänginud? Või läksid kohe igasugused lisad käiku? :D
Kõrini sellest, et k6ik kirjutavad siia midagi igavat.
logerin
Haldjate sõber
 
Postitusi: 324
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Orz 16:24 30. Nov 2006

Jah, olen Core kolmiku järgi mänginud.

DMina kommenteriks veel seda, et maailma liiga suureks paisutamine ja liiga paljude raamatute ja võimaluste lubamine mängu on tüütu. Tähtis pole mitte maailma suurus ja raamatute arv, vaid see, mida selle vähesega osatakse peale hakata. Kui on väga suur maailm, siis see võib logisema hakata ja kui on väga palju raamatuid, siis kas üks DM peab võidu PC-dega nendes raamatutes tuhnima, et kollid oleksid sama hästi varustatud ja välja mängitud kui PC karakterid? Eelistan kvaliteeti kvantiteedile.

No näiteks minu mängus on mõned Unearthed Arcana variandid (http://www.d20srd.org all üleval), umbes poolsada feati ja paarkümmend spelli, sellest võiks mu meelest piisata.

Spetsialiseeritud kampaania jaoks võiks olla ka paar vastavat raamatut, näiteks Book of Vile Darkness ja Book of Exalted Deeds sobiks radikaalse Hea ja Kurja võitluse tarvis; ebasurnutega jahmerdamiseks võiks sobida Libris Mortis ja netist tasuta saada olev Undeadide raamat, mis sisaldab endas 3.5E jaoks ümber tehtud AD&D (2E) kolle, mida pole monstroosas sees. Vanasti olid veel miskised eraldi raamatud näiteks metsas tegutsevatele klassidele (Druiid, Barbar ja Ranger - Masters of the Wild?) ja tänapäeval reklaamitakse WoTC leheküljel linnateemalist raamatut Cityscape.
°
Orz
Arhimaag
 
Postitusi: 1453
Asukoht: Eesti

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 19:07 30. Nov 2006

logerin kirjutas:kas te kunagi olete CORE raamatute järgi ka mänginud? Või läksid kohe igasugused lisad käiku? :D


No eks algus oli ikka core põhjal...aga siis tulin mõttele, et uuriks veel lisa...Ja kui minu DM tuleks mõttele, et nt paragonid ja toredad raamatud rassidega mida PC'd võiksid kasutada ära keelata siis ma oleks õige tusane.
Mingisugused piirangud tuleks küll maha panna...
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas ohpuu 19:34 30. Nov 2006

logerin kirjutas:kas te kunagi olete CORE raamatute järgi ka mänginud? Või läksid kohe igasugused lisad käiku? :D


ma kardan, et Tuu-Tuu on mängu juhtides algusest peale igasugu 2e relikte ja kõiksugu muid asju tarvitanud (sh harjumusi, mis 3e tuumast vanemad on) ja siin teemas kirjutavad mitmed, kes tema käe all Viljandis alustasid. minu kogemust mööda pole lasknud Tuu-Tuu ennast ortodokssetel reeglikomplektidel ylearu piirata. iseenesest on see tore.
ohpuu
Saladuste kaitsja
 
Postitusi: 3001
Asukoht: Balti jaam

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 22:31 30. Nov 2006

ohpuu kirjutas:
logerin kirjutas:kas te kunagi olete CORE raamatute järgi ka mänginud? Või läksid kohe igasugused lisad käiku? :D


ma kardan, et Tuu-Tuu on mängu juhtides algusest peale igasugu 2e relikte ja kõiksugu muid asju tarvitanud (sh harjumusi, mis 3e tuumast vanemad on) ja siin teemas kirjutavad mitmed, kes tema käe all Viljandis alustasid. minu kogemust mööda pole lasknud Tuu-Tuu ennast ortodokssetel reeglikomplektidel ylearu piirata. iseenesest on see tore.


Noh...ma rääkisin sellest kuidas ma alguses tegelasi tegin. Kaks esimest olid vast ikka PHB põhised...aga siis hakkas lisanduma muud toredat.
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas päkapikk1 15:34 6. Juul 2007

Tahaks teada kas spellcasteritele on ka mingeid raamatuid tehtud ja
nati teemast ka.
Arvan et spellcasteritel on päris suur võiduvõimalus välja arvestada
inikas ja maailm.
päkapikk1
Õpipoiss
 
Postitusi: 28

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Beastmaster 16:51 10. Juul 2007

Casterite raamatud minu teada: Complete Arcane, Complete Divine, Complete Mage
Beastmaster
Meister tuleloitsija
 
Postitusi: 948
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas päkapikk1 9:42 15. Juul 2007

Tänud
päkapikk1
Õpipoiss
 
Postitusi: 28

EelmineJärgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6