Foorumi Avalehele

Jäta vahele kuni sisuni


4e eelinfo kohta

Original, 2e, 3e, 3.5e Dungeons & Dragons ning ka alternatiivne d20 kraam

Moderaatorid: surra, mart, Teemon, Irve

Kasutaja avatar

4e eelinfo kohta

PostitusPostitas Irve 23:00 4. Dets 2007

On meil keegit maniakki kah, kes uutel reeglitel silma peal hoiab Enworldis?

Mäletan, et 3e tulekut ootasin küll piisava huviga, et mängu saabudes oli ta mul suhtkoht selge.

Mõtlen just seda, et mida põnevat ja mitte nii põnevat nad välja on mõelnud omadega? Mingid eriti lahedad reeglid? Mingid eriti vähelahedad reeglid? Rassid? Tähelepanekud?

Oleks mul omal veidikenegi entusiasmi sel teemal, siis vaataksin ja loeksin ise :)
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn

Kasutaja avatar

4e ametlikult välja kuulutatud

PostitusPostitas sentius 23:48 4. Dets 2007

mul on entusiasmi nii palju parajasti, et kui välja tuleb, siis tellin kohe ja teen mingi ~10osalise proovimängu.
väljaheide saabub alles kunagi juuni vms, nii et rahu ja kannatust veel...
VägivaldneKarvasjalgneRabavistrikPistrikPart
ehk meeter hammast ja tilluke tuvi otsas.
------------
Õnnelikkus on kohustuslik!
sentius
Ruunitundja
 
Postitusi: 422
Asukoht: pealinna halluse ori

Kasutaja avatar

Re: 4e eelinfo kohta

PostitusPostitas Ghostwizard 11:03 5. Dets 2007

Olen neil asjadel vaikselt silma peal hoidnud, neelates iga uut infokildu, mis üles on tulnud. Alguses oli isegi veel huvija ootus asja suhtes, nüüd lihtsalt juab lihtsalt mingist nõulaiferlikust huvist, mis seal siis on, sest kuigi on olnud ka huvitavaid asju, mis on jätnud antud juhul ka head muljet, siis on nende asjade kõrval ka hulgaliselt seda olnud mis viivad ikka mõtte juurrde, et 3.0 ja 3.5 forever. Võibolla proovin veel asja ära, kuid üldmulje on skeptilisem kui alguses

Igastahes on praeguste infokildude põhjal jäänud mulje et asi on ikka väga combatikeskne. Võimalik, et mulje on lihtsalt sellest, et põhiline kraam mida on avalikustatud ongi olnud põhiliselt võitlusega seostuv, kuid kui ridade vahelt lugeda on aru saada, et nii see ongi... kusagil on vist isegi wizardsi poolt öeldud öeldud a la, et kõigi nende uute võitlusoskuste kõrval on neil ka 3.x süsteemist jäetud alles ka kasulikke ja lahedaid mittevõitlusomadusi. Kusjuures teeks kõrbvale sellise vihje, et wizardsi 4e tekstides n kohati sõna lahe üle kasutatud.

Igastahes rasse on kas 7 või 8: Human, Elf, Eladrin, Halfling, Dwarf, Tiefling, Dragonborn ja wizardsi lehe ja playtestide andmetel half elf, kuid räägitakse et races and classesis polnud neist juttu. Klasse on eeldatavasti 8 nö täöiesti kindlat, nagu mulje on jäänud: cleric, fighter, paladin, ranger, rogue, warlock, warlord, wizard. Viimast oldavat põhjalikult kärbitud ja tema multifunktsionaalsist kahandatud, põhiliselt kuna enam koolkondi pole läheb enamus asju mida ta suudab kas evocationi või illusioni alla. Tunnistan et warlockiga seonduv on olnud isegi mõnevõrra huvitavam, nad saavad valida erinevate jõudude (fey, infernal, vestige, stars) endale patroonjõu, kelle kaudu nad oma oskuse saavad ning keda mingil moel nad teenivad.

Oskustest, omadustest, fiitidest ja loitsudest on olnud vähe juttu olnud. Igastahes savad kõik klassid deature ja oskusi, mida nad saavad kasutada kas per encounter, at will või per day. On palju juttu olnud ka talent treedest. Mitmed vanad fididon tehtud kindla klassi omadustesks ja kõik klassid saavad mingi hulga omadusi mida nad saavad kasutada. Mõned neist on suisa imelikud ja kahtlased ( a la paladini üks smite omadus mis lisaks annab lähimale liitlasele kaitseboonust, sed alugedes oli küll wtf, teised... eriti võitlusoskused omavad teatavat animeactionlikku lõhna. Oskusi on omavahel kokku sulatatud ja nö Vancian magic system ehk preppamine 80% protsu hulgas ära kaotatud.

Ausaltöeldes rohkem hetkel kirjutada ei viitsi, kokkuvõte nö põhisüsteemist asjaga. Võibolla lisan midagi hiljem... hetkel loengusse...
Erien ei olnud turvaline mäng, Erien oli väga tõhusa turvakontrolliga mäng. - logerin
Ghostwizard
Arhimaag
 
Postitusi: 1408
Asukoht: Saatuse radadel

Kasutaja avatar

Re: 4e eelinfo kohta

PostitusPostitas Irve 11:10 5. Dets 2007

Arcanar ma mäletan, kes oli end uuemate reeglisuundadega kursis hoidnud, kiitis seda episoodipõhist (per encounter) võimete kasutamist ja mul on tunne, et see võib üsna hea mõte olla. Võluri loitsude ettevalmistamise osas on mul ka hea meel -- Oopsu mängus oli selline kodureegel, kus ei pidanud ja võlur oli küll kõvasti kangem, aga tõesti sai kasutada mingeid obskuurseid asju nagu Kaitse Putukate vastu preestril jne.

Mind ennast huvitab, et mida nad siis niiväga lahingmehaanikas muudavad, et kohe nii "lahedam" kõik. Teiseks kahju, et oskuste teemadel midagi tulnud...
Irve
paranoik
 
Postitusi: 6659
Asukoht: Tallinn


Mine D&D - reeglid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


cron
© Dragon.ee | E-post: dragon@dragon.ee | HTML'i kontroll
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.6