Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kas siis on mõni klass 'kõige kõvem'? (kahjuks rohkem variante ei mahtunud)

jah barbarian
8
5%
jah cleric / druid
14
8%
jah fighter
5
3%
jah monk
7
4%
jah paladin
5
3%
jah ranger
4
2%
jah rogue / bard
3
2%
jah sorcerer / wizard
51
29%
kõik on kõvad kui pingutada
51
29%
milleks selline lollus!?
28
16%
 
Hääli kokku : 176

Kasutaja avatar

Lev 20 tegelaste omavaheline võrdlus ja duell

PostitusPostitas tomz 12:17 4. Okt 2004

Nii. Kusagil välismaisel (wizards.com) foorumil nägin kunagi kümneid lehekülgi pikki vaidlusi ja tõestusi, kuidas ikka duelli pidades on kõige kõvem wiz/sorc/monk/cle/drd... jne. Või kuidas keegi neist teeks ära 10000sele armeele või kuidas armee neile ja nii edasi. igaüks tundus oma variandis olevat liiga veendunud.

Asi hakkas ennastki huvitama, ning paari sõbraga võtsime kätte ning ehiasime 20nda taseme tegelased. Kasutada olid 3e reeglid 760k raha ja 200k kogemust. Panime nad siis vastamisi

Tulemused, tähelepanekud jne:
1. see kes viskas parema inika võis suure tõenäosusega võita
2. see kes tegi suurema taktikalise vea oli enamasti kaotaja
3. see kel oli rohkem õnne võitis

4. wizardil pumpas sõber inika +21 peale
5. clericul saime AC +51-+55 peale erinevate vastaste suhtes. oleks ka saanud üle 60 ajada.
6. munk võis ühe löögiga üle 200HP maha lüüa.
7. +4 keen vorpal scimitar + improved critical sellega on targem vastasel sunder'iga katki lüüa
8. time stop + true seeing + energy drain + greater dispel ühel loitsial koos on julmad
9. innate spell - true strike on mõnus lisa kõrge AC vastu
10. 3e reegleid on võimalik väga julmalt tõlgendada
11. ükskõik kui hästi või kavalalt oma tegelast ka ei ehita, alati saab teha kellegi, kes just selle tegelase võiks maha võtta

ühesõnaga ükski klass ja tegelane ei olnud teisest lootusetult üle. palju sõltub juhusest ja keskkonnast. bardi me samas ei testinud.

mõnus vaheldus korralikule rollimängule, andis parema ettekujutuse 20. lev tegelastest ja võttis ära soovi liiga kiirelt ja kergelt mängijatel areneda lasta ning ise liiga kiirelt leveleid korjata.

kui kellelgi on veel selliseid teste siis võiks oma tulemustest pajatada. kui keegi on teinud üli-mõttetult-võitmatult-kõva 20 taseme teelase - võiks ju ka teda kirjeldada põhusalt.

(peaasi et ei teki pimesi fleimi, et mina tean kes on tubli ja talle pole vastast... ;))
...
tomz
Haldjate õpilane
 
Postitusi: 401
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Teemon 12:36 4. Okt 2004

ei ole sellist asja proovinud, aga usun et t6esti v2ga palju s6ltub duelli tingimustest (areen ise, ettevalmistusaeg ning tingimused jne). r22kimata veel sellest, milliseid raamatuid on lubatud tegelase tegemiseks kasutada ja milliseid mitte ning kui lahke on "vahekohtunik" lubama isetehtud maagilisi esemeid (mingi loitsu p6hjal vms)
samas time stop arkaanloitsijatel ning antimagic shell vms kappidel tundub suht valus laks olevat
Magistritöö teeb sääsest elevandi
Teemon
Nutikas Lutikas
 
Postitusi: 4022
Asukoht: harjumaa majad

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Payl 22:29 4. Okt 2004

Olen ka seda, arvamust, et kõik sõltub olukorrast ja keskkonnast. Oleks nagu loogiline ju ka.

Seega tuleks edasiseks arutluseks luua mingisugune keskkond, aga ükskõik milline keskkond või selle puudumine loob mingisugusele klassile eelise.

Samas, kellel on kogemusi võiks rääkida l20+ tegelaste võitlustes reaalses mängusituatsioonis.
Blög
mõiste tähendusvälja inversioon - tribulant
Payl
Tulepallide Jumal
 
Postitusi: 1135
Asukoht: Tähtvere

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Ryhkija 16:56 5. Okt 2004

Isiklikult arvan, et kleerik oleks lvl 20 bõkk... Eriti räiged ravitsemis loitsud ja veel igasugused abilitite buustimised... Kuigi wölurid ja sortsud on ka üsna osavad kõrgetel levelitel. Eriti, kui on fiidid... Õiged fiidid. Aga see on vaid minu arvamus...
Ryhkija
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1259
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas mystic 17:10 5. Okt 2004

Eks nad kõik ole umbes sama tugevad. Druididel on päris kobe loom ka kaasas siis, spellidel pole ka midagi viga + veel d8 hp. Arvan, et see võiks võita ära teised.
mystic
Valguse hoidja
 
Postitusi: 250
Asukoht: Tartu

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 2:48 6. Okt 2004

Minu arvates pole vähegi lahinguloitse omavale kõrge leveli maagile (sor või wiz) kellestki vastast.
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Surnumanaja 15:10 6. Okt 2004

Kuigi minu kogemused nii kõrgete levelite tegelaste mängimisel on väikesed, olen nende põhjal siiski omandanud tugeva veendumuse, et päris esimestes levelites on sama effekt mis väga kõrgetes levelites - initsiatiiv määrab kõik.

Esimestes levelites on selle põhjuseks eriti madal HP seis, kõrgetel levelitel astronoomilised dämmid ja surmavad või vähemalt meeletult nõrgestavad loitsud.
Surnumanaja
Rändlaulik
 
Postitusi: 131

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Dragonath 19:40 6. Okt 2004

Ma olen alati mõelnud, et kuidas mingi Elminster või Drizzt nii kaua elus on püsinud. Minu meelest sõltub väga palju tegelase enda kavalusest ja oskusest situatsiooni maksimaalselt ära kasutada.

Samas nõustun higginsiga - maagidel on ikka sellised loitsud, mis vastasele igat moodi keeravad.
Libe mõõk ei püsi peos.
Dragonath
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1122
Asukoht: Sinu Rõvedad Unenäod, Igal Öösel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Payl 23:03 6. Okt 2004

Dragonath kirjutas:Ma olen alati mõelnud, et kuidas mingi Elminster või Drizzt nii kaua elus on püsinud. Minu meelest sõltub väga palju tegelase enda kavalusest ja oskusest situatsiooni maksimaalselt ära kasutada.

Samas nõustun higginsiga - maagidel on ikka sellised loitsud, mis vastasele igat moodi keeravad.


Nemad on elus püsinud sellepärast, et autor on neid elus hoidnud :)
Blög
mõiste tähendusvälja inversioon - tribulant
Payl
Tulepallide Jumal
 
Postitusi: 1135
Asukoht: Tähtvere

Kasutaja avatar

PostitusPostitas Dragonath 23:11 6. Okt 2004

Seda ju ikka loogilisuse piires?
Libe mõõk ei püsi peos.
Dragonath
Nati Kõvem Võlur
 
Postitusi: 1122
Asukoht: Sinu Rõvedad Unenäod, Igal Öösel

Kasutaja avatar

PostitusPostitas higgins 23:33 6. Okt 2004

Kujuta ise ette: Elmu sai surma. Talle kukkus katusekivi pähe.
Kogu legend oleks tuksis ju.
Nüüd aga tuleb Higgins ja räägib, kuis Asjad Tegelikult On. - Payl
higgins
Arhimaag
 
Postitusi: 1559
Asukoht: Brülen, Brettonia, Wode

PostitusPostitas Gark Huck 21:28 7. Okt 2004

liigapalju oleneb luckyst- kui igakord viskad 1 ja taod ennast loogiline et klaotad kui igakord viskad 20 ysna suur v2imalus v2ita
Gark Huck
Seikleja
 
Postitusi: 18

PostitusPostitas Sull 22:27 9. Okt 2004

Seda duellivärgeldust tuleks teha ilma võluvarustuseta.
Olen ise ka proovinud lvl20 munk vs berserk ning Sorts vs berserk.
Munk sai kaunis haledalt pähe ning sorts võitis ülima lihtsusega.
Sull
Tõeotsija
 
Postitusi: 175

Kasutaja avatar

PostitusPostitas sentius 12:17 11. Okt 2004

lvl 20 sorc/wiz puhul tuleb arvesse võtta ka seda, et teised tegelased ei saa neile lähedalegi! igasugune teleport, plane shift jne jne. lisaks veel summon monster 9 teeb sortsu ja 20lvl barbariani vahele mõnusa "seina".
aega maa ja ilm tegutseda(juhhaidii temporal stasis!). sorts ja wiz rokivad igatpidi ja alati.
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 421
Asukoht: pealinna halluse ori

PostitusPostitas VX 14:06 12. Okt 2004

Minule on alati tundunud karakterite suhteline kõvadus versus level+varustus sinusoidina. 20 level ja alla miljoni varustust on just see ekstreem, kus võlur/sorts on konkurentsitu.

Enne seda ei ole tal power käes ja pärast kasvavad resistid ja seivid üle pea.

Samuti - melee klass kellel on alla miljoni varustust ei investeeri nt. scarab of protectionisse, maze itemitesse, kõvadesse sauadesse. (Tõeline barbar kasutab sauasid sageli - neid pooleks murdes).

Täitsa lõpus - "epic" levelitel - loeb IMHO ainult löökide arv korrutatud keskmine damage versus AC korda HP.

Uskuge võlureid
kes on proovinud
demigodi "ära lotsida"
:rolle:
VX

PS. +4 keen vorpalit ei saa olla - vorpali tegemise komponendiks on keen edge.
VX
Vandersell
 
Postitusi: 3

Järgmine

Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6